Файл қосу

Аңдар биологиясы пәнінің оқытушысына арналған жұмыс оқу бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                     3 деңгейлі СМЖ құжат
                                   ПОӘК
                       П 042-14-4.04. 1.20.201 /02-2008 
                                   ПОӘК
<< Аңдар биологиясы>> пәнінің  оқытушысына арналған жұмыс оқу бағдарламасы
                             №1  басылым 
                                        

                                       
 
      050607-<<Биология>> мамандығына арналған
                                       
                     << Аңдар  биологиясы>>

    ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК)
                                       




ПӘНІННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       













                                                     Семей- 2008






                                Алғы сөз
                                       

1. құрастырылды  
Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____ Исмагулова А.Б. <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен>> кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі

2. талқыланды
<<Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен>> кафедрасының  отырысында          
Хаттама  №__    <<__>>_____20___ж

Кафедра меңгерушісі ___________  С.Тугамбаева 
                                       
2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №__    <<__>>_____20___ж

Төрағасы  __________ А.Тлеубаева 

3. бекітілді 
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің 
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды  
Хаттама  №__    <<__>>_____20___ж

ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова 

   <<__>>_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген
















	Мазмұны								




* Қолдану саласы.

* Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы

     3.   Жалпы қағидалар

     4.   Студенттің рейтингін есептеп шығару

     5.   Оқу түрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы

     6.   СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы

     7.   Оқу процессінің календарлық кестесі  
      























1. Жалпы қағидалар
1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
  - оқытушы Исмагулова А.Б. 
-Биология кафедрасы 
-Байланыс ақпараты  -  телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты  
-Сабақ өтетін бөлмелер - № 101 
-Пәннің аты  -  << Аңдар  биологиясы>>
-Несие саны  - 3 , ал жалпы сағат саны  -  60

1.2.Оқу жоспарынан көшірме								1кесте
		
           Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі:
                                   Курс
                                Семестр
                                 Кредит
                                  Дәріс
                            Зерт ханалық
                                    СОЖ
                                    СӨЖ
                                Барлығы
                            Бақылау түрі
                                       2
                                       3
                                       3
                                      30
                                      15
                                      15
                                       
    60
                                емтихан
                                       

1.3 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы.
050607- <<Аңдар  биологиясы>> негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын оқып білу. Халықаралық ғылыми терминдерді меңгерту. Лабораториялық құралдармен жумыс істеуді үйретіп, тірі организмдерді бақылап, объектілермен өз бетімен жүмыс істеуге дағдыландыру

1.4. Пәннің мақсаты: 
<< Аңдары  биологиясы>> алуан түрлілігін, құрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік әрекетін, ортаға бейімдеушілігін, таралу зандылықтарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы қорын сақтау. 

1.5. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: 
<< Аңдары  биологиясы>> көптүрлілігін, олардың шығу тегін, органдар жұйесінің құрылысын, систематикасын, таралуын, тіршілік ортасымен байланысын және адам ұшін  маңызын көрсету. Типті, оның кластарын, қазіргі системаға сәйкес төменгі сатыларынан  жоғарыларына дейін  зерттеу әрбір  топтардың ерекшеліктері туралы түсінік беріп қоймай, оларды пайда болуы мен туыстық ара  - қатынастарын, құрылысы мен  органдар жүйесінің эвлюциясын және олардың функционалдық байланыстарын бақылауға мүмкіндік береді. 

1.6. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті:
    - табиғи классификациялы аңдардың негізгі принциптерін сүтқоректілердің физиологиялық және жүйелік ерекшеліктерін
    - сүтқоректілер класының жалпы мінездемесін олардың ұқсастығы мен ерекшелік нышандарын
    - тушка және кішкене тері, қаңқа, бас сүйектер бойынша түрлерін, тұқымын, жанұялық отрядын, класын анықтау әдәсән
    - аңдардың аңшы кәсіптігіндегі негізгі экологялық тобы мекен ету ортасындағы олардың қабілеттерімен байланысты
    - жылдар бойғы өмірлік цикл қоршаған орта қабілетіне табиғи құбылыстарға ықпал етеді 
  +  Курстың пререквизиті (білім сатысы алдындағы пәндер): 
омыртқалылар зоологиясы, омыртқасыздар зоологиясы, цитология, гистология.
1.8 Курс постреквизиті:
Шектес пәндер және олардың осы пәнмен арақатынасы; жануарлар физиологиясы, жануарлар морфологиясы, аңдар биологиясы , экология, жұптұяқтылар биологиясы.

1.9.Әдебиеттер.
4.1.     Негізгі әдебиеттер;

4.1.1.  Колосов А.М., Лавров Н.П., Наумнв С.П, Биология промыслово     
           охотничьих зверей СССР. М.,   1979.
4.1.2.  Наумов С.П. Омыртқалылар зоологиясы. А.,1979. 
4.1.3   Наумов Н.П.  Карташов Н.Н. Зоология позвоночных. М.,   1973.
4.1.4   Наумов С.П. Зоология позвоночных. М.,   1963.

4.2.     Қосымша әдебиеттер;

4.2.1   Карташов Н.Н., Соколов В.Е., Шилов И.А.  Практикум по зоологии     
           позвоночных. М.,   1981г.320 б
4.2.2   Карташов Н.Н. Систематика птиц. М.,   1974.
4.2.3   Колосов А.М., Лавров Н.П., Михеев А.Е, Биология промыслов     
           охотничьих птиц.СССР. М.,   1983.
4.2.4   Михеев А.В. Перелеты птиц. М.,   1981.
4.2.5   Соколов В.Е. Систематика млекопиташих. М.,   1973-1979, т.І-П.


2. Пәннің әдістемелік ұсыныстары Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн.
 Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 
3. Пәннің талаптары (саясаты).
Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез  -  құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. 
 Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi

4. Студент білімін бағалау критерийі және жүйесі.
Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%),қорытынды бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады.

3 кесте
№
Студенттің оқу және жұмыс түрлері
Балдар
1
Сабаққа қатысу
5
2
Дәрістерге қатысу
5
3
Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото граммаларды анықтау
3
4
Микро препараттар бейнесін дәптерге салу 
3
5
Реферат жазу
3
6
Жазбаша бақылау жұмысты орындау
3
7
Сызба, кестелер дайындау
5
8
Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу
5
9
СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс
5
10
Дәрістерді конспектілеу
3
11
№ 1 шектік бақылау  -  7 апта
10
12
№ 2 шектік бақылау  -  15 апта
10

Ағымдық бақылау
60

Қортынды бақылау
40


Студенттің рейтингін есептеп шығару
Студенттің рейтингін есептеу					
Тізімдегі студент № 
Қатысу
ҮЖ
АБЖ
...
ӨЖК
Σ1
Р1,%
Қатысу
ҮЖ
АБЖ
...
ӨЖК
Өтеу
Σ2
Р2,%
Өте оңды студент
20
45
40
...
20
125
100
25
45
40
...
20
-
255
100

Бағалау әріп баламасы, балл және пайызбен көрсетілген
Бағалаудың  әріп баламасы                                                                                                                                
Балдың сандық баламасы
Пайыз мөлшері
Дәстұрлі жүйемен бағалау
А 
А-
4,0
3,67
95-100
90-94
Өте жақсы
В+
В
В-
3,33
3,0
2,67
85-89
80-84
75-79
Жақсы
С+
С
С-
Д+
Д
2,33
2,0
1,67
1,33
1,0
70-74
65-69
60-64
55-59
50-54
Қанағаттарлық
F
0
0-49
Қанағаттарлықсыз
I
NA

Аяқталмаған
P

прошел
Пәнді өтті



5. Пәннің жұмыс бағдарламасы
Тақырыптың№ 
Тақырыптың мазмұны
Мазмұны

               Сағат саны



ДС
СПС
ЛС
МСӨЖ
СӨЖ
1
2
3
4

5
6
7
1
 Аңдар биологиясының міндеті мен мақсаты
Аңдары    биологиясының міндеті мен мақсаты
1

1
1
1
2
Организмдердің негізгі қасиеттері мен қүрылым зандылықтары, тіршілігі.
Организмдердің негізгі қасиеттері мен қүрылым зандылықтары, тіршілігі.
1

1
1
1
3
Насеком жегітердің биологясы
Насеком жегіштердің биологиясы
1

1
1
1
4
Жыртқыштар отрядының биологиясы
Жыртқыштар отрядының биологиясы
2

1
1
1
5
Мысықтар мен куница отрядүстінің биологиясы
Мысықтар мен куница отрядүстінің биологиясы
2

1
1
1
6
Ескек аяқтылар биологиясы
Ескек аяқтылар биологиясы
2

1
1
1
7
Кеміргіштердің биологиясы
Кеміргіштердің биологиясы
2

1
1
1
8
Қоян тәрізділердің биологиясы
Қоян тәрізділердің биологиясы
2

1
1
1
9
Жүп түяқтылардың биологиясы
Жүп түяқтылардың биологиясы
2

1
1
1
10

Тақтүяқтылардың биологиясы
Тақтүяқтылардың биологиясы
2

1
1
1
11
Киттәрізділердің биологиясы
Киттәрізділердің биологиясы
2

1
1
1
12
Дельфиндер отряд үстінің биологиясы
Дельфиндер отряд үстінің биологиясы
2

1
1
1
13
Аңдардың өмір сүру циклі
Аңдардың өмір сүру циклі
1

1
1
1
14
Қорықтар және олардың сипаттамасы
Қорықтар және олардың сипаттамасы
1

1
1
1
15
Фаунының биологиялык толтырылуы
Фаунының биологиялык толтырылуы
1

1
1
1

6. ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары

№ реті
ОБСӨЖ
СӨЖ

Аудиториялық
Аудиториядан тыс

1
 Аңдар міндеті мен мақсаты.

Шаруашылық аңдары   мен құстардың биологиясының міндеті мен мақсаты 
* Адаптация -табиғи сұрыпталу әсері.

2
Организмдердің негізгі қасиеттері мен қүрылым зандылықтары, тіршілігі.
Организмдердің негізгі қасиеттері мен қүрылым зандылықтары, тіршілігі.
Адаптацияның классификациясы. Организмдік адаптациялар мен конгруэнциялар
3
Насеком жегітердің биологясы
Насеком жегіштердің биологиясы
Жануарлардың тіршілік формалары туралы ұғым.
4
Жыртқыштар отрядының биологиясы
Жыртқыштар отрядының биологиясы
Популяция санын реттеуде және түрлердің эволюциялық таратуындағы жыртқыш-құрбан,паразит-ие қатынастарының маңызы.
5
Мысықтар мен куница отрядүстінің биологиясы
Мысықтар мен куница отрядүстінің биологиясы
Мысықтар мен куница отряд
үстінің биологиясы.
6
Ескек аяқтылар биологиясы
Ескек аяқтылар биологиясы
Ескек аяқтылар отряды
7
Кеміргіштердің биологиясы
Кеміргіштердің биологиясы
Кемірушілер отряды. Морфофизиологиялық және биологиялық сипаттамасы
8
Қоян тәрізділердің биологиясы
Қоян тәрізділердің биологиясы
Қоянтәрізділердің  шаруашылықтағы маңызы.
9
Жүп түяқтылардың биологиясы
Жүп түяқтылардың биологиясы
Маралдың қоректенуі тіршілік етуі.
10
Тақтүяқтылардың биологиясы
Тақтүяқтылардың биологиясы
Эволюцияның жалпы зандылықтары
11
Киттәрізділердің биологиясы
Киттәрізділердің биологиясы
Кит тәрізділер отряды. Негізгі тұқымдастары.  
12
Дельфиндер отряд үстінің биологиясы
Дельфиндер отряд үстінің биологиясы
Эволюциялық әрекеттің ауысуы
13
Қүнды шаруашылық аңдарының экономикалық тиімділігі.
Қүнды шаруашылық аңдарының экономикалық тиімділігі.
Эволюциядағы прогресс және регресс

14
Аңдардың өмір сүру циклі
Аңдардың өмір сүру циклі
Аңдардың тіршілік етуі


Пәндер