Файл қосу
Пәннің аты Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейдегі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.21.1.56/2 -2013 Студентке арналған <<Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы>> пәнінің оқу жұмыс бағдарламасы № ___ басылым <<___>> ______ 20__ж. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН <<ӨСІМДІК ШАРУАШЫЛЫҒЫ ӨНІМДЕРІН САҚТАУ ЖӘНЕ ӨҢДЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ>> ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ(силлабус) 5В080100 Агрономия мамандығына арналған СЕМЕЙ - 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының аға оқытушысы Байгаринова Роза Магавияновна << >> 20 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама << >> 20 жыл, № __ Кафедра меңгерушісі ________Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама << >> 20 жыл, №___ Төраға ______ Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТЕМІН: Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама << >> 20___жыл, №____ ОӘК төрағасы __________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ * Жалпы жағдайлар * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курстың форматы мен саясаты * Баға қою саясаты * Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар * СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны * Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары * Әдебиеттер Жалпы жағдайлар + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты - жөні: Байгаринова Роза Магавияновна 2. Кафедра: <<Агротехнология және орман ресурстары>> 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 120 5. Пәннің аты <<Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы>> 6. Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны * Ауыл шаруашылық өнімдерін сақтау мен оны өңдеу технологиясының теориялық негізін үйрену; * Сақтау мен өңдеу кезінде болатын сандық және сапалық шығындарды азайту жолдарын оқып үйрену; * Ауыл шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологияларына байланысты ғылыми зерттеу жұмыстарымен шұғылдануға машықтану 1.3 Курстың мақсаты: болашақ мамандарды ауыл шаруашылық өнімдерін өңдеу, сақтау және қайта өңдеу тәсілдерін меңгере отырып, өндіріс жағдайында өздігінен жұмыс істеуге үйрету пәннің басты мақсаты болып табылады. <<Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы>> - Ауыл шаруашылық дақылдарын өсірудің және жоғары өнімдерін алудың агротехникалық шараларын жасап, экономикалық тиімді, еңбек және құрал жабдықтар шығыны аз, сапалы өнім алуды болып табылады 1.4 Пәнді оқытудың міндеті: * Ауыл шаруашылық өнімдерін сақтау және өңдеу саласының негізгі міндеттерін; * Ауыл шаруашылық өнімдерінің сапасына қойылатын талаптарды; * Өнімді сақтау және және өңдеу кезінде оның сапасын анықтау тәсілдерін; * Тәжірибеде қолданылатын ауыл шаруашылық өнімдерін сақтаудың әдісі мен тәсілдерін; * Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу және қайта өңдеу негіздерін 1.5 Пәнді оқу барысында студент: * Ауыл шаруашылық өнімдерін сапасына байланысты қоймада орналастырудың жоспарын жасау; * Ауыл шаруашылығында қолданылатын өңдейтін және қайта өңдейтін машиналармен жұмыс істеу; * Стандарт талабына сай ауыл шаруашылық өнімдерінен үлгі алу және оны талдау; * Стандарт бойынша ұн және жарма өнімдерінің сапасын анықтау; * Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау кезінде сандық және сапалық есеп жүргізу * Сапасына байланысты өнімді өткізудің тиімді жолын үйрену; 1.6 Курстың пререквизиттері: * Ботаника; * Өсімдіктер физиологиясы; * Физика; * Химия 1.7 Курстың постреквизиттері * Ауыл шаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы; * Өсімдік шаруашылығы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 № Тақырып атауы Сағат саны Д ЗТС СОӨЖ СӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 - модуль Астық массасың сақтау 1 - блок - Өнім сапасына қойылатың талаптар 1 Кіріспе. Өңдеу өңдірістері технологиясының қазіргі заманғы жағдайы мен дамуы 1 2 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 2 Кондиция және оның талаптары. Сапасына байланысты астықтың салмағы мен кұнына кеміту немесе жасау 1 4 4 17 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 3 Өнімді сақтаудың қысқаша тарихы. Өнімді сақтаудың профессор Я.Я. Никитиский жасаған негіздері принциптері 1 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 4 Астық сақтаудың негізгі тәсілдері. Астық сақтау кезіндегі бақылауды ұйымдастыру 1 2 4 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 5 Сақтау кезінде астықта болатың шығындар. Табиғи шығынды есептеу 1 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 6 Сақтау кезінде астықта жүретін физиологиялық процестер 1 2 4 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 7 Қойма зиянкестері және олардың өміріне эсер етуші факторлар 1 аралық бақылау 1 2 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет Блок 2 - Астық қоймалары 8 Астық қоймаларының жалпы сипаттамасы. 1 2 4 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 9 Сиымдылығы әр түрлі типтік тұқым қоймаларының сипаттамасы 1 2 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет Блок 3 - Астық массасы сақтау нысаны ретінде 10 Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің күрамы жене оган әсер етуші факторлар. Астық массасының қасиеттері 1 2 4 17 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 11 Астықты қоймаға қабылдауда жүргізілетін дайындық жұмыстары. Астықты орналастыруда қойлатың талаптар. Қойма астықты орналастыру жоспарын жасау 1 4 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет Модуль 2 - Өндеру технологиясы Блок 4 - Астық дақылдарың өндеу 12 Дәннің химиялық құрамы. Ұн және ұн өндеру технологиясы 1 17 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 13 Нан өнімі және оның сапасын анықтау. Жарма дақылдары және олардың сапасың анықтау 1 2 2,5 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет Блок 5 - Картоп және қант қызылшасын сақтау 14 Картоп өнімі және оны сақтау технологиясы. Картоп түйнегінің тығыздығы бойынша ондағы крахмал мөлшерін анықтау 1 4 16,5 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет 15 Қант қызылшасын сақтау тәсілдері. Қант қызылшасын қант алу технолгиясы 2 аралық бақылау 1 2 Жүргенов Жәкенбай Сәрсенбайұлы <<Өсімдік шаруышылығы өнімдерін сақтау және өндеу технологиясы>>. Оку құралы - Алматы, ҚазҰАУ,2011-201бет Барлығы 15 30 22,5 67,5 135 * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 Курс форматы Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. * КУРС САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: * оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс * оқу процесіне белсенді қатысу керек * барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек * сабақтан себепсіз қалмау * сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді * білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 1 СПЖ 10 2 СПЖ 10 2 СӨЖ 10 3 СПЖ 10 3 СОӨЖ 20 4 СПЖ 10 4 СӨЖ 25 5 СПЖ 10 5 СОӨЖ 25 6 СПЖ 10 СӨЖ 25 7 СПЖ 15 7 1 аралық бақылау 90 1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 8 СПЖ 10 9 СПЖ 10 10 СПЖ 10 10 СӨЖ 20 11 СПЖ 10 11 СОӨЖ 20 12 СПЖ 10 12 СӨЖ 20 13 СПЖ 10 13 СӨЖ 25 14 СПЖ 10 14 СӨЖ 20 15 СПЖ 5 15 2 аралық бақылау 90 8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 Емтихан үшін қорытынды балл 400 Академиялық кезең үшін қорытынды балл 1000 7. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.Негізгі әдебиет: 7.1.1Қ. К. Әрінов, Қ.М. Мұсынов, А.Қ. Апушев, Н.А. Серекпаев, Н.А. Шестакова, С.С. Арыстанғұлов <<Өсімдік шаруашылығы>> , Алматы-2011жыл 7.1.2М.М. Жанұзақов. Өсімдік шаруашылығы. Алматы, 2007 жыл 7.1.3М.И. Кондрашкина <<Лабороторно-практические заниятия по растениеводству>> Москва-2006 г 7.2.Қосымша әдебиет: 7.2.1.Вадима Г.В., Яблоков А Н., Синицына С.М. Семеноводство полевых культур. Л.: Колос, 1983 7.2.3.Прохоров И.А., Крючков А.В., Комиссаров В.А. Селекция и семеноводство овощных культур. - М.: Колос, 1997.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz