Файл қосу

Дауыс қою. Студенттерге арналған Дауыс қою пәннің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<Дауыс қою>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
                            <<Дауыс  қою>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ






                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  2__
                                       
                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының  аға оқытушы : ______________________Тыныбаева Ж.Т..
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл.  Хаттама № 
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  3__
                                       
                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       







                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  4__

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
  + Оқытушы туралы дерек 
  + Тыныбаева Жания  Токанқызы <<Музыкалық білім>> кафедрасының  аға оқутышысы, ғылыми  -  педагогикалық стажы  -  7 жыл, тел: 35-81-43, 
№ 2 ғибарат, 215,  дәрісхана
* Пәннің аты - <<Дауыс қою>>;
- Кредиттер саны -  1          
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
        Жалпы бұл бұл пән <<Дауыс қою>> 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2 -  курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
1.3 Пәннің мақсаты  -  студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты  вокалдық техникаларын меңгеру, музыкалық  қаблеттерін жандандыру, өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
  + Курстың негізгі міндеттері: 
* Ән айту процесінде қызмет ететін дыбыс шығару аппаратымен олардың жұмыс істеу, даму, дағдыға айналдыру элементтерін біртіндеп оқушылардың бойына қалыптастыру;
* Ән айту кезіндегі дене құрылысының атқаратын орны және меңгеруі;
* Вокалдық техникалық дағдыларды меңгеру барысында көркемдік, мәнерлік, шеберлікті теориялық біліммен ұштастыру;
* Өзі орындайтын шығармаларға шығармашылық қарым  -  қатынасты күшейту, оқып үйрету және оған талғау жасауға бейімдеу.                                                  -   әр түрлі музыкалық іс - әрекеттер арқылы  оқушының сезімін  ояту,              сезім арқылы музыканы санылы түсінуге баулы,                        
* музыкалық шығарманы өз шамасына қарай орындай білуге үйретуде орындаушылық дағдысы мен шығармашылығын дамыту.  

1.5 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.
1.6  Курсттың пререквизиттері: 
1.6.1Дауыс  қою  пәні  басқа пәні  музыкалық теория негіздері,  сольфеджио, хор жургізу цикллындағы пәндер
1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.
1.7 Курстың постреквизиттері:
1.7.1  Дауыс қою
1.7.2 оқу  -  педагогикалық және диплом алды практикасы









                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  5_

1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
                                                                            №
Тақырыптың аты
                                                                               
                             Әдебиеттер
                                                                               

Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ
                                                                               
                                                                              1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                                                              1
Вокалдық техникалық жаттығулар.
                                       2
                                       1
                                       3
1.Л.Б.Дмитриев Основы  вокальной  методики. Москва. 1967  вокалдық  жаттығулар  №1-45 2.Бейсембеков А.Т.  Вокализдер   Семей  Талант . 2012
3. Ф.Абт  Вокализдер.  Москва. 
4.Бодауова Б.К, 
Тыныбаева Ж.Т.  Дауыс  қойылымы  Семей  2012.


                                                                              2
Дауыс диапазонымен жұмыс
                                       2
                                       1
                                       3
1 Л.Б.Дмитриев Основы  вокальной  методики. Москва. 1967  вокалдық  жаттығулар  №1-45 2.Бейсембеков А.Т.  Вокализдер   Семей  Талант . 2012
3. Ф.Абт  Вокализдер.  Москва. 
4.Бодауова Б.К, 
Тыныбаева Ж.Т.  Дауыс  қойылымы  Семей  2012.

                                                                              3
Дауысты құбылтып айту, легато, стаккато, нон легато тәсілдерін меңгеру.
                                       2
                                       1
                                       3
1  Шепаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш. Ән  айтуды  үйрету  әдістемесі.Шымкент. 2010
.В.Давыдова  Постановка  голоса. Тбилиси . 2010.
2. В.Морозов Вокальный  слух. Музыка. М. 1997.
4.Бодауова Б.К, 
Тыныбаева  Ж.Т. Дауыс  қойылымы  Семей  2012.

                                                                              4
Ән айту техникасын меңгеруге арналған музыкалық  -  теориялық білім негіздерін меңгеру.
                                       2
                                       1
                                       3
1.АхметовС.А. Музыкалық  теория  негіздері. Алматы. 2008.
2.АристоваД.Т. Элементарная теория  музыки. Москва. 1991.
                                                                              5
Вокализбен жұмыс жасау, сольфеджио   айту. Репертуар  таңдау. 
2
                                       1
3
1.Бейсембеков А.Т.  Вокализдер   Семей  Талант . 2012
2. Ф.Абт  Вокализдер.  Москва. .  
3.А.Варламов . Полная школа пения Москва Музыка

                                       
                                                                              6
Балалар әнімен танысу, нота арқылы оқу, жаттығу туралы.
2
                                       1
3
1.Ахметова Т.Ш., Колбина Е.В. Хрестоматия,  - Алматы:,Мектеп 2003,
2.Ө. Бәйділдаев. Біз  -  бақытты  балдырған
3. Нотные сборники различных авторов. Базарбаева, Шаинского , Крылатого, Дунаевского, 
                                       
                                                                              7
Ән айтудағы тыныс  алу, дем шығару тәсілдерін меңгеру. Әр түрлі жаттығулар арқылы тыныс алу жолдарымен танысу
2
                                       1
3
3.  Вокальный  репертуар  для  начинающего  певца   1,2,3, выпуск  Москва.   
4. Бейсембеков А.Т.  Вокализдер   Семей  Талант . 2012
5. Вокалдық  әдістемелік  құралдар  <<Гаухар   тас>>,  <<Сұрша  қыз>>.
Алматы.  2010, 2011.
                                       
                                                                              8
Шығармаларды жатқа айту, қайталау.
1
                                      0,5
1,5
                                       
                                                                               

15
                                      7,5
22,5
                                       
                                                                              9
Артикуляция, қатаң және жұмсақ дыбыстарды  атакалау.
2
                                       1
3
1.Шепаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш. Ән  айтуды  үйрету  әдістемесі.Шымкент. 2010
2. Соболев А.С.Речевые  упражнения  на уроках  пения. Ленинград.  Просвещение. 1995.
                                                                             10
Халық әндері және халық композиторларының әндері 
2
                                       1
3
   1.Б.Ғизатов  Абай  әндері. Алматы. Өнер. 1994
2. Әндер  жинақтары.  Аул  кеші  көңілді Алматы.
 3. Вокалдық  әдістемелік  құралдар  <<Гаухар   тас>>,  <<Сұрша  қыз>>.
Алматы.  2010, 2011.
1997.
                                                                             11
Әнмен таныстыруды нотамен оқу арқылы жүзеге асыру.
1
                                      05
1,5
1.Л.Б.Дмитриев Основы  вокальной  методики. Москва. 1967  вокалдық  жаттығулар  №1-45 2.Бейсембеков А.Т.  Вокализдер   Семей  Талант . 2012
3. Ф.Абт  Вокализдер.  Москва. 
4.Бодауова Б.К, 
Тыныбаева Ж.Т..  Дауыс  қойылымы  Семей  2012.
                                     1997.
                                                                             12
Қазақстан композиторларының әндері.
2
                                       1
3
1.Д.Мүсіров  Қазақ  вальсі.  Алма Аты   1982
 2.Т.Базарбаев  Қаздар  қайтқанда.   Алма Ата. 1982 
 3.Т.Рахимов  Сәби болғы  келеді  Семей  1997. 3. 4.Вокалдық  әдістемелік  құралдар  <<Гаухар   тас>>,  <<Сұрша  қыз>>.
Алматы.  2010, 2011.

                                       
                                                                             13
Ария, романс жанрларымен таныстыру, орындау шеберлігіне жету, жұмыс істеу.
2
                                       1
3
1.В.Васина- Гроссман Вокальные  формы. Музыка. Москва 1994.
2.Бодауова Б.К, 
Тыныбаева  Ж.Т.  Дауыс  қойылымы  Семей  2012. 
2.Арчажникова Л.Г. Профессия  -  учитель музыки. М., 1984


                                                                             14
Шет ел композиторларының әндері.
2
                                       1
3
1.Италья   әндер  жинақтары.  Москва. Издательство. 2007 
2. Нотные сборники различных авторов.


                                                                             15
Орыстың классикалық романсы
2
                                       1
3
1.   Орыс  композиторларының романс жинақтары   П.И.Чайковский, М.И. Глинки, А.И. Варламов, А.Г.Даргомыжский,  Ю.А. Алябьев  
2. Италья   әндер  жинақтары.  Москва., Издательство., 2007

                                                                             16
Орфоэпияны сақтап, дыбысты таза айтуға дағдылану, вокалды -  техникалық жаттығулар.
1
                                      0,5
1,5
1. Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т.   Дауыс  қойылымы  Семей  2012.
2. Л.Б Дмитриев    Голосовой аппарат певца М.  Музыка ,  1962
3. Л.Б.Дмитриев. Основы вокальной методики.  -  М.: Музыка, 1967 
4. А.И.Канкарович.  Культура вокального  слова. Муз Гиз .  1957  
5. Лукавин В. Обучение и воспитание молодого певца Л. Музыка. 1977
6. В.Емельянов. Развитие голоса. Координация и тренинг. С-Петербург, 1997.
7. А.Г.Менабени. Методика обучения сольному пению.  -  М,:1987.

                                                                             17
Шығармаларды жатқа айту, қайталау Бақылау сабағына дайындау.
1
                                      0,5
1,5
                                       
                                                                               

15
                                      7,5
22,5
                                       
                                                                               
Барлығы
30
                                      15
45
                                       
                                                                               
3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер:  Дауыс қою қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Дауыс қою негізін оқу  -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді.  вокалдық  техникасын  меңгеруі , әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.




4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл




Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>>
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                   Кесте 2
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7
тәжірбиелік
                                      1-7
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          1-7 тәжірбиелік
                                     3,5,6
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                      4,7
СӨЖ
                                      60
тәжірбиелік
                                       7
Бақылау жұмысы 1 
                                      90
тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          8-15 тәжірбиелік
                                   10,12,13
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                     11,14
СӨЖ
                                      60
                            тәжірбиелік
                                      15
Бақылау жұмысы 2 
                                      90
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                экзамен
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       




7 Қолданылған әдебиеттер.  
* Шепаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш. Ән  айтуды  үйрету  әдістемесі.Шымкент. 2010  
*  Вокальный  репертуар  для  начинающего  певца   1,2,3, выпуск  Москва.   
* Орыс  композиторларының романс жинақтары   П.И.Чайковский, М.И. Глинки,  А.И. Варламов, А.Г.Даргомыжский,  Ю.А. Алябьев                                      
* Италья   әндер  жинақтары.  Москва., Издательство., 2007                  
* Б.Ғизатов  Абай  әндері. Алматы. Өнер. 1994                                                    
* Әндер  жинақтары.  Аул  кеші  көңілді Алматы.                                                           
* Д.Мүсіров  Қазақ  вальсі.  Алма Аты   1982                                                           
* Т.Базарбаев  Қаздар  қайтқанда.   Алма Ата. 1982                                               
*  Т.Рахимов  Сәби болғы  келеді  Семей  1997.                                                                      
*  Вокалдық  әдістемелік  құралдар  <<Гаухар   тас>>,  <<Сұрша  қыз>>.
            Алматы.  2010, 2011.                                                                             
* Бейсембеков А.Т.  Вокализдер   Семей  Талант . 2012
*  Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т.   Дауыс  қойылымы  Семей  2012.
Қосымша  әдебиеттер:
1. Дмитриев Л.Б .  Голосовой аппарат певца М.  Музыка ,  1962
2. Дмитриев Л.Б. Основы вокальной методики.  -  М.: Музыка, 1967 
3. Канкарович А.И.  Культура вокального  слова. Муз Гиз .  1957  
4. Лукавин В. Обучение и воспитание молодого певца Л. Музыка. 1977
5. В.Емельянов. Развитие голоса. Координация и тренинг. С-Петербург, 1997.           6. Соболев А.С. Речевые  упражнения  на уроках  пения. Ленинград.1987               7. Менабени А.Г. Методика обучения сольному пению. М.1987.                              

                                       

Курс
семестр
кредит
тер
                        Прктикалық (жеке)
ОБСӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
2курс
семестр
2
30сағат

7,5 сағат
22,5
сағат
45
сағат
 Ауызша жұмыстары,
емтихан

                                       
Кесте 2  -   <<Дауыс қою>> пәнінен күнтізбелік жоспар 
                                Апталар 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       
Максималды балл
4
9
39
54
39
40
115

Сабаққа қатысу
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ


мак. балл
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       5
                                       5
                                       
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
                                       

мак. балл
                                       0
5
10
10
10
20
20


ОБСӨЖ
ОБСӨЖ









Бақылау түрі


Б
Б
Б



мак. балл
0
0
15
0
15
15
0


СӨЖ
СӨЖ










Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б


мак. балл
0
0
0
30
0
0
30

Бақылау жұмысының балдары- 90


Бақылау түрі
                                 қатысу
                                     тс
                                   СРОП
                                    СӨЖ
                                       

мак. балл
                                      30
75
                                      45
                                      60
                                       
                                Апталар 
                                       8
                                       9
                                      10
                                      11
                                      12
                                      13
                                      14
                                      15
Максималды балл








Сабаққа қатысу
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ

мак. балл
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       3
                                       3
                                       4
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ

мак. балл
                                      10
5
10
10
10
10
10
10


ОБСӨЖ
ОБСӨЖ









Бақылау түрі


Б

Б
Б



мак. балл
0
0
15
0
15
15
0
0



СӨЖ
СӨЖ













К


К


мак. балл
0
0
0
30
0
0
30
0


Бақылау жұмысының балдары- 90


Бақылау түрі
                                 қатысу
                                     ТС
                                  ОБСӨЖ
                                    СӨЖ
                                     РК

мак. балл
                                      30
                                      75
                                      45
                                      60
                                      90
Барлық семестр бойынша

                                      60
                                      150
                                      90
                                      120
                                      180
Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1   -  1 рубеждік бақылау;
РК 2  -   2 рубеждік бақылау
Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:
  2.1 кесте 
                                 Бағасы 
                               Мағынасы
                                   Балл
                              Пайыздар,%
А
                               Өте жақсы
                                     4,00
                                  95  -  100
А-
                             Өте керемет
                                     3,67
                                   90  -  94
В.+
                                  Жақсы
                                     3,33
                                   85  -  89
В
                           Жақсыға жақын
                                     3,00
                                   80  -  84
В -
                               Сәл жақсы
                                     2,67
                                   75  -  79
С.+
                   Толық қанағаттанарлық
                                     2,33
                                   70  -  74
С
                        Қанағаттанарлық
                                     2,00
                                  65  -  69 
С-
                     Сәл қанағаттанарлық
                                     1,67
                                   60  -  64
Д +
                                  Нашар
                                     1,33
                                    55 - 59
Д
                               Өте нашар
                                     1,00
                                    50 - 54
F
                     Қанағаттанарлықсыз
                                     0,00
                                     0-49

5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ
Кесте  2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны
                                                                            №
Тақырыптың аты
                                                                               
                                                                               

Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ
                                                                              1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                                                              1
Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
                                       3
                                       2
                                       6
                                                                              2
Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
                                       3
                                       2
                                       6
                                                                              3
Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
                                       4
                                       2
                                       6
                                                                              4
Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы
                                       5
                                      1,5
                                      4,5
                                                                               
                                Барлығы:
15
                                      7,5
22,5

6  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
Кесте  3  -  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
ОБСӨЖ
СӨЖ
1-2 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
3-4 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
7-12 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
5-6 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
13-18 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
7,5 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы
19-22,5 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы


7 МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘДІСНАМАСЫ>> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР
Кесте  4  -  Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәнінен күнтізбелік жоспар
№
Бақылау түрі
Баллы
                                Апталар 
Қорытынды балл



1
2
3
4
5
6
7
РК1
8
9
10
11
12
13
14
15
РК2

1
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
150
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
150
3
ОБСӨЖ
90

*
*

*
*

*
*
*

*
*

*
90
4
СӨЖ
120



*


*



*


*

120
5
Бақылау
жұмысы
180






*







*
180
6
Барлығы (максимум)
















600
7
Экзамен (максимум)
















400
8
Барлық семестр бойынша (максимум)
















1000













































Пәндер