Файл қосу
Қоллекцияларды дайындау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35.1. 31 /02-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Көрнекі құралдарды дайындау>> №2 басылым 16.06.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Көрнекі құралдарды дайындау <<5В011300>> - <<Биология>> мамандығыүшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 ж 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы______<<____>>_____ 20___ж., б.ғ.к., аға оқытушы Нағашбекова Л.Ә. <<Биология>> кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында <<____>>___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4. 05.09.2013 ж. №1 БАСПАНЫҢ ОРНЫНА КІРГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынш асағаттарды бөлу 3. Пәндіоқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курссаясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нағашбекова Ләззат Әділжаппарқызы оқытушы Биология кафедрасы Байланыс ақпараты - оқу ғимараты № 3, кабинет № 112 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 230 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Көрнекілік құралдарды дайындау>> пәні практикаға бағытталған сипатқа ие. Студенттердің түрлі биологиялық ғылымдарды жүйелеуге арналған. Кейбір мектептерде биолгияны оқытуға бйланысты материалдық базамен қамтылуы талапқа сай келе бермейді, сонымен қатар көрнекілік құралдарды студенттер өздігінен дайындауы алған білімдерін тереңірек меңгерулеріне жәрдемдеседі және студенттердің шығармашылық қабілеттері артады. Осы пәннен алған тәжірибелері мен біліктіліктері студенттер педагогикалық практика кезінде пайдалана алады. Тірі организмдерде жүретін күрделі физиологиялық процестерді мұғалімнің өзі модельдерін жасау арқылы көрсетеді. Студенттер болашақта биология сабақтарында көрнекң құралдардыдұрыс пайдалана ал үшін, атериалдарды жинау, сақтау және табиғи обьектілерді жасау сияқты дағдылықтарға ие болулары қажет. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: Мектептегі биология курсын оқытуды жүзеге асыру үшін, биологиядан көрнекілік құралдарды жасау біліктіліктерін қалыптастыру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - биологиядан көрнекілік құралдарды дайындаудыі түрлі техникаларымен танысу; - биологиялық ойлау қабілеттерін дамыту; - биология сабағына көрнекілік құралдарды дайындауда әр түрлі материалдарды пайдалану тәжірибелерін жетілдіру; - студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту; - өздігінен ақпарат жинауға, ғылыми әдебиеттерді пайдалауға дағдыландыру. - еңбекке тәрбиелеу. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді меңгергеннен кейін мынаны білу керек: * көрнекілік құралдар дайындау әдістерін білуі; * көрнекілік құралдарды оқыту барысында қолдану әдістеріне ие болуы; * көрнекілік құралдарды қолдану қажеттілігін түсінуі; * көрнекілік құралдардың әр студентте жеке болуы; * көрнекілік құралдардың биология сабақтарында қолданудың тиімді жолдарын үйренуі тиіс. 1.6. Курстың пререквизиттері: : цитология және гистология, генетика, өсімдіктер систематикасы, өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы, адам және жануарлар фиизологиясы, жануарлар сситематикасы, адам анатомиясы 1.7 Курстың постреквизиттері: педагогикалық практика 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте Модуль Тақырыб атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс Практикалық сабақ ООӨЖ ОӨЖ 1 1 МОДУЛЬ Табиғи көрнекі құралдарды дайындау 7.2.1-7.2.4 1-Дәріс Кіріспе.Пәнді оқытудың мақсаты, міндеттері. Сабақта көрнекі құралдарды пайдаланудың маңызы. кқрнекілік құралдардың классификациясы, оларды сақтауға қойылатын талаптар. 2 1 2 7.2.1-7.2.4 2-Дәріс Өсімдіктерден жасалған көрнекіліктерді дайындау және сақтау. Өсімдіктерді кептіру әдістері. 3 1 2 10 7.1.1-7.2.4 3- Дәріс Өсімдік кеппешөптерін, коллекцияларын тақырыпқа байланысты жіктелуі. 3 1 2 4- Дәріс Табиғи материалдан микропрепараттар дайындау Объекттерді бояу. 2 1 2 10 7.1.1-7.2.4 5 - Дәріс Бунақденелілердің коллекциясын дайындау. Энтомологиялық қораптарды дайындау. 2 2 2 7,5 7.2.1.-7.2.4 6.Жануарлардың тұлыпын жасау 2 2 2 7.2.1.-7.2.4 2 МОДУЛЬ. Бейнелік құралдарды жасау 2 2 7.2.1.-7.2.4 7- Дәріс Динамикалық көрнекілік құралдар жасау әдістері 3 1 2 5 8- Дәріс Бөлшек таблицалар, таратпалы көрнекіліктерді дайындау. 3 1 1 5 7.1.1-7.1.4 9-Дәріс Жануарлар мен өсімдіктерді фотосуретке түсіру. 2 1 20 7.2.1.-7.2.4 10-Дәріс Қоллекцияларды дайындау. Коллекциялардың түрлері. Оларға қойылатын талаптар. 2 1 11-Дәріс Биология сабақтарында таблицаларды және суреттерді дайындау. Таблицаларды дайындау техникасы. 3 1 7.2.1.-7.2.4 <> программасын пайдаланып слайдтарды даярлау және оларға қойылатын талаптар. 3 1 Барлығы 30 1 БАРЛЫҒЫ: 30 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Көрнекі құралдарды дайындау курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, лабораториялық (семинар) жұмыс, ООӨЖ-оқытушының оқушылармен өздік жұмысы, және ОӨЖ- оқушының өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспекті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспекті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық (семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: зертханалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен танысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОӨЖ және ОӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалықсабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Көрнекі құралдарды дайындау>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ООӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясыныңмәнін анықтамалық кітаптан тауып, жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақты орындауы қажет. 5 курс саясаты Студентпәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Көрнекі құралдарды дайындау>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Зертханалық жұмыстардың тақырыбы оны орындау және қорғау 1 Көрнекі құралдардың классификациясы - Зертханалық сабақта 2 Жеміс жидектердің муляждарын дайындау 20 Зертханалық сабақта 3 Көкеністердің жидектердің муляждарын дайындау 20 Зертханалық сабақта №1 ОӨЖ 50 4 Өсімдіктердің кеппешөптерін, тақырыптық коллекцияларын дайындау. 20 Зертханалық сабақта 5 Тақырыптық коллекцияларды даярлау 20 Зертханалық сабақта №2 ОӨЖ 50 6 Биология сабақтарында қолданылатын көрнекілік құралдар таратпа материалдарды дайындау әдістері. 20 Зертханалық сабақта 7 Рубеждік бақылау 70 І Аттестация- Барлығы: 300 балл 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді 8 Жануарлардың сұйықтықта сақталатын препараттарын жасау. - Зертханалық сабақта 9 Насекомдардың коллекцияларын дайындау 17 Зертханалық сабақта 10 Насекомдардың коллекцияларын дайындау 17 Зертханалық сабақта 11 Динамикалық көрнекі құралдарды дайындау 17 Зертханалық сабақта №3 ОӨЖ 50 12 Динамикалық көрнекі құралдарды дайындау 17 Зертханалық сабақта 13 Микропрепараттарды дайындау 17 Зертханалық сабақта 14 Микропрепараттарды дайындау 15 Зертханалық сабақта №4 ОӨЖ 50 15 Рубеждік бақылау 70 ІІ Аттестация Барлығы: 300 балл Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы * 7. Әдебиеттер тізімі 7.1.Негізгі: 7.1.1.Садыкова Р.А. Изготовление наглядных пособий, Семипалатинск 2007г. 7.1.2. Карипбаева Н.Ш., Силыбаева Б.М. Полевие В.А. Ботаниканың оқу практикумы Семей қаласы 2012 ж. 7.2.Қосымша 7.2.1.Верзилин Н.М. Карсунская В.М. Общая методика проподавания биологии 7.2.2. Бинас А.В., Маш Р.Д., Никишов А.И. Биологический эксперимент в Школе. Просвещение 1983г. 7.2.3. Падалко Н.В., Федорова В.Н., Методика обучения ботаники. Просвещение 1982г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz