Файл қосу
орындау - аспап - аспапта - сағат - поәк - домбыра - музыкалық
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Негізгі аспап Домбыра>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін Мұғалімдерге АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : ______________________Серіков Ә.С. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра >> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7. * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура<<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Негізгі аспап 5В0110600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты әдіснамалық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім беудің мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * Негізгі аспап қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; * болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 6_ 3.5 Курсттың пререквизиттері: Негізгі аспап негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 3.6 Курсттың постреквизиттері: Негізгі аспап әдістемесі, оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: Курс семестр кредит тер Тәжірбиелік ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 курс 5 1 15 сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат емтихан 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) Кесте 2 Пәннің мазмұны сағат саны 1 2 Тәжірбиелік сабақтар Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары.Этюдтар 3 Гаммалар жане арпеджиолар. Күлделі этюдтар 3 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету Құрманғазы күйлерін ойнау жане талқылау. 4 Куй үйренуге шығармаға үйренуі ,гамма жане арпеджио куйлерді меңгеру. 5 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары. 5.2. 7-12 Гаммалар жане арпеджиолар храматикалық гамма 5.3. 13-18 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету оларды талқылау 5.4. 19-22,5 Куй үйренуге шығармаға үйрену ,шығарма олшемдерін санау білу.өткен тақырыптарды қаитаоап жүру. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 7_ 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 Тақырыбы Көрнеклік құралдар Өзбетімен дайындалу сұрағы Бақылау түрі Дәріс Тәжірбиелік сабақтар ЛАБ. Сабақ тар 1 2 3 4 5 6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары. Аспапта орындау Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары неде деп ойлайсыңдар? Аспапта орындау Гаммалар жане арпеджиолар Аспапта орындау * Гамма әдіснамалық сипаттамасын * талдау Аспапта орындау Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету Аспапта орындау * Музыканың басқа пәндермен байланысы, * Олардың ерекшеліктері мен ұқсастықтары Аспапта орындау Куй үйренуге шығармаға үйрену Аспапта орындау Арпеджиоларды орындау Аспапта орындау 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың аттары Дана саны Студент саны Қамтама-у пайызы 1 2 3 4 Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі 1 2 100 Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі екінші тарауы 1 2 100 Құрманғазы: Күйлер /құраст., түсініктерін жазған Қ. Ахмедияров.-Алматы:Өнер,2005 1 2 100 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979 1 2 100 8 ӘДЕБИЕТТЕР Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену мектебі Құрманғазы:Күйлер/құраст.,түсініктерін жазған Қ.Ахмедияров.- Алматы:Өнер,2005 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz