Файл қосу

Музыкалық шығармаларды аспапта ойнау, емтихан



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                       
                                       
                                       
                                       
                                   29/08-2013

Студенттерге арналған <<Негізгі музыкалық аспап>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
               <<Негізгі музыкалық аспап>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______2013__ ж.
                                  Бет  2__
                                       
                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Кайдарова.К.М.
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № 1___ от <<_28__>>_08____ 2013 жыл
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<_29__>>__08______ 2013 жыл.  Хаттама № 1
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3. БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН























                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                     Ред. № 1  _28/08______2013_ ж.
                                  Бет  3__
                                       
                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       

































                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______2013__ ж.
                                  Бет  4__

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Кайдарова Гүлбаршим Муратовна, <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушысы  -  педагогикалық стажы  -  40 жыл, тел: 53-20-12, № 2 ғибарат,113-а. дәрісхана
* Пәннің аты - <<Негізгі музыкалық аспап>>;
- Кредиттер саны -  1          
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
 Негізгі музыкалық аспап 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 3  -  курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі.
1.3  Негізгі музыкалық аспап пәнінің мақсаты: Негізгі музыкалық аспапты еркін ойнау. Түрлі музыкалық шығармаларды беттен оқып ойнау тәсілдерін үйрену. Техникалық жаттығулардың әр түрін біліп ойнау. Мектеп бағдарламасына кіретін әндерді басқа тональноске транспорт жасай білу.Таныс әндерді аспапта есту қабілеті бойынша ойнау. Музыкалык, қабіліттерін дамыту. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи  -  теориялық, музыка орындаушылық, психология  -  педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. музыкалық оймен артистік және музыкалық есте сақтау, ырғақты сезіну, музыкалық есту қабілетіне жол ашады.
1.4    Пәннің негізгі міндеттері: 
  Негізгі аспапты меңгеру курсының жеке-дара сабақтарының түрлері әр студенттің мүмкіндігіне назар салып, жан-жақы зерттеуге жағдай туғызады. Негізгі аспапты оқып үйрену курсының алғашқы кезеңінде студенттің кәсіби дайындығының деңгейі мен орындаушылық шеберлігі анықталады.
   Музыкалық материал техникалық және көркемдік жағынан әртүрлі, әрі жан-жақты болуы тиіс. Студенттің ойнау дағдылары мен шеберлікті меңгеруіне байланысты музыкалық шығармалардың стилі мен сипатын бірте-
бірте күрделендірілген жөн. Сонымен қатар, студенттер мажор мен минор гаммалары мен арпеджио ойнауды меңгеріп, күрделі шығармалармен қатар көп дауысты үлгіде жазылған шығармаларды үйреніп орындағаны жөн. Сонымен, музыкалық шығармаларды жоғары кәсіби деңгейде орындау.	
 3.4  Оқытудың нәтижесі:
* Жалпы білім беретін мектепте музыка сабағын кәсіптік деңгейде жүргізу;
* Музыкалық аспаптарды (күйсандық, сырнай) еркін меңгеріп, мектеп бағдарламасында белгіленген музыкалық шығармаларды орындау.
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______20_13_ ж.
                                  Бет  5__

* Сүйемелдеу дағдыларын меңгеріп, өз орындауындағы әндерді, жеке әншілер мен хорды сүйемелдей білу.
* Нотаны оқып ойнау, нотасы жоқ әндерді есту арқылы сүйемелдеу, түрлі сарындылыққа көше білу, ансамбль, оркестрге қосылып ойнай білу;
* Музыкалық репертуарлармен өздігінше жұмыс істей білу;
* Оқу әдістемелік әдебиеттермен танысып, оларды пайдалану;
* Педагогикалық шеберлікті меңгеріп, мектеп оқушыларының алдында музыка жөнінде қызықты әңгіме өткізіп, музыкалық шығарманы шебер орындай білу.

3.5. Пререквизиттер: 
-  Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық  аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу.    
3.6. |Постреквизиттер: 
-  Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау,   -  Музыкалық білім әдістемесі.

1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
                                                                            №
Тақырыптың аты
                                                                               
                             Әдебиеттер
                                                                               

Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ
                                                                               
                                                                              1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                                                              1
Пәннің мақсаты, міндеттері, аспапты еркін ойнау, түрлі музыкалық шығармаларды беттен ойнау тәсілдерін білу. 
                                       3
                                       2
                                       6
1. Б.Мустафин, Т.Мустафин, Т.Алыбаев, З.Смакова <<Сырнай үйрену мектебі>> Алматы <<Білім>> 2004.

                                                                              2
Орындаушылық техниканы дамыту, техникалық жаттығуларды аспапа үнемі ойнауды дағдылау.
                                       3
                                       2
                                       6
 А.Сурков <<Пособие для начального обученияигре на баяне>> М., 1979
Ф.Липс <<Искусство игры на баяне>> М.,1983.

                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______2013__ ж.
                                  Бет  6_
                                                                               
                                                                              3
Мектеп бағдарламасынан музыкалық шығармаларды аспапта түрлі тональноске транспорттауды дағдылау.
                                       4
                                       2
                                       6
Прозорова, А.Н.   Первые шаги в мир музыки :Учебное пособие .-М.,2005
Хрестоматии к программам по музыке 1  -  6 классы

                                                                              4
Классикалық шығармаларды, қазақстан композиторларының балаларға арналған шығармаларын аспапта ойнау.
                                       5
                                      1,5
                                      4,5
 А.Басурманов <<Самоучитель игры на баяне>>.
 А.Онегин <<Школа игры на баяне>> М.,1983.

                                                                               
                                Барлығы:
15
                                      7,5
22,5
                                       
                                                                               
3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық аспапта ойнау, музыкалық сауаттылықты қажет етеді. Күнделікті аспапта ойнап   жаттығулардың  неше түрін ойна - есте сақтау қабілетін, саусақ қимылын дамытады.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық аспапта ойнау   -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді.  Музыкалық шығарма талдау кезінде, логикалық ойлауды меңгеру, шығарманың мән-мағынасын анықтау, оқушының шығармашылық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______20_13_ ж.
                                  Бет  7_

 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.

4  КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және аспапта ойнау.
5  КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администрациялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда ; және 75 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл

Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>>
                                                                               
                                                                   Кесте 2
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      45
1-7
тәжірбиелік
                                      1-7
Сабақтағы жұмыстар
                                      75
1-7 тәжірибелік
                                     3,5,6
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                      4,7
СӨЖ
                                      60
тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          8-15 тәжірбиелік

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______2013__ ж.
                                  Бет  8_

                                   10,12,13
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                     11,14
СӨЖ
                                      60
                            тәжірбиелік
                                      15
Бақылау жұмысы 2 
                                      90
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                экзамен
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       

7 Қолданылған әдебиеттер
      Музыкально - педагогическая подготовка учителя. - М., 1973
* Краткий музыкальный словарь-справочник.-М.,2002
* Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания.  -  А., 1987
* Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006.
* Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006.
* Сарыбаев, Б.   Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978
* Прозорова, А.Н.   Первые шаги в мир музыки :Учебное пособие .-М.,2005
* Хрестоматии к программам по музыке 1  -  6 классы


Курс
семестр
кредит
тер
                            Тәжірбиелік
ОБСӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
3 курс
семестр
1
15 сағат

7,5 сағат
22,5
сағат
45
сағат
Музыкалық шығармаларды аспапта ойнау,
емтихан



Қысқаш атаулары: Қ-сабаққа  қатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1   -  1 рубеждік бақылау;
РК 2  -   2 рубеждік бақылау
Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:
 

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______2013__ ж.
                                   Бет  9

 2.1 кесте 
                                 Бағасы 
                               Мағынасы
                                   Балл
                              Пайыздар,%
А
                               Өте жақсы
                                     4,00
                                  95  -  100
А-
                             Өте керемет
                                     3,67
                                   90  -  94
В.+
                                  Жақсы
                                     3,33
                                   85  -  89
В
                           Жақсыға жақын
                                     3,00
                                   80  -  84
В -
                               Сәл жақсы
                                     2,67
                                   75  -  79
С.+
                   Толық қанағаттанарлық
                                     2,33
                                   70  -  74
С
                        Қанағаттанарлық
                                     2,00
                                  65  -  69 
С-
                     Сәл қанағаттанарлық
                                     1,67
                                   60  -  64
Д +
                                  Нашар
                                     1,33
                                    55 - 59
Д
                               Өте нашар
                                     1,00
                                    50 - 54
F
                     Қанағаттанарлықсыз
                                     0,00
                                     0-49

5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ
Кесте  2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны
                                                                            №
Тақырыптың аты
                                                                               
                                                                               

Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ
                                                                              1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                                                              1
Әр түрлі шағын шығармалар; халық әндері, билер, күйлер, қазақ авторларының шығармалары, мектеп әндері;
                                       3
                                       2
                                       6
                                                                              2
До мажор, соль мажор, фа мажор, ля минор, ре минор арпеджиоларының қысқа түрін екі қолмен, екі октавада, ұзақ түрін төрт октавада орындау;
                                       3
                                       2
                                       6
                                                                              3
Жеңіл шығармалардың нотасын оң қолмен немесе екі қолмен оқып, ойнау, мектеп әндерінің сүйемелдеулерін ойнау.
                                       4
                                       2
                                       6
                                                                              4
Мектеп бағдарламасынан балалар әндерін ойнау.
                                       5
                                      1,5
                                      4,5
                                                                               
                                Барлығы:
15
                                      7,5
22,5





                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Ред. № 1  _______2013__ ж.
                                  Бет  10_

Кесте  3  -  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
ОБСӨЖ
СӨЖ
1-2 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
3-4 Аспапта еркін ойнауды игеру
7-12 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
5-6 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатанумен және басқа ғылымдармен байланысы
13-18 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
7,5 Музыкалық шығармалардың мазмұн, мағынасын аша, шығармаларды ойнау.
19-22,5 Музыкалық шығармалардың мазмұн, мағынасын аша, шығармаларды ойнау.


















ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1  ______


                                       
                                       
                                       
                 <<Негізгі аспап Домбыра>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ




                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                         Ред. № 1  05.09.2013 ж.
                                  Бет  2\9


                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  28.08 .2013     <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының оқытушысы :   Серіков Ә.С.
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № 1         29.08.2013 
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл.  Хаттама № 
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  3__


                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                       














                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  4__

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Серіков Әділет Серікұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының Оқытушысы, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 115 дәрісхана
* Пәннің аты - <<Негізгі аспап Домбыра>>;
- Кредиттер саны -  1      
    1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
        Жалпы бұл пән Негізгі аспап 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3  -  курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
1.3 Пәннің мақсаты  -  студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты  әдіснамалық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
*  музыкалық білім берудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
* музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
* әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-негізгі аспабын қасиеттерін тауып көмектесу.


1.5 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.


1.6  Курсттың пререквизиттері:
1.6.1Музыкалық білім берудің,негізгі аспап әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден,
1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.


1.7 Курсттың постреквизиттері:
1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі
1.7.2 оқу  -  педагогикалық және диплом алды практикасы



                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  5_
1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                                            Кесте  1 
                                                                            №
Тақырыптың аты
                                                                               
                             Әдебиеттер
                                                                               

Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ
                                                                               
                                                                              1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
61 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
                                       
                                                                              1
Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары Этюдтар оинау. 
                                       3
                                       2
                                       6
Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі
                                                                              2
Гаммалар жане арпеджиолар. Этюдтар курдел курделісін алу. 
                                       3
                                       2
                                       6
Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі екінші тарауы
                                                                              3
Куй үйренуге тәуелсіз болуын  үйрету.Кұрманғазы Балбырауын анализ жасау
                                       4
                                       2
                                       6
Құрманғазы: Күйлер /құраст., түсініктерін жазған Қ. Ахмедияров.-Алматы:Өнер,2005
                                                                              4
Күйлерді жане орыс ,шет ел шығармаларын ойнап үйрену.Құрмпнғазы Балбырауын күйін жаттап, этюдтарды оинау.
                                       5
                                      1,5
                                      4,5
Аравин,  П   Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979
                                                                               
                                Барлығы:
15
                                      7,5
22,5
                                       

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Негізгі аспап қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Негізгі аспап негізін оқу  -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.

б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.




3 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация 
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 90балл  1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 30 балл  1 аттестацияда и 30 балл 2 аттестацияда 
СӨЖ 60 балл 1 аттестацияда и 60 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 90 балл 1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда

Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл




Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>>

                                                                   Кесте 2
                                                                               
                                                                               
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7
тәжірбиелік
                                      1-7
Сабақтағы жұмыстар 
                                      90
                          1-7 тәжірбиелік
                                     3,5,6
СОБӨЖ
                                      30
                                   СРСП
                                      4,7
СӨЖ
                                      60
тәжірбиелік
                                       7
Бақылау жұмысы 1 
                                      90
тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      90
                          8-15 тәжірбиелік
                                   10,12,13
СОБӨЖ
                                      30
                                   СРСП
                                     11,14
СӨЖ
                                      60
                            тәжірбиелік
                                      15
Бақылау жұмысы 2 
                                      90
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                экзамен
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       

7 Қолданылған әдебиеттер
Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену мектебі
Құрманғазы:Күйлер/құраст.,түсініктерін жазған Қ.Ахмедияров.-                       Алматы:Өнер,2005
Аравин,  П   Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979



Пәндер