Файл қосу

Білім беруді ақпараттандыру. Оқыту нәтижелері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Семей қаласының  шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті 
                                       
                    3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                       ПОӘК 042-39. 1.ХХ/01- 2013
Оқытушыға арналған
<<Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері>>
                    пәнінің бағдарламасы
                       Редакция №____от_____

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
6М011100  -  <<Информатика>>   мамандығына арналған
                                       
<<Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері>>
            пәнінен оқу-әдістемелік кешен
                                       
                                       
                                       
   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2013
                                       
                                АЛҒЫ СӨЗ
* ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор.  
<<28>> тамыз 2013 ж.
	
* ТАЛҚЫЛАНДЫ
  +  Семей қаласының Шәкәрім  мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының  отырысында талқыланды
Хаттама №1, <<11>> қыркүйек  2013 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының  отырысында талқыланды. 

Хаттама  №1,  <<12>> қыркүйек  2013 ж. 

Төрағасы  __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды.   

Хаттама  №1  <<18>> қыркүйек  2013 ж. 

Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К.
                  4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ















                                МАЗМҰНЫ
                                       
1
Қолданылу аумағы
2
Нормативті сілтеме
3
Жалпы мағлұматтар
4
Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны
5
Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі
6
Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7
Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8
Әдебиеттер
                                       
                                       

































  + ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ 
 Оқытушыға арналған пәннің  бағдарламасы 6М011100 "Информатика" мамандығының магистранттарына арналған <<Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері>>  пәні бойынша  оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіреді. Бұл кешен магистранттарды курс мазмұнымен, курстың өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және  дағдыларымен таныстырады. 



  + НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕ 

Осы оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы "Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері" пәні бойынша оқу үрдісін келесі құжаттардағы талаптар мен ұсыныстарға сәйкес ұйымдастыру ретін орнатады: 
- Білім беру деңгейіне мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- 6М011100  -  Информатика мамандығының типтік жұмыс жоспары.
* СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
* ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>.


  + ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР

Осы курс магистранттарда білім беруді ақпараттандыру аумағындағы білім жүйесін, біліктілік пен дағдыны қалыптастыруға арналған. Бұл курстың маңызды мақсаты білім және тиімділігі жоғары технологиялар негізінде қазіргі қоғамның даму стратегиясымен шарттасқан, бұл педагогика теориясы мен практикасына бірқатар түзетулер енгізуді, болашақ педагог мамандардың  біліктілік және кәсіби деңгейін арттыруға бағытталған білім берудің жаңа модельдерін іздеуді белсендіруді талап етеді. 
3.2 Пәнді оқу мақсаты:  
Курсты оқыту барысында педагогикалық технологиялардың дидактикалық негіздері және білім беру мекемелерінде қолданылатын АТ құралдарының функционалдық мүмкіндіктері кешенді түрде ашылуы қажет. 

3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
"Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері" курсының аясында болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың негізгі міндеттері төмендегілер болып табылады: 
* Білім беруді ақпараттандыру шарттарында оқу сабақтарын әдістемелік тұрғыдан сауатты ұйымдастыру мен өткізуге дайындау; 
* Әртүрлі сабақтарды, оқыту және тәрбиелеудің әртүрлі түрлерінде АТ құралдарын қолданудың қазіргі тәсілдері және әдістерімен таныстыру;
* Білім беру жүйесінде жұмыс істейтін маманның кәсіби іс-әрекетінде АТ құралдарын қолдануға үйрету; 
* АТ құралдарын оқыту үрдісінде тиімді қолдануға үйрету, соның ішінде білім беру мәні бар таратылған ақпараттық ресурстармен жұмыс істеуге үйрету; 
* Білім беруді ақпараттандыру үрдісінің жедел дамуы мен жетілдірілуі шарттарында ары қарай өзбетімен оқу үшін, өзін-өзі дамыту және жүзеге асыру үшін  болашақ маманға қажет шығармашылық әлеуетті дамыту; 
Осы курс ерекшелігі практикум тапсырмаларын орындауға қажетті ақпаратты Интернет ауқымды компьютерлік желі ресурстарынан  іздеу және қолдану болып табылатын көлемді магистранттардың өзбетімен жұмыстарын болжайды. 
  + Оқыту нәтижелері: 
Осы пәнді оқу нәтижесінде типтік жоспарға сәйкес магистраттар: 
Дербес компьютердің техникалық және программалық жабдығының үнемі жетілдірілуінің есебінен үнемі кеңейіп отыратын ғылымның, мәдениеттің, білім берудің, өнердің және т.б. әртүрлі аумақтарында дербес компьютердің қолданылу саласы туралы ТҮСІНІГІ БОЛУЫ керек; 
Ақпараттық технологиялардың білім беру саласына ендірілуінің негізгі принциптерін, оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, қазіргі компьютердің педагогикалық мүмкіндіктерін, ақпараттық-білім беру кеңістігі мен электронды оқулықтарды құрудың негізгі принциптерін БІЛУІ керек; 
Электронды оқулықтар жасаудың күрделі емес сценарийлерін құруды, электронды оқулықтар жасауға арналған оқу материалдарын таңдауды, электронды оқулықтың жеке элементтерін жасау үшін күрделі емес компьютерлік программаларды  (оқытуға, бақылауға және жаттығуға арналған) құруды ІСТЕЙ АЛУЫ керек; оқытудың компьютерлік әдісінің оң және теріс жақтарын анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН АЛУЫ керек; 

* Курстың  пререквизиттері: 
                                      №

                  Пән және бөлім атаулары
                                      * 
Ағылшын тілі (компьютерлік  терминология).
                                      * 
Педагогика және психология

                                      * 
Информатика және есептеуіш техникалар негіздері 


* Курстың постреквизиттері:
№
                 Пән және бөлім атаулары 
1
Білім беруді ақпараттандыру
2
Білім берудегі ақпараттық технологиялар технологии в образовании

* Жұмыс жоспарынан үзінді:
                                   Курс
                                Семестр
                                 Кредит
                              Дәріс саны
                  Практикалық сағат  саны
                                   СОӨЖ
                                    СӨЖ
                                Барлығы
                        Бақылау формасы 
                                       1
                                       2
                                       2
                                      15
                                      15
                                      30
30
                                      90
                                Емтихан

                                                                               
  + ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 

                                      №
                             Тақырыптар
                               Дәрістер
                               Практика
                                    МӨЖ
1
Информатика және білім беру. Оқытуда және білім беруді басқаруда ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі бағыттары. 
                                       1
                                       1
                                       2
2
Білім беруді ақпараттандыру ғылыми зерттеу және педагогикалық кадрларды даярлау бағыты ретінде. 
                                       1
                                       1
                                       2
3
Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік  бағдарламасы туралы. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. 
                                       1
                                       1
                                       2
4
Мультимедиа технологиясы. Компьютерлік программалық-әдістемелік жабдық. 
                                       1
                                       1
                                       2
5
Ақпараттық білім беру ортасы.  
                                       1
                                       1
                                       2
6
Телекоммуникация құралдарын білім беру мақсатында пайдалану. 
                                       1
                                       1
                                       2
7
Оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Ақпараттандырудың оқытудың әдістемелік жүйесіне әсері.  
                                       1
                                       1
                                       2
8
Қазіргі компьютерлердің педагогикалық мүмкіндіктері. Оқытуды компьютерлендіру мен ақпараттандырудың негізінде жатқан психологиялық-педагогикалық теориялар. 
                                       1
                                       1
                                       2
9
Оқыту моделін құрудың ақпараттық қыры.  Оқытуға арналған компьютерлік программалар және оқу үрдісіндегі компьютер. 
                                       1
                                       1
                                       2
10
Ақпараттық технологияларды оқу материалдарын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін қолдану. 
                                       1
                                       1
                                       2
11
Оқытуда ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері. 
                                       1
                                       1
                                       2
12
Ақпараттық технология құралдарын пайдалануға негізделген оқыту модельдеуі. 
                                       1
                                       1
                                       2
13
Ақпараттық технологияны оқытуда қолданудың әдістері. 
                                       1
                                       1
                                       2
14
Білім беру саласында басқаруды ақпараттандыру.  
                                       1
                                       1
                                       2
15
Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын білім беруде қолданудың мүмкін теріс салдарлары.  
                                       1
                                       1
                                       2

БАРЛЫҒЫ
                                      15
                                      15
                                      30


  + СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ
№
Тақырып
Тапсырманың мақсаты мен  мазмұны
Ұсынылатын әдебиеттер Негізгі/қосымша
Балл-дар
Жұмыстарды көрсетудің мерзімдері
Бақылау формасы
1
Қазіргі компьютерлердің педагогикалық мүмкіндіктері. 
Орта мектепте интегралданған сабақ өткізу. 
[1-3]/[1]
13
4 апта
Сабақты өткізу жоспары, сабақ барысы (А4 форматында басылған түрде)
2
Ақпараттық технологияларды мұғалімге көмек көрсету құралы ретінде пайдаланудың негізгі бағыттары. 
Реферат қорғау
[1-3]/[1]
13
8 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
                                       



  + ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 

                                Тақырып
Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер
Өзбетімен оқуға арналған сұрақтар
Бақылау формасы
                            Дәріс сабағы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       1
                                       4
                                       5
                                       
Информатика және білім беру. Оқытуда және білім беруді басқаруда ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі бағыттары. 
Презентациялар, интерактивті тақта, таратпа материалдар
Оқытуда  ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі бағыттары. 
См. п. 8
Білім беруді ақпараттандыру ғылыми зерттеу және педагогикалық кадрларды даярлау бағыты ретінде. 
                                       

См. п. 8
Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік  бағдарламасы туралы. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. 
                                       
Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік  бағдарламасы 
См. п. 8
Мультимедиа технологиясы. Компьютерлік программалық-әдістемелік жабдық. 
                                       
Мультимедиялық білім беру технологиялары
См. п. 8
Ақпараттық білім беру ортасы.  
                                       
                                       
См. п. 8
Телекоммуникация құралдарын білім беру мақсатында пайдалану. 
                                       
                                       
См. п. 8
Оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Ақпараттандырудың оқытудың әдістемелік жүйесіне әсері.  
                                       
Ақпараттандырудың әдістемелік жүйеге әсері
См. п. 8
Қазіргі компьютерлердің педагогикалық мүмкіндіктері. Оқытуды компьютерлендіру мен ақпараттандырудың негізінде жатқан психологиялық-педагогикалық теориялар. 
                                       

См. п. 8
Оқыту моделін құрудың ақпараттық қыры.  Оқытуға арналған компьютерлік программалар және оқу үрдісіндегі компьютер. 
                                       
Оқыту моделі
См. п. 8
Ақпараттық технологияларды оқу материалдарын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін қолдану. 
                                       
Оқытуды жүйелеу және бақылау. 
См. п. 8
Оқытуда ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері. 
                                       
                                       
См. п. 8
Ақпараттық технология құралдарын пайдалануға негізделген оқыту модельдеуі. 
                                       
                                       
См. п. 8
Ақпараттық технологияны оқытуда қолданудың әдістері. 
                                       

См. п. 8
Білім беру саласында басқаруды ақпараттандыру.  
                                       
                                       
См. п. 8
Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын білім беруде қолданудың мүмкін теріс салдарлары.  
                                       
Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын білім беруде қолданудың мүмкін теріс салдарлары.   
См. п. 8



  + ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ 
Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы 
                               Дана саны
                         Студенттер саны
                 Қамтамасыз етілу пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4

                                       
                                       
                                       










  + ӘДЕБИЕТТЕР 


Негізгі әдебиеттер:                                    
* Об образовании.Закон РК  (WWW.zakon.kz)
*  "Новые педагогичечские и информационные технолгии в системе образования", под.ред. Е.С. Палат- М.2000,-296 стр.
* Образование и XXI век: Информационные и коммуникационные технологии. - М.: Наука, 1999. - 191 с., ил. - (Кибернетика: неограниченные возможности и возможные ограничения).
* Педагогико-эргономические условия безопасного и эффективного использования средств вычислительной техники, информатизации и коммуникации в сфере общего среднего образования. / Разработано в Институте информатизации образования РАО под науч. рук. И.В. Роберт. // Информатика и образование, NN 4,5,7, 2000 г., 1, 2001.
* Роберт И.В. Современные информационные технологии в образовании: дидактические проблемы; перспективы использования. - М.: "Школа-Пресс", 1994. - 206 с.
* Брукшир Дж. Информатика и вычислительная техника. 7-е изд.  -  СПб.: Питер, 2004.  -  620 с. - 1995 
* Землянский А. А. и др. Практикум по информатике..  -  М.: КолосС, 2003.  -  384 с. 
* Коцюбинский А. О., Грошев С. В. Office XP: Новейшие версии программы.  -  М.: Издательство ТРИУМФ, 2001.  -  480 с. 

Қосымша әдебиеттер:
* Олифер В.Г., Олифер Н.А. Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы. Учебник для вузов.  -  СПб.: Питер, 2003.-864с.
* Архитектура компьютера. 4-е изд. / Э.Таненбаум.  -  СПб.: Питер, 2003.  -  704с.: ил.
* Кенин А.М. IBM PC для пользователей или как научиться работать на компьютере: Научно-популярное издание/ Екатеринбург: Издательство <<АРД ЛТД>>, 1997.  -  496с., ил. 
* Фигурнов В.Э. IBM PC для пользователей. -  М.: <<Финансы и статистика>>, 1999.







Пәндер