Файл қосу
Химияны оқытудағы техникалық оқыту құралдары курсын
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.51 /02-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы << ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА- ҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ >> № 1 басылым 11.09.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ>> 5В011200 - <<Химия>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 ж Алғы сөз 1.ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы 02. 09. 2014ж. _______ Нуркасымова Б.Н. <<Химия және география>> кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында 02._09. 2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі _________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында 03. 09. 2014 ж., №1 хаттама Төрайымы_________ З.В.Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған 11 . 09. 2014 ж., №1 хаттама ОӘК төрайымы ____________Г.К. Искакова 4. АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып - білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиеттер тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нұрқасымова Бақыт Нұрқасымовна аға оқытушы, Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №412 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 412 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<ТЕХНИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ >> пәні бакалавр мамандығын дайындау барысында маңызды орын алады.. Ғылыми - техникалық және әлеуметтік процесс білім беру жүйесі алдында тек өмірдің талаптарына байланысты оқыту мазмұнын жетілдіру ғана емес сонымен қатар күн сайын артып отырған ақпарат ағыны мен оны оқып - үйренуге байланысты уақыттың шектеулігі арасындағы қайшылықтардың шешуде жаңа әдістер мен құралдарды іздестіруді қажет етеді. Осы міндеттерді шешуде техникалық оқыту құралдарының маңызы зор. Техникалық құралдар (ТҚ) белгілі бір қызмет атқаратын және дамытылатын біртұтас материалдар жүйесінен тұрады + Пәнді оқып-білудің мақсаты: <<Техникалық оқыту құралдары>> (ТОҚ) ұғымы механикалық және электрондық құралдарды қамтиды, мұғалім ақпараттарды беру үшін және оқушыладың білімін бақылауға пайдаланады. Оған: динамикалық және статикалық проекциялық қондырғылар: (кино қондырғылары, эпи және диапроекторлар); телевидео жүйелері, видео және дыбыс жазушы қондырғылар; бақылау және бағдарлы оқыту қондырғылары;электрлендірген кестелер, макеттер, модельдер, қабырғалық көрнекіліктер (стенд), лингофондық құралдар, элекрлік есептегіш жүйелермен қоса есепті шешуге арналған есептегіш техника мен компьютерлер, электронды және радиотехникалық көмекші жабдықтар және детальдар (диодтар, транзисторлар, резисторлар, т.б.) бұлардың барлығы көрнекі және оқу эксперименттерін жетілдіруге арналған. + Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:студенттерді химиядан сабақ түсіндірбарысында және сарамандық жұмыстар кезінде техникалық оқу құралдарын тиімді пайдалана білуге үйрету. 1.5 Курстың пререквизиттері: <<Химияны оқытудағы техникалық оқыту құралдары >>курсын игеруде мына пәндерді білу қажет: Бейорганикалық химияның теориялық негіздері, элементтер химиясы.Органикалық химия,Химияны оқыту методикасы. 1.6 Курстың постреквизиттері: <<Химияны оқытудағы техникалық оқыту құралдары >>курсын 1.7.1 Органикалық химия, аналитикалық химия, физикалық химия, коллоидты химия, жалпы химиялық технология.Дипломдық жоба. * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № Тақырыбы, атауы Дәріс ПС СРО 1-2 Химия мұғалімінің кэсіби даярлығында техникалық оқыту құралдары 2 2 1 3-4 Техникалық оқыту құралдарын пайдаланудың теориялық негізі құралдары 2 2 2 5-6 Техникалық оқыту құралдарын оқытуда қолданудың дидактикалық негізі құралдары 2 2 2 7-8 Химияны оқытуда аудио-, видиео құралдарын қолданудың әдістемелік негізі 2 2 1 9-10 Химияны оқытуда оқу киноларының ролі жэне әдістемесі құралдары. 2 2 2 11-12 Химияны оқытуда экрандық проекциялардың ролі жэне әдістемесі 2 2 1 13 Химияны оқытуда экрандық проекциялардың ролі жэне әдістемесі 1 1 3 14-15 Химияны оқытуда компьютерді қолдану 2 2 3 15 15 * ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР << ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ >>курсын оқыту өзара байланысты төрт оқу түрлерін қамтиды : дәріс, зертханалық жұмыс, СРО- өздік жұмысы, межелік бақылау. Осылардың ішіндегі ең маңыздысы дәріс сабағы болып есептеледі,себебі дәріс сабағында пән бойынша оқылатын басты тақырыптардыңмаңызды сұрақтары қарастырылады.Сарамандық сабақта теориялық тұрғыдан қарастырылған сұрақтарға және қосымша берілген сұрақтарға жауап береді .СӨЖ орындау күнделікті және ұқыпты дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және жауап ауызша қабылданады. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын өздері орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. * КУРС ФОРМАТЫ << ХИМИЯНЫОҚЫТУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ >> курсы - 2 кредит. Курс бойынша дәрістің және практикалық сабақтың 1 сағаты 50 минутты құрайды, аптасында кесте бойынша 1 сағат дәріс және 2 сағат зертханалық сабақ қойылған. Дәрістерге, практикалық зертханалық сабаққа, СООЖ-на қатысуға студент міндетті. Зертханалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және талдау жолының әдістемесін білу үшін формуларды, кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. * курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсетуге міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау, оқу үрдісінде пассивті болу,әрбір сабаққа балл қою барысында ескеріледі және қойылатын балл саны кемітіледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бақылау келесі формада орындалады: - ағымды бақылау (апта сайын жүргізіледі); - межелік бақылау (7 и 15 апталар); - қорытынды бақылау - емтихан. Ағымды бақылау - дегеніміз дәріс кезінде,зертханалық сабақтарда және ОСӨЖ орындау барысында студенттердің білімін жүйелі тексеру. Ағымды бақылаудың әр түрлері қолданылады: - ауызша сұрау; - бақылау жұмыстар; - үй жұмыстары; - тестілер. Пәнді оқыту процесінде студенттер жұмысы әр түрі балл түрінде бағаланады. - практикалық жұмыстың орындалуы мен қорғау - 200 балл (5 зертх. Жұмыс - 20 баллдан 6 зертх. Жұмыс - 15 баллдан, 1 практ. Жұмыс - 10 балл); - СРО графигі бойынша бақылау жұмысты орындау - 160 балл (4 СРО - 40 баллдан); - межелік бақылау - 180 балл (1 МБ - 90 балл, 2 МК - 90 балл). Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балл санының бөлінуі кестеде келтірілген << ХИМИЯНЫОҚЫТУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ >> пәні бойынша балл санының бөлінуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Баллдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Сарамандық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) 1 Химия мұғалімінің кэсіби даярлығында техникалық оқыту құралдары Зертханалық сабақ 2 Техникалық оқыту құралдарын пайдаланудың теориялық негізі 20 Зертханалық сабақ 3 Техникалық оқыту құралдарын оқытуда қолданудың дидактикалық негізі 20 Зертханалық сабақ 4 Химияны оқытуда аудио-, видео құралдарын қолданудың әдістемелік негізі 20 Зертханалық сабақ 5 Химияны оқытуда оқу киноларының ролі жэне әдістемесі 20 Зертханалық сабақ 6 Химияны оқытуда экрандық проекциялардың ролі жэне әдістемес 20 Зертхан. Сабақ 7 Техникалық оқыту құралдарын оқытуда кешенді қолдану Зертханалық сабақ Студенттердің өздік жұмысы 1 Химияны оқытуда аудио-, видео құралдарын қолданудың әдістемелік негізі 40 Сабақ кестесіне сәйкес 2 Химияны оқытуда оқу киноларының ролі жэне әдістемесі 40 Сабақ кестесіне сәйкес 8 1 межелік бақылау - 1-7 апта аралығында дәрістердің ,зертханалық сабақтардың материалдары бойынша кешенді тестілеу. 90 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1-ші апта мен -7-ші апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша балл санының жиыны 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және оған даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Зертханалық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) 8 Химияны оқытуда мультимедиалық ресурстар 15 Сарамандық сабақ 9 Периодтық заңды оқып-үйренуде және Д.И. Менделеевтің өмірі жайлы мағлұмат беруде аудио,- визуальды құралдарды қолдану әдістемесі 15 Сарамандық сабақ 10 Химиялық элементтердің көп түрлі формада болуы және олардың қолданылуы жайлы аудио,- визуальды құралдарды қолдану әдістемесі 15 Сарамандық сабақ 11 Техникалық құралдар арқылы оқушылардың химиядан білім, білік дағдыларын қалыптастыру әдістемесі 15 Сарамандық сабақ 12 <<Зат құрамы, құрлысы және қасиеттерінің өзара байланысы>>циклі бойынша аудио,- визуальды құралдарды қолдану әдістемесі 15 Сарамандық сабақ 13 Химия курсы бойынша білімдерді қорытуға арналған экрандық проекциялар және оларды қолдану әдістемесі 15 Сарамандық сабақ 14 Химиялық процессті басқару негізін оқып үйренудегі негізгі тақырыптар және техникалық құралдарды қолдану 10 Сарамандық сабақ 15 Д.И. Менделеевтің өмірі жайлы мағлұмат беруде аудио,- визуальды құралдарды қолдану әдістемесі Зертханалық сабақ Студенттің өздік жұмысы 3 Азот топшасы тақырыбына сабақтың конспектісін ТОҚ-ты қолданып құрастыру. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 4 Тақырып бойынша глоссарий құрастыру. 40 Сабақ кестесіне сәйкес 2- межелік бақылау - 8-15 апта дәрістердің материалдары бойынша кешенді тестілеу. 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша баллдардың жиынтығы. 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білімін бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7.ӘДЕБИЕТТЕР: + Негізгі әдебиеттер: 1 Дрижун И.Л. Технические средства обучения в химии.-М: <<Высшая школа>>.-1989 * Есжанов А. Электрондық мультимедиа: ресурстары мен құралдары.//Қазақстан мұғалімі, 16 сәуір, 2008. * Шлыкова О.В. Немного о мультимедиа в профессиональном образовании//Библиотека, 1998. -№4. -С.55-57. * Татарников О. Мультимедиа: со средством и посредством //Компьютер Пресс, 1999. -№1. -С.29-37. * Морозов М.Н. и др. Школьное мультимедиа: мир знаний //Мир библиографии, 2000. -№2. -С.42-45. * Усова А.В. Психолого-дидактические основы формирования учащихся научных понятий. Уч. пособие. -Челябинск: ЧГПИ, 1986. -84 с. * Досжанов Б.А. Мультимедиа және оның техникалық құрамы. Оқу құралы. - Қызылорда:ҚМУ, 2004, -81 б. * Вымятнин В.М., Демкин В.П. и др. Мультимедиа-курсы: методология и технология разработки. -Томск, 2003. -265с. * Карпов П. Проекторы в учебном процессе//Техника, кино и телевидение, 1998. -№3. -С.52-54.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz