Файл қосу

Психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің жүйесіндегі эксперименталды әдіс



###002-000#2 Жұмыс бағдарламасы
1. Қолдану саласы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Әдебиет және ресурстар
5. Пән мазмұны,  пәннің модульдік бөлінуі
6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны
7. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
8. Курс форматы
9. Курс саясаты
10. Баға қою саясаты
11. Студенттер білімін бақылау
12. Оқу үдерісінің және қашықтық кеңестердің графигі 

&&&
###002-001#2.1 Қолдану саласы
       <<Эксперименталды психология және психодиагностика пәнінің практикумы I >>пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В050300-<<Психология>> мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге жіне істеуге тиіс білімдерін таныстырады.  Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде пәннің электрондық оқу - әдістемелік кешен пәнді оқып үйренуде негізгі құрал болып табылады.
	
&&&
###002-002#2.2 Нормативтік сілтемелер

      Осы <<Эксперименталды психология және психодиагностика пәнінің практикумы I >> пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барнлық талаптар мен ұсыныстарға сай талаптар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 5В050300 -<<Психология>> мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 3.08.312-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2004 жылғы 7 тамызындағы № 671 бұйрықпен бекітілген және күшіне енгізілген.
	Осы <<Эксперименталды психология және психодиагностика пәнінің практикумы I >> пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені  (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: 

	&&&
###002-003#2.3 Жалпы ережелер
Оқытушының тегі, аты, жөні . Сатиева Шолпан Серикбосыновна доцент;
* Кафедра  -  <<Психология>>;
* Хабарласу ақпараты  -  тел: 35-93-89, Оқу ғимараты №1 , кабинет № 1212; e-mail: Satieva66@mail.ru
* Контактілі сабақтардың өткізілу орны  -  аудитория № 1212;
* Пән атауы  -  <<Эксперименталды психология және психодиагностика пәнінің практикумы I >>;
* Кредит саны  -  3;



Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
1 кесте 
Курс
Семестр
Кредиттер
Аудиториялық жұмыс 
СӨЖ
(сағ)
Барлығы
(сағ)
Қорытынды бақылау түрі



АС (сағ)
ҚК (сағ)



  1 
   1
3
12
Кесте бойынша
123
135
емтихан
	
2.3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
Студенттердің  психологиялық  білімді  терең игеруде психологиялық  бақылау  және экспериментті жүргізуде іскерлік  пен дағдаларды  меңгеруі және  дербес  түрде әдибеттерді оқымайынша мүмкін емес. " Практикум 1" пәні психология  бөлімінің  екінші жыл оқуындағы  бакалавриат  студенттері  үшін  жасалынған. Ол келесі мамандықты меңгерудің негізінде  жүзеге аса отырып, студенттердің  жалпы психологиялық дайындығын аяқтайды. Бұл курс  сенсорлы  -  перцептивті, тұлғаның танымдық процестерін,  тұлғаның эмоционалды  -  еріктік сферасын және  қабілетін  зерттеу  бойынша практикалық жұмыстардан құралған.
      " Эксперименталды психология және психодиагностика пәнінің практикумы I " пәні  -  бұл  тек практикалық психологияның бір бағыты ғана  емес, сонымен  қатар  теориялық пән болып табылады. Теориялық пән ретінде ол адамның психикалық   ақиқатын сипаттайтын  айнымалы және тұрақты өлшемдермен  жұмыс  істейді. Осы өлшемдер   бөлініп, сипатталып және белгіленуі  үшін адамның ішкі дүниесін сипаттайтын  фактілерді  талдау  мен жалпылау  бойынша  теориялық  жұмыс атқарылуы  қажет. Бұл фактілер  арнайы әдістермен  тексерілетін теориялық құрылымдар мен болжамдарды  құрудың  негіздерін құрады. Практика психикалық  ақиқатты  сипаттайтын айнымалыларды  күрделілік бойынша  түрлі  әдістер мен өлшеу міндеттерін қояды. Әдістеме  жинақталған  түрде  психологиялық  ақпаратты  алу тәсілі, оның түрлі  варианттары  және  осы варианттардың мәні бар психологиялық  мәселенің шешімі  болып  табылады. Көптеген  әдістемелер  оның авторларының  атын алған. Мысалы, Роршах тесті, Розенцвейг тесті, Вартен  тесті, Кос кубиктері, Равенн  тесті және т.б. Мұның өзі  бұл әдістемелерде авторлық психологиялық  теорияның  жатқандығын  білдіреді. Практиканың  негізгі міндеті  -  құралдары - әдістер  мен әдістемелерді  -  пайдаланудың  ережелерін білу. Бұл әдістемелерді  қолданудың кәсіби  дағдылары болып  табылады. Бұл психологтың өз жұмысының  нәтижелерін дәл божай алу  деңгейі.   Курстың  шеңберінде студенттерді  үйрету  үшін эмпирикалық   зерттеулерде, психодиагностикада, педагогикалық  және  өндірістік практикада  жиі  қолданылатын, әдістер  мен әдістемелер  таңдап алынды.  Курстың  практикалық  міндетттерін  шешу алдымен  студенттердің  өзіне  дербес  тәжірибе  түрінде  жүзеге асырылады, содан  соң зерттеушіге әрбір  әдістеменің  ерекшеліктерін, әдістерді  жекелеп, олардың  диагностикалық мүмкіндіктері.
2.3.2 Пәннің мақсаты: 
        Тәжірибеде  теориялық білімді қолдануда  студенттердің дағдысын  дамыту ;  мыналар сияқты анализ, синтез және  психологиялық  деректерді  бақылау, тұлғаның психикалық  ерекшеліктерін   сипаттайтын кәсіби ойлау  салаларын қалыптастыру және дамыту; дұрыс қорытынды  жасау және әдістің мәліметтерінің  көмегімен  алынғандарды  логикалық  салыстыру  іскерлігін  қалыптастыру ; студенттерде  ғылыми зерттеу мәдениетін  дамытуға икемдеу.


2.3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: 
* Студенттерді  болашақ  кәсіби іс - әрекеттерінде пайдаланыла алатын психологиялық  зерттеу  тәсілдері  мен  әдістерін  меңгеру ;
* Тұлғаның  танымдық  процестерін  зерттеу  бойынша  тестер мен әдістемелерді  тәжірбеде игерудің дағды және іскерліктерді дамыту  ;
* Рефлексивті мүмкіншілікті  дамытудың  арқасында  кәсіби  -  маңызды сапаларды жетілдіру ;
* Тұлғалық әдістемелер және тестермен  жұмыс істеу  іскерліктері  мен дағдыларын  қалыптастыру ;
* Психологиялық  зерттеулерді  жүргізу  бағдарламаларын  құрастыру,  зерттеу барсында алынған мәліметтерді өңдеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру;
* Психолгиялық  қорытындыны  құрастыру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.

2.3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:
* Психологиялық зерттеулердің әдіснамалық негізін білуі;
* Психологиялық зерттеудің әдіснамалық  негізін ие болуы;
* Психологиялық  зерттеулерде  қолданылатын әдістемелерді  тәжірбиеде  игеру ;
* Психологиялық  экспериментті ұйымдастыру  және  жоспарлау  бойынша білімдерін  практикада  істей білуі;
* Практикада  алған білімдерін  адекваттық  қолдануды түсінуі;
* Психологиядағы  ғылыми  -  ұғымды  аппараттарды  игеруге ептілік білуі;
* Психологиялық  қорытынды жасау  есептілігі;
* Сәйкес ғылыми  әдебиеттермен  жұмыс  жасау  және  іздестіру  дағдыларын үйренуі тиіс;

2.3.5 Курстың пререквизиттері:
Психологтың  кәсіби  даярлығы  " Эксперименталды психология және психодиагностика пәнінің практикумы I " пәні мен міндетті түрде танысуды қажет  етеді.Пәнді сәтті меңгеру  үшін  берілген пәннің алдында оқытылатын бір қаттар  пәндерді оқу қажет етіледі : 
" Жас  психологиясы " ,
 " Әлеуметтік  психология " , 
" Психология тарихы " , 
" Психологиядағы математикалық әдістер". 
2.3.6 Курстың постреквизиттері:
Студент-психологтарды оқыту процесі " Эксперименталды психология және психодиагностика пәнінің практикумы I " пәнін оқу барысында және сонымен іргелес "Жас психологиясы " , " Әлеуметтік психологиясы", Тұлғаны  коррекциялау  психологиясы,  " Басқару психологиясы"  және т.б. көптеген пәндер психология бойынша практикумы негізгі  принциптері  мен салларына сүйенеді.

&&&
###002-004#2.4 Әдебиеттер және қорлары
2.4.1 Негізгі әдебиет және қорлар
1. Готтсданкер Р. Основы  психологического  эксперимента.  -  М.: Изд-во МГУ, 1982
2.Дружинин  В.Н.  Экспериментальная  психология. М., 1997
3.Измайлов Ч.А., Михалевская М.Б. Общий практикум  по психологит.-М.,1983
4.Практикум  по общей, экспериментальной и прикладной  психологии: Учеб. Пособие / Под ред А.А.Крылова, С.А.Маничева. СПб.:Изд-во "Питер", - 2000.
2.4.1.1 
1.Практикум  по  психологии / Под ред А.Н.Леонтьева, Ю.Б.. Гиппенрейтер.М., 1972
2.Рамуль К.А. Введение в методы экспериментальной  психологии.Тарту,1966
3.Смирнов А.Г. Практикум  по  общей психологии : Учебное пособие.  -  М.: ИздвоИнститута психотерапии, 2001.
2.4.1.2 
1.Сосновский Б.А.  Лабароторный практикум по общей психологи.М.-1979
2.Экспериментальная   психология : Практикум: Учебное  пособие для вузов * под  ред.С.Д.Смирнва, Т.В.Корниловой.-М.: Аспект  -  Пресс, 2002
3.Соколова Е.Т. проектированые  методы исследования личности. М.,1980.
2.4.2 Қосымша әдебиет және қорлар
2.4.2.1
1.Гайда В.К., Захаров  С.П. Психологическое тестирование:учебное пособие.-Л.,1982
2.Кулагин Б.В. Основы профессиональной  психодиагностика.- Л., 1984
3.Практикум по  общей психологии / Под ред. А.И.Щербакова.-М., 1990
4.Психологическая  диагностика: проблемы  и  иследования.-М., 1981
2.4.2.2
1.Собчик Л.Н. Методы психологической  диагностики.-М.,1990
2.Экспериментальная  психология / Под ред П.Фресса, Ж.Пиаже.-М., 1966
3.Стреляу  Я. Роль темперамента в психическом  развитии.М.,1982
4.Юнг.К.Психологические  типы.М: 1998.

	&&&
	###002-005#2.5 Пәннің мазмұны және пәннің модульдік бөлінуі
	
Модуль аттары
Тақырыптың аты
Мазмұны
Әдебиеттер




1
2
3
8
І Практикумның даму тарихы, зерттеудің әдіс-тәсілдері
Эмпирикалық психологиялық зерттеуге қатысты методология түсінігі
1.Жеке тұлғалық қарым-қатынастың ерекшеліктері туралы. 2.Тұлғаның қалыптасуы және дамуын зерттеу

1. Бурлачук Л., Морозов В. Справочник по психодиагностике. СПб., 1999.2. Готтсданкер Р. Основы психологического эксперимента. М.,1982.1. Гласс Дж., Стенли Дж. Статистические методы в педагогике и психологии - М., 1976.2. Гусев А.Н., Измайлов Ч.А., Михалевская М.Б. Измерение в психологии. М., 1998.

Эмпирикалық мәліметтерді алу мен сипаттау шаралары. 

1. Негізгі қасиеті және жағдайы. Теориялық шолу 2. Қабылдау
дың ерекшеліктері, оның түйсіктер айырмашылығы

1. Дружинин В.Н. Экспериментальная психология  --  СПб: Питер, 2000.  --  320 с2. Зинченко Т.П. Память в экспериментальной и когнитивной психологии.- СПб.:Питер,2002.  -  320с.3. Измайлов Ч.А., Михалевская М.Б. Общий практикум по психологии - М., 1983.

 Психологияның негізгі әдістері

1.Зейіннің қасиеттерін зерттеу
               2.Зейіннің түрлері


 1. Климов В.В. Практикум по общей психологии - М., 1981.2. Кэмпбелл Д. Модели экспериментов в социальной психологии и прикладных исследованиях. М.,1980. 3. Кондаков И.М. Практикум по общей психологии mgppu.ru/Library/

Психологиядағы бақылау әдісі.
 1Ес туралы жалпы ұғым                                                                2  Есте сақтауды зерттеу әдістемелері.

1.Пашукова Т.И., Допира А.И., Дьяконов Г.В.Практикум по общей психологии. Учебное пособие для студентов педагогических вузов ihtik.lib.ru/psychology_20sept2007/psychology_20sept2007_2117.rar2. Практикум по общей психологии / под ред. А.А. Щербакова.  -  М.:Просвещение, 19990.  -  288с.3. Практикум по экспериментальной и прикладной психологии// под ред. А. А. Крылова - Л., 1990.

Өлшеу әдісі.
1. Елестің сапалы қасиеттері, олардың қабылдаудан айырмашылығы.
 2. Елестің адам өміріндегі рөлі.


1Пашукова Т.И., Допира А.И., Дьяконов Г.В.Практикум по общей психологии. Учебное пособие для студентов педагогических вузов ihtik.lib.ru/psychology_20sept2007/psychology_20sept2007_2117.rar2. Практикум по общей психологии / под ред. А.А. Щербакова.  -  М.:Просвещение, 19990.  -  288с.3. Практикум по экспериментальной и прикладной психологии// под ред. А. А. Крылова - Л., 1990.

Психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің жүйесіндегі эксперименталды әдіс.
* 1.Негізгі түсінік және жағдайы
         2.Теориялық шолу

* 
1. Регуш Л.А. Практикум по наблюдению и наблюдательности. - СПб.: Питер,2001.2. Смирнов А.Г. Практикум по общей психологии: Учебное пособие.  -  М.:Изд-во Института психотерапии, 2002. - 224 с.Қосымша:3. Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания. М.,1977.4. Анастази А. Урбина С. Психологическое тестирование.  -  СПб.: Питер, 2005, 688с.
ІІ. Психологиялық эксперименттің құрылымы
Психологиялық эксперименттің құрылымы
 1.Жеке тұлғалық қарым-қатынастың ерекшеліктері туралы. 2.Тұлғаның қалыптасуы және дамуын зерттеу

 
1.Белова О.В. Общая психодиагностика //http://www.koob.ru/belova_o_v/obshaya_psihodiagnostika2. Гайда В.К., Захаров С.П. Психологическое тестирование: учебн ое пособие - Л., 1982.3. Ганзен В.А., Балин В.Д. Теория и методология психологического исследования4. Корнилова Т.В. Общий практикум по психологии. Психологический эксперимент. Ч.1У. М.,1987.

Экспериментті жүргізу кезеңдері.
1.Тұлға дамуының теориялары және анықтамалары
 2.Тұлға типтері мен тұлға типологиясы жөніндегі теориялар

1. Корнилова Т.В. Общий практикум по психологии. Психологический эксперимент. Ч.1У. М.,1987.2. Корнилова В.Т. Введение в психологический эксперимент. М.,1997.3. Кулагин Б.В. Основы профессиональной психодиагностики - Л., 1984.

Бақылау схемалары.
 1. Жеке тұлғаның бейімділіктерін психодиагностикалық  зерттеу тәсілдері
 2. Равеннің <<Прогрессивті матрицалар өлшемі>> әдістемесі

1.Куликов Л.В. Введение в психологическое исследование. СПб.,1994.2. Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в экспериментальную психологию личности. М.,1985. 3. М.Б. Михалевская, Т.В. Корнилова. Метод наблюдения в психологии psychology-online.net

Танымдық процесстерді зерттеу әдістері. 
         1.Темперементке анықтама. 
2Темпераменттердің психологиялық сипаттамасы.

1.Сидоренко Е.В. Методы математической обработки в психологии.  -  СПб.: ООО <<Речь>>, 2004.  -  350с.2. Собчик Л.Н. Методы психологической диагностики - М.,1990 г.3. Е.Е. Соколова. Психологический эксперимент и его виды
ІІІ. Танымдық процесстерді зерттеу әдістері.
Түйсіну.

1.Жеке тұлға психологиялық таным объектісі және субъектісі ретінде.

1.Собчик Л.Н. Методы психологической диагностики - М.,1990 г.2. Сосновский Б.А. Лабораторный практикум по общей психологии М., 1979 г.3. Филимоненко Ю.И. Тимофеев Тест Д. Векслера. Диагностика структуры интеллекта. Методическое руководство.СПб, ГП <<Иматон>>, 2004

Қабылдау.
1.Тұлға туралы жалпы түсінік. 
2.Психодинамикалық және психоаналитикалық теориялар

1.Рубинштейн С. Л.Основы общей психологии - СПб: Издательство <<Питер>>, 20002. Фресс П., Пиаже Ж. Экспериментальная психология - М., 1966 г. 3. Энциклопедия психологических тестов. М., 1997 г.


Зейін. Ес.
1.Тұлғаның қырлар теориясында тұлғалық психологиялық қасиеттері  2.Тұлғалық психологиялык рөлдер теориясының көп түрі бар.


1.Ярошовский М.Г. История психологии.  -  М., 1985
2.Ждан А.Н. История психологии: От античности до наших дней.  -  М., 1990
 3.Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии.  -  М.


Интеллектіні зерттеу.
1.Агрессияның құрылымы мен табиғаты. (Отандық және шет елдік әдебиеттерде)
2. Хромосомды өзгерістердің агрессияға әсері

1.Гриншпун И.Б. Введение в психологию.  -  М., 1994
2.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий.  -  СПБ., 1999
 3.Сәбет Бап-Баба. Жалпы психология. - А., 2005


Ойлау. Қиял мен шығармашылық.
1.Конфликт жағдайындағы мінез-құлық стратегиялары.

1.Қ. Жарықбаев. Жалпы психология.  -  А. 1998	
2.Сатиева Ш.С.Психология  С. 2007
 3.Гиппенрейтер Ю. Введение в общую психологию.  - М., 1987

	
  
            
 &&&
###002-006#2.6 СӨЖ тақырыптары тізімі және мазмұны

№ п/п
СӨЖ тақырыбы
СӨЖ мазмұны
Тапсыру мерзімі
(апта)
Қойылатын ұпай
1
2
3
4
5
1
Эмпирикалық мәліметтерді алу мен сипаттау шаралары
1. Негізгі қасиеті және жағдайы. Теориялық шолу 2. Қабылдау
дың ерекшеліктері, оның түйсіктер айырмашыл
Бесінші апта
10
2
 Психологиялық эксперименттің құрылымы
1.Жеке тұлғалық қарым-қатынастың ерекшеліктері туралы. 2.Тұлғаның қалыптасуы және дамуын зерттеу

Он үшінші апта
10

&&&
###002-012#2.7 Пән бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар
Студенттерге арналған <<Практикум 1>> пәнін оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар.
 	Курс барысы: 15 тақырып <<Практикум 1>> курсының барлық мазмұнын қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 12 дәріс  аудиторлық сағат, сонымен қатар 3 қашықтан кеңес беру, 123 сағат студенттің өздік жұмысына қарастырылған. Аудиторлық дәріс курсы студент білімін жүйелендіретін негізгі және маңызды көзі болып табылады. 
Дәріс  -  берілген пәннің теориялық сұрақтарын қарастыру мақсаты болып табылатын оқу сабағының нысаны. Дәрістің негізгі бағыты барлық оқу сабақтарының, сонымен қатар студенттердің өздік жұмыстарының негізгі мазмұны мен сипатын, негізгі бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу. Берілген пәнді тиімді оқыту шарты болып өздік жұмыстарды орындау табылады. Қашықтан кеңес беру (on-line) жоспар және сабақ кестесі бойынша жүргізіледі және студенттердің  үнемі оқытушыдан туындаған сұрақтарына жауап алуға,  пәннің күрделі сұрақтарын терең меңгеруге және студенттердің өздік жұмыстарын қорытындылаудың негізгі нысаны болып табылады. 
СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: <<Практикум 1>> курсы бойынша қашықтан оқыту технологиясы студенттерімен СӨЖ компьютерде Интернет жүйесі арқылы орындалады. СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген тақырыптардың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс Microsoft Word мәтіндік редакторінде, Timеs New Roman шрифімен, 14 мөлшермен, жартылай жоларалық интервалмен, А4 стандартты парағында орындалады. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан  -  10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан  -  20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм-ге тең. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс.  Жұмыстың әрбір тарауы жаңа беттен басталады, ал бөлімдер жолдың ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді.
Баяндама  - рефератқа қысқаша жоспар құру керек. Жұмысты орындаған соң берілген тақырып бойынша қолданылған әдебиеттер тізімі көрсетілуі керек.

            &&&
	###002-008#2.8 Курс форматы
		Пән бойынша офф-лайн және он-лайн сабақтар жүреді. Офф-лайн сабақта студенттер материалды дербес оқып игереді, практикалық сабақтарды, модульдар бойынша бақылау тапсырмаларын орындайды, межелік тестілеу өтеді. Топтық он-лайн семинарлаода ең маңызды тақырыптар талқыланады. Әрбір он-лайн семинардың күні мен уақыты, тақырыбы мен тапсырмалары алдын ала хабарланады. Осы семинарларға белсенді қатысу керек. Сонымен қоса, пән бойынша он-лайн кеңестер жүргізіледі, олардың кестесі курс ішінде жазылады. Офф-лайн кеңес алу үшін оқытушыға хат жазып, жауап алуыңызға болады.

	&&&
	###002-009#2.9 Курс саясаты
	Пәнді студент дербес жүйелі түрде оқуы тиіс, қажет болғанда оқытушыдан кеңес алуға болады. Порталға үнемі кіріп, оқыңыздыр, оқытушының жұмыс бағдарламасында немесе практикалық сабақтарда берген әдістемелік нұсқауларын мұқият оқыңыздар. Тек дәрістер материалымен шектелмей, курс ішінде көрсетілген электрондық қорларды, әдебиетті оқыңыздар. Алдымен бір модульды оқып, игеріп, тапсырмасын орындаңыздар, сонан соң ғана келесі модульға көшу керек. Бақылау тапсырмаларын уақытында орындап, тексеруге жіберу қажет, межелік тестілерді де мерзімінде өту керек. Бақылау мерзімдері: 1-8 апталардағы тапсырмалар мен тестілер үшін  -  8-аптаның соңы, қалғандары үшін 15-аптаның соңы.

	&&&
	###002-010#2.10 Баға қою саясаты
	Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай санын жинуы тиіс. Ұпайдардың максималды саны: 
1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда  -  300 ұпай, 
2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда  -  300 ұпай.
Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны  -  600.
	 Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша  -  максимум 120 ұпай)
2. Он-лайн семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін   -  20 ұпай, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай)
3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)
Курстық жұмыс жеке бағаланады.
Пән бойынша ұпайдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.
Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, ұпайдың 60% ғана қойылады.
	&&&
	###002-011#2.11 Студент білімін бақылау
Студенттің білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі:
* ағымдағы бақылау (әр модуль соңында жүргізіледі)
* межелік бақылау тестілеу түрінде (8 және 15 апталарда)
* қорытынды бақылау  -  семестр соңында бір рет жүргізіледі (емтихан және курстық жұмысты (жобаны) қорғау, мамандықтың  МЖМБС-на сәйкес).
     Студент пән бойынша емтиханға жіберілуі үшін оның семестрдегі жиынтық рейтингілік бағасы 50% тең немесе артық болуы тиіс. Қорытынды баға 1 және 2 рейтинг пен емтихан нәтижесі бойынша есептеледі: 1-рейтинг нәтижесінің 30% + 2-рейтинг нәтижесінің 30% + емтихан нәтижесінің 40%  қосындысына тең. 
Пән бойынша қорытынды баға келесі шкала бойынша анықталады (4 кесте).
Әріптік, ұпайдық және пайыздық эквиваленттегі бағалар шкаласы
                                                                   4 кесте
                   Әріптік жүйедегі баға
             Ұпайдың цифрлық эквиваленті 
                        Пайыздық мөлшері
               Дәстүрлі жүйе бойынша баға
                                      А
                                      4,0
                                  95  -  100
                               Өте жақсы
                                    А -  
                                     3,67
                                   90  -  94

                                      В+
                                     3,33
                                   85  -  89
                                       
                                  Жақсы
                                      В
                                      3,0
                                   80  -  84

                                     В - 
                                     2,67
                                   75  -  79

                                      С+
                                     2,33
                                   70  -  74
                                       
                                       
                        Қанағаттанарлық
                                       
                                      С
                                      2,0
                                   65  -  69

                                     С - 
                                     1,67
                                   60  -  64

                                      D+
                                     1.33
                                   55  -  59

                                       D
                                      1,0
                                   50  -  54

                                       F
                                       0
                                   0  -  49
                        Қанағаттанарсыз
                                       I
                                      NA
                                       -
                            Аяқталмаған
                                       P
                                       -
                                   өтті 
                              Пәнді өтті

	

	&&&
	###002-012#2.12 Қашықтықтан кеңестер беру және оқу үдерісінің күнтізбелік графигі
	
                                                                   5 кесте
                                   № р/б
                                Апталар
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8
                                  Жиыны
                               1-рейтинг
                                       1
Бақылау түрі
                                       
                                       
                                       
                                     ТМ1
                                       
                                       
                                       
                                     МБ1
                                      300
                                    ұпай
                                       2
Ұпайлар
                                       
                                       
                                       
                                      270
                                       
                                       
                                       
                                      30

                                       3
Кеңестер
                                      OF
                                      OL
                                      OL
                                      OF
                                      OF
                                      OL
                                      OF
                                      OF

                                   № р/б
                                Апталар
                                       9
                                      10
                                      11
                                      12
                                      13
                                      14
                                      15
                                  Жиыны
                               2-рейтинг
                                       
                                       1
Бақылау түрі
                                       
                                       
                                     ОС
                                       
                                       
                                     ТМ2
                                     МБ2
                                      300
                                   ұпай
                                       

                                       2
Ұпайлар
                                       
                                       
                                      120
                                       
                                       
                                      150
                                      30


                                       3
Кеңестер
                                      OL
                                      OL
                                      OF
                                      OF
                                      OL
                                      OF
                                      OF


Белгілеулер: ТМ-модуль бойынша тапсырма; ОС-он-лайн семинар; МБ-межелік бақылау;
OL  -  он-лайн кеңес; OF- офф-лайн кеңес


Пәндер