Файл қосу

Орман өнеркәсібі



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                     МСЖ құжат 3 деңгейлі
                                   ПОӘК
                                   ПОӘК
                             042-18.21.1  /02-2013
                                   ПОӘК
<<Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау>> пәнінен студенттерге арналған жұмыс  бағдарламасы
                  №____басылым <<___>>_____20___ж.










<<Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау>>  пәнінен
                                       
5В080700 <<Орман ресурстары және орманшылық>> мамандығына арналған
                                       
            ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН 
ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

          СЕМЕЙ
            2013




Алғы сөз

I. Құрастырған 
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман рессустары >> кафедрасының  аға оқытушысы Қаламов Бахытбек  Хамзиенович   <<_____>>_______2013 жыл

2. Талқыланды:  
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман рессустары>> кафедрасының мәжілісінде. 
Хаттама <<_____ >>_________2013 жыл, № 

Кафедра меңгерушісі, профессор  ______________ Сеилгазина  С.М

2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде 
Хаттама <<____>>__________ 2013 жыл, №
Төраға _________________ А.Тлеубаева  

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды 
Хаттама <<______>>____________2013 жыл, №

ОӘК төрайымы_____________Г.К.Искакова

4. Бірінші рет еңгізілген
















МАЗМҰНЫ

* Жалпы жағдайлар
* Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 
* Курстың форматы мен саясаты 
* Баға қою саясаты
* Пәннің мазмұны және сабақтың түрлері бойынша сағаттарды бөлу.
* СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 
* Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары
* Әдебиеттер



































1. Жалпы жағдайлар

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 
-Қаламов Бақытбек Хамзинович аға оқытушы
-<<Агротехнология>> кафедрасы;
-Байланыс телефоны -  53-19-70, №5  оқу ғимараты;
-Сабақ өткізілетін орын-  аудитория №133;
 	-Пәннің аты-    <<Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау>>;
 	-Пән бойынша кредит саны- 3.
1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте  - 1):

Кесте 1- Оқу жоспарының кестесі

Курс 
Семестр 
Кредит 
Дәріс 
Зертхана сағаты 
ОЖСӨЖ
СӨЖ
Барлығы 
Бақылау түрі 
2
4
3
15
15
45
45
135
Емтихан 
	
1.3 Пәннің қысқаша мазмұны.
.   <<Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау>> пәні басқа пәндермен қосыла отырып жоғары білімді мамандарды дайындауға бағытталған. Ол ағаш материалдарын шіруден, зиянкестермен  және аурулармен зақымдалудан сақтаудың әртүрлі әдістерін оқытады.    
1.4 Курстың негізгі мақсаты   -ст уденттерді зауыттардағы, жоғарғы және төменгі қоймалардағы  ағаш материалдарын өңдеу мен қорғаудағы білімдерін жетілдіру.
1.5 Пәнді меңгерудің негізгі міндеттері:  студенттерді ағаш материалдарын өңдеу мен қорғау  саласындағы теориялық және тәжірибелік білім негіздерін  терең және жан жақты меңгеруге баулу; қоймалардағы немесе ғимарат ішіндегі ағаштан дайындалған бұйымдарды қорғау мен өңдеу бойынша алған білімдерін  орман өнеркәсібінеде тиімді пайдалана білуге үйрету. 
1.6  Пәнді оқу барысында студент:
* Атмосфералық кептірудің ерекшелікиерін білу керек;
* Ағашты гидротермиялық өңдеу мен қорғаудың теориялық негізін білу керек;
* Тілмематериалдардың қоймасын жоспарлауды білу керек;
* Ағаш өңдеудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру керек;
* Ағаш өнеркәсібінде материалдарды өңдеу мен қорғауда  қолданылатын жабдықтарды меңгере білуі керек;
* Ағаш материалдарын штабельге жинауды үйрену керек;
* Ағаштар матреиалдарн  зиянды жәндіктер мен аурулардан қорғаудың әдіс- тәсілін білу керек;
* Ағаш материалдарын саңырауқұлақпен зақымдалудан қорғаудың технологиясын білу керек;
* Ағаш өнімдерн антисептиктермен қанықтыру жолдарын білу керек.
   
1.7  Курс пререквизиттері: 
Орман шаруашылығы, дендрология, орман шаруашылық жұмыстарының механизациясы, орманды зиянкестер мен аурулардан қорғау. 
1.8  Курс постреквизиттері: 
Орман өнеркәсібін жобалау және ұйымдастыру.   
  
    1.9  Әдебиеттер
1.9.1. Негізгі әдебиет 
1.9.1.1. Богданов Е. С, Козлов В. А., Пейч Н. Н. Ағаш кептіру бойынша анықтамалық . --  М.: Орман өнеркәсібі, 1981. .
   .1.9.1.2.   Сергонскнй П. С. Ағашты гидротермиялық өңдеудің жабдықтары, -- М.: Орман өнеркәсібі, 1981
1.9.2 Қосымша әдебиеттер
1.9.2.1.  Вакин А. Т. Дөңгелек ағаштарды сақтау. -- М.:  Гослесбумнэдат,   1969. 
1.9.2.2.  Горшим С. Н. Ағашты консервілеу. --  М.: Орман өнеркәсібі, 1977 
1.9.2.3. Кречетов И. В. Ағашты кептіру және қорғау . -- М.: Орман өнеркәсібі, 1972. 
1.9.2.4. Бывших М. Д., Федоров Н. И. Ағашты өңдеу. -- М.: Орман өнеркәсібі. 1981
1.9.2.5    Соколов П. В., Харитонов Г.  Н., Добрынин С. В. Ағашкептіретін камералар. -- М.: Орман өнеркәсібі, 1980. 

2 Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар

Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
	а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер:
	Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау  керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар.
Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу  нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады.
Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет.
Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара.
б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий
* Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру.
* Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады.
* Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. 
Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі.
Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды   
тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады.
	Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек.
	в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар.
	ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген  деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. 
	Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды.
	г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар.
	Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін  оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес.
	Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек.
	д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер.
	Жазғы және қысқы сессия  -  ең қиын  жұмыс кезеңдері.
	Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп  және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады.
	Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі.
	Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек.
	Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз  сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз.
	
3 Курстың саясаты мен форматы.

Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1- ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. 
	 Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс.
	Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін  арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек.     
Тәртіп:  Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан  шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен   студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. 
Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа   дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. 
Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ  4 форматтағы таза ақ беттерге орындаладыы. 
Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. 
Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады.
Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын,  өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 
Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды.
Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 
* Баға қою саясаты.
1.Дәріс конспектілері: тақырыптың барлық сұрақтары  бойынша толық конспектілеу- 1 балл; сабаққа келу- 0,1 балл; дәрістерге қатысу- 0,1 балл. Жиыны  -  5 балл.
2.Зертханалық сабақтарда жұмыс: зертханалық- тәжірибелік сабақтарға қатысу 1,5 балл, 0,5 балл- ЗТС жұмыстарының барлық тапсырмалары орындалса; 0,5 балл- тақырыпты теориялық талдау кезінде  теориялық сұрақтарға жауап беру(қысқа тест т.б.) және 0,5 балл- тақырып бойынша қорытындылау жауаптары. Жиыны  -  100 балл.
	3. Семинар сабақтарында жұмыстар: тақырып бойынша СОЖӨЖ рамкасында- 1,25 балл ( 0,8 балл- семинарда сұрақтарға толық дұрыс жауап берсе);
	4. 0,2 балл- семинар сұрақтарына конспекті жасағаны үшін ( 0,25 балл- толықтырғаны үшін). Жиыны  -  5 балл.
5.Тақырып бойынша коллоквиум- 2,5 балл ( 2 балл- коллоквиумға белсенді қатысқаны үшін, 0,5 балл- толықтырғаны үшін). Жиыны  - 5 балл.
* Тақырып бойынша рефераттар мен баяндамаларды қорғау- 2,5 балл
( көркемделінуі- 0,5 балл, мазмұны  - 1,5 балл). Жиыны  -  15 балл.
	7. СӨЖ : тақырып бойынша сызбалардың, кестелердің сызылуы, тапсырмаларды орындау- 1 балл, барлық орындалған тапсырмалар бойынша жиыны  -  15 балл.
Жиыны  -  50 балл.
Студенттің семестр бойғы рейтингілік балы 50 % ға тең немесе көп болса, ол пән бойынша қорытынды бақылауға жіберіледі.
	Пән бойынша қорытынды баға шкаламен анықталады.      











 Кесте 2 

              Әріптік эквивалент бағалар
               Балдың сандық эквиваленті
                           Пайыздық мәні
            Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
                                       I
                                       2
                                       3
                                       4
                                      А
4,00
95-100
                               Өте жақсы
                                      А-
3,67
90-94
                               Өте жақсы
                                     В +
3,33
85-89
                                  Жақсы
                                      В
3,00
80-84
                                  Жақсы
                                     В  -
2,67
75-79
                                  Жақсы
                                     С +
2,33
70-74
                        Қанағаттанарлық
                                      С
2,00
65-69
                        Қанағаттанарлық
                                     С -
1,67
60-64
                        Қанағаттанарлық
                                      D+
1,33
55-59
                        Қанағаттанарлық
                                       D
1,00
50-54
                        Қанағаттанарлық
                                       F
0,00
0-49
                     Қанағаттанарлықсыз

	Пән бойынша студенттің білімін бақылау мына формада жүргізіледі:
* ағымдық бақылау (АБ), апта сайын жүргізіледі
* межелік бақылау ( МБ)
* бақылаудың қорытынды формасы (БҚФ)- академиялық кезеңнің аяғында бір рет өткізіледі.

Пән бойынша тапсырмалар тапсырудың және орындаудың графигі:
   Кесте 3.
№
Жұмыс түрі
Тапсырманың мазмұны және мақсаты
Орындаудың ұзақтығы
Балдар
Тапсыру уақыты
Бақылау формасы
1
Реферат, баяндама
Жеке тапсырмаларды орындаудағы өзіндік қалыптастыруға бейімделу
2-3 апта
7
3,6,9,14 аптада
Қорғау
2
СОЖӨЖ (Зертханалық, семинар сабақтары )
Зертханалық жұмыстарды өткізу әдістерін меңгеру
Кесте бойынша
15
1-15 апта
өткен сабақ бойынша есеп, семинар сұрақтарына жауап және конспект
3
Білімді ағымдық бақылау
Дәрістік сабақ материалдарын меңгерудегі білім бақылау 
үнемі
13
7,14,15
Қысқа тест,
Коллоквиум
4
СӨЖ бойынша барлық тапсырмаларды орындау
Жеке тапсырмаларды орындаудағы өзіндік қалыптастыруға бейімделу
50
15
3-15
Конспектілер
Сызбалар,
Кестелер,
Баяндамалар,
Рефераттар
5
Аралық межелік бақылау
Білім сапасын айқындау
50
10
15
Тестілеу, коллоквиум

  
5 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу.

Кесте  4  Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу.

№
Тақырып атауы
Д
СТС
СОСӨЖ
СӨЖ
1
                                       2
1
4
5
6
                                       1
Ағашты атмосфералық кептіру.
1
1
2
2
                                      2,3
Климаттық жағдай. Тілмематериалдар қоймасын жоспарлау.
1
2
4
4
                                      4,5
Дөңгелек ағаш материалдарын атмосфералық кептіру.
1
1
2
2
                                      6,7
Ағаштың бұзылуының маңызы .
1
1
2
2
                                      8,9
Ағашты гидротермиялық өңдеу.
1
1
2
2
                                      10,
                                      11
Ағашты саңырауқұлақтармен зақымдалуын қорғаудың технологиясы мен техникасы. Тілме және фанерлі зауыттардағы шикізаттты қорғау.  
1
2
4
4
                                      12,
                                      13
Ағашты жәндіктерден және жанып кетуден сақтау. 
1
1
2
2
                                      14,
                                      15
Ағаштан жасалған бұйымдар мен бөлшектерді ылғалды бұзылудан сақтау. 
1
2
4
4
6 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР
                           кесте  -  5. СОЖӨЖ және СӨЖ жоспарлары.

                                  СОСӨЖ
                                    СӨЖ
аудиториялық
аудиториялық емес

                                       1
                                       2
                                       3
Ағашты атмосфералық кептіру.
Атмосфералық кептіру ағашты шіруден сақтаудың негізгі әдісі. 
Тілмематериалдарды атмосфералық кептірудің ерекшеліктері. 
Климаттық жағдай. Тілмематериалдар қоймасын жоспарлау. 
Штабельдер конструкциясы және тілмематериалдарды қалау. 

Жапырақты ағашты тілмематериалдарды кептіру ерекшеліктері. 

Тілмематериалдарды атмосфералық кептірудің ұзақтығы және интенсифтілігі. 
Тілмематериалдар қоймасының санитарлық жағдайы. 
Штабель шатыры. 
Дөңгелек ағаш материалдарын атмосфералық кептіру. 
Ағаштың бұзылуының маңызы. Қорғаудың әдісі және мақсаты. 
 Ағаштың бұзылуының көздері. 
Ағаштың саңырауқұлақтармен зақымдалуы. Үй саңырауқұлақтарының түрлері және тіршілік әрекеті. 
Үй саңырауқұлақтарының түрлері және тіршілік әрекеті.
Ағаштың жәндіктермен зақымдалуы. Ағаштың жану жағдайы. 
Ағаштың жану жағдайы.
Ағаштың өздігінен жануы. 
Ағаштың жануы. 
Деструктивті шірік.
Үй саңырауқұлақтары. 
Үгінделердің өздігінен тұтануы және тұтану температурасы. 
Ағаштан жасалған бұйымдар мен бөлшектердің ылғал деформациясынан бұзылуы. 
 
Ағаштың саңырауқұлақтармен зақымдалуына қарсы конструкциялық және эксплуатациялық профилактика.
Ағаштың зақымдалуының және қорғаудың кешенді сипаттамасы. 
Ағаштардың саңырауқұлақтармен зақымдалудан қорғаудың технологиясы мен техникасы. 
Ағаш тілу және фанера зауыттарындағы шикізатты қорғау.   
Ағаш тілу зауыттарындағы бөренелерді сақтау техникасы және әдісі. 
Ағаш тілу заыттарындағы тілмематериалдарды антисептиктеу. 
Қылқанжапырақты тілмематериалдарды антисептиктеу үшін ұсынылатын антисептиктердің концентрациясы. 
Ағашты диффузиялық қанықтару және суық ванна әдісі бойынша қыздыру. 
 
Ағашты қысыммен қанықтыру. 

Материалды  қанықтыруға дайындау. Қанықтыру сапасы. 
Қанықтыру кезіндегі қауіпсіздік техникасы және санитария.   
Ағаш бұйымдардың жәндіктермен зақымдалуының алдын алу.  
Ағашты жылумен залалсыздандыру әдісі. 
Ғимараттардағы ағаштарды жәндіктерден қорғаудың химиялық әдісі. 
Ағашты жанып кетуден сақтау. 
Атмосфераға төзімді оттан қорғайтын жабындалар.

Дайындамалар және бөлшектердің ылғалдану деформациясының түрлері. 
Сортименттердің көлденең қимасының деформациясы. 
Ағаштан жасалған бұйымдар мен бөлшектердің ылғал деформациясынан бұзылуы
Ағашпен қапталған бұйымдарды қорғау. 
Ағаштардың саңырауқұлақтармен зақымдалудан қорғаудың технологиясы мен техникасы. 
Ағаш тілу және фанера зауыттарындағы шикізатты қорғау.   
Ағаш тілу зауыттарындағы бөренелерді сақтау техникасы және әдісі. 













7 << Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау   >> пәні бойынша 
               оқу процесінің күнтізбелік графигі
Кесте  - 6.  << Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау >> пәні бойынша  оқу процесінің күнтізбелік графигі.
 
№
                         Бақылаудың түрі
Балдар 
                                апталар
Қорытынды балл 

                                       

1
2
3
4
5
6
7
АБ1
8
9
10
11
12
13
14
15
АБ2

1
Дәріске қатысу
0,4
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
6
2
Дәріс конспектілері
1


*



*



*



*
4
3
ЗТС жұмыстары
0,5
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
7,5
4
Семинар сабақтарындағы жұмыстар(СОЖӨЖ)
0,5
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
7,5
5
Коллоквиум 
2





*







*

4
6
Реферат ,баяндама қорғау
1,5


*


*



*

*



6
7
СӨЖ кесте, сызба құру, дайындық тапсырмаларын орындау
1
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
15
8
Аралық (межелік бақылау)
5






*







*
10
9
Қорытынды (максимум)
















60
10
Емтихан (максимум)
















40
11
Семестр бойынша жиыны ( максимум)
















100

Пәндер