Файл қосу
Мұғалімнің психологиялық - педагогикалық құзіреттілік диагностикасы
* 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.1.18.19-2013 Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы <<Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы>> 05.09.2013. жылғы № 1 басылым <<Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300-<<Педагогика және психология>> ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013ж. Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы ____________ А.К.Аманова Хаттама № ___ << __>> ____ 2013ж. 2 ҚАРАЛДЫ Психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. : ____________ Г.К.Джумажанова Хаттама № ___ <<__>>________ 2013 ж. 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде талқыланып, бекітілді: Хаттама №___ <<__>>________ 2013 жыл Оқу - әдістемелік кеңесінің төрайымы: _______ БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ <<__>>_______ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ * Мазмұны: 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 СӨЖ тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1. Қолданыс аясы <<Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010300 - <<Педагогика және психология>> мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік нұсқама. Осы <<Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы>> пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 5В010300 - <<Педагогика және психология>> мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 5257800-685800003.1. Пәннің қысқаша мазмұны. <<Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы>> курсы қазіргі таңда психологиялық - педагогикалық теорияның және маманның психологиялық дамуы жайында жинақталған білімдерді іс - тәжірибеде белсенді түрде қолдану қажеттілігімен сипатталады. Ғылыми лабораторияда жинақталған білімдер психологияның қолданбалы салаларына қатысты және практикалық міндет, тапсырмаларды орындауға көмек келтіреді. Психологиялық-педагогикалық құзіреттілік - бұл белсенді білім қорын жинақтау кезеңі болғандықтан, психологиялық диагностиканы жүйелі ұйымдастырудың үлкен маңызы бар. Диагностикалық жұмыс маманның жекелей ерекшеліктері, қабілеті, еңбек іс - әрекетіне қатынасын анықтауда үлкен маңызға ие. Психологиялық білімді мектеп тәжірибесінде кеңінен қолдана алудың бір шарты - бұл сынып мұғалімдерінің қолданбалы психологиялық зерттеулерді оқушылардың жеке бас ерекшеліктерінің және танымдық процестердің дамуын жетілдіру барысында қолдана алуы. Бұл пән практикалық міндеттерді шешуге және мұғалімдерге ғылыми - педагогикалық зерттеулерінде, экспериментальды жұмыс дағдыларын қалыптастыруда, оқу - тәрбие процестерін ұйымдастыруда көмек көрсетуге бағытталған. Бұл пәнді оқыту барысында негізгі түсініктерді, психологиялық - педагогикалық зерттеу процедурасын, нәтижесін талдауды меңгеру қажет. 3.2. Пәннің мақсаты Мамандарды ақыл-ой және жеке бастық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі тәсілдері және психодиагностика саласындағы теориялық және практикалық білімдер жүйесімен қаруландыру. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: * негізгі психологиялық ұғымы және анықтама мазмұнын жетілдіру; * оқу-танымдық әрекет процесінде алған білімдерін өз бетімен қаруландыру; * психологиялық білімді тәжірибеде қолдана білуге үйрету; * жеке даралық өзіндік даму бағдарламасында өзін-өзі анықтай, бағалай * білуді дамыту. * теорияда алған білімді тәжірибеде әртүрлі әдістемелерді қолдана білуді; * оқу-танымдық әрекетттерді алынған білімдерімен ұштастыра білу. * тұлғаның танымдық процестерін зерттеу бойынша тестер мен әдістемелерді тәжірбеде игерудің дағды және іскерліктерді дамыту ; * психологиялық қорытындыны құрастыру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. 3.4. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: * Білімі: диагностикалық теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижелерін, оның негізгі түсініктерімен категорияларын, механизмдерін және психикалық құбылыстар табиғатын жайлы мәліметтерді игеру, психологиялық-педагогикалық құзіреттілік негіздері бойынша негізгі түсініктер мен ұғымдарды, психологиялық тренинг топтарының даму тарихын; * Дағды: кәсіби іс-әрекет негізінде психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістемелерді тәжірибеде қолдану ерекшелігі жайлы, іскерлік дағдыларын қалыптастыру; * Іскерлігі: психологиялық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білімдерін практикада ұштастыра білуі, ғылыми-теориялық, әдіснамалық-психологиялық әдібеиеттермен жұмыс жасай алуы мен іздестіру дағдыларын үйренуі. 3.5 Курс пререквизиттері: <<<<Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы>> курсын меңгеру үшін студенттер келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: - Әлеуметтік психология; - Философия; - Педагогика; - Психолгия; - Өзін-өзі тану; 3.6 Курстың постреквизиті: Пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет: - Әлеуметтік психология; - Даму психологиясы; - Жас ерекшелігі; - Психокоррекция және кеңес беру; - Психологиялық диагностика негіздері; Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 Курс Семестр Кредит Саны ЛК (сағ.) СПС (сағ) СӨЖО (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы Қортын. бақылау формасы 3 6 3 30 15 22,5 67,5 135 Емтихан 4. Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы Кесте 2 № Тақырып атаулары Сағаттар саны Дәріс Тәжірибелік ОСӨЖ СӨЖ 1 Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы пәніне кіріспе 2 1 2 Психологиялық құзіреттілікті зерттеудің методологиялық негізі 2 1 3 Психологиялық-педагогикалық құзіреттілік мәселелерін зерттеу тарихы 2 4 Психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктің құрылымы және мазмұны 2 1 5 Әлеуметтік және коммуникативті құзіреттілік 2 6 Мұғалімнің кәсіби бағдарлау жұмысының психологиялық-педагогикалық диагностикасы 2 1 7 Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің дамуы 2 8 Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің моделін қалыптастыру 2 1 9 Педагогтың <<мен>> концепциясы 2 1 10 Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін бағалау критерийлері 2 1 11 Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің моделін қалыптастыру 2 1 12 Жеке тұлға бағыттылығының педагогикалық диагностикасы 2 13 Педагогикалық іс-әрекет стилінің диагностикасы 2 1 14 Мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тану деңгейін дамыту диагностикасы 2 1 15 Коммуникативті педагогикалық қабілеттілік диагностикасы 2 16 Мұғалімнің тұлғалық-кәсіби даму диагностикасы 2 1 17 Мұғалімнің эмоционалды күйінің диагностикасы 2 18 Психодиагностика және зерттеудегі қосалқы бағыттар 2 19 Мұғалімнің кәсібилік деңгейін диагностикалау 2 20 Құзіреттілікті анықтаудағы психодиагностика әдістері 2 21 Интеллектті бағалаудағы тестілік әдістерді топтастыру 2 22 Психологиядағы кәсіби құрылымының компоненттері 2 23 Проективті әдістемелердің кәсіби қызметте қолданылуы 2 24 Баланың мектепке деген психологиялық дайындығын диагностикалау әдістерін қолдану 2 25 Жеке тұлғалық сауалнамалар 2 27 Мұғалімнің педагогикалық-психологиялық құзіреттілігін анықтаудағы психологиялық тесттер 2 28 Салыстырмалы зерттеулер негізінде мұғалімнің жеке тұлғалық ерекшеліктерін байқау 2 29 Тұлғаның жеке тұлғалық кәсіби бағыттылығы диагностикасы 2,5 30 Мұғалімнің құзіреттілігін анықтауда психодиагностикалық жұмысының технологиясы, құрылымы мен әдістері. 7 31 Мұғалімнің кәсіби бағдарлау жұмысындағы психологиялық-педагогикалық диагностика 7 32 Мұғалім тұлғасының эмоционалды-ерік сферасы 7 33 Жалпы бастауыш білім берудегі мұғалім жұмысының диагностикасы 7 34 Мұғалімнің тұлғалық ерекшеліктері мен тұлғааралық өзара қатынасы 7 35 Білім жүйесіндегі тест түрлері 8 36 Мұғалім тұлғасының жекетұлғалық қасиеттер психодиагностиканың бағыттары 8 37 Жекетұлғалық қабілетті анықтауға арналған әдістемесі 8 38 Диагностикалық деректерді өлшеу және ұсыну 8,5 Барлығы: 30 15 22,5 67,5 5. СӨЖ тақырыптарының тізімі № Жұмыс тақырыбы Мақсаты және мазмұны Әдебиеттер Бақылау формасы Орындау мерзімі 1. Мұғалімнің құзіреттілігін анықтауда психодиагностикалық жұмысының технологиясы, құрылымы мен әдістері. Психология лық қызметтегі психолог жұмысының міндеттері мен мақсаттары. Бақылау, әңгімелесу, эксперимент, психодиагностикалық әдістемелерді жүргізу ерекшеліктері Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.- М.,2004 Психолого-педагогическая диагностика/Под ред. И.Ю. Левченко.-М.,2005 Конспект 1-2 апта 2. Мұғалімнің кәсіби бағдарлау жұмысындағы психологиялық-педагогикалық диагностика Кәсіби іс-әрекеттерде психикалық процестердің көрінісі мен зерттеу әдістері. Жұмысқа икемділіктің темперамент пен байланысы. Таңдаулы әрекеттерді анықтауға арналған тестер. Арнаулы психология-лық типке адамның тәуелділігін анықтауға арналған тестер. Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.- М.,2004 Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В.Столина.-М.,1987 реферат 3-4 апта 3. Мұғалім тұлғасының эмоционалды-ерік сферасы Жеке тұлғаның құрылымын зерттеу. Психологиялық қорғаудың механизмдері. Жеке тұлғаның ерік-жігер сфераларын зерттеу Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.- М.,2004 Голубева Э.А. Индивидуальные особенности человека.-М.,1980 Дружинин В.Н. Психология общих способностей.-СПб., 1999 Слайд 5-6 апта 4. Жалпы бастауыш білім берудегі мұғалім жұмысының диагностикасы Психология лық-педагогика лық диагностика ның мәні, маңызы. Бастауыш білім берудегі мұғалім жұмысын диагностика лау субъектілері. Диагностика лауды ұйымдастыру шарттары. Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.- М.,2004 Голубева Э.А. Индивидуальные особенности человека.-М.,1980 Дружинин В.Н. Психология общих способностей.-СПб., 1999 баяндама 7-8 апта 5. Мұғалімнің тұлғалық ерекшеліктері мен тұлғааралық өзара қатынасы Тұлғалық және тұлғааралық қатынас диагностикасының ерекшеліктері. Мұғалімнің қарым-қатынасы, кәсіби бағыттылығы мен педагогикалық мәдениеті, бірлескен әрекеттері. Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.- М.,2004 Шадрин, Н.С. Психология личностных ценностей как мотивов поведения. - Павлодар, 2006 Сызба түрінде 9-10 апта 6. Білім жүйесіндегі тест түрлері Білім жүйесіндегі тесттердің қолданылуы. Тестілік әдістемелердің проблемалық аспектілері. Тестіні жүргізудігеі нәтижелерді сапалы бағалалу критерийлері. Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В.Столина.-М.,1987 Лукьянова М.И., Калинина Н.В. Психолого-педагогические показатели деятельности школы: Критерии и диагностика.- М., 2004 конспект 11 апта 7. Мұғалім тұлғасының жекетұлғалық қасиеттер психодиагностиканың бағыттары КЮнгтің жеке тұлға диагностикасы негізіндегі типологиясы. Бесфакторлы жеке тұлға моделі. Д.Кейрсидің жеке тұлғаның әлеуметтік типін анықтаудағы сауалнамасы. Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.- М.,2004 Шадрин, Н.С. Психология личностных ценностей как мотивов поведения. - Павлодар, 2006 Әдістемелер топтамасы 12 апта 8. Жекетұлғалық қабілетті анықтауға арналған әдістемесі Жеке қасиеттерді анықтайтын психодиагностикалық әдістемелер. Психодиагностикалық бағыттар, жеке тұлға бағыттылығы. Жеке қасиеттерді психодиагностикалық зерттеу облысы. Сұрақтама-тестер, түрлері, сұрақ түрі және нәтижелер көрсеткіші. Өзіндік бағалау, мінез, эмоция, ерік-жігер сферасы, тұлғааралық қатынастар диагностикасы. Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.- М.,2004 Голубева Э.А. Индивидуальные особенности человека.-М.,1980 Дружинин В.Н. Психология общих способностей.-СПб., 1999 Слайд 13 апта 9. Диагностикалық деректерді өлшеу және ұсыну <<Өлшеу>> түсінігі және мүмкін боларлық өлшеу шкалалары. Өлшеулердің интервалдық шкаласы. Қатынастар шкаласы бойынша - өлшеу. Ғылыми жұмыстарда диагностикалық деерктерді дайындау әдістемесі және ұсыну. Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В.Столина.-М.,1987 баяндама 14-15 апта Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы Аптасы Сабақтың Тақырыптары Аудиториялық сағаттардың бөлінуі СӨЖ тапсырма лар №-і СӨЖ макси мальды ұпайы Көрнекілік құралдар Дәріс Тәжірибе 1-7 8-15 Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілік диагностикасы пәніне кіріспе Психологиялық құзіреттілікті зерттеудің методологиялық негізі Психологиялық-педагогикалық құзіреттілік мәселелерін зерттеу тарихы Психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктің құрылымы және мазмұны Әлеуметтік және коммуникативті құзіреттілік Мұғалімнің кәсіби бағдарлау жұмысының психологиялық-педагогикалық диагностикасы Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің дамуы Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің моделін қалыптастыру Педагогтың <<мен>> концепциясы Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін бағалау критерийлері Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің моделін қалыптастыру Жеке тұлға бағыттылығының педагогикалық диагностикасы 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1 1 2 1 1 1 1 1 2 №1 №2 №3 №4 №5 №6 №7 №8 №9 7 7 7 7 7 8 8 8 8,5 слайд схема слайд плакат схема түрінде слайд схема слайд плакат Барлығы: 30 15 67,5 7.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы № Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың атаулары. Әдебиет саны Студенттердің саны %-дық көрсеткіші 1 Голубева Э.А. Индивидуальные особенности человека.-М.,1980 3 11 27 1 Дружинин В.Н. Психология общих способностей.-СПб., 1999 2 11 18 2. Личность и профессия: психологическая поддержка и сопровождение/ Под ред. Л.М.Митиной .-М., 2005 2 11 18 3. Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.-М.,2004 1 11 9 4. Лукьянова М.И., Калинина Н.В. Психолого-педагогические показатели деятельности школы: Критерии и диагностика.- М., 2004 1 11 9 5. Психологические особенности ориентации педагогов на личностную модель взаимодействия с детьми/Под ред. В. Маралова.-М.,2005 1 11 9 6. Психолого-педагогическая диагностика/Под ред. И.Ю. Левченко.-М.,2005 3 11 27 7. Черноусова Ф.П.. Направления, содержание, формы и методы воспитательной работы классного руководителя на диагностической основе.-М.,2004 5 11 45 8. Шадрин, Н.С. Психология личностных ценностей как мотивов поведения. - Павлодар, 2006 2 11 18 9 Хохлов С.И. Психология эффективного взаимодействия педагога и учащегося :Учебно-методическое пособие .-М.,2008 1 11 9 10 Анастази Г.С. ., Урбина С. Психологическое тестирование в 2-х т..-М., 1982.М.,2005 1 11 9 11 Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В.Столина.-М.,1987 3 11 27 12 Божович, Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.-СПб., 2009 1 11 9 13 Селевко Г.Ю. Самосовершенствование личности.-М.,2000 1 11 9 14 Ильин Е.П. Мотивация и мотивы.-СПб,2000 1 11 9 15 Носс И.Н.Психодиагностика.-М.,1999 1 11 9 16 Ильин Е.П. Мотивация и мотивы.-СПб,2000 1 11 9 17 Забрамная С.Д. От диагностики к развитию.-М.,2004 1 11 9 18 Климов Е.А. Основы психологии: Учебник. - М.,1999 1 11 9 19 Проблемы методологии и методики реализации идеи свободного воспитания личности.- Ставрополь, 1999. 1 11 9 20 Психодиагностика: теория и практика.-М., 1986 1 11 9 Негізгі әдебиеттер: * Голубева Э.А. Индивидуальные особенности человека.-М.,1980 * Дружинин В.Н. Психология общих способностей.-СПб., 1999 * Личность и профессия: психологическая поддержка и сопровождение/ Под ред. Л.М.Митиной .-М., 2005 * Лукьянова М.И. Психолого-педагогическая компетентность учителя: диагностика и развитие.-М.,2004 * Лукьянова М.И., Калинина Н.В. Психолого-педагогические показатели деятельности школы: Критерии и диагностика.- М., 2004 * Психологические особенности ориентации педагогов на личностную модель взаимодействия с детьми/Под ред. В. Маралова.-М.,2005 * Психолого-педагогическая диагностика/Под ред. И.Ю. Левченко.-М.,2005 * Черноусова Ф.П.. Направления, содержание, формы и методы воспитательной работы классного руководителя на диагностической основе.-М.,2004 * Шадрин, Н.С. Психология личностных ценностей как мотивов поведения. - Павлодар, 2006 * Хохлов С.И. Психология эффективного взаимодействия педагога и учащегося :Учебно-методическое пособие .-М.,2008 Қосымша әдебиеттер: * Анастази Г.С. ., Урбина С. Психологическое тестирование в 2-х т..-М., 1982.М.,2005 * Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В.Столина.-М.,1987 * Божович, Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.-СПб., 2009 * Селевко Г.Ю. Самосовершенствование личности.-М.,2000 * Психодиагностика: теория и практика.-М., 1986 * Ильин Е.П. Мотивация и мотивы.-СПб,2000 * Забрамная С.Д. От диагностики к развитию.-М.,2004 * Носс И.Н.Психодиагностика.-М.,1999 * Климов Е.А. Основы психологии: Учебник. - М.,1999 * Проблемы методологии и методики реализации идеи свободного воспитания личности.- Ставрополь, 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz