Файл қосу
Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру>> № 2 басылым 10.01.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<МЕКТЕПТЕ ХИМИЯДАН КӘСІПТІК ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ>> 5В011200 - <<Химия>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН: Құрастырушы: _______________________________ аға оқытушы Кобегенова А.И. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Химия және география кафедрасының мәжілісінде бекітілген: << >>_____2013 ж. № ___ хаттама Химия және география кафедрасының меңгерушісі м.а., п.ғ.к., аға оқытушы ___________________ Онтагарова Д.Р. 2.2. Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында: << >>_____2013 ж. № ___ хаттама Төрайымы_____________ АбдишеваЗ.В. 3. БЕКІТІЛДІ: Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған: << >>_____2013 ж. № ___ хаттама ОӘК төрағасы ____________________ Б.А.Рыскелдиев Жаратылыстық ғылымдар факультетінің деканы ____________Ибраева Л.С. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Кобегенова Айгуль Ирысбековна, химия магистрі, аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №418 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 407 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын студенттер үшін таңдау компоненті болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3. Пәнді оқып-білудің мақсаты: Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 11 қазандағы №1459 Жарлығы бойынша бекітілген <<Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасына>> сәйкес еліміздің жалпы орта білім беретін мектептердің ІІІ сатысы бейімді - бағдарлы оқыту жағдайына көшпек. Және де бұл мәселе, кейін 12 жылдық жалпы орта білім беруге көшкенде емес, 11 жылдық білім беру аясында 2006 - 2007 оқу жылынан бастап іс жүзіне асырылмақ. <<Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру>> курсы студенттерге орта мектепке енгізілген қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық бағыттарына сараланып құрылған бағдарлы оқытудың білім мазмұны мен оған қойылатын талаптар жүйесімен таныстыру, таңдау крстарын құрастырудың әдістемелік ерекшеліктері мен оған қойылатын талаптарды игерту, қолдану және тәжірибеге енгізу тетігі мен әдістемесін жасауға бағыт беру 1.4. Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Білу: жалпы білім беретін мектептің жоғары сыныптарында оқушыны еңбек нарығының нақты сұраныстарын ескере отырып әлеуметтендіруге бағытталған арнайы дайындау жүйесінің теориялық - әдіснамалық негіздерін білуі; Біліктілік: Оқытудың бағдарына қарай таңдау крстарының құрылымын жасай және іріктей алуы. Дағды: Оқу материалдарын іріктей алуы және оны іс-жүзінде қолдана білуі 1.5.Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білуге міндетті: Химиядан орта білім берудің міндеттерінің бірі - орта мектептегі химияның негізіне кіретін заттар туралы оқу материалын іріктеу химия курсын құрайтын үғымдар жүйесін, әр жүйеге кіретін жеке үғымдарды анықтау, олардың оқылу ретін белгілеу, орта мектепте оқылатын теориялардың мазмұнын, деңгейін және орнын негіздеу. Қазір үш миллионнан астам заттар белгілі, олардың саны үздіксіз артуда.Осы миллиондаған заттардың ішінен қайсысын және қандай дәрежеде өту қажеттігін шешу - аса жауапты міндеттердің бірі.Заттар туралы білім үғымдардан тұрады, олардың негізгілері - химиялық әлемент, химиялық реакция, химиялық өндіріс. Заттар мен үғымдар теориялық көзқарастар түрғысынан іріктеп алынады. Олардың бірі - теорияны өтуге әзірлеу үшін, екіншісі -бекіту үшін, үшіншісі теорияның негізінде оқып үйрену үшін қажет. Мәселен, заттардың қасиеттерін, оның атом-молекулалық қүрылысын, сондай-ақ әлементтердің қасиеттерін түсіну үшін атом қүрылысын, периодтық заң мен периодтық жүйені білу керек. Теориялық білім деректі материалдарды сұрыптау, түсіндіру және болжау, ұғымдарды анықтау міндетін атқарады. Орта мектептегі химия ғылымының негізіне кіретін өндірістік материалдарды анықтау арқылы оқушылардың политехникалық әзірлігін жүзеге асыру үшін химия өндірістерімен және олардың ғылыми негіздерімен таныстыру, технологиялық негізгі ұғымдарды қалыптастыру, қалаулы қасиеттері бар өнімдерді, бағалы синтетикалық материалдарды өндірудегі, қалдықсыз технология жасаудағы химияның мәнін көрсету, химиямен байланысты мамандықтарға кәсіптік бағдар жасап, еңбек тәрбиесін жүзеге асыру керек. Курстың мақсаты осы міндеттерді жүзеге асыруда химия курсының әдіснамалық негізін және ғылыми мазмұны туралы біртұтас көзқарастың қалыптасуын оқып үйрену 1.6Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Бейорганикалық химия негіздерінің теориясы 1.6.2 Элементтер химиясы 1.6.3 Органикалық химия 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 <<Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру>> 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Жалпы орта білім берудің жоғары сатысындағы бейімді - бағдарлы оқытудың мәселелері. 5 5 5 11 8.1.1-8.1.4 2. Бейімділік оқытуда таңдау курстарының мазмұны, құрлымы. 3 3 3 11 8.1.1-8.1.4 3. Химиядан таңдау курстарын құрудың теориялық - әдістемелік аспектілері 3 3 3 11 8.1.1-8.1.4 4. Химия бойынша таңдау курсты іріктеу және жобалау 4 4 4 12 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 15 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру>> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Мектепте химиядан кәсіптік оқытуды ұйымдастыру>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-8 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1-4 Жалпы орта білім берудің жоғары сатысындағы бейімді - бағдарлы оқытудың мәселелері. 15 Практикалық сабақта 5-7 Бейімділік оқытуда таңдау курстарының мазмұны, құрлымы. 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1-3 Пәндік таңдау курсының типтері, бағыты,тақырыптары 45 Сабақ кестесіне сәйкес 4-6 Пән аралық таңдау курсының типтері, бағыты,тақырыптары 30 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 2-4 Жалпы орта білім берудің жоғары сатысындағы бейімді - бағдарлы оқытудың мәселелері. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 5-7 Бейімділік оқытуда таңдау курстарының мазмұны, құрлымы. 5 Сабақ кестесіне сәйкес Межелік бақылау1- 2-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8-11 Химиядан таңдау курстарын құрудың теориялық - әдістемелік аспектілері 15 Практикалық сабақта 12-15 Химия бойынша таңдау курсты іріктеу және жобалау 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-11 Бағыттаушылық таңдау курсының типтері, бағыты,тақырыптары 45 Сабақ кестесіне сәйкес 12-14 Мектеп химия курсының мазмұнын сұрыптауда ұғымдардың дамуы негізінде құрылымдық жүйесі 30 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-11 Химиядан таңдау курстарын құрудың теориялық - әдістемелік аспектілері 5 Сабақ кестесіне сәйкес 12-14 Химия бойынша таңдау курсты іріктеу және жобалау 5 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Межелік бақылау2- 9-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 9 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет o Ахметов Н. С. Неорганическая химия: Пробный учебник. -- М.: Просвещение, 1994. o Ахметов Н. С, Кузнецова Л. М. Неорганическая химия: Пробный учебник для 7 класса. -- М.: Просвещение, 1983. o Зайцев О. С. Системно-структурный подход к построению курса химии. -- М.: Изд-во МГУ, 1983. o Волова Н. Ф., Чернобыльская Г. М. Пропедевтический курс для семиклассников // Химия в школе, 1998, № 3. С 29 -- 33. o Гузей Л. С, Сорокин В. В., Суровцева Р. П. Химия. -- М.: Дрофа, 1995. o Гуревич А. Е., Исаев Д. А., Понтак Л. С Физика и химия. 5 -- 6 класс. -- М.: Просвещение, 1994. o Иванова Р. Г. Химия. -- М.: Просвещение, 1996. o Кузнецова Н. Е., Титова И. М., Тара Н. Н., Жегин А. Ю. Химия. -- М.: Вента-на-Граф, 1997. + . Қосымша әдебиет o . Общая методика обучения химии / Под ред. Л. А. Цветкова. В 2-х т. т.1. -- М.: Просвещение, 1981. o Цветков Л. А. Органическая химия. -- М.: Просвещение, 1988. 7.2.3. Химия и общество / Американское химическое общество; Пер. с англ. -- М.: Мир, 1995. 7.2.4.Чернобельская Г. М., Трухина М. Д., Шелехова Л. М. Пропедевтический курс химии с прикладным содержанием для VII класса // Химия в школе, 1995 № 4. С. 19.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz