Файл қосу
Наурызым қорығы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжат ПОӘК УМКД 042-18-22-1.181/02 -2014 ПОӘК Студентке арналған <<Қорықтық іс>> пәннің бағдарламасы Басылым № __ <<___>>____20__ж ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Қорықтық іс>> 5В080300 - <<Аңшылықтану және аңшаруашылығы>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____ ж А.Мадыбекова <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының аға оқытушысы 2. талқыланды <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының отырысында Хаттама №__ <<___>>_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ Б.Ахметова 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ <<___>>_____20___ж Төрағасы __________ Г.Джаманова 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ <<__>>_____20___ж ОӘК төрағасы _____________ Г.Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. Қолдану саласы 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер - Мадыбекова Айнур Сыдыковна аға оқытушы - Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен кафедрасы - Байланыс ақпараты - телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты - Сабақ өтетін бөлмелер - № 111 - Кредит саны - 3 1.2 Пән мазмұнын қысқаша сипаттамасы. <<Қазақстан ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>пәні 5В080300 - <<Аңшылықтану және аңшаруашылығы>> мамандығы студенттеріне арналған. Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары пәні. Мақсаты мен міндеттері. Қызыл кітап. Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары. Баянауыл табиғи бағы. Көкшетау табиғи бақғы. Қарқаралы табиғи бағы .Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы. 1.3 Аталмыш курстың мақсаты - ерекше қорғалатын табиғи аймақтар, қорықтар, ұлттық саябақтар және осы аймақта қорғалатын өсімдіктер мен жануарлар туралы толық мағулмат беру. 1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеті: -Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын білу -ондағы жануарлар мен өсімдіктерді білу -ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі принциптерді білу -ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі Қазақстан Республикасының заңнамасын білу 1.5 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды түсінуі тиіс: -білу аталмыш пәнге тән ұғымдарды; Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын ондағы жануарлар мен өсімдіктерді білу -меңгеру ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі Қазақстан Республикасының заңнамасын және принциптерді білу -Игеру табиғатты қорғауды және оған қамқорлықпен қарауды 1.6 Курстың пререквизиті: <<Қорықтық іс>> пәнін оқыған кезде студент <<аңшылықтану>> <<биология>>, <<зоология>> курстарынан негізгі білімдері болу қажет. 1.7. Курс постреквизиті: <<Қорықтық іс>> пәнінен алынған білім кейінгі курстарда қорық ісі, аң шаруашылығында табиғатты қорғау шаралары пәндерін оқыған кезде қолданылады 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1 кесте Курс Семестр Несиелер Д ТС ООӨЖ ОӨЖ Барлығы Қорытынды бақылаудың нысаны 2 3 3 15 30 22,5 67,5 135 емтихан 4 Оқу пәнінің мазмұны № р/п Тақырыптың атауы Сағаттар саны Д ТС ООӨЖ ОӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1Модуль Қорықтық іс пәні. Мақсаты мен міндеттері. 1 Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары пәні. Мақсаты мен міндеттері. Қызыл кітап. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 2 Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 3 Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.3, 7.4,7,5 2 Модуль Алматы, Марқакөл, Наурызым қорықтары 4 Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 5 Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 6 Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 3 Модуль Үстірт, Алакөл, Батыс Алтай, Қаратау қорықтары. 7 Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 8 Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 9 Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 10 Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 4 Модуль Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары 11 Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 7.3, 7.4,7,5 12 Баянауыл табиғи бағы. 1 2 1.5 4,5 7.3, 7.4,7,5 13 Көкшетау табиғи бақғы. 1 2 1.5 4,5 7.1, 7.2 5 Модуль Қарқаралы, Катон-Қарағай ұлттық бақтары. 14 Қарқаралы табиғи бағы . 1 2 1.5 4,5 7.3, 7.4,7,5 15 Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы. 1 2 1.5 4,5 7.3, 7.4,7,5 Барлығы 15 30 22,5 67,5 3. Пәңді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Тәжірибелік сабақтарға дайын өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Сабақты бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек. Тақырып 1. Қорықтық іс пәні. Мақсаты мен міндеттері. Қызыл кітап. Сабақтың мақсаты: Қорықтық іс пәні. Мақсаты мен міндеттерімен таныстыру. Бақылау сұрақтары: Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар дегеніміз не. Қызыл кітап деген не. Мемлекеттік табиғи қорық дегеніміз не. Тақырып 2.Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Аксу - Жабағалы қорығы қандай мақсатпен құрылды. Аксу - Жабағалы қорығы қашан құрылды. Аксу - Жабағалы қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 3. Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Барсакелмес қорығы қандай мақсатпен құрылды. Барсакелмес қорығы қашан құрылды. Барсакелмес қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 4. Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Алматы қорығы қандай мақсатпен құрылды. Алматы қорығы қашан құрылды. Алматы қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 5. Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Марқакөл қорығы қандай мақсатпен құрылды. Марқакөл қорығы қашан құрылды. Марқакөл қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 6. Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Наурызым қорығы қандай мақсатпен құрылды. Наурызым қорығы қашан құрылды. Наурызым қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 7. Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Үстірт қорығы қандай мақсатпен құрылды. Үстірт қорығы қашан құрылды. Үстірт қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 8.Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Алакөл қорығы қандай мақсатпен құрылды. Алакөл қорығы қашан құрылды. Алакөл қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 9.Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Батыс Алтай қорығы қандай мақсатпен құрылды. Батыс Алтай қорығы қашан құрылды. Батыс Алтай қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 10.Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары. Сабақтың мақсаты: Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Қаратау қорығы қандай мақсатпен құрылды. Қаратау қорығы қашан құрылды. Қаратау қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 11. Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары. Сабақтың мақсаты: Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Алтын Емел қорығы қандай мақсатпен құрылды. Алтын Емел қорығы қашан құрылды. Алтын Емел қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 12. Баянауыл табиғи бағы. Сабақтың мақсаты: Баянауыл табиғи бағы туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Баянауыл қорығы қандай мақсатпен құрылды. Баянауыл қорығы қашан құрылды. Баянауыл қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 13. Көкшетау табиғи бағы. Сабақтың мақсаты: Көкшетау табиғи бағы туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Көкшетау қорығы қандай мақсатпен құрылды. Көкшетау қорығы қашан құрылды. Көкшетау қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 14. Қарқаралы табиғи бағы . Сабақтың мақсаты: Қарқаралы табиғи бағы туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Қарқаралы қорығы қандай мақсатпен құрылды. Қарқаралы қорығы қашан құрылды. Қарқаралы қорығы қай жерде орналасқан. Тақырып 15. Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы. Сабақтың мақсаты: Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы туралы түсіндіру. Бақылау сұрақтары: Катон-Қарағай қорығы қандай мақсатпен құрылды. Катон-Қарағай қорығы қашан құрылды. Катон-Қарағай қорығы қай жерде орналасқан. 4. Курс форматы Қатынасу: дәрiс, практикалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез - құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi. 5. Курс саясаты Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртітердә ұстанамыз: * Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек. * Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. * Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау. Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Қазақстан ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>> пәні бойынша баға қою 2 кесте Апта Бақылау түрі Балл саны Ескерту 1 2 3 4 1-мен 7 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы 30 1 Ағымдағы бақылау 20 балл 2 Ағымдағы бақылау 20 балл 20 3 Ағымдағы бақылау 20 балл 20 4 Ағымдағы бақылау 20 балл 20 5 Ағымдағы бақылау 20 балл. ОӨЖ 57 балл. 77 6 Ағымдағы бақылау 16 балл. ОӨЖ 57 балл. 73 7 1 аралық бақылау 60 1-мен 7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар 300 8-бен 15 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы 30 8 Ағымдағы бақылау 14 балл. 14 9 Ағымдағы бақылау 14 балл. 14 10 Ағымдағы бақылау 14 балл. 14 11 Ағымдағы бақылау 14 балл. 14 12 Ағымдағы бақылау 14 балл. ОӨЖ 55 балл 69 13 Ағымдағы бақылау 14 балл. 14 14 Ағымдағы бақылау 14 балл. ОӨЖ 57 балл. 71 15 2 аралық бақылау 60 8-бен 15 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар 300 Емтихан бойынша қорытынды баллдар 400 Академиялық мерзгіл бойынша қорытынды баллдар 1000 7. Әдебиеттер: 7.1.Негізгі 7.1.1. Қуатбаев А.Т., Жалпы экология.,Алматы.,2012. 7.1.2. Қазақстан қорықтары . Алматы, <<Санат>> 2007ж. 7.1.3. Г.С.Оспанова , Г.Т. Бозшатаева , Экология . Алматы. 2009ж. 7.1.4.Г.С.Оспанова , Г.Т. Бозшатаева , Экологтя. Алматы. 2011ж. 7.1.5. Экология. Астана.Фолиант . 2008ж. 7.2. Қосымша 7.2.1. Алма-Атинский Заповедник . Москва. 1989. 7.2.2.Красная Книга Каз ССР. II часть Алматы. 1989. 7.2.3.Ковшарь А.Ф. Заповедники Казахстана. - Алма-Ата, 1989г. 7.2.4. А.В. Чигаркин . Памятники природы Казахстана. Алма-Ата, Изд. <<Қайнар>>, 1980 7.2.5.Охрана природы в Казахской ССР, Сборник Алма-Ата, Изд. <<Қайнар>>, 1976г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz