Файл қосу
Дыбыс шығаруы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ СМЖ 3 дәрежелі құжаты ПОӘҚ 042-18.1.32/01-2014 ПОӘҚ Оқытушыға арналған <<Дауыс қою>> пәннің бағдарламасы № 1 баспа 11.09.2014 ж., ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<ДАУЫС ҚОЮ>> 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығының күндізгі және сырттай оқитын 2 курс студентеріне арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 2/ 10 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: 27. 08. 2014 ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушы : ____________Тыныбаева Ж.Т.. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1 от 29.08.2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген 05.09.2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген 11.09.2014жыл. Хаттама № 1 ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Баспа. № 1 11.09.2014 ж ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 3/10 Мазмұны 1 Қолдану саласы 4 2 Нормативті сілтемелер 4 3 Жалпы ережелер 4 4 Оқу пәнінің мазмұны 6 5 Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының тізімі 8 6 Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы 9 7 Әдебиеттер 10 ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 4/10 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ: Пәннің оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған пән бойынша <<Дауыс қою>> бағдарламасы 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша оқытуға арналған. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Аталған оқытушыға арналған бағдарлама <<Дауыс қою>> пән бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді: * Білім берудің тиісті деңгейлелерінің мемлекеттік жалпыға міндетті беру стандаррттары; * <<5В010600>> -<<Музыкалық білім>> мамандығының типтік оқу жоспары; * СГУ 042-ГУ-4-2014 Университет стандарттары <<Пәндердің оқу-әжістемелік кешендердің әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптары>>; * ДП 042-1.01.-2014 Құжатталған рәсімдеме <<Пәндедің оқу - әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны>>. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Бастапқы кезеңінде студенттердің дауыс мүмкіндіктері тексеріліп, дауыспен жұмыс істеу жолдары белгілененді. Ән айту ережелерімен таныстыра отырып, ән айтудың жолдарын, тәсілдері үйретіледі. Сонымен қатар дауыстың тембірі анықталады, дыбысты үндеудігі кем-кетістіктер: дыбысты мурынан шығарып айту, тремоляция, форсация (дыбыстың күшін шектен шығармай айту) түзетіліп, ордайым оқытушы тарапынан бақыланады. Вокалды-техникалық, көркемдік-орындаушылық дағдыларын игеру процесі нығайталып шындалады. Оқу процесінде терминологиялық анықтау және репертуарды кеңейту жұмыстары жасалады. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Жан-жақты дамытылған тұлғаны тәрбиелеуге назар аудара отырып, музыка педагогика факультеттеріндегі кәсиби орындау шеберлігі қалыптасқан, вокал өнерінің барлық саласынан білімдер және оларды өз шәкірттеріне толыққанды жеткізе алатын, өз беттінше жұмыс істеуге қаблетті музыка мұғалімдерін даярлау. 3.3 Пәнді оқыту негізгі міндеттері: * әншілік тыныс алудың негізгі ережелерін пайдалана отырып, дауыста вокалды-техникалық жағынан жетілдіру, резонаторлар және артикуляциялық аппарат жұмыстарын саналы түрде қолдана алу; ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 5/10 * студенттердің вокалды-педагогикалық білімін нығайта отырып, академиялық ән салу мәнерінің әдістемесін үйрету: * вокалдық музыка арқылы оқу процесіндегі іс-шараларды өткізе алуға дайындау: * вокалды-техникалық дағдыларды жетілдіру: орындауға арналған ән репертуарын меңгеру. 3.4 Білім алу нәтижиесі: Пәнді оқу нәтижиесінде білім алушы міндетті: * өз бетінше арнайы вокалдық жаттығулар дайындау; өз дауысына, немесе белгілі дауыс типіне, олардың ерекшеліктеріне ескере отырып, тиісті репертуар таңдай білуі; * вокалды - техникалық, көркемдік-орындаушылық дағдыларын игеру. * ән салудың теориялық негіздерін: вокалдық түрлі бағыттары, стильдерін және ән жанрларын ұғып алу. * Вокалдық терминдерді түсіну. 3.5 Пән пререквизиттері: 3.5.1 <<Музыкалық теория негіздері>>, 3.5.2<<Сольфеджио>>. 3.6 Пән постреквизиттері: 3.6.1 <<Мектеп әндер репертуарының практикумы>>, 3.6.2 <<Вокалды - хор педагогикасы>> 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді : * кесте Курс семестр кредит тер Тәжірибелік БОӨЖ БӨЖ Жалпы сағ. Қорытынды бақылау түрі 2 курс күндізгі бөлім 3-4 семестр 2 30 сағат 15 сағат 45 сағат 90 сағат емтихан 2 курс сырттай оқитын 3-4 семестр 2 12сағат 12 сағат 78 сағат 90 сағат емтихан ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 6/10 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2- кесте Тақырыптардың аталуы және мазмұны сағат саны 1 2 Тәжірибелік сабақтар 3- семестр Дауыс аппаратының құрылымы.Студенттің дауыс көлемін анықтау, Вокалдық техникалық жаттығулар. 1 Әуедегі тыныс алу оның түрлері: тыныс алу, бекіту, шығару жаттығулары. Бағдарлама таңдау. 2 Дыбыс шығаруы.Дыбыс тіреуі және оны атакалау. Дауысты дыбыстарды жинақтау және ауыз қимылын калыптастыру жаттығулары.Дауысты құбылтып айту, легато, стаккато, нон легато тәсілдерін меңгеру. 2 Артикуляция және дикция. Вокализді нотамен беттен оқу. Шығарманы талдау, сольфеджио айту 1 1. Вокализді орындау. 2. Шығарманы жатқа орындау 3.Реферат (өткен тақырып матералдар бойынша). 1 Регистрлер. Диапазон. Шығарманы талдау. Арпеджио айту жаттығулары 2 Вокальдық үш бағыт: халықтық, акдемиялық, эстрадалық onlin режимінде осы бағыттар бойынша орындаушыларды тыңдау. legato, non legato. жаттығулары. 2 Академиялық стиліндегі шығармалар. Романс Шығарманы фраза мен әуенін жаттау 2 Шығармадағы ритм сұреттерімен жұмыс жасау. Staccato жаттығулары. Өткен тақырыптарды қайталау, бақылау сабағына дайындық. 1 Вокализді орындау. 2. Шығарманы жатқа орындау 3.Реферат (өткен тақырыптық матералдар бойынша). 1 ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 7/10 4-семестр Халық әндері және халық композиторларының әндері Шыгармаларды талдау және әуенін 2 Орфоэпия. Орфэпиялық дыбыстармен жұмыс. Шығарманың авторлары бойынша жинақтар. 2 Вокальдық жанрлары. Ерлер және әйелдер дауысына арнайы жаттығулар. 2 Вокализ Шығарманы орындау Шығарманы талдау 1 Мелизмдер. Мелизмдер жаттығулары 2 Музыкалық арақашықтықтары.Жаттығулар 1 Шығармаларға аннотация құрастыру. (Мысалдар келтіру Резонаторлар. Дыбысталу жұмыстары. 1 Резонаторлар. Дыбысталу жұмыстары. 1 Шығарманың көркем бейнесін ашу. Шығармаларды жатқа айту, қайталау Бақылау сабағына дайындау. 1 Воклизді жатқа орындау 2.Шығарманы жатка орындау. 3. Шығармаға аннотация тапсыру 4.Әр-түрлі вокальдік бағытта орындаушыларды бейнетаспада видеоролик көрсету. 1 30 ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 8/10 Сырттай оқитын студенттер үшін Тақырыптардың аталуы және мазмұны сағат саны Тәжірибелік сабақтар 3-4 семестр Дауыс аппаратының құрылымы. 1 Әуедегі тыныс алу оның түрлері: тыныс алу, бекіту, шығару жаттығулары . 1 Дыбыс шығаруы.Дыбыс тіреуі және оны атакалау. .Дауысты құбылтып айту, легато, стаккато, нон легато тәсілдерін меңгеру. 1 Артикуляция және дикция. 1 Регистрлер. Диапазон. 1 Вокальдық үш бағыт: халықтық, акдемиялық, эстрадалық onlin режимінде осы бағыттар бойынша орындаушыларды тыңдау. legato, non legato. жаттығулары. 1 Академиялық стиліндегі шығармалар. Романс Шығарманы фраза мен әуенін жаттау 1 Халық әндері және халық композиторларының әндері Шыгармаларды талдау және әуенін 1 Орфоэпия. Орфэпиялық дыбыстармен жұмыс. Шығарманың авторлары бойынша жинақтар. 