Файл қосу
Мұғалімдерге арналған Оркестр пәннің бағдарламасы. Мұғалімдерге АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Оркестр>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 28.08.2013. <<Оркестр>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін Мұғалімдерге АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/01-2013 Ред. № 1 28.08.2013ж. Бет 1 Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : ______________________Серіков Ә.С. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 28.08.2013 ж. Бет 2 Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/01-2013 Ред. № 1 28.08.2013ж. Бет 3 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Оркестр>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Оркестр>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7. * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура<<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Оркестр 5В0110600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 5 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. ПОӘК 042-18.1.32/01-2013 Ред. № 1 28.08.2013ж. Бет 4 3.2 Пәннің мақсаты - Оркестрде кәсіби дәрежеде ойнауға студенттерді машықтандырып, тәрбиелеу. Оркестрмен жұмыс істеу әдістемелерін меңгеру арқылы оркестр ұжымын басқаруға студенттерді машықтандыру. Оркестрге арналған арнайы музыкалық әдебиеттерді оқып, үйрену. Мектеп оркестрі репертуарымен танысып, үйрену. Студенттердің ой-өрісіне дұрыс көркемдік талғам мен стиль сезімдерін қалыптастыру. Студенттердің жалпы ой-өрісін кеңейту. Қазақ халық композиторларының оркестрде ойналатын күйлерімен, Қазақстан композиторларының арнайы қазақ оркестріне жазылған төл шығармаларымен және шетел композиторлары шығармаларының қазақ оркестріне сәтті түскен үлгілерімен студенттерді таныстыру. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: * - <<Оркестр сыныбы>> курсы топпен практикалық негізде өтеді. Әр орындаушы ойнайтын партиясының нотасын өз бетімен қарап, практикалық сабақтарға дайындалып келуге міндетті. Сабақ барысында оқытушы жеке-жеке дайындалып келген орындаушылардың басын қосып ойнату жұмыстарын жүргізеді. Семестр барысында ансамбль 4 күй және 2 шығарманы (пьесаны) кәсіби дәрежеге сай орындауға (ойнауға) міндетті. Әр шығарма өз уақытында, яғни, бағдарламада көрсетілген нақтылы мерзімінде шығуы (орындалуы) керек. Белгілі бір шығарманы дайындауға берілген сағат саны орындалған соң әр студент сол шығарманы оқытушыға жеке ойнап тапсырады. ПОӘК 042-18.1.32/01-2013 Ред. № 1 28.08.2013ж. Бет 5 * Оқытушы студенттің орындаушылық деңгейін тиесінше бағалап, оқу журналына белгі қояды. Студент белгіленген шығармаларды өз уақытында тапсыруға міндетті. Белгіленген уақытынан кеш тапсырылған шығармалар автоматты түрде төмен бағаланады * . 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 3.5 Курсттың пререквизиттері: (яғни, пәнге кіру үшін алдын-ала қойылатын бастапқы талаптар): - Студенттің сапалы өз аспабы болуы керек. - Студент ансамбльдің бір аспабында 3 курс оқу бағдарламасы деңгейінде ойнай білуі керек. -<<Музыка теориясы>> және <<Негізгі музыкалық аспап>> пәндерінен студенттің ағымдағы үлгерімі сол пәндерге қойылатын талаптарға сай болуы шарт. ПОӘК 042-18.1.32/01-2013 Ред. № 1 28.08.2013 ж. Бет 6_ 3.6 Курсттың постреквизиттері: Негізгі аспап әдістемесі, оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: Курс семестр кредит тер Тәжірбиелік ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 курс 5 1 15 сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат емтихан 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) Кесте 2 Пәннің мазмұны сағат саны 1 2 Тәжірбиелік сабақтар Жеке партиялардың күрделі тұстарын арнайы ойнап жаттығу 10 Пьесамен жұмыс жасаудың ерекшеліктері. 5 Күймен жұмыс жасаудың ерекшеліктері 10 Семестр бойы дайындаған барлық шығармаларды. 5 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 7_ 5.2. 7-12 Гаммалар жане арпеджиолар храматикалық гамма 5.3. 13-18 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету оларды талқылау 5.4. 19-22,5 Куй үйренуге шығармаға үйрену ,шығарма олшемдерін санау білу.өткен тақырыптарды қаитаоап жүру. 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 Тақырыбы Көрнеклік құралдар Өзбетімен дайындалу сұрағы Бақылау түрі Дәріс Тәжірбиелік сабақтар ЛАБ. Сабақ тар 1 2 3 4 5 6 Әртүрлі қағыстармен жаттығу Аспапта орындау Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары неде деп ойлайсыңдар? Аспапта орындау Гаммалар жане арпеджиолар. Этюдтар Аспапта орындау * Гамма әдіснамалық сипаттамасын * талдау Аспапта орындау Бас кілтіндегі аспаптар Аспапта орындау * Музыканың басқа пәндермен байланысы, * Олардың ерекшеліктері мен ұқсастықтары Аспапта орындау Құрмағазы Сарыарқа Аспапта орындау Арпеджиоларды орындау Аспапта орындау 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың аттары Дана саны Студент саны Қамтама-у пайызы 1 2 3 4 Х. Тастанов. Домбыра оркестрін қалай ұйымдастыру керек. ҚМКӘБ, Алматы, 1956 1 2 100 С. Байжұманов. Халық аспаптары оркестрі. Алматы, <<Өнер>>,1993 1 2 100 Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969 1 2 100 Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969 1 2 100 8 ӘДЕБИЕТТЕР Х. Тастанов. Домбыра оркестрін қалай ұйымдастыру керек. ҚМКӘБ, Алматы, 1956 С. Байжұманов. Халық аспаптары оркестрі. Алматы, <<Өнер>>,1993 Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969 Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz