Файл қосу
Курстың постреквизиттері. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-39. 1.202/01- 2013 Оқытушыға арналған <<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>> пәнінің бағдарламасы № 1басылым 03.09.2013 6М011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған <<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>> пәнінен оқу-әдістемелік кешен ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 * ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор. <<28>> тамыз 2013 ж. * ТАЛҚЫЛАНДЫ + Семей қаласының Шәкәрім мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама №1, <<11>> қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А. 2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. Хаттама №1, <<12>> қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды. Хаттама №1 <<18>> қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ 1 Қолданылу аумағы 2 Нормативті сілтеме 3 Жалпы мағлұматтар 4 Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер + ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ Оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы 6М011100 "Информатика" мамандығының магистранттарына арналған <<<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіреді. Бұл кешен магистранттарды курс мазмұнымен, курстың өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және дағдыларымен таныстырады. + НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕ Осы оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы "<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>> пәні бойынша оқу үрдісін келесі құжаттардағы талаптар мен ұсыныстарға сәйкес ұйымдастыру ретін орнатады: - Білім беру деңгейіне мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - 6М011100 - Информатика мамандығының типтік жұмыс жоспары. * СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>. + ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Ғылыми-техникалық прогресстің адамзат өмірінің барлық салаларына әсер ету факторларының бірі - жедел дамуы программалық жабдықтың қарқынды дамуына әкелген компьютерлік технологиялардың кең қолданылуы. Осының барлығы ЖОО-н бітірушілер мен магистранттарға электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындаушы әрі қолданушы болып жұмыс ітеуіне, сол сияқты техникалық және программалық құралдарды пайдалануымен технологиялық процесстерді жетілдіруіне тура келетінінің дәлелі болып табылады. Осыған байланысты <<электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы техникалық ғылымдар мен технологиялар бағытындағы мамандықтарға арналған оқу жоспарында маңызды орын алады. <<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсының пәні программалық-аппараттық есептеу кешендері арқылы интернетте ақпаратты дайындау және өңдеудің қазіргі әдістері мен құралдары болып табылады. Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарымен жұмыс - дербес компьютерді қолданудың кең таралған бағыттарының бірі. Осы пән бойынша білім магистранттарды кәсіби дайындауға қажет. Осы бағдарламада электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын құрудың және білім беруде қолданудың дидактикалық негіздері қарастырылады. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында <<электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы магистранттарды әдістемелік дайындауды қамтамасыз етеді және келесі мақсаттарды жүзеге асырады: әдістемелік тұрғыдан сауатты маман дайындау, информатикаға байланысты жаңа білімді игеру, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқытуда пайдалану дағдысын алу. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: <<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы білім беруде информатика мен АКТ құралдарын қолдануға байланысты пән бола отырып, интернет-технологияны қолдану тәжірибесін алуға әкеледі, сондай-ақ, тұтас білім беруді ақпараттандыруда бағыт беруші ролін атқарады. + Оқыту нәтижелері: * Жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастырудағы курсытң орны мен мәнін ұғыну; * Ақпараттық және коммуникациялық технологияны оқыту мақсатын барлық үш қырынан білу - білім беру, дамыту, қабылдау; * Ақпараттық және коммуникациялық технологияның негізгі тұжырымдамасын білуі керек; * Информатиканың әртүрлі деңгейлерінде мазмұнды және әдістемелік қырларын білуі керек; * Курстың бағдарламалық қолдауы мен әдістемелік қолдауын қолдана білуі керек; * Дәстүрлі және инновациялық огқыту әдістерін, огқушының ойлау іс-әрекетін бақылай білуі керек. * Курстың пререквизиттері: информатика, білім беруді ақпараттандыру мен оқыту мәселелрі, компьютерлік графика, мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер, интернетте программалау. * Курстың постреквизиттері: Информатика пәндерін ЖОО-да оқыту әдістемесі. * Жұмыс жоспарынан үзінді: Курс Семестр Кредит Дәріс саны Практикалық сағат саны МОӨЖ МӨЖ Барлығы Бақылау формасы 1 2 2 15 30 45 45 135 Емтихан + ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ № Тақырыптар Дәрістер Практика МӨЖ 1 Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері. 1 2 3 2 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі. 1 2 3 3 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар. 1 2 3 4 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мазмұнын іріктеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс мазмұн бойынша навигация құрастыру. 1 2 3 5 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын унификациялау мен интеграциялау негізі мен қажеттілігі. 1 2 3 6 Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. 1 2 3 7 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын сынақтау және экспертиза жасау технологиясының негіздері. 1 2 3 8 Интернет желісінде жариялауға арналған білім беру ресурстарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері. 1 2 3 9 Білім беру интернт-порталдарын құрастыру және жетілдіру кезіндегі каталогтау және рубрикалау тәсілдері. 1 2 3 10 Порталға қосылатын ресурстарды спецификация және метасипаттау механизмі арқылы сипаттаудың негізгі бағыттары. 1 2 3 11 Білім беру интернет-сайттарының және порталдардың сапасын бағалау жүйесі. 1 2 3 12 Ортақ (бірегей) ақпараттық білім беру ортасын құрудың болашағы. 1 2 3 13 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолданудың ерекшеліктері. 1 2 3 14 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын, интернт-сайттары мен порталдарын қолдану арқылы оқыту іс-әрекетін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері. 1 2 3 15 Электронды білім беру ресурстарын оқыту нәтижелерін өлшеу мен бақылау үшін қолдану. 1 2 3 БАРЛЫҒЫ 15 30 45 р/н МОӨЖ тақырыптары Сағат саны Мерзімі * Интернет технология және ақпараттық ресурс ретінде. Тапсырма: написать эссе 7 3 апта. * Файлдармен алмасу технологиясы (FTP). Тапсырма: написать реферат, глоссарий 7 5 апта. * HTML тілі интернеттің ақпараттық ресурстарын дайындау құралы ретінде. Задание: написать реферат, глоссарий 7 7 апта. * Java Script интерактивті ресурстар дайындау құралы ретінде. Задание: написать реферат, глоссарий 8 10 апта. * Мультимедиа құрал және технология ретінде. Задание: написать реферат, глоссарий 8 13 апта. * Мультимедиалық технологияны дайындау құралдары. Задание: написать реферат, глоссарий 8 15 апта. Барлығы: 45 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ № Тақырып Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Ұсынылатын әдебиеттер Негізгі/қосымша Балл-дар Жұмыстарды көрсетудің мерзімдері Бақылау формасы 1 Тақырып 1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолдану аумақтары. Тапсырмалар: 1.Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының оқытудағы дидактикалық мақсаттары. 2. білім беру жүйесінің электронды білім беру ресуртарына қажеттіліктері. [1-3]/[1] 25 3 апта Реферат (А4 форматында басылған түрде) 2 Тақырып 2. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды білім беруде қолданудың оң және теріс қырлары. Тапсырмалар: 1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолданудың артықшылықтары. 2. Білім беруді ақпараттандырудың мүмкін негативті факторлары. [1-3]/[1] 25 5 апта Реферат (А4 форматында басылған түрде) Тақырып 3. Білім берудегі мультимедиа. Тапсырмалар: 1. Мүмкін мультимедиа құралдарын сипаттаңыз. 2. Мультимедианың білім беру саласында қолданылуына мысал. 3. <<Виртуалды шынайылықты>> электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда қолданудың артықшылықтары мен мүмкін бағыттары. [1-3]/[1] 25 7 апта Реферат (А4 форматында басылған түрде) Тақырып 4. Телекоммуникациялық жүйелерге негізделген электронды білім беру басылымдары мен ресурстары. Тапсырмалар: 1. Адамдардың қолданысындағы ақпаратпен алмасу құралдары. 2. Телекоммуникациялық құралдарды қолдану кезінде білім беру саласының мүмкіндіктері. [1-3]/[1] 25 10 апта Реферат (А4 форматында басылған түрде) Тақырып 5. Интернет желісінің Қазақстандық сегментіндегі электронды білім беру ресурстары. Тапсырмалар: 1. Интернеттің Қазақстандық сегментіндегі білім беру ресурстарына сипаттама. 2. Республикалық білім беру жүйесіне қатысы бар Қазақстандық интернет сегментінің ресурстары. [1-3]/[1] 25 13 апта Реферат (А4 форматында басылған түрде) Тақырып 6. Электронды білім беру ресурстарының мазмұнды толықтыруларын көрсетудің жақтары Тапсырмалар: 1. Гипермәтінді электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мысалдары. 2. Гипермәтін мен гипермедианы қолданудың негізгі артықшылықтары. 3. Гипермәтіннің ақпараттық мақалаларын дайындаудың принциптері. [1-3]/[1] 25 15 апта Реферат (А4 форматында басылған түрде) ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Тақырып Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер Өзбетімен оқуға арналған сұрақтар Бақылау формасы Дәріс сабағы 1 2 3 4 Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері. Презентациялар, интерактивті тақта, таратпа материалдар Оқытуда ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі бағыттары. См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі. См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар. Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мазмұнын іріктеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс мазмұн бойынша навигация құрастыру. Мультимедиялық білім беру технологиялары См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын унификациялау мен интеграциялау негізі мен қажеттілігі. См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын сынақтау және экспертиза жасау технологиясының негіздері. Ақпараттандырудың әдістемелік жүйеге әсері См. п. 8 Интернет желісінде жариялауға арналған білім беру ресурстарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері. См. п. 8 Білім беру интернт-порталдарын құрастыру және жетілдіру кезіндегі каталогтау және рубрикалау тәсілдері. Оқыту моделі См. п. 8 Порталға қосылатын ресурстарды спецификация және метасипаттау механизмі арқылы сипаттаудың негізгі бағыттары. Оқытуды жүйелеу және бақылау. См. п. 8 Білім беру интернет-сайттарының және порталдардың сапасын бағалау жүйесі. См. п. 8 Ортақ (бірегей) ақпараттық білім беру ортасын құрудың болашағы. См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолданудың ерекшеліктері. См. п. 8 Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын, интернт-сайттары мен порталдарын қолдану арқылы оқыту іс-әрекетін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері. См. п. 8 Электронды білім беру ресурстарын оқыту нәтижелерін өлшеу мен бақылау үшін қолдану. Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын білім беруде қолданудың мүмкін теріс салдарлары. См. п. 8 + ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: Основная литература * Бидайбеков Е.Ы. Подготовка специалистов совмещенного синформатикой профиля в Республике Казахстан, -Алматы: АГУ им. Абая, 1998.- 123 с. * Полат Е.С. и др. Новые педагогические и информационныетехнологии в системе образования: Учебное пособие для студентов педвузов и системы повышения квалификации педкадров. Москва: <<Академия>>, 1999. - 224 стр. * Олифер В., Олифер Н. Новые технологии в обучении. С.Пб.: БХВ-Санкт-Петербург, 2000. * Роберт И. В. Современные ин - формационные технологии в образовании: дидактические проблемы, перспек - тивы использования. М.: Школа-Пресс, 1994. 5. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. - М.: педагогика, 1988. Қосымша әдебиеттер: * Бочкин А.И., Вислобокова Н.С. Об оценке доли знаний с помощьюкомбиноторных тестов. ИнфО. -2004. -№11. * Брыксина О.Ф. Конструирование урока с использованием средствинформационных технологий и образовательных электронных ресурсов.ИнфО.-2004.-№5. * Ершов А.П. Компьютеризация школы и математическое образование.Основные направления работ по программе "Информатизация образования". ИнфО. -1992. -№5,6. * Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии дляактивного обучения. ИнфО. - 2004. - № 3. * Уваров А. Ю. Новые информаци - онные технологии и реформа образования//Информатика и образование. 1994. № 3. * Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М.: Педагогика, 1989 г. * Горшкова В. В. Гуманитарная природа образовательных технологий в межсубъектной педагогической реальности. - Вл-к, 1999 г.- стр. 83-85. * Кларин М. В. Технология обучения: идеал и реальность. - Рига, <<Эксперимент>>, 1999 г.-180 с. * Кларин М. В. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г.-180 с. * Левитес Д. Г. Практика обучения: современные образовательные технологии. - М., 1998 г. * Столяренко Л. Д. Педагогические технологии. - В 2 кн.: Педагогика и психология высшей школы. -- Ростов-на-Дону: Феникс, 1998 г. - с.131-151. * Хуторской А. В. Технология эвристического обучения//Новые технологии. - 1998 г., № 4. * Цукерман Г. А. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г. - 180 с. * Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. - М., 1998 г. - 250 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz