Файл қосу

Көмірсутектерді оқыту әдістемесі



КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ  ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ
                          3 деңгейлі СМЖ 
                                 құжаты
                                   ПОӘК
                                   ПОӘК
                                 042-18-34.1.93
                                   /01-2013
                                       
                                   ПОӘК
Оқытушыға арналған <<Химияны оқыту  әдістемесі>> пәні бағдарламасы 
<<18>>.09. 2013ж.
                             № 1 басылым

                                        
                                        
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
           ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 
                                       
              <<Химияны оқыту  әдістемесі>>
           5В011200  - << Химия>>  мамандығы үшін
                                       
                                       
                                       
      ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                                 

                                  Семей 
                                     2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
* ӘЗІРЛЕНГЕН
 
 ҚҰРАСТЫРУШЫ:   ________ <<_____>>  ___________ 2013 ж. 

 Д.Р. Онтагарова , педагогика  ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы 
 <<Химия және география>> кафедрасы

* ТАЛҚЫЛАНДЫ:

  + <<Химия және география>> кафедрасы отырысында 
 
<<        >>    ___ _______ 2013 ж.    №             хаттама       
 
Кафедра  меңгерушісі                                   Д.Р. Онтагарова

2.2  Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында 

<<____>> __________  2013 ж.  №  ___  хаттама 


Төрайымы, доцент    __________________ З.В.Абдишева

3.БЕКІТІЛДІ :

Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған  және ұсынылған  <<       >> ____ 2013 ж.,  № ____ хаттама

     
      ОӘК төрағасы,  проректор  _______________  Г.К.Искакова   















             МАЗМҰНЫ 

* ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 
* НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 
* ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 
* ОҚУ ПӘНІНІҢ  МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬДЕР БОЙЫНША)
* СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 
* ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 
* ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ  ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 
* ӘДЕБИЕТТЕР



































* ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ 

       5В011200  - << Химия>>  мамандығы студенттерінің    <<Химияны оқыту  әдістемесі>>  пәні бойынша оқу-әдістемелік кешенінің құрамына енгізілген оқытушыға арналған пән бағдарламасы 
      
      2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

<<Химияны оқыту  әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін  ұйымдастыру тәртібін белгілейді: 
     - 5В011200  - << Химия>>  мамандығының  мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖМБС  3.08 353  -  2011,  № 779 ҚР Білім және ғылым министірлігінің бұйрығымен іске қосылған және бекітілген.
-     СТУ 042- СГУ-5-2012 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және  ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты. 
-  ДП 042- 1.07-2012 <<Пәндердің оқу-әдістемелік  кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы.                             
                                                                  
3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
    3.1  <<Химияны оқыту  әдістемесі>> пәнінің  қысқаша мазмұны:   
<<Химияны оқыту  әдістемесі>>- Химияны оқыту әдістемесі химия ғылымының, педагогиканың, психологияның, философияның, жас ерекшелік физиологиясының басты мәселесін негізге ала отырып химияның теориясы мен сарамандық жұмыстарын оқытады. Химиялық әдістеме кәсіби мұғалім дайындаудың ақырғы баспалдағы болып табылады.
Химияны оқыту әдістемесі - мұғалімдер дайындайтын университеттер мен педагогика институттарының оқу жоспарындағы негізгі пәндердің бірі. Ол болашақ мұғалімдерді химияны оқыту теориясымен қаруландырып, іс жүзінде күнделікті туындап отыратын жеке методикалық мәселелерді ғылыми тұрғыдан шеше білуге әзірлейді. 
    3.2 Пәнді  оқудың мақсаты:
Оқыту мақсаты химия мұғалімінің орта мектепте жұмыс істеуге арналған білімі мен іскерлігінің  қалыптасу талабынан туындайды.
* Мектеп химия курсына қажетті материал іріктеу,химия білімінің даму логикасы, тарихы, психолого - педагогикалық жағдайын ескеру мәселелерін қарастыру.
* Оқушыларға химиялық ақпарат беру, оқу процесін ұйымдастыру, танымдық әрекетін басқару, сарамандық икемділікті қалыптастырып, шығрмашылық қабілетін дамыту, ғылыми көзқарас негізін қалау мәселелерін қамтамасыз етеді.
* Орта мектептердегі химия курсының мазмұны мен ұйымдастыру принциптерін, оқулық пен бағдарлама, оқу құралдарының құрылым ерекшелігін, альтернативті оқулықтардың құрылым ерекшелігін қарастырады.
* Оқу кабинеттерінің құрал-жабдықтармен жабдықтауларын оқу құралдары мен дидактикалық мүмкіншіліктер мен зертханалық жабдықтардың болуын талап ету және онымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеруді қамтамасыз ету.
* Мамандандыру бойынша әдістемелік жұмыстарды жүргізу принциптерін меңгеру.
* Студенттерді  жаңа буын мектептер мен колледжде химияны оқытудың жаңашыл әдістемелік негізімен қаруландырып, өз бетімен әдебиеттемен жұмыс істеуге, одан алған білім негізін нақты педагогикалық жағдаятта қолдана білуге дағдыландыру.

  +   Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер: 
Білу : маңызды әдістемелік білім жүйесін жалпыланған түрде беру, студенттерді оларды нақтылау әдістерімен қаруландыру.
Дағды: әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жүргізу үрдісінде өз бетінше білімін толықтыру дағдысына үйрету.
Біліктілігі : мектепте білім берудің мақсатының, ғылым мен практиканың жетістіктерінің өзгеруіне, жоғарғы оқу орындарында оқу-тәрбие үрдісінің жетілдіруіне байланысты химияны оқыту әдістемесі курсы бұрынғымен салыстырғанда біраз жаңаланып, жетілдірілген жақтарын қолдана  білуі.

3.4   Оқып- білудің нәтижесінде студент мыналарды: 
* Мектеп химия курсына қажетті материал іріктеу,химия білімінің даму логикасы, тарихы, психолого - педагогикалық жағдайын ескеру мәселелерін;
* Оқушыларға химиялық ақпарат беру, оқу процесін ұйымдастыру, танымдық әрекетін басқару, сарамандық икемділікті қалыптастырып, шығармашылық қабілетін дамыту, ғылыми көзқарас негізін қалау мәселелерін;
* Орта мектептердегі химия курсының мазмұны мен ұйымдастыру принциптерін, оқулық пен бағдарлама, оқу құралдарының құрылым ерекшелігін, альтернативті оқулықтардың құрылым ерекшелігін;
* Оқу кабинеттерінің құрал-жабдықтармен жабдықтауларын оқу құралдары мен дидактикалық мүмкіншіліктер мен зертханалық жабдықтардың болуын талап ету және онымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеруді қамтамасыз ету;
* Мамандандыру бойынша әдістемелік жұмыстарды жүргізу принциптерін меңгеру.
* Студенттерді  жаңа буын мектептер мен колледжде химияны оқытудың жаңашыл әдістемелік негізімен қаруландырып, өз бетімен әдебиеттемен жұмыс істеуге, одан алған білім негізін нақты педагогикалық жағдаятта қолдана білу дағдыларын білуі тиіс.
               3.5 Курстың пререквизиттері:
3.5.1. Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
3.5.2.Периодтық жүйенің элементтер химиясы
        3.6 Курстың постреквизиттері:   
3.6.1. Кәсіптік  пәндер  блогындағы  таңдау  компоненті  бойынша  курстар
 3.6.2. Педагогикалық іс-тәжірибе
       3.7  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме:
                                                                                                 Кесте 1
Курс
Семестр
Кредит
саны
Д
сағ.
ЗС
сағ.
СОӨЖ
  сағ.
СӨЖ
  сағ.
Барлы
ғы
сағ.
Бақылау
түрі
                                       3
                                       5
                                       3
                                      30
   15
                                     22,5
                                     67,5
135
Емтихан
 

                                    
4.  ОҚУ ПӘНІНІҢ  МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬДЕР БОЙЫНША)

                                                                                                           2-кесте      
             Тақырыптың атауы және олардың мазмұны
Сағ.   саны   
                                       1
                                       2
1 МИКРОМОДУЛЬ <<Химияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері>>
                         Дәріс сабақтары

Химияны оқыту әдістемесі (ХОӘ) ғылым және оқу пәні ретінде. Химияны оқытудың мақсаттары және міндеттері.
2
Орта мектептегі химия курсының мазмұны мен құрылысы. 
2
 Химиялық ұғымдардың қалыптасуы. Химия тілі-химияны оқытуда таным құралы
2
Химияны оқыту әдістері.
2
 Оқушылардың білім мен біліктерін тексеру. 
2
 Орта мектепте химияны оқытуда оқуды ұйымдастыру формалары. Мұғалімнің сабаққа дайындығы
2
Химияның негізгі заңдарын оқу және химиялық түсініктерді қалыптастыру әдістері Алғашқы химиялық ұғымдардың қалыптасуы.
2
                    Зертханалық жұмыстар
Химия кабинетінің негізгі құрал-жабдықтары. Қауіпсіздік тезникасының ережесі.. 
1
Химия мұғалімінің жұмысын жоспарлау. Конспектілер құрастыру. Химия сабақтарына талдау түрлері.
1
Мектепте химиялық элементтер туралы алғашқы химиялық түсініктер, заттар және химиялық рекациялар. 
1
Оттегі, сутегі, су тақырыбын оқу әдістемесі.
1
Ерітінділер туралы түсініктерді қалыптастыру. 
1
<<Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
1
Д.И.Менделеевтің  периодтық заңын оқыту әдістемесі. 
1
2 МИКРОМОДУЛЬ <<Мектеп химия курсындағы жеке тарауларды оқыту әдістемесі>>
                         Дәріс сабақтары

Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары туралы ұғымдарды қалыптастыру.
2
Д.И.Менделеевтің периодтық заңын және периодтық жүйесін,атом құрылысын оқыту әдістемесі.
2
Заттар құрылысы,валенттілік және тотығу дәрежесі туралы ұғымдардың қалыптасуы.
2
Химиялық реакциялар туралы ұғымды дамыту.
2
 Ерітінділер және теориялар негіздерін оқыту әдістемесі.
2
Химияның жүйелік курсында элементтерді және олардың қосылыстарын оқыту әдістемесі.
2
 Органикалық қосылыстарды оқытудың методикалық принциптері.
2
 Химиядан оқушылардың білімін қорытындылау.
2
                    Зертханалық жұмыстар
<<Электролиттік диссоциация>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
1
<<Оттек топшасы>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
1
<<Азот топшасы>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
1
<<Көміртек топшасы>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
1
Негізгі және  қосымша топша металдарын оқыту әдістемесі
1
Көмірсутектерді оқыту әдістемесі
1
Азотты және оттекті органикалық қосылыстарды оқыту әдістемесі
1
Жоғары молекулалы қосылыстар және полимерлі материалдарды оқыту әдістемесі
1
* СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА (СӨЖ) АРНАЛҒАН       ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 
Аптасы 
Тақырыптардың  тізімі
Тапсыру  формасы 
3
Химия мұғаліміне қойылатын талаптар және мұғалімнің жұмыс  жасайтын  құжаттары
 Қосымша материалды интернет көзінен табу және файлға салып жинақтап,оған  жазбаша  аннотация жазу
6
<<Атамұра>>, <<Мектеп>> баспасынан шыққан  химия  оқулықтарының мазмұны,құрылымына анализ 
Баяндама әзірлеу
10
Дәстүрлі және дәстүрлі  емес сабақ  жоспарын  құрастыру (әр сынып  бойынша бір тақырыптан)
Толық сабақ  жоспары,көрнекіліктері,дидактикалық  материалдары файлға салып жинақтап, ауызша түсіндірме  беріледі 
14
Оқушыларды химия  өндірістері және халық  шаруашылығын химияландыру  мәселелерімен таныстыру
Көрнекіліктер  әзірлеу( сызба  нұсқа,макеттер, стендт.б.)


                                       







              6   ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 
                                                                                                            3-кесте     

                               Тақырыбы
Көрнекті құралдар, ТСО, плакаттар, зертханалық ыдыстар
Өз бетімен оқып үйренуге арналған сұрақтар
Бақы-лау ныса-ны
Дәріс сабақтар
Зертхана лық сабақтар



Химияны оқыту әдістемесі (ХОӘ) ғылым және оқу пәні ретінде. Химияны оқытудың мақсаттары және міндеттері.
Химия кабинетінің негізгі құрал-жабдықтары. Қауіпсіздік тезникасының ережесі.. 
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Химияны оқыту әдістемесінің зерттейтін мәселелері.
2.  Химияны оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы.
3. ХОӘ пәні және мақсаттары мен міндеттері.
4. Химияны оқыту үрдісінің құрылысының принциптері.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Орта мектептегі химия курсының мазмұны мен құрылысы. 
Химия мұғалімінің жұмысын жоспарлау. Конспектілер құрастыру. Химия сабақтарына талдау түрлері.
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Химия курсының мазмұнын таңдауға және оқытуға қойылатын дидактикалық талаптар.
* Орта мектептегі химия курсының мазмұнын сұрыптау негіздері.
* Орта мектептегі химия курсы мазмұнының қалыптасу кезеңдері.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
 Химиялық ұғымдардың қалыптасуы. Химия тілі-химияны оқытуда таным құралы
Мектепте химиялық элементтер туралы алғашқы химиялық түсініктер, заттар және химиялық рекациялар. 
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
1.Химия тілін түсінудің семиотикалық негіздері.
2. Химия номенкалатура мен символиканың өзара байланысын қалыптастыру.
3. Мектеп химиясындағы тіл туралы білімнің игерілуіне қойылатын талаптар.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Химияны оқыту әдістері.
Оттегі, сутегі, су тақырыбын оқу әдістемесі.
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Химияны оқыту әдістерінің классификациясы.
* Химияны оқытудағы көрнекіліктер.
* Жаңа технология әдістері.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
 Оқушылардың білім мен біліктерін тексеру. 
Ерітінділер туралы түсініктерді қалыптастыру. 
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Білім мен білікті тексерудің маңызы, функциялары.
* Білім мен білікті тексерудің әдістері.
Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
 Орта мектепте химияны оқытуда оқуды ұйымдастыру формалары. Мұғалімнің сабаққа дайындығы
<<Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
1. Оқуды ұйымдастыру формаларына жалпы сипаттама.
2. Сабақ туралы түсінік.
3. Химия сабақтарын жіктеу, сабақтарының құрылымы.
4. Қосымша сабақтар 

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Химияның негізгі заңдарын оқу және химиялық түсініктерді қалыптастыру әдістері Алғашқы химиялық ұғымдардың қалыптасуы.
Д.И.Менделеевтің  периодтық заңын оқыту әдістемесі. 
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
1.Мектеп химия курсындағы негізгі түсініктердің жіктелуі және сипаттамасы.
2.Химиялық түсініктерді қалыптастырудың негізгі сатылары. 
3. Біріншілік химиялық ұғымдардың (химиялық элемент,зат,химиялық реакция туралы) қалыптасуының маңызды этаптары және ерекшеліктері.
4. Таза зат және қоспа ұғымдары.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары туралы ұғымдарды қалыптастыру.
<<Электролиттік диссоциация>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Оқу-тәрбиелік міндеттері, материалдың орналасу принциптері.
* Оксидтерді, қышқылдарды,негіздерді, тұздарды оқыту әдістемесі.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Д.И.Менделеевтің периодтық заңын және периодтық жүйесін,атом құрылысын оқыту әдістемесі.
<<Оттек топшасы>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Химия курсында периодтық заңның орны және мәні.
* Орта мектеп химия курсында атом құрылысы теориясы.
* Аморфты қосылыстар, изотоптар,периодтар,топтар туралы ұғымды қалыптастыру:зат туралы білімді тереңдету.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Заттар құрылысы,валенттілік және тотығу дәрежесі туралы ұғымдардың қалыптасуы.
<<Азот топшасы>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Электронды және энергетикалық көрсетілімдер негізінде ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі.
* Заттардың қасиеттерінің олардың құрылысына тәуелділігін ашу.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Химиялық реакциялар туралы ұғымды дамыту.
<<Көміртек топшасы>> тақырыбын оқыту әдістемесі.
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Электронды теория,энергетика және кинетика негізінде химиялық реакциялар туралы ұғымды дамыту.
* Химиялық процестерді басқару түсінігінің қалыптасуы.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
 Ерітінділер және теориялар негіздерін оқыту әдістемесі.
Негізгі және  қосымша топша металдарын оқыту әдістемесі
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* ЭДТ негізінде қышқылдар,негіздер және тұздар туралы білімді дамыту,
* Молекулалы кинетикалық және химиялық теориялар негізінде еру механизмін ашу. Ерітінділер концентрациясы туралы мәліметтер.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
Химияның жүйелік курсында элементтерді және олардың қосылыстарын оқыту әдістемесі.
Көмірсутектерді оқыту әдістемесі
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Элементтерді және олардың қосылыстарын оқытудың негізгі принциптері.
* Металл еместерді оқыту әдістемесі.
* Металдарды оқыту әдістемесі.
* Оқытуда аймақтық компонент.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
 Органикалық қосылыстарды оқытудың методикалық принциптері.
Азотты және оттекті органикалық қосылыстарды оқыту әдістемесі
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Органикалық химияның теориялық негіздерін оқыту әдістемесі.
* Көмірсутектерді оқыту әдістемесі.
* Оттекті органикалық қосылыстарды оқыту әдістемесі.
* Азотты органикалық қосылыстарды оқыту әдістемесі.

Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс
 Химиядан оқушылардың білімін қорытындылау.
Жоғары молекулалы қосылыстар және полимерлі материалдарды оқыту әдістемесі
Презентациялар,әдістемелік құралдар, оқулықтар,химиялық құрал-жабдықтар
* Химияны оқытудың соңғы этапында білімді жүйелеу міндеттері.
* Химияның негізгі теориялары мен заңдарын жүйелеу.
* Элементтер туралы: бейорганикалық және органикалық заттардың негізгі кластары туралы білімді жүйелеу
Жабаша,ауызша  сұрау,тест сұрақтарымен жұмыс


7. ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
№
Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы
Саны
Студенттердің саны
Қамтама-
сыз етілу пайызы

Негізгі әдебиеттер



7.1.1
Нұғыманұлы И.,Шоқыбаев Ж.Ә,Өнербаева З.О Химияны оқыту әдістемесі /  Алматы: Prints, 2005.
                                       5
                                       6
                                      100
7.1.2
Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии,М., Просвещение, 1987
                                      16
                                       6
                                      100
7.1.3
Шаповаленко С.Г. Учебник в системе средств обучения. Вып.4 1976
                                       5
                                       6
                                      100
7.1.4
Плетнер Ю.В., Полосин В.С. Практикум по методике преподавания химии. М.,      Просвещение, 1980.
                                      32
                                       6
                                      100
7.1.5
Общая методика обучения химии / Под редакцией Л.А. Цветкова. Ч. І и ІІ. М., Просвещение, 1983.
                                       3
                                       6
                                      60
7.1.6
Преподавание органической химии в средней школе. Л.А.Цветков. Изд. <<Просвещение>>, 1988-240 стр
                                      20
                                       6
                                      100
7.1.7
Нұрахметов Н. Химия. 8 сынып оқулығы. Алматы, Мектеп, 2004
                                      100
                                       6
                                      100
7.1.8
Нұрахметов Н. Химия. 9 сынып оқулығы. Алматы, Мектеп, 2005
                                       
                                       
                                       
7.1.9
Нұрахметов Н. Химия. 10 сынып оқулығы. Алматы, Мектеп, 2006
                                       
                                       
                                       

Қосымша әдебиеттер
                                       
                                       6
                                       
7.2.1
"Білім" мемлекеттік бағдарламасы.
                                       9
                                       6
                                      100
7.2.2
Қ.Р.конституциясы,Қ.Р."білім туралы" заңы.
                                       3
                                       6
                                      60
7.2.3
Семенькова Н.Н К методике изучения темы << Первоначальные химические понятия>>. Химия в школе. 1990- 2004.
                                       3
                                       6
                                      60
7.2.4
Методика преподавания химии / Под ред. Н. Е. Кузнецовой. М,. Просвещение, 1984.
                                       7
                                       6
                                      100

Иванова Р.Г. Уроки химии в 7-8 классах. М., Просвещение, 1982.
                                       
                                       
                                       
7.2.4
Нифантьев Э.Е, Верзилина М.К. Внекласная работа по химии с исползоанием хроматографии. М., Просвещение, 1983.
                                       
                                       
                                       
7.2.5
Иванова Р.Г., Осокина Г. Н. Изучение химии в 9-10 классах М., Просвещение, 1982. 
                                       
                                       
                                       
7.2.6
Н.Нұрахметов, К. Сарманова, К. Жексембина. Химия. Жалпы білім беретін мектептің 8 сыныбына арналған оқулық. Алматы <<Мектеп>>, 2004.
                                       
                                       
                                       
7.2.7
М.Усманова, Қ. Сакариянова. Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық. Алматы. <<Ата мұра>>.2005.
                                       
                                       
                                       
7.2.8
Грабецкий А.А. Назарова Т.С. Кабинет химии. М. Просвещение, 1983.
                                       
                                       
                                       
7.2.9
Интернет көздері
                                       
                                       
                                       
7.2.10
<<Химия мектепте>> және <<Химия в школе>> журналдары.
                                       
                                       
                                       






* Әдебиеттер 

8.1 Негізгі әдебиеттер

Негізгі әдебиеттер
8.1.1
Нұғыманұлы И.,Шоқыбаев Ж.Ә,Өнербаева З.О Химияны оқыту әдістемесі /  Алматы: Prints, 2005.
8.1.2
Чернобельская Г.М. Основы методики обучения химии,М., Просвещение, 1987
8.1.3
Шаповаленко С.Г. Учебник в системе средств обучения. Вып.4 1976
8.1.4
Плетнер Ю.В., Полосин В.С. Практикум по методике преподавания химии. М.,      Просвещение, 1980.
8.1.5
Общая методика обучения химии / Под редакцией Л.А. Цветкова. Ч. І и ІІ. М., Просвещение, 1983.
8.1.6
Преподавание органической химии в средней школе. Л.А.Цветков. Изд. <<Просвещение>>, 1988-240 стр
8.1.7
Нұрахметов Н. Химия. 8 сынып оқулығы. Алматы, Мектеп, 2004
8.1.8
Нұрахметов Н. Химия. 9 сынып оқулығы. Алматы, Мектеп, 2005
8.1.9
Нұрахметов Н. Химия. 10 сынып оқулығы. Алматы, Мектеп, 2006
Қосымша әдебиеттер
8.2.1 
"Білім" мемлекеттік бағдарламасы.
8.2.2
Қ.Р.конституциясы,Қ.Р."білім туралы" заңы.
8.2.3
Семенькова Н.Н К методике изучения темы << Первоначальные химические понятия>>. Химия в школе. 1990- 2004.
8.2.4
Методика преподавания химии / Под ред. Н. Е. Кузнецовой. М,. Просвещение, 1984.
8.2.5
Иванова Р.Г. Уроки химии в 7-8 классах. М., Просвещение, 1982.
8.2.6
Нифантьев Э.Е, Верзилина М.К. Внекласная работа по химии с исползоанием хроматографии. М., Просвещение, 1983.
8.2.7
Иванова Р.Г., Осокина Г. Н. Изучение химии в 9-10 классах М., Просвещение, 1982. 
8.2.8
Н.Нұрахметов, К. Сарманова, К. Жексембина. Химия. Жалпы білім беретін мектептің 8 сыныбына арналған оқулық. Алматы <<Мектеп>>, 2004.
8.2.9
М.Усманова, Қ. Сакариянова. Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық. Алматы. <<Ата мұра>>.2005.
8.2.10
Грабецкий А.А. Назарова Т.С. Кабинет химии. М. Просвещение, 1983.
8.2.11
Интернет көздері
8.2.12
<<Химия мектепте>> және <<Химия в школе>> журналдары.



Пәндер