Файл қосу
Азық - түлік өнімдерін өңдеу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының Шәкәрім атындағы университеті 3 деңгейлі СМЖ құжаты ОӘК ПОӘК 042-18-5.1.07/02-2013 ПOӘК <<Тағамдық шикізатты өңдеу әдістері>> пәнінің магистрантқа арналған бағдарламасы №__ басылым <<__>>_______2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6M072400 - <<Технологиялық машиналар және жабдықтар>> мамандығына арналған ТАҒАМДЫҚ ШИКІЗАТТЫ ӨҢДЕУ ӘДІСТЕРІ ПӘННІҢ МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз * ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушылар: А. Еренгалиев ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары>> кафедрасының профессоры, т.ғ.к. А. Мустафаева ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары>> кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. Б. Кабулов ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары>> кафедрасының доценті, т.ғ.к. <<____>> _______2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары>> кафедрасы мәжілісінде қаралды <<___>> __________ 2013 ж., № ___ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ М. Акимов 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бросының отырысында қаралды <<___>> __________ 2013 ж., № ___ хаттама Төрайым ___________ С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді <<___>> __________ 2013 ж., № ___ хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Жалпы мағлұматтар 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР + Оқытушы мен пән туралы жалпы мағлұматтар: * Оқытушының аты-жөні - Какимов Айтбек Калиевич; * Оқытушының аты-жөні - Еренгалиев Аман Еренгалиевич; * Оқытушының аты-жөні - Касенов Амиржан Леонидович * Оқытушының аты-жөні - Кабулов Болат Бейсенгалиевия; * <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары>> кафедрасы; * Байланыс қатынасы - қызмет телефоны : 35-02-15/3 * 9-оқу ғимараты, № 102 кабинет; * Сабақ өткізетін аудиториялар - №105 дәрісхана * Осы пән бойынша кредит саны - 2 1.2. Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау. <<Азық-түлiк шикiзатын өңдеудiң әдiстерi>> пәні адамзатты азық-түлiкпен қамтамасыз ету мәселесін, халық шаруашылығының азық-түлiк салаларының дамуы, азық-түлiк өнiмдерiнiң технологияларын теориялық негiзі және адамның қорегi үшiн шикiзаттарды жартылай фабрикаттар мен дайын өнімге айналдыру процесінде өңдеудiң әр түрлi әдiстерiнің оған әсер етуін қарастырады. 1.3. Бұл пәннің мақсаты - студентердің <<Азық-түлiк шикiзатын өңдеудiң әдiстерi>> жөніндегі білімдерін қалыптастыру, осы алған білімдерін болашақ маман алдағы еңбек тәжірибесінде қолдана алады. 1.4. Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты магистранттарды азық-түлiк шикiзатын өңдеудiң әдiстерiн оқыту арқылы келесі қажеттіліктерді орындау: * азық-түлiк шикiзатын, жартылай фабрикаттарды, азық-түлiк өнiмiн жiктеудi, даяр өнiмге шикiзатты өңдеудi, білу керек; * азық-түлiк өнiмiнiң өндiрiс технологиясының негiздерi, азық-түлiк шикiзатын және азық-түлiк өнiмдерiн әр түрлi сапалық көрсеткiштерi бойынша зерттеумен жұмыстың дағдыларын игеру; * пәннің дәрiс материалы меңгеру; * шикiзаттың және азық-түлiк өнiмiнің сапасын бағалауды өндiрсiн, олардың талдауында өлшеу нәтижелерiн және анализ өңдеуiнiң әдiстерiн білу; * шикiзаттың және азық-түлiк өнiмi сапасының негiзгi көрсеткiштерін анықтайтын факторлар туралы білу. <<Азық-түлiк өнiмдерiн өңдеудiң әдiстерi>> практикалық бағытты болып көрiнедi. Сондықтан сөзсiз шарт орындау барлық практикалық болып көрiнедi және қай дара тапсырмалар, және бақылау негiзгi көрiнiстi құрайды. 1.5. Магистрант пәнді оқу кезінде білуі керек: * Азық-түлiк өнiмдерiнiң өңдеуiнiң физикалық әдiстерi курсының негізгі (базалық) заңдарын білуі керек; * Азық-түлiк өнiмдерiнiң өңдеуiнiң физикалық әдiстерi негіздерін білуі керек; * Теориялық және практикалық мақсаттарға осы алған білімдерін қолдануға дағдылану; * Тамақ өнімдерінің құрылымдық механикалық қасиеттерін зерттеуге үйрену; * Тамақ өнімдерінің құрылымдық механикалық қасиеттерін анықтауда алған білімдерін қолдануға үйрену; * Азық-түлiк өнiмдерiнiң өңдеуiнiң физикалық әдiстерiн зерттеуде қолданылатын тәсілдердің мағынасын түсіну; * Басқа пәндерді меңгеру барысында <<Азық-түлiк өнiмдерiнiң өңдеуiнiң физикалық әдiстерi>> пәнінен алған білімдерін қолдана білу; * Курстың типтік жобалық талаптарын орындауға дағдылану. 1.6 Курстың пререквизиттары: 1.6.1 Технологиялық жабдықтар 1.6.2 Сапаны басқарудың статистикалық әдістері 1.7 Курстың постреквизиттары: 1.7.1 Магистрлік диссертация * ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ № р/с Тақырыптың аталуы Сағаттары Әдебиеттер ДС Прак. ОМӨЖ МӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1-Модуль. Кіріспе және шикізатты өңдеу мен қасиеттерінің өзгеруі 1 Кіріспе. 1 1 - 4 2 Өндірістің азық-түлік саласының қысқаша сипаттамасы. 1 1 - 4 3 Шикізатты өңдеудің жалпы әдістері. 1 1 - 4 4 Азық-түлік өнімдерін өңдеудің электрофизикалық әдістері. 1 1 - 4 5 Өңдеудің жылуфизикалық әдістері. 1 1 - 4 6 Өнімдерді жылулық өңдеу кезіндегі физико-химиялық қасиетінің және биологиялық құндылығының өзгеруі. 1 1 - 4 2-Модуль. Азық - түлік өнімдерін өңдеу 7 Өнімді жылулық өңдеудің негізгі түрлері. 1 1 - 4 8 Азық-түлік өнімдерін өңдеудің акустикалық әдістері. 1 1 - 4 9 Азық-түлік өнімдерін консервілеу әдістері. 1 1 - 4 10 Азық-түлік өнімдерін тоңазытулы өңдеу. 1 1 - 4 3-Модуль. Азық - түлік өнімдерін биологиялық өңдеу 11 Консервілеудің биологиялық әдістері. 1 1 - 4 12 Азық-түлік өнімдерін стерилизациялау. 1 1 - 4 13 Азық-түлiк өнiмдерiн құрғату. 1 1 - 4 14 Азық-түлік өнімдерін қақтау. 1 1 - 4 15 Азық-түлік өнімдерін көнсервілеудің дәстүрлі емес әдістері. 1 1 - 4 Барлығы 15 15 - 60 6 МӨЖ МАЗМҰНЫ № р/с МӨЖ 1 2 1 1.Тақырыбына дайындалу. . Өз бетінше дайындалу - Импульсты кесу және оны азық-түлік өндірісінде қолдану 2 2.Тақырыбына дайындалу. . Өз бетінше дайындалу - Импульсты кесуге арналған жабдық. 3 3 Тақырыбына дайындалу. . 4 4.Тақырыбына дайындалу. . Өзбетіншедайындалу - Кесудің оңтайлы технологиялық процесін таңдау. 5 5.Тақырыбына дайындалу. . Тестілеуге дайындалу. 6 6.Тақырыбына дайындалу. . МӨЖ екінші бөлімі бойынша жұмыс. 7 7. Тақырыбына дайындалу. . 8 8. Тақырыбынадайындалу. 9 9. Тақырыбына дайындалу. . МӨЖ үшінші бөлімі бойынша жұмыс. 10 10.Тақырыбына дайындалу. . МӨЖ үшінші бөлімі бойынша жұмыс. 11 11.Тақырыбына дайындалу. 12 12.Тақырыбына дайындалу. 13 13. Тақырыбына дайындалу. . Тестілеуге дайындалу. 14 14 - 15. Тақырыбына дайындалу. . 15 Емтиханға дайындалу. 3. ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР: Курсты зерттеуге кiрiсерде,негiзгi тағайындауы-магистрантқа кiтаппен жұмыс істеуін жеңiлдету болып табылатын, ұсынылған оқу-әдiстемелiк кешенді қолдана отырып тақырыптың(бөлiм) басты ережесiн талқылануына айрықша көңiл бөлу керек. Әрбiр дәрiстерiнiң тақырыбына (бөлiмге) қысқаша конспектi өзiн-өзi бақылауға арналған сұрақтармен бiтедi. Маңызды мәні оқулықты дұрыс таңдауы болады. Бiр уақытта бiрнеше оқулықтарды пайдаланбауы керек. Ұсынылған әдебиеттер тiзiмінен - бiреуін негiзгiге таңдалған болуы керек. Басқа оқулықтар немесе оқу құралдарын егер жетілдіретін материалдары болмағанда немесе оқулықта жеткiлiксiз айтылған жағдайларда қолданылады Курсты тақырыптары бойынша пәннiң бағдарламасын негiзге ала отырып дәйектi түрде үйрену. Оқулықтармен жұмыс мiндеттi түрде оқулық және осы кешенде келтiрiлген мысалдар және есептердiң дербес шешiммен және талдауымен жүргізілуі керек. Осыдан кейiн өзiн-өзi бақылау үшiн сұрақтарға жауап беру керек. Оқу материалын, егер сіз теорияны практикалық тапсырмаларды шешуде қолдана алған жағдайда шартты түрде меңгерілді деп есептеуге болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Лабораториялық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОМӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОМӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОМӨЖ және МӨЖ жоспары - кестесінде көрсетілген. 5 КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, лабораториялық сабақтарға қатысу әрбір магистрант үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу және сабақ үстінде бір - бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр дәріске немесе лабораториялық сабаққа қатысқаны үшін +1 баллмен бағаланады, ал дәрісті немесе лабораториялық сабақты босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін магистрантқа оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. Әр өтелмеген сабақ тағыда қосымша -2 баллмен бағаланады. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер магистрант сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін магистрант сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде магистрант бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол магистрантты сабақтан шығарып жібере алады және ол магистрантты тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы магистрантты жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер магистранттармен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа магистранттың көмегін пайдалану) үшін Оқытушының магистрантты аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы, магистранттың сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6. Қорытынды аттестация (емтихан) компьютерлік тестілеу арқылы өткізіледі. Әрбір тесттік тапсырманың бес жауабы болады, оның біреуі дұрыс. Тесттік тапсырмалар пәннің жұмысшы бағдарламасына қатал сәйкес келеді және барлық тақырыптарды қамтиды. Емтиханға дайындалу үшін ПОӘК-де тесттік тапсырмалардың мысалдары келтірілген. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау (<<Тағамдық шикізатты өңдеу әдістері>> пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және зертханалық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау - оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. <<Тағамдық шикізатты өңдеу әдістері>> пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі Апта Бақылау түрі Ұпайлар Ескерту 1 2 3 4 1-7 апталарда дәрістерге және зертханалық сабақтарға қатысу 30 1 Кіріспе. 2 Өндірістің азық-түлік саласының қысқаша сипаттамасы. 20 3 Шикізатты өңдеудің жалпы әдістері. 20 4 Азық-түлік өнімдерін өңдеудің электрофизикалық әдістері. 20 5 Өңдеудің жылуфизикалық әдістері. 20 6 Өнімдерді жылулық өңдеу кезіндегі физико-химиялық қасиетінің және биологиялық құндылығының өзгеруі. 20 Өнімді жылулық өңдеудің негізгі түрлері. 30 7 Межелік бақылау 1 80 1-7 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар 300 8-15 апталарда дәрістерге, практикалық және лабораториялық сабақтарға қатысу 30 8 Азық-түлік өнімдерін өңдеудің акустикалық әдістері. 15 9 Азық-түлік өнімдерін консервілеу әдістері. 15 10 Азық-түлік өнімдерін тоңазытулы өңдеу. 15 11 Консервілеудің биологиялық әдістері. 30 12 Азық-түлік өнімдерін стерилизациялау. 15 13 Азық-түлiк өнiмдерiн құрғату. 15 14 Азық-түлік өнімдерін қақтау. 15 15 Межелік бақылау 1 75 8-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар 300 Емтиханға арналған барлық ұпайлар 400 Академиялық кезеңге арналған барлық ұпайлар 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1. В.И. Хлебников. Технология товаров. Учебник.- М.:Издательский Дом <<Дашков и К>>, 2002. 427с. 8.1.2.Машины и аппараты пищевых производств Том 1.Под редакцией академика Расхн В.А., 2008. 239 с. Панфилова, профессора В.Я. Груданова8.1.3. А.Ф.Фан-Юнг, Б.Л.Флауменбаум, А.К.Изотов и др. .Технология консервированных плодов, овощей, мяса и рыбы. М.: Пищевая промышленность, 1980. 336 с. 8.1.4. А.П.Ковалевская. Технология пищевых продуктов. М.: ВО Агропромиздат, 1988. 287 с. 8.1.5. И.А.Рогов. Технология мяса и мясных продуктов. ВО Агропромиздат, 1988. 576 с. 8.1.6. Л.Я.Ауэрман. Технология хлебопе6карного производства. М.: Легкая и пищевая промышленность, 1984.416 с. 8.1.7. Б.Л.Флауменбаум, С.С.Танчев, М.А.Гришин. Основы консервирования пищевых продуктов.М.: Агропромиздат, 1986.494 с. 8.2Қосымша 8.2.1. Н.А.Головкин. Холодильная технология пищевых продуктов. М.: Легкая и пищевая промышленность, 1984.240 с. 8.2.2. Общие методы переработки сырья. Учебное пособие. М.: АгроНИИТЭИММП, 1992. 8.2.3. Е.П.Широков. Технология хранения и переработки плодов и овощей. М.: Колос, 1978. 311 с. 8.2.4. Гаврилова Н. Б. Гигиенические основы питания и контроля качества пищи. Учебное пособие. - Семипалатинск: ГУ <<Семей>>. 1998 - 181 с. 8.2.5. Позняковский В. М. Гигиенические основы питания, безопасность и экспертиза продовольственных товаров: Учебник. 2-е изд., испр. и доп. - Новосибирск: Изд-во Новосиб. ун-та, 1999. - 448 с. 8.2.6. Аханова В. М., Романова Е. В. Гигиена питания. - Ростов н/Д: изд-во <<Феникс>>, 2000. - 384 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz