Файл қосу

Курстың постреквизиттері. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Семей қаласының  шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті 
                                       
                    3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                        ПОӘК 042-39. 1.202/01- 2013
Оқытушыға арналған
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>
                    пәнінің бағдарламасы
                              № 1басылым
                                  03.09.2013

                                       
                                       
                                       
6М011100  -  <<Информатика>>   мамандығына арналған
                                       
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>
            пәнінен оқу-әдістемелік кешен
                                       
                                       
                                       
   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2013
                                       
* ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор.  
<<28>> тамыз 2013 ж.
	
* ТАЛҚЫЛАНДЫ
  +  Семей қаласының Шәкәрім  мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының  отырысында талқыланды
Хаттама №1, <<11>> қыркүйек  2013 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының  отырысында талқыланды. 

Хаттама  №1,  <<12>> қыркүйек  2013 ж. 

Төрағасы  __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды.   

Хаттама  №1  <<18>> қыркүйек  2013 ж. 

Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К.
                  4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ







                                МАЗМҰНЫ
                                       
1
Қолданылу аумағы
2
Нормативті сілтеме
3
Жалпы мағлұматтар
4
Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны
5
Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі
6
Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7
Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8
Әдебиеттер
                                       
                                       




  + ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ 
Оқытушыға арналған пәннің  бағдарламасы 6М011100 "Информатика" мамандығының магистранттарына арналған <<<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>   пәні бойынша  оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіреді.  Бұл кешен магистранттарды курс мазмұнымен, курстың өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және  дағдыларымен таныстырады. 


  + НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕ 

Осы оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы "<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>  пәні бойынша оқу үрдісін келесі құжаттардағы талаптар мен ұсыныстарға сәйкес ұйымдастыру ретін орнатады: 
- Білім беру деңгейіне мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- 6М011100  -  Информатика мамандығының типтік жұмыс жоспары.
* СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
* ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>.


  + ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
     Ғылыми-техникалық прогресстің адамзат өмірінің барлық салаларына әсер ету факторларының бірі - жедел дамуы программалық жабдықтың қарқынды дамуына әкелген  компьютерлік технологиялардың кең қолданылуы. Осының барлығы ЖОО-н бітірушілер мен магистранттарға электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындаушы әрі қолданушы болып жұмыс ітеуіне, сол сияқты техникалық және программалық құралдарды пайдалануымен технологиялық процесстерді жетілдіруіне тура келетінінің дәлелі болып табылады. Осыған байланысты <<электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы техникалық ғылымдар мен технологиялар бағытындағы мамандықтарға арналған оқу жоспарында маңызды орын алады.
<<Электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсының пәні программалық-аппараттық есептеу кешендері арқылы интернетте ақпаратты  дайындау және өңдеудің қазіргі әдістері мен құралдары болып табылады. Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарымен жұмыс  -  дербес компьютерді қолданудың кең таралған бағыттарының бірі. Осы пән бойынша білім магистранттарды кәсіби дайындауға қажет. Осы бағдарламада электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын құрудың және білім беруде қолданудың дидактикалық негіздері қарастырылады. 

3.2 Пәнді оқу мақсаты:  
        Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында <<электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы магистранттарды әдістемелік дайындауды қамтамасыз етеді және келесі мақсаттарды жүзеге асырады:  әдістемелік тұрғыдан сауатты маман дайындау, информатикаға байланысты жаңа білімді игеру, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқытуда пайдалану дағдысын алу. 

3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
<<Электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы білім беруде информатика мен АКТ құралдарын қолдануға байланысты пән бола отырып, интернет-технологияны қолдану тәжірибесін алуға әкеледі, сондай-ақ, тұтас білім беруді ақпараттандыруда бағыт беруші ролін атқарады. 
  + Оқыту нәтижелері: 
* Жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастырудағы курсытң орны мен мәнін ұғыну; 
* Ақпараттық және коммуникациялық технологияны оқыту мақсатын барлық үш қырынан білу  -  білім беру, дамыту, қабылдау;
* Ақпараттық және коммуникациялық технологияның негізгі тұжырымдамасын білуі керек;  
* Информатиканың әртүрлі деңгейлерінде мазмұнды және әдістемелік қырларын білуі керек; 
* Курстың бағдарламалық қолдауы мен әдістемелік қолдауын қолдана білуі керек; 
* Дәстүрлі және инновациялық огқыту әдістерін, огқушының ойлау іс-әрекетін бақылай білуі керек. 

* Курстың  пререквизиттері:  информатика, білім беруді ақпараттандыру мен оқыту мәселелрі, компьютерлік графика, мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер, интернетте программалау.
* Курстың  постреквизиттері:  Информатика пәндерін ЖОО-да оқыту әдістемесі.          

* Жұмыс жоспарынан үзінді:
                                   Курс
                                Семестр
                                 Кредит
                              Дәріс саны
                  Практикалық сағат  саны
                                   МОӨЖ
                                    МӨЖ
                                Барлығы
                        Бақылау формасы 
                                       1
                                       2
                                       2
                                      15
                                      30
                                      45
 45
                                      135
                                Емтихан

                                                                               
  + ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 

                                      №
                             Тақырыптар
                               Дәрістер
                               Практика
                                    МӨЖ
                                       1
Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       2
Электронды білім беру  басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі.  
                                       1
                                       2
                                       3
                                       3
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мазмұнын іріктеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс мазмұн бойынша навигация құрастыру. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       5
Электронды білім беру басылымдары мен  ресурстарын унификациялау мен интеграциялау негізі мен қажеттілігі.   
                                       1
                                       2
                                       3
                                       6
Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі.     
                                       1
                                       2
                                       3
                                       7
Электронды білім беру басылымдары мен  ресурстарын сынақтау және экспертиза жасау технологиясының негіздері.  
                                       1
                                       2
                                       3
                                       8
Интернет желісінде жариялауға арналған білім беру ресурстарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       9
Білім беру интернт-порталдарын құрастыру және жетілдіру кезіндегі каталогтау және рубрикалау тәсілдері. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                      10
 Порталға қосылатын ресурстарды спецификация және метасипаттау механизмі арқылы  сипаттаудың негізгі бағыттары. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                      11
Білім беру интернет-сайттарының және порталдардың сапасын бағалау жүйесі. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                      12
Ортақ (бірегей) ақпараттық білім беру ортасын құрудың болашағы. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                      13
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолданудың ерекшеліктері.    
                                       1
                                       2
                                       3
                                      14
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын, интернт-сайттары мен порталдарын қолдану арқылы оқыту іс-әрекетін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                      15
Электронды білім беру ресурстарын оқыту нәтижелерін өлшеу мен бақылау үшін қолдану. 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       
БАРЛЫҒЫ
                                      15
                                      30
                                      45


                                       
                                     р/н
                        МОӨЖ тақырыптары
                              Сағат саны
                                Мерзімі 
                                      * 
Интернет технология және ақпараттық ресурс ретінде.  
Тапсырма: написать эссе
                                       7
3 апта.
                                      * 
Файлдармен алмасу технологиясы (FTP). 
Тапсырма: написать реферат, глоссарий
                                       7
5 апта.
                                      * 
HTML тілі интернеттің  ақпараттық ресурстарын дайындау құралы ретінде. Задание: написать реферат, глоссарий
                                       7
7 апта.
                                      * 
Java Script интерактивті ресурстар дайындау құралы ретінде.   
Задание: написать реферат, глоссарий
                                       8
10 апта.
                                      * 
Мультимедиа құрал және технология ретінде. 
Задание: написать реферат, глоссарий
                                       8
13 апта.
                                      * 
Мультимедиалық технологияны дайындау құралдары.  
Задание: написать реферат, глоссарий
                                       8
15 апта.
                                       
                                                                Барлығы:
                                      45
                                       
МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ
                                       
                                       
№
Тақырып
Тапсырманың мақсаты мен  мазмұны
Ұсынылатын әдебиеттер Негізгі/қосымша
Балл-дар
Жұмыстарды көрсетудің мерзімдері
Бақылау формасы
1
Тақырып 1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолдану аумақтары. 
 
Тапсырмалар:
1.Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының оқытудағы дидактикалық мақсаттары.
2. білім беру жүйесінің электронды білім беру ресуртарына қажеттіліктері. 
[1-3]/[1]
25
3 апта
 Реферат (А4 форматында басылған түрде)
2
Тақырып 2. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды білім беруде қолданудың оң және теріс қырлары. 
 
Тапсырмалар:
1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолданудың артықшылықтары. 
2. Білім беруді ақпараттандырудың мүмкін негативті факторлары.  
[1-3]/[1]
25
5 апта
 Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 3.  Білім берудегі мультимедиа. 

Тапсырмалар:
1. Мүмкін мультимедиа құралдарын сипаттаңыз.  
2. Мультимедианың білім беру саласында қолданылуына мысал.   
3. <<Виртуалды шынайылықты>> электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда қолданудың артықшылықтары мен мүмкін бағыттары.
[1-3]/[1]
25
7 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 4. Телекоммуникациялық жүйелерге негізделген электронды білім беру басылымдары мен ресурстары. 

Тапсырмалар: 
1. Адамдардың  қолданысындағы ақпаратпен алмасу құралдары. 
2. Телекоммуникациялық құралдарды қолдану кезінде білім беру саласының мүмкіндіктері.  
[1-3]/[1]
25
10 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 5. Интернет желісінің Қазақстандық сегментіндегі электронды білім беру ресурстары.

Тапсырмалар: 
1. Интернеттің Қазақстандық сегментіндегі білім беру ресурстарына сипаттама. 
2. Республикалық білім беру жүйесіне қатысы бар Қазақстандық интернет сегментінің ресурстары.
[1-3]/[1]
25
13 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 6. Электронды білім беру ресурстарының мазмұнды толықтыруларын көрсетудің жақтары 

Тапсырмалар:
1. Гипермәтінді электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мысалдары. 
2. Гипермәтін мен гипермедианы қолданудың негізгі артықшылықтары.
3. Гипермәтіннің ақпараттық мақалаларын дайындаудың принциптері.
[1-3]/[1]
25
15 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
           ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

Тақырып
Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер
Өзбетімен оқуға арналған сұрақтар
Бақылау формасы
Дәріс сабағы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері. 
Презентациялар, интерактивті тақта, таратпа материалдар
Оқытуда  ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі бағыттары. 
См. п. 8
Электронды білім беру  басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі.  
                                       

См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар. 
                                       
Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік  бағдарламасы 
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мазмұнын іріктеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс мазмұн бойынша навигация құрастыру. 
                                       
Мультимедиялық білім беру технологиялары
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен  ресурстарын унификациялау мен интеграциялау негізі мен қажеттілігі.   
                                       
                                       
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі.     
                                       
                                       
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен  ресурстарын сынақтау және экспертиза жасау технологиясының негіздері.  
                                       
Ақпараттандырудың әдістемелік жүйеге әсері
См. п. 8
Интернет желісінде жариялауға арналған білім беру ресурстарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері. 
                                       

См. п. 8
Білім беру интернт-порталдарын құрастыру және жетілдіру кезіндегі каталогтау және рубрикалау тәсілдері. 
                                       
Оқыту моделі
См. п. 8
 Порталға қосылатын ресурстарды спецификация және метасипаттау механизмі арқылы  сипаттаудың негізгі бағыттары. 
                                       
Оқытуды жүйелеу және бақылау. 
См. п. 8
Білім беру интернет-сайттарының және порталдардың сапасын бағалау жүйесі. 
                                       
                                       
См. п. 8
Ортақ (бірегей) ақпараттық білім беру ортасын құрудың болашағы. 
                                       
                                       
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолданудың ерекшеліктері.    
                                       

См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын, интернт-сайттары мен порталдарын қолдану арқылы оқыту іс-әрекетін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері. 
                                       
                                       
См. п. 8
Электронды білім беру ресурстарын оқыту нәтижелерін өлшеу мен бақылау үшін қолдану. 
                                       
Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын білім беруде қолданудың мүмкін теріс салдарлары.   
См. п. 8











  + ӘДЕБИЕТТЕР 

Негізгі әдебиеттер:                                    
Основная литература
* Бидайбеков    Е.Ы.    Подготовка    специалистов    совмещенного    синформатикой профиля в Республике Казахстан, -Алматы: АГУ им. Абая, 1998.- 123 с.
*  Полат   Е.С.   и   др.   Новые   педагогические   и   информационныетехнологии в системе образования: Учебное пособие для студентов педвузов и системы повышения квалификации педкадров. Москва: <<Академия>>, 1999. - 224 стр.
* Олифер В.,  Олифер Н.       Новые  технологии  в  обучении.  С.Пб.: БХВ-Санкт-Петербург, 2000.
* Роберт И. В. Современные ин - формационные технологии в образовании: дидактические проблемы, перспек - тивы использования. М.: Школа-Пресс, 1994.
5.     Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации 
        обучения. - М.: педагогика, 1988.
Қосымша әдебиеттер:
* Бочкин А.И., Вислобокова Н.С. Об оценке доли знаний с помощьюкомбиноторных тестов. ИнфО. -2004. -№11.
* Брыксина  О.Ф.  Конструирование  урока  с  использованием   средствинформационных технологий и  образовательных электронных ресурсов.ИнфО.-2004.-№5.
* Ершов А.П. Компьютеризация школы и математическое образование.Основные направления работ по программе "Информатизация образования". ИнфО. -1992. -№5,6.
* Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии дляактивного обучения. ИнфО. - 2004. - № 3.
* Уваров А. Ю. Новые информаци - онные технологии и реформа образования//Информатика и образование. 1994. № 3.
* Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М.: Педагогика, 1989 г.
* Горшкова В. В. Гуманитарная природа образовательных технологий в межсубъектной педагогической реальности. - Вл-к, 1999 г.- стр. 83-85.
* Кларин М. В. Технология обучения: идеал и реальность. - Рига, <<Эксперимент>>, 1999 г.-180 с.
* Кларин М. В. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г.-180 с.
* Левитес Д. Г. Практика обучения: современные образовательные технологии. - М., 1998 г.
* Столяренко Л. Д. Педагогические технологии. - В 2 кн.: Педагогика и психология высшей школы.  --  Ростов-на-Дону: Феникс, 1998 г. - с.131-151.
* Хуторской А. В. Технология эвристического обучения//Новые технологии. - 1998 г., № 4.
* Цукерман Г. А. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г. - 180 с.
* Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. - М., 1998 г.  - 250 с.
Пәндер