Файл қосу
Биографиялық және психологиялық әдебиеттанудың әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейдегі СМЖ құжат УМКД УМКД 042-18-28.1.17/02-2013 <<Тіл біліміндегі ағымдар мен көзқарастар>> пәнінің магистранттарға арналған жұмыс бағдарламасы _________2013 ж. №1 басылым <<Тіл біліміндегі ағымдар мен көзқарастар>> 6 М 020500 <<Филология: қазақ тілі>> мамандықтарына арналған МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының профессоры м.а., ф.ғ.к. Қинаят Шаяхметұлы _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Қинаят Шаяхметұлы - кафедра профессоры м.а., ф.ғ.к. Кафедра: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 214 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Бұл пән бойынша мынандай маңызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: Тарихи - әдеби контекстегі әдебиеттану мектептерінің дамуы мен қалыптасуы, биографиялық және психологиялық әдебиеттанудың әдістемесі, тарихи поэтика мен салыстырмалы - тарихи әдебиеттанудың әдістемелері, әлеуметтік бағыттағы әдебиеттану, неомифологизм және мифопоэтика, герменевтика. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Қазақ әдебиеттану ғылымының жаңа бағыттарының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету. Қазақ әдебиеттану ғылымының жеткізген бүгінгі табыстары негізінде магистранттарға барынша толық, тиянақты білім беру. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: - Қазақ әдебиеттану ғылымының тарихы мен процесінде айрықша орны бар сыни мақалалар мен көрнекті сыншы ғалымдардың шығармашылық ізденістерін, олар туралы ілгері зерттеулер мен еңбектерді барынша толық қамту болып табылады. Көркемдік дамудағы жалғастық пен жаңашылдықты ескере отырып, пәнді оқыту барысында магистранттарды қазақ әдебиеттану ғылымындағы жаңа бағыттардың дамуына қатыстылығын аңғарту. + Оқыту нәтижелері Курс аяқталған соң магистрант : * әдебиеттің дамуын әдебиет тарихымен бірлікте талдаудың ғылыми принциптерін игереді, - әдебиеттанудың тағылымдық, көркемдік-эстетикалық және ұлттық мәнін оқып, игереді; - әдебиеттану ғылымын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, олардың сыншы ғалымдардың еңбектерінде қолданылу ерекшелігін оқып, біледі; - әдеби мектептер мен ағым, көркемдік өсу жолын меңгереді; - Осы кезең сыншы ғалымдардың шығармаларын оқып, біледі; - Қазақстан тәуелсіздігі және әдеби үрдістердегі жаңашылдықтың мәнін ұғынады; - Сыншылдық қабілеті бар магистранттардың еңбектерін баспа беттеріне жариялатуға бағдар жасалады. 1.6 Курстың пререквизиттері 1.6.1 Әдебиет теориясы 1.6.2 ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің дамуының алғашқы кезеңі (1900-1940) 1.6.3 Тіл білімі, әдебиеттанудың өзекті мәселелері 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Тіл білімінің философиялық-әдістемелік мәселелері 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1-кесте № Тақырып атауы Сағаттар Әдебиеттер дс спс мөж 1-дәріс: Әдебиеттанудағы дәстүрлі және жаңа ізденістер мәселелері. 1 1, 14-15 ББ 12, 15-81 ББ 2-дәріс: Тарихи - әдеби контекстегі әдебиеттану мектептері (XIX - XXғғ.) 1 1,25-28 ББ. 8,26-28 ББ 3-дәріс: Әдебиеттану ғылымының әдістемелік принциптері. 1 9,29-37 ББ. 13,33-38 ББ 4-дәріс: Биографиялық және психологиялық әдебиеттанудың әдістемесі. 1 1,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 5-дәріс: Синкреттік дәстүрлер және оның мектептері. 1 3,8-17 ББ 8,24-29 ББ 6-дәріс: Тарихи поэтика мен салыстырмалы - тарихи әдебиеттанудың әдістемелері. 1 3,14-17 ББ 8,35-39 ББ 7-дәріс: Әлеуметтік бағыттағы әдебиеттану. 1 3,19-22 ББ 9,14-18 ББ 8-дәріс: Салыстырмалы әдебиеттану әдебиет туралы ғылымдағы жаңа бағыт. 1 13,15-19 ББ 12,24-31 ББ 9-дәріс:Философиялық-эстетикалық әдебиеттану 1 9,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 10-дәріс: Мәдени - тарихи дәстүрлер мектебі. 1 12,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 11-дәріс: Неомифологизм және мифопоэтика 1 7,8-17 ББ 8,24-29 ББ 12-дәріс: Структурализм және постструктурализм 1,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 13-дәріс: Әдебиеттанудағы феминистік бағыт 1 12,15-18 ББ 14-дәріс: Ойын поэтикасы. 1 12,62-63 ББ 15-дәріс: Постмодернистік әдебиеттану 1 11,52-29 ББ 1-семинар: 1. Мәтін түрлері. 1 11, 14-15 ББ 2-семинар: Мәтінтану мектебі. 1 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ 3-семинар: Қазіргі әдебиеттегі жанр табиғаты 1 1,29-37 ББ. 6,33-38 ББ 4-семинар: Әдебиеттегі дәстүр және жаңашылдық мәселелері 1 1, 14-15 ББ 5-семинар: Мифопэтика және архопоэтика 1 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ 6-семинар: Әдебиеттегі көркем психологизмнің табиғаты туралы 1 8,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 7-семинар: Шығармадағы автор, кейіпкер және оқырман мәселесі 1 1, 14-15 ББ 8-семинар: Әдеби шығармашылық табиғаты 1 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ 9-семинар: Антропоөзектік бағыт 1 7, 14-15 ББ 10-семинар: Әдебиеттанудағы феминистік бағыт 1 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ 11-семинар: 11-семинар: Герменевтика дәстүрімектебі. 1 1,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 12-семинар: Қазақ жазуының теориялық негіздері 1 1, 14-15 ББ 13-семинар: Салыстырмалы әдебиеттану әдебиет туралы ғылымдағы жаңа бағыт. 1 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ 14-семинар: Структурализм және постструктурализм 1 1,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 15-семинар: Модернистік және постмодернистік бағыт 1 5,15-18 ББ 1 Қазақ әдебиетіндегі ақтаңдақ кезең келбеті және оның қазіргі тұрғыдан зерттелу сипаты 8 2,62-63 ББ 2 Әдебиетті зерттеудің бұрынғы әдістері мен әдебиеттің қазіргі әдістері. 8 8,52-29 ББ 3 Адам мен әдебиеттің кешенді зерттеулерінің қағидалары 8 1, 14-15 ББ 4 Қазақстан және Ресей ғалымдары еңбектерінде көркем антропология мен имагологияның көрініс табуы 8 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ 5 Рецепцияның интегральды түрлері. (аллюзия, алмасу, стильдеу, филиация, плагиат, бейімделу, аударма) 8 5,15-18 ББ 6 Жалпы және салыстырмалы әдебиеттануды теориялық және тарихи поэтика ретінде қарастыру 8 2,62-63 ББ 7 Орыс морфологиялық мектебі: формалистер (Якобсон, Шкловский, Эйхенбаум, Тынянов, Пропп), структуралистер (Лотман, Щеглов, Смирнов, Жолковский, Левин). 8 8,52-29 ББ 8 ХХ ғасырдағы семиотиканың лингвистикалық сипаты. 8 1, 14-15 ББ 9 Қазіргі ғылыми-зерттеу әдіснамасы туралы әдебиеттегі жаңа бағыт, соңғы сарындар, ұлттық рухтың қазақ әдебиетінде жаңаша көріну сипаттары 8 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ 10 Әдеби процестің тарихи өзгерістерге ұшырау жолындағы әдеби мектептер: мифологиялық, биографиялық, тарихи - салыстырмалы, мәдени - тарихи, филологиялық, психологиялық, психоаналитикалық, әлеуметтік, әлеуметтік - тарихи. 8 1,29-37 ББ. 5,33-38 ББ 11 Потебняның психологиялық әдісі. Психологиялық мектептердің туып, қалыптасуы: В. Вундт, И. Фолкельт, Р. Мюллер - Фрейенфельс, Россияда - Потебня, Д. Н. Овсянико - Куликовский). 8 5,15-18 ББ 12 Жирмунский мен Конрад еңбектеріндегі Батыс пен Шығыс байланыстары 8 2,62-63 ББ 13 Рецепцияның диференциалды түрлері. (полемика, пародия, травести, бурлеск) 8 8,52-29 ББ 14 Морфологиялық дәстүр және оның мектептері. 8 1, 14-15 ББ 15 Шетел формалистер мектебі: (Греймас, Леви-Строс, Тодоров, Мукаржовский). 8 1,25-28 ББ. 5,26-28 ББ Барлығы 15 15 120 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Пән мазмұнына негізделген білім дағды және шеберлік . Осы <<Тіл біліміндегі ағымдар мен көзқарастар>> пәнін игеру жолында магистрант өзінің білімінің дағдылық, іскерлік қабілетін дамытып, әдебиеттану ғылымының табиғатының тереңдігін тануы, қазақ әдебиеттану ғылымындағы қазіргі кезеңдегі жаңа ағым, бағыттары, әдіс-тәсілдерінің дамып, өркендеуіне талпыныс жасауы керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді.Әрбір сабаққа магистрант әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған магистранттар автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу магистранттың міндеті болып табылады. МӨЖ мақсаты - әдеби шығарманың бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. МӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - әдебиеттану ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Магистранттың өздік жұмысы - бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, МӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған магистрант емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Тіл біліміндегі ағымдар мен көзқарастар>>пәні бойынша ұпайларды бөлу 2-Кесте Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар 15 2 Семинар 32 3 Семинар 32 4 Семинар МӨЖ 32 14 5 Семинар 32 6 Семинар 32 7 Семинар МӨЖ 32 14 8 Семинар Межелік бақылау 10 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар 32 10 Семинар 11 Семинар МӨЖ 32 14 12 Семинар 32 13 Семинар 32 14 Семинар МӨЖ 32 14 15 Семинар Межелік бақылау 25 25 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Ахметов К. Әдебиеттануға кіріспе. Оқу құралы.- Қарағанды: <<Аркон>>, 2008. 7.1.2 Әбдиманұлы Ө. Ахмет Байтұрсынұлы. - Алматы: <<Арда>>, 2007. 7.1.3 Введение в литературоведние / Под ред. Л.Чернец/- Моква:Высшая школа, 2009. o Гальперин И.Р. Текст как объект лингвистического исследования. М., 2007. 7.1.5 Исмаилова Ф. Е. Феминистская имагология. - Алматы, 2008. 7.1.6 Қазақ грамматикасы. - Астана: Фолиант, 2008. 7.1.7 Момынова Б. Шәкәрім поэзиясының тілі (лексика-функционалды ракурс). - Алматы:Арыс, 2008. 7.1.8 Момынова Б. Тілдегі жаңа бағыттар мен типтік қатынастар. - Алматы: Арыс, 2009. 7.1.9 Нұрғали Р. Сөз өнерінің эстетикасы. - Астана: Елорда, 2007. 7.1.10 Сағындықұлы Б. Қазақ тілі лексикасы дамуының этимологиялық негіздері. Алматы: <<Қазақ университеті>> баспасы, 2008. o Смағұлова Г. Көркем мәтін лингвистикасы. Алматы: <<Триумф>>, 2008. o Тарланов З.Т. Методы и принципы лингвистического анализа. С-П.,2003. o Шалабай Б. Қазақ тілінің стилистикасы. - Алматы, 2007. 7.1.14 Ісмақова А. <<Асыл сөздің теориясы>> . - Алматы: <<Таңбалы>> баспасы, 2009. 7.1.15 Эпштейн М. Постмодерн в России: литература и теория. М., 2008. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Әбдиманұлы Ө. Қазақ әдебиетіндегі ұлт-азаттық идея. - Алматы: Қазақ университеті, 2007. 7.2.2 Әбдиманұлы Ө. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті. - Алматы: Қазақ университеті, 2008. 7.2.3 Бабенко Л.Г. Лингвистический анализ художественного текста.. М.,2009 7.2.4 Жуанышбеков Н. Проблемы современного сравнительного литературоведения. А., 2010. 7.2.5 Классицизм и модернизм. Тарту, 2010. 7.2.6 Сағындықұлы Б. Таңдамалы туындылар. - Алматы, <<Үш қиян>>, 2009. 7.2.7 Софронова Л. В. Постмодернисткая литература и современное литера туроведение Казахстана. Алматы, 2008. 7.2.8 Смағұлова Г. Фразеологизмдердің семантикалық категориялары. - Алматы: Қазақ университеті, 2009.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz