Файл қосу

Магистранттың ҒЗЖ мақсаттары мен міндеттері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    3 деңгейлі СМК құжаты
                                   ПОӘК
                           ПОӘК 042-18-35.1. 59
                                   /02-2013
                                       
                                   ПОӘК
Магистранттарға арналған  пәннің   бағдарламасы
<<Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұымдастыру>>
                                       
                                       
                             № 1 басылым
                                      2013 ж.

                                       
	
                                       
            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
 <<Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұымдастыру>>
    6N011300- Биология мамандықтарында оқитын 
МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей 
                                     2013
1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________<<____>>_____ 20___ж., б.ғ.к., доцент Абдишева З.В.

     <<Биология>> кафедрасы
	

2.	ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
 <<____>>___________ 20___ж.№____хаттама

Кафедра менгерушісі_______Калиева С.К.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
<<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған
<<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН



Мазмұны

                                      1.
Жалпы ережелер
                                      2.
Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                      3.
Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
                                      4.
Курс форматы 
                                      5.
Курс саясаты
                                      6.
Баға қоюдың саясаты
                                      7.
Әдебиет тізімі
















1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Абдишева Зухра Валиевна - б.ғ.к., доцент
Биология кафедрасы
Байланыс ақпараты  -  тел: 50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 120
Сабақ өткізу орны  -  дәрісхана  № 116
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2
1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны:
	Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты  -  магистрантты өздігінен ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге даярлау, магистерлік диссертация жазу және ойдағыдай қорғау оның негізгі нәтижесі болып саналады.
	Ғылыми-зерттеу жұмысының міндеттері ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау дағдыларын егу және біліктілікті дамыту:
 -  заманауи ақпараттық технологияларды қатыстыра отырып,
библиографиялық жұмыс жүргізу;
 -  ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу;
 -  нақты зерттеу міндеттері негізінде (магистерлік диссертация тақырыбы бойынша немесе магистерлік бағдарлама шеңберінде ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау негізінде), зерттеудің қажетті әдістерін модификациялау, жаңа әдістер әзірлеу;
 -  ғылыми-зерттеулер жүргізу кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану;
 -  аталған нәтижелерді өңдеу, талдау және оларды аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелер (ғылыми-зерттеу жұмыстары жөніндегі есеп, баяндамалар тезистері, ғылыми мақалалар, курстық жұмыстар, магистерлік диссертациялар) түрінде табыс ету.
	Магистерлік бағдарламаны жүзеге асыратын кафедра, бағдарламаның ғылыми-зерттеу бөлігі бойынша магистрант даярлауға қойылатын арнайы талапты анықтайды:
 -  аталған білім саласындағы заманауи проблематиканы білу;
 -  нақты ғылыми проблеманың даму тарихын, оның рөлін және зерттелетін ғылыми бағыттағы орнын білу;
 -  магистрант зерттейтін ғылыми проблема бойынша нақты өзіндік білімінің болуы;
 -  магистерлік бағдарламамен (магистерлік диссертациямен) байланысты, қандай болсын бір салада ғылыми зерттеулер, экспериментальдық жұмыстарды іс жүзінде жүзеге асыра білу;
 -  интернеттің нақты ресурстарымен және нақты бағдарламалық
өнімдерімен және т.б. жұмыс жасай білу ҒЗЖ, ғылым кандидаты академиялық дәрежесі бар немесе бейіні бойынша РҺD докторы академиялық дәрежесі бар және аталған ғылым саласында (магистранттың оқитын мамандығы бойынша) ғылыми зерттеулермен белсенді түрде айналысатын, магистранттың ғылыми
жетекшісінің басшылығымен орындалады. Қажет болған жағдайда салалас
ғылым салалары бойынша ғылыми консультанттар тағайындалуы мүмкін.
Ғылыми жетекші МҒЗЖ-ның ұйымдастырылуын, оның сапалы ғылыми және әдістемелік тұрғыдан қойылуын қамтамасыз етуге міндетті.
	МҒЗЖ-ның ұйымдастырылу сапасына магистранттың ғылыми жетекшісі жауап береді. ҒЗЖ-ның негізгі мазмұны магистранттың жеке жоспарында
көрсетіледі.
2. Магистранттың ҒЗЖ мақсаттары мен міндеттері.
	ҒЗЖ магистер даярлау бағыттарының негізгі білім беру бағдарламаларының құрамында, инновациялық қызметтің алуан түрлерін орындауға дайын, жоғары білікті мамандар қалыптастыру мен тәрбиелеуге көмектеседі.
	Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының мақсаты болып мыналар саналады:
 -  аталған пәндік саладағы теория мен практика үшін зор маңызы бар жаңа нәтижелер алу;
 -  ғылыми шығармашылық методологиясын игеру, шығармашылық ұжым құрамында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын алу;
 -  аталған пәндік саладағы обьектілерді (үдерістер, эффектілер, құбылыстар, құрылғылар, жобалар) зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру.
	Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының міндеттері болып мыналар саналады:
 -  неғұрлым дарынды және талантты магистранттарды анықтау, ғылым мен техниканың өзекті міндеттерін шешу үшін олардың шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін пайдалану;
 -  магистранттардың ғылыми шығармашылық қызығушылығын қалыптастыру, оларға ғылыми-зерттеу міндеттерін өздігінен шешу әдістемесі мен тәсілдерін үйрету;
 -  магистранттарды ғылыми зерттеулер жүргізу теориясы мен практикасына оқытуды ұйымдастыру;
 -  магистранттардың шығармашылық ойлауы мен дербестігін дамыту, алған теориялық және практикалық білімдерін тереңдету және бекіту;
 -  неғұрлым қабілетті және үлгерімі жақсы студенттер қатарынан, <<магистратура  -  докторантура>> траекториясы бойынша <<толассыз>> оқытуды ұйымдастыру жолымен университеттің ғылыми-педагогикалық және ғылыми кадрлар резервін даярлау.
3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

3.1  Оқып-білудің нәтижелелері:
	Пәнді оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды:
 -  неғұрлым дарынды және талантты магистранттарды анықтау, ғылым мен техниканың өзекті міндеттерін шешу үшін олардың шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін пайдалану;
 -  магистранттардың ғылыми шығармашылық қызығушылығын қалыптастыру, оларға ғылыми-зерттеу міндеттерін өздігінен шешу әдістемесі мен тәсілдерін үйрету;
 -  магистранттарды ғылыми зерттеулер жүргізу теориясы мен практикасына оқытуды ұйымдастыру;
 -  магистранттардың шығармашылық ойлауы мен дербестігін дамыту, алған теориялық және практикалық білімдерін тереңдету және бекіту;
 -  неғұрлым қабілетті және үлгерімі жақсы студенттер қатарынан, <<магистратура  -  докторантура>> траекториясы бойынша <<толассыз>> оқытуды ұйымдастыру жолымен университеттің ғылыми-педагогикалық және ғылыми кадрлар резервін даярлау.

3.2 Курстың постреквизиттері:
* Магистрлық диссертация
2. Педагогикалық практика.
3.3 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
                                                                   1 кесте
Курс
Семестр
Кредиттер 
Дәріс сағ
Пр.
Сағ
МӨБОЖ
МӨЖ
Барлығы 
Бақылау нысаны
1
2
2
15
15
15
45
90
емтихан

 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                   2 кесте
№
Тақырыптар
Дәріс
Практика
МӨБОЖо
МӨЖ
1
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының (ҒЗЖ) негізгі түрлері. 
                                       2
                                       1
                                       1
                                       5
2
Магистранттың ғылыми және педагогикалық магистратурадағы ғылыми-зерттеу жұмысы.
                                       1
                                       2
                                       2
                                       5
3
Бейіндік магистратурадағы эксперименттік-зерттеу жұмысы.
                                       2
                                       2
                                       2
                                       5
4
Магистранттың эксперименттік-зерттеу жұмысы.
                                       2
                                       1
                                       2
                                       5
5
Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарынын формалары.
                                       2
                                       2
                                       1
                                       5
6
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері.

                                       1
                                       2
                                       2
                                       5
7
Магистерлік диссертацияның түпкілікті мәтінін дайындау.
                                       2
                                       1
                                       1
                                       5
8
ҒЗЖ-ның орындалуын бақылау.
                                       1
                                       2
                                       2
                                       5
9
Мәліметтер жинау методологиясын әзірлеуді білу.
                                       2
                                       2
                                       2
                                       5

Барлығы:
                                      15
                                      15
                                      15
                                      45


Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері мен
формалары
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының (ҒЗЖ) негізгі түрлері болып мыналар саналады:
 -  ғылыми және педагогикалық магистратурада ғылыми  -  зерттеу жұмысы;
 -  бейіндік магистратурада  -  эксперименттік зерттеу жұмысы.
Магистранттың ғылыми және педагогикалық магистратурадағы ғылыми-зерттеу жұмысы:
 -  магистрлік диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі проблематикасына сәйкес келуі;
 -  өзекті және ғылыми жаңалықтан тұруы және практикалық маңызға ие
болуы;
 -  ғылым мен практиканың қазіргі заманғы теориялық, әдістемелік, және
технологиялық жетістіктеріне негізделуі;
 -  ғылыми зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалану жолымен
орындалуы;
 -  негізгі қорғалатын ережелер бойынша ғылыми-зерттеу (әдістемелік,
практикалық) бөлімдерден тұруы;
 -  тиісті ғылым саласындағы халықаралық тәжірибеге негізделуі тиіс.
	Бейіндік магистратурадағы эксперименттік-зерттеу жұмысы:
 -  магистерлік жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі проблематикасына
сәйкес келуі;
 -  ғылым мен техниканың және өндірістің қазіргі заманғы жетістіктеріне
негізделуі және нақты практикалық ұсынымдардан, басқару міндеттерінің
дербес шешімдерінен тұруы;
 -  озық ақпараттық технологияларды қолдана отырып орындалуы;
 -  негізгі қорғалатын ережелер бойынша эксперименттік  -  зерттеу (әдістемелік, практикалық) бөлімдерден тұруы тиіс.
	Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, магистерлік
диссертацияларды орындауды қоса алғанда, 11 кредитті құрайды.
5.3.5. Магистранттың эксперименттік-зерттеу жұмысы, магистерлік диссертацияның орындалуын қоса алғанда, оқу мерзіміне қатысты 4-6 кредитті
құрайды.
	Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы келесі формаларда жүзеге
асырылуы мүмкін:
 -  ғылыми-зерттеу жұмыстарының бекітілген жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмасын орындау;
 -  кафедрааралық семинарларға, теориялық семинарларға (зерттеу тақырыбы бойынша), сондай-ақ кафедраның ғылыми жұмысына қатысу;
 -  университетте, өзге жоо-ларда өткізілетін жас ғалымдардың конференцияларына қатысу, сондай-ақ өзге ғылыми конференцияларға қатысу;
 -  баяндамалар, ғылыми мақалалар тезистерін дайындау және жариялау;
 -  жүргізілетін ғылыми зерттеу бағыты бойынша (егер магистранттың жеке жоспарында ғылыми жұмыстың осындай формасы көзделсе) курстық жұмысты
дайындау және қорғау;
 -  ғылыми-зерттеу бағдарламалары шеңберінде кафедрада орындалатын ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу, магистерлік диссертация дайындау және қорғау.
	Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстары формаларының тізбесі, магистерлік бағдарламаның ерекшелігіне қатысты нақтылануы және толықтырылуы мүмкін.
	
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері.
Магистаранттың 1-ші семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесі болып мыналар саналады:
 -  университеттің Ғылыми кеңесінде бекітілген диссертация тақырыбы;
 -  негізгі іс-шаралар мен оларды жүзеге асыру мерзімдері көрсетілген диссертациямен жұмыс жасау жоспары;
 -  диссертациялық зерттеу мақсаттары мен міндеттерінің қойылысы;
 -  зерттеу обьектісі мен пәнін анықтау;
 -  таңдап алған тақырыптың өзектілігін негіздеу және зерттелетін проблеманың қазіргі жағдайының сипаттамасы;
 -  пайдалану болжанатын, методологиялық аппараттың сипаттамасы;
 -  зерттеудің теориялық базасы болып пайдаланылатын, негізгі әдебиет
көздерін іріктеу және зерттеу.
	Өзекті ғылыми-зерттеу жарияланымдарына негізделетін және зерттеу
жүргізетін саладағы жетекші мамандар алған негізгі нәтижелер мен ережелерді
талдаудан, диссертациялық зерттеу шеңберінде олардың қолданылушылығын
бағалаудан тұратын диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерге
егжей-тегжейлі шолу жасау, сондай-ақ тақырыпты әзірлеудегі автордың
болжанып отырған жеке үлесі магистранттың 2-ші семестрдегі ғылыми-зерттеу
жұмысының нәтижесі болып саналады.
	Зерттеліп отырған мәселенің теориялық аспектілерін ашатын дерек көздері,
бірінші кезекте ғылыми монографиялар мен ғылыми журналдардағы мақалалар
әдебиеттерге шолудың негізін құрауы тиіс.
	Мәліметтер жинау методологиясын әзірлеуді, нәтижелерді өңдеу әдістерін, диссертация жұмысын аяқтау үшін олардың сенімділігі мен жеткіліктілігін бағалауды қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материал жинау магистранттың 3-ші семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесі болып саналады.
	Магистерлік диссертацияның түпкілікті мәтінін дайындау магистранттың 4-ші семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесі болып саналады. 2-ші семестрдегі эксперименттік-зерттеу жұмыстарының нәтижесі болып саналады.
	Магистерлік диссертацияның негізгі нәтижелері ғылыми  - тәжірибелік конференцияларда бір баяндамамен және кем дегенде 2 жария  - ланымдармен көрсетілуі тиіс.
	Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері жазбаша түрде (есеп) ресімделуі және бекіту үшін ғылыми жетекшіге табыс етілуі тиіс.
	Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы туралы есеп ғылыми жетекшінің бұрыштамасымен маман шығаратын кафедраға табыс етілуі тиіс.
	Магистрант әрбір академиялық кезеңнің соңында өзінің ғылыми-зерттеу жұмысы туралы маман шығаратын кафедралардың отырыстарында және (немесе) университеттің үйлестіру кеңесінде жария баяндауы қажет.

ҒЗЖ-ның орындалуын бақылау.
Жақсы нәтижелерге жету мақсатында ҒЗЖ-ны ұйымдастыруға түзетулер жасау үшін ұсыныстар әзірлеу бақылаудың негізгі міндеті болып табылады.
	Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысын бақылау оның орындалу барысына жоспарлы және ағымдағы бақылау жасауды көздейді.
	Жоспарлы бақылау оқу жылы ішінде жүзеге асырылады және оны кафедралардың отырыстарында талқылаумен, алынған нәтижелер туралы жазбаша есеп тапсыруды көздейді.
	Ағымдағы бақылау жұмыстың кез келген сатысында жүзеге асырылады және оны магистранттың жетекшісі жүргізеді. Магистрант бақылау жүргізу үшін ғылыми жетекшіге қажетті материалдар мен құжаттарды табыс етуі тиіс. Ағымдағы бақылауды магистранттың жетекшісі келесі формаларда жүзеге асырады:
 -  орындалған жұмыстардың жекелеген нәтижелері бойынша магистранттың есептері;
 -  орындалған жұмыстардың нәтижелері бойынша әңгімелесу;
 -  магистрант жұмысының әрбір кезеңінде дайындық деңгейін бақылау.
	Жоспарлы бақылаудың нәтижелері семестрдегі магистрант жұмысы туралы кейінгі қорытындыларда ескеріледі.
Теріс қорытынды келесі жағдайларда қабылдануы мүмкін:
 -  магистранттың орынды себептерсіз белгіленген мерзімде қажетті есеп
беру материалдарын табыс етпеуі;
 -  ҒЗЖ кезеңін толық емес көлемде орындау (ғылыми жетекшінің
қорытындысы бойынша);
 -  маңызды ғылыми нәтижелердің болмауы (маман шығаратын
кафедрлардың қорытындысы бойынша).

4   КУРС ФОРМАТЫ
<<Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұымдастыру>>  -  2 кредит.
Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 1 рет болады, 50 минуттық практикалық сабақ  аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға магистрант  міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан магистрант белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар с магистрант өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір жануарларды анықтамалық кітаптан тауып, жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес магистрант практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді.

5 курс саясаты
	Магистрант пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы  аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды.
                                     1 - 7
1  -  7  аптаның оқу нәтижесінің барлығы 
                                      300
                                       
                                       
Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық
                                      30
Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді
                       Шекаралық бақылау
8  -  15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы 
                                      300
                                       
1  -  15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы 
                                      600
                                       
Емтихан балдарының барлығы
                                      400
                                       
Академиялық мерзімде балдардың барлығы 
                                     1000
                                       

Магистрантің білім бағалау шкаласы:

                Әріптік жүйе бойынша баға
            Балдардың сандық эквиваленті
                      Проценттік мазмұны
               Дәстүрлі жүйе бойынша баға
                                      А
                                      4,0
                                    95-100
                               Өтежақсы
                                      А-
                                     3,67
                                     90-94
                                     -<<-
                                      В+
                                     3,33
                                     85-89
                                  Жақсы
                                      В
                                     3.00
                                     80-84
                                     75-79
                                     -<<-
                                      В-
                                     2,67

                                     -<<-
                                      С+
                                     2,33
                                     70-74
                        Қанағаттанарлық
                                      С
                                     2,00
                                     65-69
                                     -<<-
                                      С-
                                     1,67
                                     60-64
                                     -<<-
                                      Д+
                                     1,33
                                     55-59
                                     -<<-
                                      Д
                                     1,00
                                     50-54
                                     -<<-
                                      Ғ
                                     0,00
                                     0-49
                     Қанағаттанарлықсыз

ӘДЕБИЕТ
Әдебиеттер тізімі:
Негізгі әдебиеттер: 
* Законы РК: <<Об образовании>>, 2007; <<О науке>>, 2001; <<Об инновационной деятельности>>, 2002; Концепция научной и научно-технической политики Республики Казахстан, 2000; Стратегия индустриально-инновационной политики РК, 2003.
* ГОСТ 7.32-2001. Отчет о научно-исследовательской работе.  -  Минск: ИПК Издательство стандартов, 2001. - 15 с.
* ГОСТ 7.1-84. Библиографическое описание документа.  -  М.: Госстандарт, 1984.  -  78 с. (доп. ИУС №3, 2001).
* Кауфман Х.Р. Тактика успеха в бизнесе и науке.  -  М: Интеллект, 1993, - 157 с.
* Кембаев Б.А., Ахметов Ф.И., Тулебаев А.К., Дзекунов В.П. Инновационная деятельность в Республике Казахстан: состояние и проблемы развития (Аналитический обзор).  -  Алматы: КазгосИНТИ, 2002.  -  78 с.
* Кембаев Б.А., Комлев Ю.В. Управление научно-техническим развитием в ведущих странах мира.  -  Алматы КазгосИНТИ, 1998.  -  204 с.
* Корюков А.А., Дега Е.Г. Основы научно-технической информации.  -  М.: Высшая школа, 1985.  -  224 с.
* Лахтин Г.А. Организация современной науки: история и современность.  -  М.: Наука, 1990.  -  217 с.
* Международные организации, фонды и программы в Казахстане: Справочник.  -  Алматы: КазгосИНТИ, 1999.  -  124 с.
* Романенко В.П., Орлов А.Г., Никитина Г.В. Для начинающего исследователя-химика.  -  Л.: Химия, 1987.  -  280 с.
* Сборник нормативных и методических материалов.  -  Алматы: ВАК Казахстана, 2003.  -  158 с.
* Состояние к проблеме информационного обеспечения научно-технического развития страны в переходный к рыночной экономике период.  -  Материалы МНПК.  -  Алматы: КазгосИНТИ, 1997.  -  150 с.
* Тацуно Ш. Стратегия - технополисы.  -  М.: Прогресс, 1989.  -  187 с.
* Юшков А.В. Основы планирования научных исследований: Методическое пособие.  -  Алматы: Қазақ университеті, 1999.  -  55 с.

               Қосымша:
* Бурдин К.С., Веселов П.В. Как оформить научную работу. Методическое пособие  -  М.: Высшая школа, 1973.  -  152 с.
* Бюллетень ВАК РК.  -  Алматы, 2004. - №2.  -  128 с.
* Вайнцвайг П. Десять заповедей творческой личности.  -  М.: Прогресс, 1990.  -  165 с.
* Иванов Р.Н. Организация и методика информационной работы.  -  М.: Радио и связь, 1982.  -  192 с.
* Инструкция для потенциальных претендентов по подготовке заявок на грант открытого конкурса проектов Фонда науки для формирования программ фундаментальных исследований на 2003-2005 г.г.
* Кембаев Е.А., Смирнова Н.Г., Тургенбаева Д.А. Состояние и перспективы создания государственных автоматизированных информационных ресурсов Республики Казахстан в области научно-технического развития: Аналитический обзор.  -  КазгосИНТИ  -  Алматы, 1995.  -  50 с.
* Кент Р. Интернет.  -  М.: Компьютер, 1996.  -  367 с.
* Кириллин Ф.А. Страницы истории науки и техники.  -  М.: Наука, 1989.  -  493 с.
* Международные научно-технические программы. Информационные издания: буклеты, проспекты, условия и формы заявок на участие в конкурсах международных грантов и совместных проектов  -  ИНТАС, Фонд СОРОС-Казахстан, ДААД, МАГАТЕ, ФГРИ, МНТЦ и многие другие.  -  Фонд научно-технической документации отдела информационного обеспечения и международных программ, НИЧ КазНУ им. Аль-Фараби, 1994  -  2004 гг.
* Мынбаева А.К. Навигация в Интернет: поиск научных конференций //Вестник КазНУ. Серия информационная.  -  2002. - №1(8).  -  с. 67-70.
* Наука Казахстана в цифрах. Краткий сборник основных показателей научного потенциала за 1995-1999 гг.  -  Алматы: КазгосИНТИ, 1997.  -  50 с.
* Научно-исследовательские институты КазНУ им. Аль-Фараби.  -  Научно-технический сборник: Новости науки Казахстана.  -  Алматы: КазгосИНТИ, 2004.
* Организационно-методические вопросы формирования ГСНТИ Республики Казахстан. Сб. научн. Тр. Под ред. Б.А.Кембаева.  -  Алматы: КазгосИНТИ, 1994.  -  117 с.
* Отчет о научно-исследовательской работе и подготовке научно-педагогических кадров (ежегодник).  -  Алматы: Қазақ университеті, 1995-2004 гг.
* Тажибаева Т.Л., Мынбаева А.К., Утенова М.Ж. Современное состояние научно-организационных Интернет-ресурсов Казахстана и мира //Вестник КазНУ им аль-Фараби. Серия Информационная.  -  2001. - №1(6).  -  52-55 с.
* Флек Л. Возникновение и развитие научного факта: Введение в теорию стиля мышления и мыслительного коллектива.  -  М.: Идея-Пресс, 1999, - 220 с.
*  Научно-методический и информационно-публицистический журнал <<Исследовательская работа школьников>>, 2002-2008 г.г.
*  http://www.edu.gov.kz; http://www.nauka.kz; http://www.inti.kz



                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

Пәндер