1 Вокальдық жанрлары. Ерлер және әйелдер дауысына арнайы жаттығулар. 1 Мелизмдер. Мелизмдер жаттығулары. Музыкалық арақашықтықтары 1 Шығармаларға аннотация құрастыру. (Мысалдар келтіру Резонаторлар. Дыбысталу жұмыстары. 1 12 ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 9/10 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Дауыс аппаратының құрылымы 5.2 Әуедегі тыныс алу оның түрлері: тыныс алу, бекіту, шығару 5.3 Дыбыс шығаруы. Дыбыс тіреуі және оны атакалау. 5.4 Артикуляция және дикция. 5.5 Регистрлер. Диапазон. 5.6 Вокальдық үш бағыт: халықтық, акдемиялық, эстрадалық 5.7 Академиялық стиліндегі шығармалар. Романс 5.8 Шығармадағы ритм сұреттерімен жұмыс жасау. 5.9 Халық әндері және халық композиторларының әндері 5.10 Орфоэпия. Орфэпиялық дыбыстармен жұмыс. 5.11 Вокальдық жанрлары. 5.12 Мелизмдер. 5.13 Музыкалық арақашықтықтары 5. 14. Шығармаларға аннотация құрастыру. 5.15 Резонаторлар. 5.16 Шығарманың көркем бейнесін ашу. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3- кесте Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың аттары Дана саны Студент саны Қамтама-у пайызы 1.Л.Н. Морозов. Школа классического вокала. Санкт-Петербург. Москва. 2014 2.Плужников К.И. Механика пения. Санкт- Петербург,Москва, Краснодрар. 2013 3.Абт Ф. <<Вокализы>> 2012 2 2 2 5 5 5 60 % 60 % * 1.Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы. Әншілік өнеріне арналған оқу-әдістемелік құралы. Семей 2012. 2.Бейсембеков А.Т. Вокализдер. Вокалдық жаттығулар 2012 3.Смайлова Т.А Гауһар тас. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2010. 4.Кожахметова А.Ш. Сұрша қыз. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2012 5 2 2 3 5 5 5 5 100 % 60 % 60% 80% ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Баспа. № 1 11.09.2014 ж. Бет 10/10 1 Шепаева С.А., Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі пәні бойынша лекциялардың шағын курсы. Шымкент 2010 2 Л.Б.Дмитриев. Основы вокальной методики. - М.: Музыка, 2010 1 1 5 5 20% 20% 7 Әдебиет 7.1 Негізгі әдебиет: хор және вокал пәндеріне арналған сөздіктерді пайдалану. 7.1.1 Л.Н. Морозов. Школа классического вокала. Санкт-Петербург. Москва. 2014 7.1.2 Плужников К.И. Механика пения. Санкт- Петербург,Москва, Краснодрар. 2013 o Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы. Әншілік өнеріне арналған оқу-әдістемелік құралы. Семей 2012. 7.1.4.Бейсембеков А.Т. Вокализдер. Вокалдық жаттығулар 2012 7.1.5.Смайлова Т.А Гауһар тас. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2010. 7.1.6.Кожахметова А.Ш. Сұрша қыз. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2012 o Шепаева С.А., Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі пәні бойынша лекциялардың шағын курсы. Шымкент 2010 7.1.8.Б.К.Бодауова,Ж.Т.Тыныбаева Дауыс қою Вокал пәніне арналған әдістемелік нұсқау. Семей. 2013. o Л.Б.Дмитриев. Основы вокальной методики. - М.: Музыка, 2000 o А.Г.Менабени. Методика обучения сольному пению. - М,:1987. o В.Васина - Гросман Вокальные формы. М. 1973 o А.П.Иванов Об искусстве пения. Москва.1997. o С.П.Юдин Формирование голоса певца. Москва.1962 7.2 Қосымша әдебиет: Ән және романс қазақ тіліндегі жинақтары o Песни композиторов Казахстана Музыка. Москва 2000 7.2.2Тілендиев Н. Алатау.Ән мен романстар жинағы.Жазушы. Алматы 1972. o Абай К Әнді сүйсең менше сүй. Алматы 1980. o Қазақ вальсі Алматы 2010. o Базарбаев Т. Ауылым Әндер жинағы. Семей. 2005. o Бейсембеков А.Т. Әнші жүрек әуендері. Семей 2005 7.2.8 Бодауова Б.К. Назқоңыр. Әншілер тобының репертуар жинағы 1- выпуск Семей. 2006. o Жамакаев Б. Махаббат вальсі. Алматы 1997.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz