Файл қосу

Зертханалық сабақтар. Пән міндеті



                                       
                                       
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
                                       
                  3 деңгейдегі СМК құжаты
                                       
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                       
                                       
                                   ПОӘК 
                              042.39.1.41/02-2014
                                       
                                       
                                       
                                       
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <>  пәні бойынша оқу жұмыс бағдарламасы
                                 02.09.2014ж
                              №1 басылым
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       






<>
            пәнін оқыту-әдістемелік кешен
                                       
5В011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған
                                       
                                       
Студенттерге арналған оқу  жұмыс бағдарламасы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2014

Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған: __________ Информатика кафедрасының аға оқытушысы Болсынбекова Ш.Ж.,  Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
<<28>> тамыз 2014 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама № 1  "11"  қыркүйек  2014   ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды

Хаттама  №1  <<12>>  қыркүйек  2014  ж. 
  
Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды    
Хаттама  №1  <<18>>   қыркүйек  2014  ж. 

Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы  _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

















МАЗМҰНЫ
                                       
* Жалпы жағдайлар

* Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар 

* Курс саясаты мен форматы 

* Бағаларды қоюдағы саясат 

* Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі 

* СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары 

* Әдебиеттер















                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                       1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні  -  Болсынбекова Ш.Ж., аға оқытушы
Кафедра  -  Информатика
Байланыс жүйелері  -  тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет
Пәннің өтілу орны  -  206 аудитория
Кредит саны -3
1.2 Жұмыстық  - оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
                                       
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
                                   Курс
                                Семестр
                                 Кредит
                              Дәріс саны
                  Зертханалық сағат  саны
                                   ОСӨЖ
                                    СӨЖ
                                Барлығы
                        Бақылау формасы 
                                       3
                                       5
                                       3
                                      15
                                      30
                                      30
                                      60
                                      135
                                Емтихан

1.3. Пәннің қысқаша мазмұны
 Баспа ісі  -  ақпараттық өнімді дайындауға, жасауға және жалпылама таратуға мамандандырылған қызмет түрі. Баспа ісінде қызметтің барлық түрлері екі үлкен топқа бөлінеді: өндірістік іс және шығармашылық іс. Ғылымдар мен журналистер көп уақыттан бері қалың оқырманға өздерінің ойларын жеткізу үшін баспа беттерін қолданып келеді. Суретшілер, редакторлар, корректорлар, беттеушілер, сол сияқты басқа көптеген техникалық мамандар саны авторлардың шығармашылық ойларын стильді коммерциялық өнімге айналдырады. 
Курс материалы айқын түрде практикалық бағдарды қамтиды. Барлық зертханалық жұмыстар компьютер көмегімен жүзеге асады. Студенттер мақалаларды безендіреді, фоторепортаждар жасайды, газеттің жеке беттерін және толықтай макеттейді. Пән өзекті ғылыми мәліметтерге сүйенуді және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды кәсіби деңгейде қолдана білуді біріктіретін пәнаралық курс болып табылады.   
1.4. Пәнді оқыту мақсаты
 Пәннің мақсаты- студенттерді негізгі столдық баспа жүйелеріне және графиктік редакторларға, компьютерлік технологияларды газеттерді беттеуде қолдана білуге үйрету.  
1.5. Пән міндеті: 
* Ақпаратты іздеуге, өңдеуге және беру үшін компьютерлік технологияларды пайдалану аумағындағы құзырлылығын дамыту;
* Студенттерді қазіргі кездегі баспа ісінің негізгі мәселелерімен, казіргі заманғы компьютерлік баспа бағдарламаларымен таныстыру.
1.7. Пән  пререквизиттері:  Информатика,  Компьютерлік графика
1.8.  Пән постреквизиттері:   Компьютерлік беттеу, Web-дизайн.
                                       
2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау

Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс барысында екпінді қатынасқаны жөн.
Оқу жоспарына сәйкес бұл пән үшінші курста 135 сағат (3 кредит) көлемінде оқытылады.
Зертханалық жұмыстарға, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Курстың теориялық бөлімін меңгеру үшін дәрістерде қарастырылған сұрақтарды оқып-үйрену керек. Дәріс материалын неғұрлым жақсы түсіну үшін дәріс сабақтарында дәптерге конспект жазып отырған дұрыс.
Курсты толық түсіну үшін 15 зертханалық жұмыс орындау керек. Оған 30 аудиториялық сағат бөлінеді.  
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 
                                       
              3. Курс форматы және саясаты
Келесі талаптар қойылады:	
* Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет;
* Сабақтарға кешікпей келу қажет;
* Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
* Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
* Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады;
* Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады;
* Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды.
Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды.

                  4. БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ
Кесте 2-Студент рейтингісін есептеу
апта
Бақылау түрі
                           Барлықбалдар
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық сабақтарға қатысу 
                                      30
                                       
2
Тапсырманы орындау
                                      15
                                     ЗЖ
2
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
3
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
3
Тапсырманы орындау
                                      20
                                     ЗЖ
4
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
4
Тапсырманы орындау
                                      20
                                     ЗЖ
5
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
5
Тапсырманы орындау
                                      20
                                     ЗЖ
6
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
6
Тапсырманы орындау
                                      15
                                     ЗЖ
7
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
7
Тапсырманы орындау
                                      15
                                     ЗЖ

Аралық бақылау 1
                                      60
                                     АБ
1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы
                                      300
                                       

Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық сабақтарға қатысу
                                      30
                                       
8
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
8
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
9
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
9
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
10
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
10
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
11
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
11
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
12
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
12
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
13
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
13
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
14
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
14
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
15
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
15
Рубежный контроль 2
                                      75
                                     АБ
8-15-апта аралығындығы оқу нәтижесі бойынша барлық балл
                                      300
                                       
Емтихан үшін балл
                                      400
                                       
Академиалық кезең ішіндегі қортынды  балл
                                     1000
                                       


Орал деген  студенттің рейтингісін есептеу мысалы:
Бірінші рейтинг:

Екінші рейтингті есептеу барысында  нәтижесіне студенттің екінші аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен қатар Омар А.А. студентке зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары және СОӨЖ  үшін 9 балл қосылған, себебі ол оны бірінші аралықта орындамағандықтан. Сонда Омар А.А. екінші рейтингісі былайша анықталады: 
.
Егер студент денсаулығының нашарлауына немесе басқа да себепті жағдайлар бойынша  межелік бақылауды тапсыра алмаса және ол құжат бойынша дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады. 
Студент, пән бойынша қорытынды бақылауға жіберіледі, егер оның рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса.  

Кесте 3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы
                 Әріп жүйесі бойынша баға
          Ұпайлардың цифрлық эквиваленті 
                       Проценттік мазмұн
                  Дәстүрлі жүйедегі баға
                                      А
                                      4,0
                                  95  -  100
                               Өте жақсы
                                    А -  
                                     3,67
                                   90  -  94
                                       
                                      В+
                                     3,33
                                   85  -  89
                                       
                                  Жақсы
                                      В
                                      3,0
                                   80  -  84
                                       
                                     В - 
                                     2,67
                                   75  -  79
                                       
                                      С+
                                     2,33
                                   70  -  74
                                       
                                       
                        Қанағаттанарлық
                                       
                                      С
                                      2,0
                                   65  -  69
                                       
                                     С - 
                                     1,67
                                   60  -  64
                                       
                                      D+
                                     1.33
                                   55  -  59
                                       
                                       D
                                      1,0
                                   50  -  54
                                       
                                       F
                                       0
                                   0  -  49
                     қанағаттанарлықсыз
                                       I
                                      NA
                                       -
                            аяқталмаған
                                       P
                                       -
                                   өтті
                              Пәнді өтті

                                       
5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Кесте 3 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу


Тақырып атаулары
Дәріс
Зертханалық сабақтар
СОӨЖ
СӨЖ
Әдебиет
1
2
3
4
5
6
7
1
Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері.
1

1
2

2
Электронды білім беру  басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі.
1

1
2

3
Электрондық оқулықтар- ақпараттық білім беру ресурстарының бірі
1

1
2

4
Front Page тілі туралы жалпы мағлұматтар және оның мүмкіндіктері

1

1
2

5
Көру және редакциялау режимдері
1

1
2

6
Мәтіндік гиперсілтеме
2

2
4

7
Графикалық обьектілерді орнату
2

2
4

8
Front Page тілінде электрондық құрал жасау технологиялары
1

1
2

9
Front Page тілі көмегімен оқытудың компыотерлік құралдарын жасау әдістемесі

1

1
2

10
Front Page тілі көмегімен жасалған электрондық әдістемелік құрал  және оның тиімділігі

2

2
4

11
Электрондық оқулықтар- ақпараттық білім беру ресурстарының бірі

1

1
2

12
Электрондық кітапхана
1

1
2

13
Қазіргі заманғы басылымдарға талдау жасау   

2
1
2

14
MicroSoft Word програмасының құралдары көмегімен басылымдар 1дайындау   

2
1
2

15
Microsoft Word: беттеудің және макеттеудің мүмкіндіктері

2
1
2

16
Microsoft  Office Publisher-де жаңа құжат дайындау. Басылым құжатымен жұмыс жасау

2
1
2

17
Microsoft  Office Publisher программасында буклет жасау

2
1
2

18
Microsoft Office Publisher интерфейсінің баспа жүйесі

2
1
2

19
PageMaker -мен жұмыс істеу негіздері

2
1
2

20
PageMaker  - де графикалық элементтермен жұмыс істеу

2
1
3

21
PageMaker-де мәтінді енгізу

2
1
3

22
PageMaker-де мәтіндік блоктармен жұмыс істеу

2
1
3

23
Adobe PageMaker-де объектілермен жұмыс істеу тәсілдері

2
2
3

24
Adobe PageMaker-де кескіндермен жұмыс істеу

4
2
2

25
Adobe PageMaker-де көп бетті жарияланыммен жұмыс істеу

4
1
2

26
Барлығы ( сағат)
15
30
30
60

                  6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
                                       
Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №1

Тақырыбы: Қазіргі заманғы басылымдарға талдау жасау   

Мақсаты: Қазіргі заманғы баспа жүйелерін ДК пайдалана отырып, практикада қолдану
                                       
Тапсырма:
ТП MS Word қолдана отырып, Сурет 1 көрсетілген тапсырманы орындаңыз. 

Сұрақтар: 
* Компьютерлік беттеуге қатысатын объектілер қайдан алынады?
* Қандай баспа жүйелерін сіздер білесіздер?
* Мәтіндік редактолар мен баспа жүйелерінің айырмашылығы мен ұқсастықтары неде?
* Мәтіндік процессорда қандай операцияларды орындаған қолайлы?
* Баспа жүйелерінде қандай операцияларды орындаған қолайлы?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Келесі суретте (Сурет 1) жалпы құжатты құрайтын жекелеген объектілердің шектеулері көрсетілген.  Әрбір объектінің еркін орнын ауыстыруға болады. Объектілер әр түрлі қабаттарда орналаса алады. 
* Мәтіндік болкқа үстінен басқа объект әкеліп қойса, мәтін сол объектіні жағалай орналсады.
* Мәтіндік объектілер тіктөртбұрышты формаға ие және мәтін енгізуге арналған. Мәтіндер байланысқан бола алады. Бұл жағдайда мәтін бір блоктан екіншісіне көше береді. 
* Графикалық объектілер алдын-ала дайындалған кескіндерді қоюға арналған.
* Графикалық объектілерді тек тіктөртбұрышты етіп қана орналастырмайды, ол автордың өз еркінде.
* Тек дөңгелек, төртбұрыш, сопақша формалардан басқа еркін түрдегі формаларды да қолданады. 
* Баспа жүйелерінде стандартты элементтерде кеңінен қолданылады. Солардың бірі  -  түзулер. 
ЕСКЕРТУ: Бірнеше үлкен өлшемді күрделі суреттерді біріктіру кезінде қиындықтар тууы мүмкін. Осы жұмысты жеңілдету үшін объектілерді топтау қолданылады.
Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,5,6,7]

























114300-342900Компьютерді шығармашылық жұмыста қолдану
Қазіргі уақытта компьютерлер тек есептеу жүргізу және мәтінді өңдеу үшін ғана қолданылмайды. Шығармашылық жұмыстарда да компьютер өз орныны тапты. 

Автоматтандырылған жобалау жүйелері 
Шығармашылық жұмыстардың ішінде дизайнерлік жұмысатр ең күрделісі болып табылады. Қазіргі уақытта осы жұмыстардың барлығы автоматтандырылған жобалау жүйелері көмегімен жасалады...................................
####################
********************************************************************************************************************************************
****************************************
************************
********************
                                       2
                                       3
                                       4
                                       6
                                       3
                                       4
                                       5
                                       1
00 Компьютерді шығармашылық жұмыста қолдану
Қазіргі уақытта компьютерлер тек есептеу жүргізу және мәтінді өңдеу үшін ғана қолданылмайды. Шығармашылық жұмыстарда да компьютер өз орныны тапты. 

Автоматтандырылған жобалау жүйелері 
Шығармашылық жұмыстардың ішінде дизайнерлік жұмысатр ең күрделісі болып табылады. Қазіргі уақытта осы жұмыстардың барлығы автоматтандырылған жобалау жүйелері көмегімен жасалады...................................
####################
********************************************************************************************************************************************
****************************************
************************
********************
                                       2
                                       3
                                       4
                                       6
                                       3
                                       4
                                       5
                                       1









































Сурет 1


Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №2

Тақырыбы: MicroSoft Word програмасының құралдары көмегімен басылымдар дайындау   

Мақсаты: Мәтінді бағандарға бөлуді, WordArt компонентін, формуланы, сурет қоюды қолданып үйрену 

Тапсырма:
Қосымша №2 тапсырмасын орындаңыздар. 

Сұрақтар: 
  + Мәтінді көпдеңгейлі тізім ретінде қалай өңдеуге болады?
  + Керек маркерді қалай таңдауға болады?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №2 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[2,3,5,6,7]/[6]



















Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №3

Тақырыбы: Microsoft Word: беттеудің және макеттеудің мүмкіндіктері 
 
Мақсаты: Microsoft Word программасында Сурет салу тақтасының компоненттерін қолдануды және стиль құруды үйрену. 

Тапсырма:
* Сурет салу тақтасының құралдарын қолдана отырып қосымша Қосымша №3 тапсырмасын орындаңыздар. Символдар қойып, қаріп параметрлерін қосымшадағыдай дұрыс таңдаңыздар. 
* Өз бетіңізбен өткізілетін жаңа жыл кешінің хабарландыруын жасаңыз. Онда стильдер құрыуды, автофигураларды қоюды, оларды топтауды, маркерленген тізімді қолданыңыз.

Сұрақтар: 
* Құрылған стильді өзгертуге бола ма?
* Символды қалай қоюға болады?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №3 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[2,3,5,6,7]/[6]















Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №4

Тақырыбы: Microsoft  Office Publisher-де жаңа құжат дайындау. Басылым құжатымен жұмыс жасау 

Мақсаты:  Microsoft  Office Publisher-де дайын басылымдар шаблондарымен жұмыс жасау және оларды түрлендіру 

Тапсырма:
Қосымша №6 тапсырмасын орындаңыз. Ол үшін Баспаға жіберуге арналған жариялымдардың ішінен Визиткалық карточкалар  -  Қарапайым (Простой)  -  Визитная карточка. Каскад  таңдаңыз. Эмблеманы өзгерту, қаріп түрлерін өзгертуді алдыңғы тапсырмаға қарап отырып орындаңыз. Түстік схема  -  Вереск. Жұмысыңызды ВИЗИТКА  деген атпен өз бумаңызда сақтаңыз.

Сұрақтар: 
* Түстік схеманың қызметі қандай?
* Есептер облысы терезесінің қызметі қандай?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №4 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[3]/[7,11]
















Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №5

Тақырыбы: Microsoft  Office Publisher программасында буклет жасау 

Мақсаты:  Өз бетімен дайын шаблондарды өз басылымдарын құруда қолдану және өңдеу

Тапсырма
Қосымша №8 тапсырмасын орындаңыз. Ол үшін Баспаға жіберуге арналған жариялымдардың ішінен Мәзір (Меню)  -  Ерекше тағамдар (Особые блюда)  -  Зубчики Эмблеманы өзгерту, қаріп түрлерін өзгертуді алдыңғы тапсырмаға қарап отырып орындаңыз. Жұмысыңызды МЕНЮ деген атпен өз бумаңызда сақтаңыз

Сұрақтар: 

  + Форматтау тақтасында қандай компоненттер орналасқан?
  + Microsoft  Office Publisher программасында қаріпті форматтау үшін қандай мәзірді пайдаланамыз?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №5 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[3]/[7,11]














Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №6

Тақырыбы: Microsoft Office Publisher интерфейсінің баспа жүйесі 

Мақсаты:  Microsoft  Office Publisher-дің барлық компоненттерін және мүмкіндіктерін таратпа немесе көрнекілік материалдарын құру үшін қолдану 
Тапсырма
  + Қосымша №10 тапсырмасын орындаңыз. Ол үшін Бос басылымдар ішінен  Бос бет (Целая страница) таңдаңыз. Бет параметрі  -  альбомная. Басылым макеті  -  КЛИНЬЯ. Объектілер тақтасының компоненттерін қолданып сызықтық алгоримтнің блок схемасын салыңыз. Блок схеманы топтаңыз (группировать). Жұмысыңызды АЛГОРИТМ деген атпен өз бумаңызда сақтаңыз.

Сұрақтар: 
* Бетті қалай номерлейді?
* Басылымның макет түрін қалай өзгертуге болады?
* Суреттерді, кескіндерді қалай орнатуға болады?
 
Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №6 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[3]/[7,11]















Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №7
Тақырыбы: PageMaker -мен жұмыс істеу негіздері 

Мақсаты:   PageMaker-де басылымның параметрлерін орнатуды, басылымды сақтау және ашуды үйрену 

Тапсырма
Берілген параметрлермен жаңа басылым жасаңдар: қағаз пішімі А4;  бағдары Кітап түрі (Книжная);  бір жақты;  өрістер: сол жақ  --  25, оң жак  --  20, жоғарғы  --  20, төменгі  --  15. Басылымдыды  pub1 атымен сақтаңдар.  Басылымды қайта ашып көріңдер. 

Сұрақтар: 
* Басылымды құрайтын PageMaker объектілерін атап шығындар.
* Басылымды құру, ашу, сақтау, жабу командалары қай мәзірде орналасқан?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №7 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,3,11]



















Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №8

Тақырыбы: PageMaker  - де графикалық элементтермен жұмыс істеу 

Мақсаты: PageMaker-де құралдарын қолдана отырып, суреттер салу, оларды топтау, түрін түсін өзгерту

Тапсырма
Келесі Қосымша №12 тапсырманы өз беттеріңізбен орындаңыздар. Тіктөртбұрыш, түзу, эллипс элементтерін қолданасыздар. Шекаралар және бояу терезесіндегі параметрлерді өз беттеріңізбен таңдаңыздар. Басылымды ДОМ атымен сақтаңыздар.

Сұрақтар: 
* Бағыттауыш құралының қызметі қандай?
* Бетті қарауды қалай іске асыруға болады?
	 
Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №8 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,3,11]

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №9

Тақырыбы: PageMaker-де мәтінді енгізу 

Мақсаты: PageMaker-де мәтінді өңдеп және форматтап  үйрену

Тапсырма
Қосымша №11 тапсырмасын өз беттеріңізбен аяқтаңыздар. Ол үшін алдыңғы сабақтағы БАСПА файлын ашыңыз. Салынған схеманы мәтіндерін енгізу арқылы аяқтаңыз. Басылымның төмен жағындағы мәтінді теріңіз. Басылымды қайта сақтаңыздар. Мәтіннің параметрлерін өзгерту үшін Қаріп параметрі (Параметры шрифта) сұхбат терезесін пайдаланыңыздар. Ол терезені ашу үшін Ctrl+T пернелерін басыңыз немесе Мәтін  -  Символы командасын орындаңыз.

Сұрақтар: 
* Қаріп сипаттамаларын өзгерту қалай орындалады?
* РМ-де мәтінмен жұмыс істеу қалай ұйымдастырылған?
	
Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №9 берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,3,11]

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №10
                                       
Тақырыбы: PageMaker-де мәтіндік блоктармен жұмыс істеу 

Мақсаты: PageMaker-де мәтіндік блоктармен жұмыс жасау: бөлу, біріктіру, орын ауыстыру және форматтап  үйрену
                                       
Тапсырма
Әдістемелік нұсқауға сүйене отырып, келесі тапсырманы қадам бойынша орындап шығыңыз. 

Сұрақтар: 
* Мәтінді бұру қалай іске асырылады?
* MS Word  пен Page Maker де мәтін өңдеуді салыстырыңыздар.

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №10  және келесі берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

1 Файл  -  Жаңа (Новый)  командасын орындаңыз. Беттің параметрлері  келесі: 
    o Бет пішіні (Формат бумаги)  -  А4;
    o Бет түрі (Ориентация)  -  кітап түрі;
    o Нұсқалар (Варианттар)  -  бірбетті (одностороняя) ;
    o Өрістер (Поля): сол жақтан (левое)  -  25, оң жақтан (правое) - 20, жоғары жақ (верхнее)  -  20, төмен жақ (нижнее)  -  12. 
2 ОК батырмасын шертіңіз. 
3 Келесі мәтінді теріңіздер: 

Информатика  -  ақпарат алу, жіберу, өңдеу, сақтау, ұсыну процестерін зерттеумен, қоғам өмірінің барлық саласында ақпараттық техника мен технология жасау, ендіру және тиім                                       ді пайдалану мәселелірн шешумен шұғылданатын ғылыми-техникалық іс-әрекет саласы, ғылыми-техникалық прогрестің басты бағыттарының бірі. 
Информатика:
* ақпарат, жинау, сақтау, жіберу, өңдеу және беру әдістері мен құралдарын зерттеумен байланысты  -  техникалық;
* ақпараттың мәнін сипаттау тәсілін анықтайтын, оның сипаттау тілдерін зерттейтін  -  семантикалық;
* ақпаратты кодтау әдістерін сипаттайтын  -  прагматикалық; ғылыми-ақпараттық іс-әрекеттің кейбір түрлерін, оның ішінде индекстеуді, автоматты реферлеуді, машиналық аударманы формальдау және автоматтандыру мәселелерін шешумен байланысты синтактикалық мәселелер топтарын зерттейді.

4 Басылым параметр мәтіннің параметрлерін өзгерту үшін Қаріп параметрі (Параметры шрифта) сұхбат терезесін пайдаланыңыздар.
* Қаріп аты (Шрифт) -   KZ Arial;
  + Өлшемі  -  16;
  + Түрі  - қарайтылған;
  + Түсі  -  BLUE, өңділігі  -  70%.
5 Басылымға ИНФОРМАТИКА ҒЫЛЫМЫ тақырыбын беріңіздер. Тақырыпты 350-қа бұрып жоғары жағына орналастырыңыздар. 
6 Мәтінді екі мәтіндік блокқа бөліп, қайта біріктіріңіздер. Орындау ретін оқытушыға түсіндіріңіздер. 
7 Басылымды ИНФОРМ атымен сақтаңыздар.

Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,3,11]



























Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №11

Тақырыбы: Adobe PageMaker-де объектілермен жұмыс істеу тәсілдері

Мақсаты: Adobe PageMaker-де объектілер қою, блок схемалармен жұмыс жасау, мәтінді көшіру, қою тәсілдерін меңгеру

Тапсырма 
Қосымша №14 тапсырмасын өз беттеріңізбен орындаңыздар. Жаңа басылым құрыңыздар:
    o Бет пішіні (Формат бумаги)  -  А4;
    o Бет түрі (Ориентация)  -  альбом түрі;
    o Нұсқалар (Варианттар)  -  бірбетті (одностороняя) ;
    o Өрістер (Поля): сол жақтан (левое)  -  25, оң жақтан (правое) - 20, жоғары жақ (верхнее)  -  20, төмен жақ (нижнее)  -  12. 

ИНФОРМ басылымындағы мәтінді көшіріп осы басылымға қойыңыздар. Ары қарай объектілер жиынымен жұмыс істеуді, объект қоюды, объектілерді топтастыруды еске түсіре отырып басылымды жасаңыз.  

Сұрақтар: 
* Қойылған объектіні қалай бұруға болады?
* Объектілер жиынымен жұмыс жасағанда оларды қалай топтастыруға болады?
	
Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №11  берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,3,4,11,12]










Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №12

Тақырыбы: Adobe PageMaker-де кескіндермен жұмыс істеу 

Мақсаты: Өз бетімен Adobe PageMaker-де кескіндермен жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру. 

Тапсырма 
ИНФОРМ басылымындағы мәтіндік блокты кескіндерді қою тәсілімен жаңа басылымға орналастырыңыз. Осы мәтіннің тақырыбын ашатын суретті тауып алып, кескін ретінде қойыңыз. Кескінді мәтіндік блок айнала қоршап тұратындай етіп орналастырыңыз. Басылымды ИНФОРМ2 деген атпен сақтаңыз.

Сұрақтар: 
* Басқарушы тақтаны қай кезде қолдануға болады?
* Экранда кескінді орналастырудың неше түрі бар?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №12  берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,3,4,11,12]

















Студенттің оқытушымен бірге орындайтын өздік жұмысы №13
Тақырыбы: Adobe PageMaker-де көп бетті жарияланыммен жұмыс істеу 

Мақсаты: Adobe PageMaker-де фреймдар құруды меңгеру, көп бетті жарияланым құрып, беттер қосу, алудың әдістерін меңгеру
Тапсырма 
* Қосымша №13  тапсырмасын орындаңыз. 
* Өз бетіңізбен оқитын тобыңыз жайлы буклет жасаңыз. Оның бет саны төртеу, пішімі  -  А5 болсын. Буклетте түзу, сынық, төртбұрыш, көпбұрыш, фрейм, кескіндерді пайдаланыңыздар. Буклет көптүсті болсын. PageMaker программасының барлық мүмкіндіктерін пайдалана отырып жасаңыздар. 

Сұрақтар: 
* Шаблон бетінде элементтерді қандай жолмен орналастыруға болады?
* Көпбұрышты фрейм төбелерінің орналасуын қалай өзгертуге болады?

Тапсыру формасы: 
Тапсырманың электронды нұсқасын оқытушыға көрсетіңіз және сұрақтарға СОӨЖ дәптеріне жауап жазыңыз. 

Тапсырманы орындауға әдістемелік нұсқаулар:
Тапсырманы орындау үшін Зертханалық сабақ №13  берілген әдістемелік нұсқауларға қарап орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер
[1]/[1,3,4,11,12]












                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
               Студенттің өздік жұмысы №1
Тақырыбы: Баспа жүйесінің техникалық құралдары. Полиграфиялық жұмыстар үшін компьютерлерге қойылатын талаптар

Мақсаты:  Жалпы баспа жүйелерімен жұмыс істеуде компьютердің мүмкіндіктерімен танысу, қойылатын талаптарға талдау жасау

Тапсырма: <<Баспа жүйесінің техникалық құралдары. Полиграфиялық жұмыстар үшін компьютерлерге қойылатын талаптар>> тақырыбына реферат жазу
Сұрақтар: 
* Полиграфия термині
* Баспа жүйесінің даму тарихы
* БЖ буындарын, олардың артықшылықтары

Тапсыру формасы: СӨЖ дәптеріне берілген сұрақтарға жауаптар жазу. Тапсырманы реферат түрінде әдістемелік нұсқауда берілген сұрақтарға сүйене отырып орындау, рефератты ауызша  қорғау. Қағазға басылған нұсқасын өткізу.  

СӨЖ-ді  орындауға әдістемелік нұсқаулар: 
           Рефератта қамтылатын сұрақтар:
* Ақпаратты енгізу, өңдеу, сақтау құралдары
* Баспа ісіндегі компьютерлік технология
* Қолданушыны қолдау деңгейі
* Баспа басылымының объектілері

Ұсынылатын әдебиеттер:
[1]/[1,5,6,7]
















               Студенттің өздік жұмысы №2
Тақырыбы: Microsoft Word: Жарнама және хабарландыру құру

Мақсаты:  Microsoft Word ТП мүмкіндіктерін қолдануды тереңдету үшін,  еркін тақырыптарға жарнама, хабарландыру жасау 

Тапсырма: 
Келесі тақырыптардың бірін таңдап, кешке шақыратын хабарландыру немесе жарнама жасаңыз:
  + 8 наурыз халықаралық әйелдер күні
  + <<Құтты болсын жаңа жыл!>>
  + СПИД  -  ғасыр дерті
  + Тәуелсіздік туын биік ұста
  + <<Қыздар-ай>> кеші

Сұрақтар: 
  + Microsoft Word ТП дайын шаблондармен жұмыс жасау ерекшелігі
  + Microsoft Word ТП іс құжаттарын өңдеуде қолдану
  + Microsoft Word ТП басқа баспа жүйелерінен айырмашылығы

Тапсыру формасы: СӨЖ дәптеріне берілген сұрақтарға жауаптар жазу. Тапсырманы ТП Microsoft Word  - та орындап, қағазға басылған нұсқасын өткізу, жұмыстың орындалу барысын ауызша  қорғап түсіндіру.   

СӨЖ-ді  орындауға әдістемелік нұсқаулар: 
Зертханалық жұмыс №2, 3 және СОӨЖ №2, 3 берілген әдістемелік нұсқауларға және тапсырмаларға сүйене отырып орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер:
[2,3,5,6,7]/[6]













               Студенттің өздік жұмысы №3
Тақырыбы: Microsoft Office Publisher программасының көмегімен  информатика пәні бойынша таратпа материалдар және көрнекіліктер жасау

Мақсаты:  Microsoft Office Publisher программасын сабақта қолданылатын таратпа және көрнекілік материалдар жасауға қолданып үйрену

Тапсырма: 
Келесі информатика пәнінен берілген тақырыптардың бірін таңдап,  таратпа немесе көрнекілік материалын жасаңыз:
  + Компьютер архитектурасы
  + Ақпарат ұғымы. Ақпараттың қасиеті
  + Алгоритм түсінігі. Қасиеттері
  + Компьютерде ақпаратты кодтау
  + ТП Microsoft Word-та кестелермен жұмыс

Сұрақтар: 
* Microsoft Office Publisher программасында кесте құру
* Microsoft Office Publisher басқа баспа жүйелерінен ерекшелігі
* Microsoft Publisher программасында құралдар тақтасын баптау

Тапсыру формасы: СӨЖ дәптеріне берілген сұрақтарға жауаптар жазу. Тапсырманы Microsoft Office Publisher программасында орындап, қағазға басылған нұсқасын өткізу, жұмыстың орындалу барысын ауызша  қорғап түсіндіру.   

СӨЖ-ді  орындауға әдістемелік нұсқаулар: 
Зертханалық жұмыс №4, 5, 6 және СОӨЖ №4, 5, 6 берілген әдістемелік нұсқауларға және тапсырмаларға сүйене отырып орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер:
[3]/[7,11]











               Студенттің өздік жұмысы №4
Тақырыбы: Adobe PageMaker-де графикалық объектілерді қолданып сурет салу

Мақсаты:  Adobe PageMaker мүмкіндіктерін сурет салуда қолдану, оның басқа баспа жүйелерінен артықшылықтарын салыстыру 

Тапсырма: 
Келесі тақырыптардың бірін таңдап,  тақырыпты ашатын суреттер салыңыз:
  + Көктем мезгілін бейнелеуі
  + Геометрия әлемі (геометриялық фигуралар салу)
  + Автокөлік үлгісін салу
  + Компьютерлік техника әлемі (компьютерлік құралдарды салу)

Сұрақтар: 
    o Adobe PageMaker-дің басқа баспа жүйелерінен артықшылығы
    o Adobe PageMaker-де тізімдермен жұмыс

Тапсыру формасы: СӨЖ дәптеріне берілген сұрақтарға жауаптар жазу. Тапсырманы Adobe PageMaker программасында орындап, қағазға басылған нұсқасын өткізу, жұмыстың орындалу барысын ауызша  қорғап түсіндіру.   

СӨЖ-ді  орындауға әдістемелік нұсқаулар: 
Зертханалық жұмыс №8, 9, 10 және СОӨЖ №8, 9, 10 берілген әдістемелік нұсқауларға және тапсырмаларға сүйене отырып орындаңыз. 

Ұсынылатын әдебиеттер:
[1]/[1,3,4,11,12]

                            7. Әдебиеттер
                                       

Негізгі әдебиеттер
* Острейковский В.А. Информатика. Учебное пособие М, Высшая школа, 1999 г.
* Информатика: Учебник.-/Под ред Н.В.Макаровой.-М., 2000
* Балапанов, Е.Қ. Жаңа информациялық технологиялар: информатикадан 30 сабақ. - Алматы, 2005
* Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б, Мадьярова Г.А., Мамырбек Ғ.Б. Информатика терминдерінің түсіндірме сөздігі. - Алматы, 2006
* Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Дүзбаева Р.М., Мадьярова Г.А. Microsoft Word мәтін редакторы. - Алматы, 2005
* Камардинов О. Информатика:жоғары және орта оқу орындарына арналған  оқу құралы.-Алматы:Қарасай, 2006.-360 б.
* Информатика. Базовый курс 7-9 кл./Под ред. Семакина И.Г..-М.:Бином,2004.-390 с.
* Каймин В.А. Информатика:Учебник.-М.,2000
* Информатика. Базовый курс / Симонович С.В. и др.-СПб.,2001


                                       
                                       
                         Қосымша әдебиет
* Шапошников, А. Издательские компьютерные системы. Книга пользователя. [Текст]. - М.: ОЛМА-Пресс, 2005. - 848 с.
* Мураховский В. И. Компьютерная графика. [Текст]. - М.: "АСТПРЕСС СКД", 2002. - 640 с. 
* Молочков. В. П. Издательство на компьютере. Самоучитель. [Текст]. - СПб: БХВ-Петербург, 2004. - 736 с.
* Роуз, К. Освой самостоятельно Adobe Photoshop 7 за 24 часа. [Текст]. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2004. - 448 с.
* Дж. Куртер, А.Маркви, Microoft Office 2000, Санк-Петербург-2001
* Макаров Н.В. Информатика, Санк-Петербург: <<Питер>>-2000


                                       
Пәндер