Файл қосу
Қазақ тілінің терминологиясы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 3-деңгейлі CМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-05-14-5-05.3/01-2013. ПОӘК <<Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы _____ 2013 жылғы № басылым 5В011700 - Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығына арналған <<Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы>> пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 ПОӘК 042-18-28-1.14/01-2013 ______№ ___басылым _______ беттің _____беті Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған __________ <<___>> ______2013жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Калиева Самал Ерболқызы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ <<___>> ___________2013жыл Кафедра меңгерушісі_______________Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ <<___>> ___________2013 жыл Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді Хаттама №___ <<___>> ___________2013жыл ПОӘК 042-18-28-1.14/01-2013 ______№ ___басылым _______ беттің _____беті 3 БАСЫЛЫМ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны, сағаттарға шағу 3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18-28-1.14/01-2013 ______№ ___басылым _______ беттің _____беті 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мәлімет Доцент ф.ғ.к. Калиева Самал Ерболқызы Кафедра <<Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі>> Кафедраның мекен-жайы: оқу ғимараты № 8, 223 кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00 Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы>> пәні тіл білімі ғылымының бір саласы, қазіргі қазақ тілінің сөздік құрамы мен сөздік қорын, сөздердің лексикалық жүйеде алатын орнын, шығу төркінін, қолданылу қабілетін, күнделікті қарым-қатынастағы көрінісін, стильдік мәні мен сипатын тексеретін ғылым. Халқымыздың басынан кешірген тарихын, тіршілік еткен кәсібін, материалдық байлығы мен рухани қазынасын зерттеудегі лексикология және фразеологияның алатын орнын түсіндіру. 1.3 Осы курстың мақсаты: <<Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы>> пәні - ғылыми-теориялық білім беруді мақсат ете отырып, оның болашақта зерттелуге тиіс мәселелеріне байланысты студенттерді ғылыми ізденіске баулиды. <<Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы>> курсы - ЖОО қазақ тілі мен әдебиеті мамандықтарына оқылатын ғылыми-теориялық пән. Оның лесикология саласында сөз және оған тән белгілер, лексикалық мағына және оның ұғыммен байланысы, лексикалық мағынаның құрылымы мен түрлері, лексикадағы жүйелік қатынастар қаралады. Қазіргі қазақ тілі лексикасының шығу арналары анықталады. Қазақ тілінің сөздік құрамы мен сөздік қоры, қазақ тілі лексикасының дамуы мен құрылымы, оның стиль түрлеріне байланысты жіктелістері сараланады. Сондай-ақ фразеология мәселесі мен лексикография мәселесі де жан-жақты түсіндіріледі. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: <<Қазіргі қазақ тілінің лексикалогиясы>> тілдің жүйелік және құрылымдық ерекшеліктері, лексикологияның зерттеу нысаны, лексикалық мағына, сөздік құрам және сөздік қор жайлы мағлұмат беру. Студенттер қазақ тілінің лексикалық жүйесін, сөздік құрамның стильдік-әлеуметтік жіктелісін, лексикалық мағынаның ерекшелігін, құрылымын, сөздің басқа тілдік бірліктерден айырмашылығын білуі қажет. Қазақ тіл білімінің осы күнгі қол жеткізген табыстары негізінде студенттерге лексикологияның зерттеу нысандары болып табылатын сөз, лексикалық мағына және оның құрылымы туралы, лексикадағы жүйелік қатынастар мен қабаттар жайлы жан-жақты лингвистикалық түсінік қалыптастырып, білім беру болып табылады. Тілдік бірлік ретіндегі сөздің ерекшелігін, тілдік жүйедегі маңызын түсіндіру, мағына және оның түрлерін, лексикалық мағынаның грамматикалық мағынадан басты айырмашылықтарын таныту. Студенттердің теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алу дағдысын қалыптастыру. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазіргі қазақ тілінің лексикологясының өзекті мәселелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Қазақ тілі тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Қазақ тілінің диалектологиясы 1.6.2Қазақ тілінің терминологиясы 1.6.3Қазақ тілінің семантикасы 1.6.4.Қазақ тілінің стилистикасы 1.6.5.Қазақ тілінің тарихи грамматикасы 1.6.6.Тіл біліміне кіріспе 1.7. Курстың постреквизиті: 1.7.1.Жалпы тiл бiлiмi 1.7.2.Қазақ әдеби тiлiнiң тарихы 1.7.3Көне түркі тілі 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте № Тақырыптардың атауы Сағаттар Әдебиеттер ЛК ПР ЛБ СРПС СРС 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Сөздің анықтамасы. 2 1 - 1 1 1,2,3 2 Сөз мағынасының өзгеру себептері. 2 1 - 1 1 1,2,3 3 Көп мағыналылық.Омонимдер. 2 1 - 1 1 1,2,3 4 Синонимдер.Антонимдер. 2 1 - 1 1 1,2,3 5 Қазіргі қазақ тілі лексикасының арналары. 2 1 - 1 1 1,2,3 6 Өзге тілден еңген сөздер. 2 1 - 1 1 1,2,3 7 Қазіргі қазақ тілі лексикасының стильдік мәні. 2 1 - 1 1 1,2,3 8 Лексикография. 2 1 - 1 1 1,2,3 9 Фразеологизмдердің зерттелу тарихы. 2 1 - 1 1 1,2,3 10 Фразеологизмдердің тілдік бірлік ретінде танылуы. 2 1 - 1 1 1,2,3 11 Фразеологизмдердің семантикалық категориялары. 2 1 - 1 1 1,2,3 12 Фразеологизмдердің лексика-семантикалық тақырыптары және грамматикалық ерекшеліктері. 2 1 - 1 1 1,2,3 13 Қазақ фразеологиясының стильдік ерекшеліктері 2 1 - 1 1 1,2,3 14 Қазақ фразеологизмдерінің қалыптасуындағы ұлттық мәдени маңызы бар түпдеректер. 2 1 - 1 1 1,2,3 15 Фразеологизмдердің көркем әдебиетте қолданылуы. 2 1 - 1 1 1,2,3 Барлығы: 30 15 - 30 30 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент <<Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы>> пәнінде қазіргі қазақ тілінің сөздік құрамы мен сөздік қорын, сөздердің лексикалық жүйеде алатын орнын, шығу төркінін, қолданылу қабілетін, күнделікті қарым-қатынастағы көрінісін, стильдік мәні мен сипатын тексереді. Халқымыздың басынан кешірген тарихын, тіршілік еткен кәсібін, материалдық байлығы мен рухани қазынасын зерттеудегі лексикология және фразеологияның алатын орнын түсіндіреді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ << Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы >> пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 7-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 7-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші - 270 ұпайдан жинау шарт. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ << Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы>> пәні бойынша ұпайлардың бөлінісі Кесте -2 Апталар Бақылау түрі Барлық ұпайлар Ескерту 1 2 3 4 1-7 апталардағы аудиториялық сабақтарға қатысу 30 1 0 0 Студенттер тапсырма алып үлгермейтіндіктен 2 Прак-15,ОСӨЖ-10 25 3 Прак-15,СӨЖ-25 40 4 Прак-15,ОСӨЖ-10 25 5 Прак-15,СӨЖ-25 40 6 Прак-15,ОСӨЖ-10 25 7 Прак-30, СӨЖ-25 55 1-аралық бақылау 60 1-7 аралық бақылау нәтижесі 300 8-15 апталардағы аудиториялық сабақтарға қатысу 30 8 0 0 9 Прак-15 15 10 Прак-15,ОСӨЖ-10 25 11 Прак-15,СӨЖ-25 40 12 Прак-15,ОСӨЖ-10 25 13 Прак-15,СӨЖ-25 40 14 Прак-15,ОСӨЖ-10 25 15 Прак-15,СӨЖ-25 40 2-аралық бақылау 60 8-15 аралық бақылау нәтижесі 300 Емтихан ұпайларының нәтижесі 400 Академиялық аралықтың ұпай қорытындысы 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР * Балақаев М., Жанпейісов Е., Томанов М., Манасбаев Б. Қазақ тілінің стилистикасы - А., 2005. * Қайдар Ә. Қазақ тілінің өзекті мәселелері - А., 1998. * Серғалиев М. Көркем әдебиет тілі - А., 1995. * Смағұлова Г. Мағыналас фразеологиздердің ұлттық-мәдени аспектілері - А.,1998. * Смағұлова Г. Фразеологизмдердің варианттылығы. - А., 1996. * Уәлиев Н. Фразеология және тілдік норма - А., 1998. * Қайдар Ә. Халық даналығы (қазақ мақал-мәтелдерінің түсіндірме сөздігі және зерттеулер). - А.: Тоғанай Т,2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz