Файл қосу
Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері пәнінің магистранттарға арналған бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.70/02-2014 ПОӘК <<Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері >> пәнінің магистранттарға арналған бағдарламасы 11.09.2014 ж. № 1 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері >> 6М011200 - <<Химия>> мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2014 ж. Д.Р. Онтагарова, п.ғ.к., аға оқытушы, <<Химия және география>> кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында <<__02___>>___09______2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі _________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<__03___>>____09_______2014 ж., №1 хаттама Төрайымы_________ З.В.Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<___11__>>___09______2014 ж., №1 хаттама ОӘК төрайымы ____________ Г.К. Искакова 4. АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны * Жалпы ережелер * Оқу пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курс форматы * Курс саясаты * Баға қою саясаты * Әдебиет * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Онтагарова Динар Рахымовна, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: 77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №413 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 408 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 4 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Оқулықтар өте үлкен тираждармен шығарылады және білім беру ісінде орасан зор роль ойнайды. Халықтың білім деңгейі, мәдениеті және тәрбиелілігі осы оқулықтардың сапасына көп байланысты. Оқулықтардың маңыздылығы осындай жоғары болғанына қарамастан педагогика ғылымы осы уақытқа дейін бұл мәселеге тиісті көңіл бөлмей келді. Осыған байланысты авторлар, редакторлар, рецензенттер, оқулық шығаратын баспа қызметкерлері көбінесе өз тәжірибесіне ғана және өз мүмкіндіктеріне сүйенуге мәжбүр болды. Кейде осының салдарынан шыққан оқулықтың сапасы да ойдағыдай болмады. Тек соңғы жылдары ғана педагогтар қауымдастығында оқулық жасаудың теориясына, оның әдістемесі мен тарихына деген бетбұрыстар жасалды. Бұған оқулық жасау мәселесіне байланысты жасалған дидактикалық, әдістемелік және психологиялық зерттеулер, кандидаттық және докторлық диссертациялар, баспа жанынан ашылып жатқан <<авторлар мектебі>>, Республикалық ғылыми-практикалық <<Оқулық>> орталығы және т.б. дәлел бола алады. Осы уақытқа дейін тырнақтап жиналған педагогикалық, социологиялық, психологиялық, ғылыминамалық, кітапнамалық және т.б. шашыраңқы оқулық құрастыруға байланысты материалдарды бір жүйеге келтіре жинақтайтын уақыт жетті. Ол жоғарыда аталған авторлар, редакторлар, рецензеттер, баспа қызметкерлері, орта мектеп мұғалімдерінің осы мәселе бойынша білімдерін жетілдіру үшін, сапалы оқулықтар жасауға көмектесу үшін, және ең негізгі оқырмандар - мектеп оқушылары оқулықты тиімді пайдаланулары үшін қажет. Сондықтан <<Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері>> атты таңдамалы курс 6М011200 - <<Химия>> мамандығы бойынша оқитын магистранттары үшін өздерінің педагогикалық шеберлігін шыңдауға пайдалы курс болады деп ойлаймыз. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: магистранттарды классикалық, электрондық, мультимедиялық және т.б. осы күнгі оқулықтар жасау теорияларымен таныстыру; магистранттарды химия пәнінің оқу-әдістемелік комплексінің мазмұны және құрылымымен таныстыру арқылы оқу құралдарын практика пайдалану тиімділігін арттыру. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Жалпы химия бойынша берілетін оқулықтарда көрсетілетін негізгі үш білімге көңіл бөлу: магистранттарға жалпы химияның жаратылыстану ғылымдарының арасындағы алатын орнын көрсету; пәнаралық байланысты жүзеге асыру; табиғаттың тұтастығы, онда жүзеге асатын құбылыстардың бір-бірімен байланыстығы, шарттылығы жөнінде ғылыми көзқарасты қалыптастыру; химияның негізіне кіретін заттар туралы оқу материалын іріктеу; химия курсын құрайтын ұғымдар жүйесін, әр жүйеге кіретін жеке ұғымдарды анықтау; оқылатын теорияның мазмұнын, деңгейін және орнын негіздеу; магистранттардың таным әрекетін жандандыру, білім мен білік алудағы белсенділігін арттыру. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: * әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысын жетілдіру; * химия курсы бойынша жаңа буын оқу-әдістемелік кешенінің мазмұнын анықтаудың ұстанымдары мен жүйелеудің критерийлерінің саралануын; * химияны оқытудың негізгі мақсаттарын іске асыруда осы жастағы оқушылар үшін мазмұны тиімді болатын жаңа буын оқу-әдістемелік кешенінің дайындалуын; * жаңа буын оқу-әдістемелік кешенді сабақта пайдаланудың әдістемесінің жасалуын; * ғаламтордағы ғылыми-техникалық және педагогикалық ақпаратты іздеуінің дағдылары мен іскерліктерін өндіру білуі; * теориялық білімдерін тәжірибемен байланыстыра білуі; * ақпаратты қайта өңдеу, қабылдау жолдарының түрлері мен негізгі әдістерін, компьютермен ақпаратты басқару үшін қолдана алуды меңгеру тиіс; * алынған білімдерін оқу процессінің жаңа технологияларында игеру тиіс; * химияның негізіне кіретін заттар туралы оқу материалын іріктеудің негізгі ұстанымдарын қолдана алуы тиіс; * химия курсын құрайтын ұғымдар жүйесін, әр жүйеге кіретін жеке ұғымдарды анықтауы тиіс; * оқылатын теорияның мазмұнын, деңгейін және орнын негізделуін түсіну тиіс. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 бейорганикалық химияның теориялық негіздері 1.6.2 периодтық жуйедегі элементтер химиясы 1.6.3 аналитикалық химия 1.6.4 физикалық химия 1.6.5 органикалық химия 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Магистрлік диссертация жұмыстарын жазуда 1.7.2 Педагогикалық практикада 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыптың атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Химия ғылымы және оқу пәні арақатынасының сипаты 4 6 5 12 7.1.1 -7.1.2 2. Заманауи оқулықтардың мазмұны мен құрылымының теориялық негіздері 6 8 7 18 7.1.1 -7.1.2 3. Қазіргі заманғы мектеп химия оқулықтарының мазмұндық-құрылымдық сипаты 6 8 7 18 7.1.1 -7.1.2 4. Орта мамандандырылған оқу орындарындағы химия оқулықтарының мазмұндық ерекшеліктері 4 2 3 12 7.1.1 -7.1.2 5. ЖОО химиялық пәндерді оқытудың мақсаттары және мазмұны 8 4 6 24 7.1.1 -7.1.2 6. Шетелдік білім беру жүйесіндегі химия оқулықтарының құрылымдық мазмұндық ерекшеліктері 2 2 2 6 7.1.1 -7.1.2 БАРЛЫҒЫ: 30 30 30 90 180 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері>> курсын оқыту өзара байланысты үш форманы қажет етеді: дәріс, практикалық жұмыс және СӨЖ - білім алушыны өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен таңысу; заттарды алудың есептеулерін жасау, алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<<<Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері>>>> - 4 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 2 рет, 50 минуттық практикалық сабақ аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері>> пәні бойынша балдардың таралуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 2 Жалпыға міндетті мемлекеттік стандарттың негігі және орта (толық) мектепті бітірушілердің химия пәні бойынша дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды талқылап оқу. Орта білім мазмұнын сұрыптау принциптері. Оқу-әдістемелік кешеннің типтік құрамы. 20 Практикалық сабақта 3 Оқулық педагогикалық жүйе хақында. Оқуға арналған материалдарды сұрыптау: фактылер, заңдылықтар, заңдар, түсініктер, теориялар, терминдер. Оқуға арналған материалдарды құрылымдау. 20 Практикалық сабақта 4 Химия оқулығандағы оқуға арналған материалдарды беру жолдары. Негізгі мәтін. Қосымша мәтін. Түсініктеме мәтін. Иллюстрациялық материалдар: суреттер, графиктер, кестелер, диаграммалар. 20 Практикалық сабақта 5 Практикалық біліктілік пен дағдыларды қалыптастыруға арналған оқу материалдарын сұрыптау принциптері. Мектептің әртүрлі сыныптарына арналған көрнекілік тәжірибелер, лабораториялық және практикалық жұмыстарды сұрыптау. 20 Практикалық сабақта 6 Химия оқулығына арналған сұрақтар, жаттығулар және есептерді шығарудың әдістемелік талаптары. 20 Практикалық сабақта 7 Межелік бақылау №1. 90 Сабақ кестесіне сәйкес Студенттің өздік жұмысы 4 <<Жалпы химия курсының мазмұнын таңдауға және оқытуға қойылатын дидактикалық талаптар, мазмұнын сұрыптау негіздері және қалыптастыру кезеңдері, келешегі>> тақырыбында қысқаша конспект жаса. Төмендегі құжаттар мен педагог-ғалымдардың еңбектеріне шолу жасап, Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы, Конституциясы, Шетелдердегі қолданыстағы нәтижеге бағдарланған білім моделі (НББМ), білім беруге байланысты қаулы, қарарлар, көрнекті философтардың, психологтердің, педагогтердің еңбектері, Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептердің "Химия" пәні бойынша жалпыға мiндеттi бiлiм стандарты, соған сәйкес даярланған типтік оқу бағдарламалары, Қазақстан Республикасы 2015 жылға дейінгі білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы, оқу-әдістемелік кешендер бойынша педагог-ғалымдардың ғылыми еңбектері. Конспект жоспарын,қажетті терминдерге глоссарий құрастыр. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Жаңа буын <<Химия>> оқулықтары,мазмұндық-құрылымдық жүйесі * 8-сынып <<Химия>> оқулығына талдау * 9-сыныпқа арналған <<Химия>> оқулығының құрылымы мен ерекшеліктері Көрсетілген жоспар негізінде кластер,тест сұрақтарын құрастыр (2нұсқада ,12 сұрақтан және 1дұрыс болатын бес жауаптан) 40 Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8 ОӘК басқа компоненттері. Дидактикалық материалдардың типтері мен түрлері. Тексеру үшін қажетті оқу-әдістемелік материалдар. Химиядан типтік тестік сұрақтар комплектілерінің үлгілері. 15 Практикалық сабақта 9 Химиядан кластан тыс оқуға арналған кітаптардың негізгі функциялары. Сыныптан тыс оқуға арналған кітаптарды құрастыруға қажетті материалдарды сұрыптау принциптері. 15 Практикалық сабақта 10 Кәсіптік білім беру бағыттарында мамандарды даярлаудағы химия оқулықтарының мазмұны 15 Практикалық сабақта 11 Химия оқулықтарын сараптамадан өткізу әдістемесі. 15 Практикалық сабақта 12 ЖОО химия пәндері оқулықтарының құрылымдық мазмұны 15 Практикалық сабақта 13 ЖОО химия пәндері оқулықтарының мазмұндық сабақтастығы 15 Практикалық сабақта 14 Электрондық химия оқулықтары,мазмұны, қолдану әдістемесі Шетелдік білім беру жүйесіндегі химия оқулықтары 10 Практикалық сабақта 15 Межелік бақылау №2 90 Сабақ кестесіне сәйкес Студенттің өздік жұмысы 10 ЖОО-химя пәндерінің құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктеріне талдау * Бейорганикалық химия * Органикалық химия * Физикалық химия * Аналитикалық химия Конспект жоспарын,қажетті терминдерге глоссарий құрастыр. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 13 <<Шетелдерді химия оқулықтарының мазмұндық құрылым ерекшеліктері>> тақырыбында ғылыми-көпшілік басылымдарына , педагог-ғылымдардың еңбектеріне аннотация жаса 40 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Межелік бақылау 2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша жабаша жұмыс 90 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Магистранттардың білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz