Файл қосу
ТМД физикалық географиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Биогеография>> № 2 басылым 10.01.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Биогеография>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ << >>________2013ж Рахимова Г.К., аға оқытушы, химия және география кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында << >> 2013ж., № хаттама Төрайымы Л.С. Ибраева 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 <<18>> 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Рахимова Г.К., аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: , оқу ғимараты № , кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Биогеография>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<География>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. + Пәнді оқып-білудің мақсаты: планетаның органикалық әлемінің бірлігін, оның өсімдік және жануарлар әлемінің өзара байланысын, және өсімдік пен жануарлар халқының физика-географиялық орта факторларына және адам әсеріне тәуелділігін көрсету. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: -жер туралы ғылымдар жүйесінде биогеографияның орны; -биогеографияның мақсаты мен міндеттері; -бағдарламаның құрылысы мен мазмұны; -қазіргі биогеографияның ерекшеліктері мен даму тенденциялары; -биогеографияның теория мен методология негіздері; -құрлықтың ландшафтық дифференциациясының заңдылықтары; -географиялық ареал туралы ғылыми көріністер. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: - жер шарындагы организмдердің көптүрлілігі жәйлі: - өсімдіктер мен жануарлардың жер шарының географиялық белдеулері бойыша татаралу ерекшсліктері; - биогеографиялык ұғымдар мен терминдерді: - организмдердің жер шарында таралуын шектейтін факторлар: - жер шарының фауналык және флоралык аудандастырылуы; -туған өлкесінің биотасының биогеографиялық аудамдастыру ерекшеліктері, оның халык шаруашылығындағы маңызы туралы білуі тиіс + Курстың пререквизиттері: -жалпы жертану; -геология. 1.7 Курстың постреквизиттері: -топырақ географиясы; -материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы; -ТМД физикалық географиясы; -Қазақстанның физикалық географиясы. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Биогеографияның даму тарихы, негізгі бөлімдері ұғымдары. 1 1 1 3 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Биосфера және зат айналымдары 1 1 1 3 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Экожүйелер жүйелердің құрылым 1 1 1 3 8.1.1-8.1.4 4. Климаттык, биотикалық және ангропогендік факторлар. 1 1 1 3 8.1.1-8.1.4 5. Биоценоз, биота, биогеоценоз, фация. 1 1 1 3 8.1.1-8.1.4 6. Ареал және өсімдіктер мен жануарлардың шығу орталықтары. 1 1 1 3 8.1.1-8.1.4 7. Организмдердің таралу ерекшеліктері. 1 1 1 3 8.1.1-8.1.4 8. Жер шарының негізігі зональдық аудандастырылуы 1 1 1 4 8.1.1-8.1.4 9 Экожүйелердің негізігі типтеріне сипаттама 1 1 1 4 8.1.1-8.1.4 10 Құрлықтағы организмдердің горизонтальды және биіктік белдеулер бойынша таралуы 1 1 1 4 8.1.1-8.1.4 11 Құрлықтын биофилотикалық аудандары мен патшалықтары 1 1 1 4 8.1.1-8.1.4 12 Мұхиттардағы биогеографиялық аудандастырылу. 2 2 2 4 8.1.1-8.1.4 13 Биогеографиялық аудандастырулудың практикалық маңызы 2 2 2 4 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 15 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Биогеография>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алынған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Биогеография>> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық 1 практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ 1 аптада 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беру керек. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда балдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Биогеография>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1 Жер шарындағы қазіргі фауна мен флоранын шығу тегі. 15 Практикалық сабақта 2 Биосфера эволюциясының даму кезендері. Биосфера құрылымы. 15 Практикалық сабақта 3 Биоценоз, биота, биогеоценоз, фация. 15 Практикалық сабақта 4 Аралдардағы тіршілік. 15 Практикалық сабақта 5 Ареалдың конфигурациясы мен құрылымы. 15 Практикалық сабақта 6 Жер шарының негізгі зональдық аудандастырылуы. 15 Практикалық сабақта 7 Экожүйелердің негізгі типтеріне сипаттама. 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1 Биосферадағы биохимиялык циклдер және зат айналымдары 20 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Организмдердің биіктік белдеу бойынша таралуы 20 Сабақ кестесіне сәйкес 4-5 Құрлыктың табиғат зоналары 20 Сабақ кестесіне сәйкес 6-7 Қазакстанның Қызыл кітабы. 15 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1 Биогеографияның баска ғылымдармен байланысы. 7 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Биосфера - географиялык кабыктың басты компоненті ретінде 7 Сабақ кестесіне сәйкес 4-5 Жер шарының негізгі өсімдік белдеулері. Көптүрлілігі. Жер шарының жануарлар дуниесі. Көптүрлілігі. 7 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Ішікі сулардағы тіршілік . 9 Сабақ кестесіне сәйкес 7 Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8-9 Биофилотикалық патшалықтар. Ориенталды және Эфиопия патшалықтарына сипаттама негіздері. Мадагаскар және Кап патшалығына сипаттама Аустралия және Антарктикалық патшалықтарға сипаттама Неотропикалық, Неарктикалық және Палеарктикалық патшалықтарға сипатттама 35 Практикалық сабақта 10 Мұхиттарды биогеографиялық аудандастыру. 35 Практикалық сабақта 11 Қазакстаннын флорасы мен фаунасынын экологиялык 35 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-9 Іле Алатауынын өсімдік және жануарлар дуниесінің әртурлілігі 21 Сабақ кестесіне сәйкес 10 Сирек және азайып бара жатқан өсімдікіер мен жануарлар 21 Сабақ кестесіне сәйкес 11-12 Солтүстік Американын эндемиктері 21 Сабақ кестесіне сәйкес 13 Австралияның эндемик жануарлары 21 Сабақ кестесіне сәйкес 14-15 Қазакстаннын эндемик организмдерінің ареалы 21 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Эндемикалык жануарлар мен өсімдіктер 7 Сабақ кестесіне сәйкес 10-11 Реликтілі жануарлар мен өсімдіктер. 7 Сабақ кестесіне сәйкес 12-13 Саванналар 7 Сабақ кестесіне сәйкес 14 Дуние жүзлік мухиттың биологиялык ресурстары 9 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Межелік бақылау2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Второв П.П., Дроздов Н.Н. Биогеография. М..2001 * Воронов А.Г.. Дроздов Н.Н.. Мяло Е.Г. Биогеография мира. М. 1985 * Вронский В.А. Прикладная экология. М.. 1996 * Второв П.П., Дроздов Н.Н. Биогеография. М.. 1978 * Фазылов С.Д., Нухұлы А., Ғазалиев А.М., Экология. Павлодар, 2005-240 бет. * Оспанова Г.С., Бозшатаев Г.Т. Экология. - Алматы: Экономика, 2002 - 402 бет. Қосымша әдебиеттер: 1.Агаханяни О.Е. Биогеография. Мииск. 1992 2. Акимова Т.А.. Хаскин В.В. Экологня. М.: Изд-во ЮНИТИ. 1998 3.Бигон М. И лр. Экология. М. 1989. 4.Воронов А.Г. Взаимоотношения жнвотных н растений в рачличных географических зонах. <<Уч. зап. МГУ>>. вып. 189. Биогеография * Воронов А.Г.. Дроздов Н.Н. и др. Биогеография. М. 2003. * Григорьева Е.П., Жакупова Н.У. Биогеография. Алматы. 1976 * Дроздов Н.П.. Мяло Е.Г. Экосистемы мира. М. 1997. * Зенкевич Л.А. Моря СССР, их фауна и флора. Учпедгиз. М. 1985 * Лопотин И.К. Зоогеография. Минск. 1989. * Машкин В.И. Зоогеография. М. 2006. * Рсймерс Н.Ф. Экология. М.. 1994 * Трофимова В.Л. Природопользования. Толковый словарь. М. 2002 * Криволуцкий Д.А. Покаржевский А.Д. Введение в биогеоценологию. М. І990 * Чсрнова Н.М.. А.М. Былова. Обшая экология. М. 2004 * Фурсов В.И.. Ергалиев Т. Общая экология. Алматы, 1996 16. Ярощенко П.Д. Обшая биогеография. М.. 1975
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz