Файл қосу
Аңшылықты құру жұмыстары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжат ПОӘК П 042-14-4.04.01.20.136/02-2013 ПОӘК <<Аңшылықты құру>> пәнінің студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы № ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Аңшылықты құру>> 5В080300-<<Аң өсіру және аңшылық>> мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2013 Кіріспе 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының аға оқытушысы Айткалиев Б.М. <<_____>>_________2013 ж 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті <<Мал шаруашылық технологиясы және аңшылықтану>> кафедрасының мәжілісінде. <<___>> _________2013г., № __ хаттама. Кафедра меңгерушісі __________ Тугамбаева С.М. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюросының мәжілісінде. <<___>> _________2013г., № __ хаттама. Төрағасы _________ Тлеубаева А.В. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, басылымға ұсынылған. <<___>> _________2013г., № __ хаттама. ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Г. Искакова 4. Алғаш рет еңгізілген Мазмұны 1. Колдану саласы. 2. Ереже белгілейтін сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиеттер * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ + Пән және оқытушы жайлы жалпы мәліметтер Айтқалиев Бейбіт Мақсұтқанұлы, аға оқытушы Кафедра <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану технологиясы>> Байланыс ақпараттары - тел. 53-19-70, № 5 оқу ғимараты, 210 аудитория Сабақ өткізу орны - 110 аудитория Кредит саны - 3 (үш) 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Аңшылық шаруашылығын құру - бұл пәнді жақсы игерілуі, келесі де пәндерді жетік игеруге, түсінуге үлкен септігін тигізеді, сондай-ақ аң шаруашылығының маңызын түсінуге көмекетеседі, дүние танымдылық қасиетін кеңейтуге және аңшылық іс-шараларды дұрыс құру, әрі дұрыс өткізу қабілетін оятады. 1.3 Пәннің мақсаты: Курс мақсаты аң шаруашылығына экономико-ұйымдастырушылық сипатын енгізу болып табылады. Қазіргі заманға сай аң шаруашылығының маманы, тек қана биология, экология, биотехнология және басқа негізгі пәндерден хабардар болмай, аңшылықты дұрыс құру және ұйымдастыру мақсатында түрлі әдістерді жетік пайдалана білуі қажет. Бұл пәннің басты міндеті - аңшылықтану және аң өсіру бакалаврларын мықты теориялық біліммен қамтамасыз ету - ол Қазақстан Республикасының аңшылық алқаптардың толық және тиімді пайдалануға жол береді. 1.4 Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - территорияның табиғи-экономикалық жағдайына сай аң шаруашылығымен айналысуға жарамдылығын анықтауда баға бере білуі қажет. -аңшылық алқаптың құрамын және түрлерін анықтауда әдістерді, ғылыми терминолгияны меңгеруі қажет. -аңшылық алқаптағы тығыздықты анықтау әдістерін және түрлік құрамын ажырата білуі қажет. -аңдар мен құстардың тұқымдастары мен қатарларының түрлі өкілдерін ажырата білуі тиіс. аңшылық-өндірістік түрлерін анықтай білуі қажет, биотехникалық, аңшылық іс-шараларды сауатты ажырата білуі қажет. -Аңшылық шаруашылығын құрудың экономикалық тиімді жағдайда аң шаруашылығымен айналысудағы маңызын түсіну. - алқаптағы өнімділікті жоғарғы деңгейге жеткізу бағытында, аңшылық іс-шараларды және нұсқауларды құра білу. - аңшылық жануарлардың түрлерінің эксплутация нормативтерінің қор санын анықтауда тәжірбиелік дағдылары болуы қажет - Аңшылықты құрунан негізгі теориялық және тәжірибелік курсты меңгеру; - әртүрлі географиялық аймақтардың аңшылық алқаптардың категорияларын, кластарын, типтерін сауатты жазып сипаттауды үйрену; әртүрлі типті аңшылық алқаптардың қоректік ресурстарын дер кезінде және дәл сапалы анықтауды үйрену, олардың негізінде аңшылық жануарлардың алқаптардағы популяцияларының ең тиімді тығыздығын есептеп үйрену; бүгінгі таңдағы бонитеттер шкаласын пайдаланып аңшылық алқаптарды дер кезінде сапалап бағалау жұмыстар кешенін өткізуді үйрену; аңшылық шаруашылықтың территориалдық және өткізу мүмкіндігін анықтап, оларды кәсіби аулау көлемін анықтауды үйрену; - Қазақстанның әртүрлі аймақтарында, аңшылық шаруашылықтарды жүргізіп басқару үшін оқудың маңызын түсіну. 1.5 Курс пререквизиттері: <<Аңшылық шаруашылығын құру>> пәніне қатысу үшін студент, келесілерді білуі қажет: <<Орнитология>>, <<Териология>>, <<Аңдар мен құстарды аулау техникасы>>, <<Кәсіптік жануарлардың биологиясы>>, <<Аңшылық алқаптардың типологиясы>>, <<Биотехния және жабайы аңдар мен құстарды өсіру>>. 1.6 Курс постреквизиттері <<Аңшылық шаруашылығын құру>> пәнінің ұғымы болашақта келесі пәндерді оқытуда қолданылады: <<Қазіргі заманда аң шаруашылығын жүргізу>>, << Аң шаруашылығының өнімін өңдеуі және технологиясы>>, <<Тері, жүн-тері шикізаты тауары және технологиясы>> 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАР ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША БӨЛІНУІ 1 кесте № п/п Тақырыптың атауы Сағат саны Д ТӘЖ СОӨЖ СӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 модуль Аңшылықты құру 1 блок Аңшылықты құру жұмыстары 1 Кіріспе 1 1 1 1,7,8,9 2 Мемлекеттік аңшылық қор. Аңшылардың құрамы мен саны. 1 2 2 1,7,8,9 2 блок Аңшылық алқаптарды ұйымдастыру 3 Биоэкономикалық зерттеулер және аңшылық алқаптарды ұйымдастыру. 1 1 1 10 1,7,8,9 4 Аңшылық алқаптарды инвентаризациялау және бонитировка лау. 2 1 1 10 1,7,8,9 2 модуль Аңшылық алқаптарды есепке алу және бағалау, картография Блок 1. Аңшылық алқаптардың өнімділігі 5 Аңшылық жануарларының азық қорының есебі мен бағалауын өткізу 2 1 1 1,7,8,9 6 Аң шарушылықтық картография 1 1 1 2 блок. Аңшылық құқығы, аңшылықтың негізгі ережелері 7 Аңшылық құқығы,аңшылықтың негізгі ережелері. ҚР аңшылық ережелері туралы заңзамасы. 1 1 1 10 3 модуль. Алқаптар мен олардың қорын қорғау және тиімді пайдалану 1 блок Аң шаруашылық мекемелер міндеттері 8 Аң шаруашылықтық серіктестіктер, олардың мақсаты мен маңызы. 1 1 1 9 Өндірістің материалды-техникалық қамсыздануы. 1 1 1 10 2 блок. Аң аулауды нормалау, қалпына келтіру 10 Жануарлардың олжасын бір қалыптандыру, шығарылым іс-шаралары. 1 1 1 11 Өндірісті ұйымдастыру және аңшылық өнімдерін өңдеу. Аңшылармен ұйымдастыру жұмыстарын өткізу. 1 1 1 3 блок Аңшылық өнімдерін өндеу және тапсыру 12 Жүн және жабайы еттілердің ресурстарын қолдану. 1 1 1 5 13 Жабайы аңдардың еттерін аулау және өткізу. 1 2 2 Барлығы 15 15 15 45 * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін практикалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4 Курс форматы Қатысу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Үй жұмысы: Үй жұмысы міндетті түрде орындалып, әр апта сайын сабақтың сонында тапсырылуы тиіс. Үй тапсырмасы откен материалды бекіту үшін арнайы әзерлеген. Мiнез - құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi. Қорытындысы бойынша бағалау баллдары қойылады. Емтихан кезінде дәріс дәптерді және кез келген кітапарды қолданылуға тыйым салынады. 5. Курс саясаты "Аңшылықты құру" пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: - Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; - Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; - Қорытынды бақылау: ауызша емтихан Идеальді студент : 1. Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға дейін -30 балл, 8 аптадан 15 аптаға дейін -30 балл. Семестр бойынша -60 балл 2. Зертханалық және тәжіребелік сабақта жұмыс жасау: 1 аптадан 6 аптаға дейін - 16 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін - 15 балл, 7 және 15 апталар рубеждік бақылау - 60 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент 300 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін - 300 балл. Жалпы семестр бойынша - 600 балл. Емтихан- 400 балл. 3. СОӨЖ жумыс жасау 1 аптадан 6 аптаға дейін - 7 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін - 5 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент - 42 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін - 35 баллов. Семестр бойынша - 77 балл. 4. СӨЖ семестр бойынша -142 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Аңшылықты құру>> пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балдар Ескерту 1 2 3 4 Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға дейін 30 1 Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 2 Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 3 Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 4 Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 5 Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 6 Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 7 1 Рубеждік бақылау 60 1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл 300 Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға дейін 30 8 Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 9 Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 10 Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 11 Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 12 Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 13 Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 14 Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 15 Рубеждік бақылау 2 60 8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл 300 Емтихан үшін жиынтық балл 400 Академиялық кезеңдегі жиынтық балл 1000 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер * Карелов А.М. Драган А.В. Учебная книга промыслового охотника. М.; ВО Агропромиздат, 1989г * Нагрецкий Л.Н. Стахровский Е.В. Организация и техника охоты, М.; Лесная промышленность. 1987г * Вершини А.А., Реброва Е.И. Организация охотничьего промысла, М,. Агропромиздат 1986г. * Караев С.А. Организация сбыта охотничьей продукции охотничье-промысловыми хозяйствами. М., 1973 Қосымша * Булло Е.Б. Экономика, планирование и организация охотничье-промысловых хозяйств. М., 1976г * Петрунев В. Договора на добычу и сдачу мяса диких копытных животных. М., 1973 * Моисеенко Л.А. Государственные закупки пушно-мехового сырья и консервированных пантов. М., 1973г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz