Файл қосу
Мұғалімдерге арналған Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәннің бағдарламасы Редакция № 2 16.06. 2014 <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 2 16.06.2014 Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: <<Музыкалық білім>> кафедрасының п.ғ.к., доцент : _____________Сұлтанова Н.К. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № _1__ от <<_29_>>___08__ 2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<__05_>>___09_____ 2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<11>> 09 2014 жыл. Хаттама № 1 ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) 5 Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу >> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. * СТУ 042-ГУ-4-2014 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-20114 Документированная процедура <<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 6 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 3.2 Пәннің мақсаты - пәнін оқыту кезіндегі модульдік технологияны тиімді пайдаланып, оқу үрдісіне ендіру эксперименттік жолмен істелінді. Модульдік оқыту технологиясының негізгі мақсаты - тұлғаның білім арқылы дамуы. Жаңа педагогикалық технологияны оқып үйрену, меңгеру арқылы мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани келбетінің қалыптасуына әсер ету, өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмек көрсетеді, оқып-үйретеді. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: * білім берудің мазмұнын жаңарту; * - мемлекеттік стандарт көлемінде білім беру; * - ғылымның рөліне мән беру; * - оқытудың озық технологяисын меңгеру; * - оқыту мен тәрбиенің бірлігіне қол жеткізу; * - баланың жеке қасиеттерін аша білу; * - білімді тереңдетуге жағдай туғызу; * - оқушының өз бетімен ізденуіне көңіл бөлу; * - дамыта, саралап, деңгейлеп оқытуға қол жеткізу; * - шығармашылық тұлға қалыптастыру; 3.4 Оқытудың нәтижесі: студенттерге мектептегі музыка мұғалімінің практикалық жұмысында кездесетін, өте қажет болатын, нақты да жүйелі жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді, интерактивтік тақтамен жұмыс, инновациялық ұғымын, сонымен біргі музыка тарихы, музыка теориясының білімдерін беру, осы алған білімдеріне музыкалық оқу процессінде кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету модульдік жоспарлау түрлерін қарастыру. . Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 2 16.06.2014 Бет 5 3.5 Курсттың пререквизиттері: Музыка мұғалімін кәсіби-педаголгикалық дайындауға бағытталған оқу пәндер циклындағы негізгі және интегрелдық сабақтарды жетілдіру, дамыту. Музыка негізінің теориясы, негізгі аспап, хор дирижерлау, музыкалық білімінң теориясы мен тарихы т.б. пәндермен тығыз байланысты. 3.6 Курсттың постреквизиттері: Музыкалық білім беру әдістемесі, оқу - педагогикалық практикасы, хор сыныбы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: Курс Семестр Кредиттер Практикалық сағат ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 курс 6 семестр 2 30 сағат 15 45 90сағат емтихан 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) Кесте 2 № Тақырыптың аты Т/С 1 2 4 Модуль 1. Модульдік оқыту технологияның оқыту жолдары - 6 сағат 1,2 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны 2 3,4 Модульдік оқыту технологиясының пайда болу тарихы. 2 5,6 Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны қолдану 2 Модуль 2. Педагогиалық инновацияның қолдану, оқыту - 8 сағат 6,7 Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 2 8,9 Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 2 10,11 Музыкада педагогикалық инновация ұғымын қолданудың әдіс-тәсілдері 2 12,13 Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 2 Модуль 3. Модульдік, инновациялық, жаңа әдістердін сабақта қолдану 12 сағат 14,15 RWCT әдістерін музыка сабағында қолдану 2 16,17 Интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін қолдану 2 18,19 Оқу- тәрбие үдерісінде ойын технологияларын пайдаланудың теориялық- әдіснамалық негізі 2 20,21 Оқу-тәрбие үрдісінде музыкалық-дидактикалық ойындарды қолдану 2 22,23 Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 2 24,25 Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 2 Модуль 3. 1-6 сыныптарға модульдік оқыту, модельдеуді оқыту 4 сағат. 26,28 Музыка пәнінен 1 - 6 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар 2 29,30 Күнтізбелік жоспарлардағы сабақ үлгілерінің түрлері 2 Барлығы: 30 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны қолдану Модульдік оқыту технологиясының пайда болу тарихы Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану Жаңа әдістердің педагогикалық жүйесі мен қолдану мәселелері Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі Музыкада педагогикалық инновация ұғымын қолданудың әдіс-тәсілдері Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 2 16.06.2014 Бет 7 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың аттары Дана саны Студент саны Қамтама-у пайызы 1 2 3 4 Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 1 7 10 Кұлманова Ш. Қазақ орта мектебi 3-сынып ән - күй сабағының бағдарламасы және әiстемелiк нұсқаулар [ Учебно - методическое пособие по музыке для учителей начальных классов].- А., 2014 1 7 10 Безбородова, Л.А. Методика преподавания музыки в общеобразовательных учреждениях .-М.:Академия, 2002 1 7 10 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001-2005 1 7 10 Тәжібаева С.Ѓ. Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы: әдістемелік ќұралы.- Алматы, 2003 1 7 10 Мұғалімнің кәсіби қызметі жүйесіндегі қазіргі білім беру технологиясы= 2 бөлім / Семей қ. Шәкәрім атынд. МУ; [бас. ред. Ш.А.Әмірбеков].- Семей, 2014.- 225б. 1 7 10 Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 1 7 10 Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 1 7 10 Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. 1 7 10 Современные тенденции подготовки педагогических кадров Казахстана. Т.2: Республикалық ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 28 наурыз 2014 ж. Нац. акад. образования им. И.Алтынсарина.- Семей, 2014.- 339 б. 1 экз. 1 7 10 Хрестоматии к программам по музыке 1 - 6 классы, Алматы 2014 1 7 10 Қ40 Қапасова, Б.Қ. Тіл мәдениеті. Шешендік өнер: оқулық / Б.Қ. Қапасова.- Алматы: Дәуір, 2014.- 223с. 1 7 10 Никольская-Береговская, К.Ф. Русская вокально-хоровая школа: От древности до XXI века .-М.: ВЛАДОС,2003. 1 7 10 Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 5 7 80 8 ӘДЕБИЕТТЕР * Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 * Кұлманова Ш. Қазақ орта мектебi 3-сынып ән - күй сабағының бағдарламасы және әiстемелiк нұсқаулар [ Учебно - методическое пособие по музыке для учителей начальных классов].- А., 2014 * Безбородова, Л.А. Методика преподавания музыки в общеобразовательных учреждениях .-М.:Академия, 2002 * Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001-2005 * Тәжібаева С.Ѓ. Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы: әдістемелік ќұралы.- Алматы, 2003 * Мұғалімнің кәсіби қызметі жүйесіндегі қазіргі білім беру технологиясы= 2 бөлім / Семей қ. Шәкәрім атынд. МУ; [бас. ред. Ш.А.Әмірбеков].- Семей, 2014.- 225б. * Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 * Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 * Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. * Современные тенденции подготовки педагогических кадров Казахстана. Т.2: Республикалық ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 28 наурыз 2014 ж. Нац. акад. образования им. И.Алтынсарина.- Семей, 2014.- 339 б. 1 экз. * Хрестоматии к программам по музыке 1 - 6 классы, Алматы 2014 * Қ40 Қапасова, Б.Қ. Тіл мәдениеті. Шешендік өнер: оқулық / Б.Қ. Қапасова.- Алматы: Дәуір, 2014.- 223с. * Никольская-Береговская, К.Ф. Русская вокально-хоровая школа: От древности до XXI века .-М.: ВЛАДОС,2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz