Файл қосу
Профильдік оқытудың мақсаты
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-37.1.67/02-2014 ПОӘК студентке арналған пәннің бағдарламасы <<12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері>> ХХ.ХХ.2014 ж. №1 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері>> 5B010900 - <<Математика>> мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы ____________ <<___>> ______ 2014ж. Тайболдина Қ.Р. <<Математика және МОӘ>> кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Математика және МОӘ>> кафедра отырысында № ____ хаттама, <<___>> ______ 2014ж. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросында № ____ хаттама, <<___>> ______ 2014ж. Төраға ______________ Батырова Қ.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған № ____ хаттама, <<___>> ______ 2014ж. ОӘК төрағасы ______________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны * Жалпы мағлұматтар * Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар * Курс форматы * Курс саясаты * Баға қою саясаты * Әдебиеттер 1. Жалпы мағлұматтар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні - Бахтинова Э.Т., аға оқытушы Кафедра - Математика және математиканы оқыту әдістемесі Байланыс жүйелері - №3 оқу корпусы, 226-кабинет Пәннің өтілу орны - №3 корпус Пән атауы - элементар математика Кредит саны -3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Профильдік мектепте математиканы оқытудың ерекшеліктерін қарастыру, мектеп математика курсының әртүрлі тарауларын тереңдетіп оқыту: алгебра, анализ және геометрия, мектеп есептерін шығарудың әртүрлі технологияларын қолдану арқылы әртүрлі әдістермен қиындатылған есептерді шешу технологиясы. 1.3 " 12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері " курсының мақсаты: бейңндік мектепте математиканы оқытудың ерекшеліктерін қарастыру, мектеп математика курсының әртүрлі тарауларын тереңдетіп оқыту 1.4 Курсты оқытудың негізгі міндеті студенттерге бұрыннан белгілі мағлұматтар қорын жеткізу (анықтамалар, теоремалар, олардың дәлелдемелері,олардың арасындағы байланыс); -есептерді шешу әдістерімен таныстыру; -студенттердің логикалық ойлауы мен математикалық мәдениетін дамыту; -математикалық интуициясын дамыту; -мектептегі алгебра және анализ бастамалары курсында, физика және басқа математикалық пәндерді меңгергенде алған білімдерін қолдана білу дағдысын қалыптастыру. 1.5 Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы: Пәнді оқу барысында студенттер төмендегідей нәтижелерге ие болуы керек: -есептерді шешудің әртүрлі әдістерін білу; -теорияның негізгі тұстарын білу; -алған білімдерін нақты жағдайларда қолдана білу. 1.6 Курстың пререквизиті: Студент мектептің математика курсын жақсы білуі тиіс және оның математикалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысы болуы қажет. 1.7 Курстың постреквизиті: жоқ 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме Курс Семестр Кредиттер ЛК (сағ) ПР (сағ) ЗТ (сағ) СОӨЖ (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы (сағ) Қорытынды бақылаудың нысаны 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 4 7 3 30 15 22,5 67,5 135 емтихан * Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 2 кесте Тақырыптың атауы Сағат саны әдебиеттер Д Т Л СОӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 8 1 1.Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім беруді іске асырудың шарты ретінде 2 1 3 1,9,13 2 2.Мектепте вариативті білім беру мазмұнын құрудың дидактикалық шарт 2 1 3 1,9,13 3 3. Білім беру мазмұнының дифференциациясы. КР-да жалпыға ортақ орта білім беру реформасы 2 1 3 1,9,13 4 4. КР мектебінің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі 2 1 3 1,9,13 5 5. Профильдік оқытудың мақсаты. Мектепті профильдеуде қоғамдық сұраныс 2 1 3 1,9,13 6 6. Профильдік оқытудың шетелдік тәжірибесі. Профильдік оқытудың отандық тәжірибесі. 2 1 3 1,9,13 7 7. Профильдің профилизациясы мен структурасының мүмкін бағыттары 2 1 3 1,9,13 8 8. Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін формалары 2 1 3 1,9,13 9 9. Негізгі мектепте профиль алды дайындығы 2 1 3 1,9,13 10 10. Бастапқы және орта білім беру жүйесінде профильдік білімдік саясат 2 1 3 1,9,13 11 11. Профильдік деңгей үшін алгебра және анализ бастамалары курсының мазмұнын оқыту ерекшеліктері. Элективті курс мазмұны: 5 3 3 1,9,13 12 А) Математикалық тіл және логика 3 1,9,13 13 Б) Сандық ұғымды жалпылау 3 1,9,13 14 В) Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық. 3 1,9,13 15 Г) Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер. 3 1,9,13 16 Д) Тригонометрия элементтері 3 1,9,13 17 Е) Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері 3 1,9,13 18 Ё) Сандық қатар 3 1,9,13 19 Ж) Туынды. Түрлендіру, интеграл 3 1,9,13 20 12. Профильдік деңгей үшін геометрия курсының мазмұнын оқыту ерекшеліктері. Элективті курс 5 2 3 1,9,13 21 А)Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері 3 1,9,13 22 Б)Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері 3 1,9,13 23 В) Геометриялық шамаларды өлшеу 3 1,9,13 24 Г) Векторлар және координаттар 3 1,9,13 Барлығы 30 15 90 3 Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, машықтану сабақтарға, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Машықтану сабақтары барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа ұпай есептелмейді. Машықтану сабақтарына, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес теориялық материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4-5. Курс форматы және саясаты Келесі талаптар қойылады: * Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет; * Сабақтарға кешікпей келу қажет; * Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; * Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет; * Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады; * Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады; * Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды. 5 Бағаларды қою саясаты Математикалық анализ пәні бойынша баллдар Апта Бақылау түрі балл Ескерту 1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақтарға қатысу 30 Аудиториялық жұмыс 100 2,3,4,5,6 Үй тапсырмасы 45 3 СӨЖ-1. [2], 32-55 бет. Жеке нұсқа бойынша. 30 6 СӨЖ-2. [2], 67-87 бет. Жеке нұсқа бойынша. СӨЖ-3. [2], 97-114 бет. Жеке нұсқа бойынша. 30 7 Аралық бақылау жұмысы 65 1 - 7 апта қорытындысы 300 1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақтарға қатысу 30 105 8,9,10,11,12,13,14 Үй тапсырмасы 45 10 СӨЖ-4. [2], 131-137 стр. по инд. вариантам. 30 14 СӨЖ-5. [2], 139-142 стр. по вариантам. СӨЖ-6. 30 15 Аудиториялық жұмыс 60 8 - 15 апта қорытындысы 300 6. Әдебиеттер тізімі 1. <<Профильдік білім беру моделін құру>> Л. Барышева //Мектеп директоры, №6, 2007 2. Р.В. Бессонов, О.П. Околелов <<Профильдік мектепте оқытудың спецификасы: мазмұн және процесс>>. // Педагогика, №7, 2006 3. М.Ж. Жадрина <<Профильдік оқыту мектепте вариативті білім беруді іске асыру шарты ретінде. Тәжірибе және проблемалар>> // Образовательная политика, №3, 2005 4. А.Ж. Жафяров <<Геометриядан элективті курс>> //Сибирское университетское издательство, 2005 5. А. Каспаржак <<Профильдік оқытудың моделі>>// Мектеп директоры, №5, 2006 6. Орта мектептің жоғарғы сыныптарында геометрияны оқту әдістемесі. Под ред. А.И. Фетисова, М.: <<Просвещение>>, 1967-8 7. С.Д.Муканова <<Мектептің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды ұйымдастырудың заңды-нормативтік негізі>> //Образовательное политика, №4, 2005 8. М.А. Петрова << Белгілі есептерді шешудің әртүрлі тәсілдері>> //Математика в школе, №8, 2004 9. Сборник конкурсных задач для поступающих во ВУЗы. под ред. М.И. Сканави. М. ОНИКС, 2007-5 10. <<Современные проблемы методики преподавания математики>>. М, Просвещение, 1985. Г.М. Богуславская, И.Н. Семенова, И.Б. Юдина <<К вопросу о межпредметных связях между геометрией и физикой>>-5 11. Алгебра, геметрия, математикалық анализ, сандар теориясы бойынша педагогикалық институттарға арналған әртүрлі авторлардың оқулықтары 12. Әртүрлі авторлардың мектеп математикасы оқулықтары 13. Л.О. Филатова <<Развити преемственности школьного и вузовского образования>> 14. О.В. Черепанова <<Приоритеты деятельности СК ИПК и ППК в условиях реализации профильного обучения>>
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz