Файл қосу
Мұғалімдерге арналған Музыкалық білім берудің әдіснамасының психологиялық нагіздері пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасының психологиялық нагіздері>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Музыкалық білім берудің әдіснамасының психологиялық негіздері>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Ред. № 1 _______2014 ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 2014ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2014 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) 5 Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7. * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура<<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Музыкалық білім берудің әдіснамасының психология негіздері 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 4 - курс студенттерінің 8 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты әдіснамалық психологиялық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Болашақ музыкка мұғалімдердің арнайы психологиялық білімдер мен музыканың ерекше табиғаты туралы түсініктермен қамту. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім беудің педагогикасының, психологиясының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * музыкалық сезім, эмоциялардың қарым-қатынасытары, әртүрлі эмоциялардың пайда болу себебі, музыкадағы шығкрамадағы түрлі эмоциялардың байланысы; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; * болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, музыкалық психология оның жалпы психология айрмашылығымен ерекшеліктерін, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Ред. № 1 _______2014ж. Бет 6_ 3.5 Курсттың пререквизиттері: Музыкалық білім берудің әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 3.6 Курсттың постреквизиттері: Музыкалық білім беру әдістемесі, психология, педагогика, оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: К У Р с Сем естр Кредит тер Дәріс сағаты Практи калық сағат ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2 курс 3 семестр 2 15 сағат 15 сағат 15сағат 45 сағат 90 сағат емтихан 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) Кесте 2 № Тақырыптың аты Дәріс Т/С ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1 модуль <<Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны>> 4-сағат 1 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні 1 1 1 4 2 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы 1 1 1 4 3 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы 2 2 1 4 2 модуль <<Музыкалық қабылдау>> - 4 сағат 5 Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі 1 1 1 4 6 Музыкалық қабылдаудың түрлері 2 2 2 4 7 Композитордың қабылдауы - музыкалық қабылдаудың ерекше түрі 1 1 1 8 3 модуль <<Музыкалық қабілеттілік>> - 7 сағат 8 Музыкалық қабілеттілік>> түсінігі. <<Музыкалық әуесқойлық>> - музыкалық қабілеттерінің жиынтығы мен олардың синтезі 1 1 1 4 9 Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның тұжырымдамасы 2 2 2 4 10 Түсінік арқылы есте сақтауы. Оқушы - музыканттың рындаушылық есте сақтау тәсілінің жолдары мен дамуы 2 2 2 4 11 Көркем-шығармашылық қабілеті: іс-әрекетте қалыптаса ма, әлде одан пайда бола ма (шыға ма)?? 2 2 2 5 Барлығы: 15 15 15 45 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ * Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні * Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы * Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы * Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі * Музыкалық қабылдаудың түрлері * Композитордың қабылдауы - музыкалық қабылдаудың * ерекше түрі * Музыкалық қабілеттілік>> түсінігі. <<Музыкалық * әуесқойлық>> - музыкалық қабілеттерінің жиынтығы мен * олардың синтезі * Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның * тұжырымдамасы * Түсінік арқылы есте сақтауы. Оқушы - музыканттың * рындаушылық есте сақтау тәсілінің жолдары мен дамуы * Көркем-шығармашылық қабілеті: іс-әрекетте қалыптаса * ма, әлде одан пайда бола ма (шыға ма)?? ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 7_ 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы Тақырыбы Көрнеклік құралдар Өзбетімен дайындалу сұрағы Дәріс Тәжірбиелік сабақтар 1 2 4 5 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні Презен тация арқылы Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары неде деп ойлайсыңдар? Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы Интерактивттік тақта арқылы презентация көрсету * Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы неде? Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы Интерактивттік тақта арқылы презентация көрсету * Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауыды қалай түсініесіңдер? Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі Интерактивттік тақта арқылы презентация көрсету Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі бойынша анкета жасау Музыкалық қабылдаудың түрлері Музыкалық қабылдаудың түрлері Видео слайд Интерактивттік тақта арқылы Музыкалық қабылдаудың түрлеріне байланысты тест тапсырмалар Композитордың қабылдауы - музыкалық қабылдаудың ерекше түрі Композитордың қабылдауы - музыкалық қабылдаудың ерекше түрі Интерактивттік тақта арқылы презентация көрсету Композитордың қабылдауы - музыкалық қабылдаутуралы не білесіңдер? Музыкалық қабілеттілік>> түсінігі. <<Музыкалық әуесқойлық>> - музыкалық қабілеттерінің жиынтығы мен олардың синтезі Музыкалық қабілеттілік>> түсінігі. <<Музыкалық әуесқойлық>> - музыкалық қабілеттерінің жиынтығы мен олардың синтезі Интерактивттік тақта арқылы презентация көрсету Музыкалық қабілеттілік>> туралы не білесіңдер? Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның тұжырымдамасы Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның тұжырымдамасы Интерактивттік тақта арқылы презентация көрсету Бастауыш және орта сынып оқушыларының психология - педагогикалық сипаттарын ашып көрсетіңдер Түсінік арқылы есте сақтауы. Оқушы - музыканттың рындаушылық есте сақтау тәсілінің жолдары мен дамуы Түсінік арқылы есте сақтауы. Оқушы - музыканттың рындаушылық есте сақтау тәсілінің жолдары мен дамуы Интерактивттік тақта арқылы презентация көрсету Оқыту, тәрбиелеу және даму мақсаттары неде? Көркем-шығармашылық қабілеті: іс-әрекетте қалыптаса ма, әлде одан пайда бола ма (шыға ма)?? Көркем-шығармашылық қабілеті: іс-әрекетте қалыптаса ма, әлде одан пайда бола ма (шыға ма)?? Видео слайд Интерактивттік тақта арқылы Баланың көркем - шығармашылық мүмкіншілігі неде? 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың аттары Дана саны Студент саны Қамтама-у пайызы 1 2 3 4 Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек. - Алматы, 2007. - 238б. 1 7 10 Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования: учебник для студ. Высш. Пед. Учеб. Заведений. - М., 2004. 1 7 10 Н. Дүкенбай, Г. Дүкенбай <<Педагог - музыканттың әдіснамалық мәдениеті>>. Оқу құралы. - Павлодар: Кереку, 2010. - 122 б. 1 7 10 М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении методологии традиционной художественной культуры в процессе преподования музыки а школе / Вопросы музыкальной педагогики, теории и испольнительства // КазГПУ им. Абая. - Алматы, 1992. 1 7 10 Выготский Л.С. Психология искусства - М., 1965 1 7 10 Тарасов Г.С. Музыкальная психология//спутник учителя музыкаи- М., 1993. 1 7 10 8 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. Қосымша әдебиеттер: * Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек. - Алматы, 2007. - 238б. * Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы. * Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006. * С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева редакциялаған. Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы. - Алматы: ИздатМаркет, 2004. * А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. * Загвянский В.И. Методология и методика дидактического исследования. - М., 1982.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz