Файл қосу

Иммуноцитология - иммундық жүйенің жасушаларын оқыту пән ретінде биология ғылымының бір бөлігі, арнайы бөлімі



                   ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                     3 деңгейлі СМЖ құжат
                                   ПОӘК
УМКД 042-18.22.101/02 -2013
                                       
                                   ПОӘК
                      студентке арналған
                      <<Иммуноцитология>>
                    пәнінің бағдарламасы
                             Басылым № __
                              от <<___>>______

                                       
                                       


                                       
                      5В060700  -  <<Биология>>
 5В080300 -  <<Аңшылықтану және аң шаруашылығы>>
                                      мамандықтарына арналған
                                
                                      <<ИММУНОЦИТОЛОГИЯ>>
                                       
         ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 

 ПӘНІННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       















                                  СЕМЕЙ
                                     2013



                                Алғы сөз


1. құрастырылды  
Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____  А.Нұрсафина  <<Мал шаруашылығының технологиясы және аңшылықтану>> кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі
		
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ

<<Мал шаруашылығының технологиясы және аңшылықтану>> кафедрасының  отырысында          
Хаттама  №__    <<__>>_____20___ж

Кафедра меңгерушісі ___________  Тугамбаева С.М

2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №__    <<__>>_____20___ж

Төрағасы  __________ А.Тлеубаева 

3. бекітілді 
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің 
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды  
Хаттама  №__    <<__>>_____20___ж

ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова 

   <<__>>_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген


	










         
                 	



                                Мазмұны
                                       
                                       
1 Колдану саласы.
     2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
          3  Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
          4  Курс форматы
          5  Курс саясаты 
          6  Баға қоюдың саясаты
          7  Әдебиеттер						





























* ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 
* 
* 1.1 Оқытушы және пән  туралы
*  Оқытушының аты-жөні: Нұрсафина Ақмарал Жексенбаевна 
*  Мал шаруашылығының технологиясы және аңшылықтану кафедрасы
*  Хабарласу мәліметі: 53-19-70
*  Өткізілу орны:  Оқу ғимараты №5, 204-ауд.
* Пәннің аты: <<Иммуноцитология>>
*  Кредит саны: 3 (үш)

1.2  Пәннің қысқаша сипаттамасы:
Иммуноцитология- биологияның маңызды салаларының бірі. 050803-<<Аңшылық және аң шаруашылығы>> мамандығының студент  түлегі <<Иммуноцитология>> иммундық жүйенің жасушаларын қолданатын сұрақтарын оқыту. Иммуноцитология- иммундық жүйенің жасушаларын оқыту пән ретінде биология   ғылымының бір бөлігі, арнайы бөлімі.

1.3  Пәнді оқытудың мақсаты:
Болашақ биология және аңшылық және аң шаруашылығы мамандары иммундық жүйенің жасушаларын, лимфоциттерді зерттеулері үшін бұл білімді қолдану және табиғи жағдайдағы жануарлар мен адамның жұқпалы ауруларға төзімділігі  түрін анықтауды іс-тәжірибеде игеру, эпизоотологиялық қадағалау үшін аңдардың   ұтымды пайдаланаудың  биологиялық негізін дайындау үшін, оны оларға меңгерту.
1.4. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: 
Иммундық жүйенің жасушаларын, жұқпалы аурулардың жолдарын ұтымды игерудегі практикалық тапсырмаларды шешудегі биологтардың қажетті теориялық білімін құраландыру болып табылады.
1.5 Зерделеу нәтижесі
-ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, қысқаша жазбаны жазу,зерттеу журналын, библиографиялық істі жүргізу және шығу тегін, құрылысын, қызметін ,жіктелуін,қазіргі зерттеу әдістерін анықтау;
-микроскоппен жұмыс істеу, гистологиялық препараттарды дайындап, оны <<оқуды>> және микро, электронды фотобейнелерді айқындай білу, ғылыми тәжрибе сызбасын құрып, оны өткізу және талдау дағдысына ие болу.
 	1.6 Курстың пререквизиті (білім сатысы алдындағы пәндер): 
Пәнді оқуға кіріспес бұрын студент <<Зоология>>, <<Ботаника>>, <<Физиология>>,<<Цитология, гистология,эмбриология>> пәндерін игеру керек.
1.7 Курс постреквизиті: <<Жалпы зоология>>, <<Орнитология>>, <<Микробиология>>, <<Энтомология>>, <<Иммуногенетика>>, <<Генетика>>. 


2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

  № р/қ
           Тақырыптың атауы
            Сағаттар саны


Д
ЗС
СОӨЖ
СӨЖ
Әдебиеттер
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
   Модуль 1 Иммуноцитология пәніне кіріспе
Блок 1 Иммуноцитология курсы мен зерттеу әдістері
1
Кіріспе. Иммуноцитология курсы, иммуноцитологи яның даму перспективалары мен шарттары.
1
1
1
1
1-7
2
Иммуноцитологияның зерттеу әдістері мен даму тарихы                      
11
1
1
     1    
1
     1


     1

1-7
                     Блок 2 Иммундық жүйе
5
     3
Иммундық жүйе және оның қызметі, гуморальдық және клеткалық жүйе
1
1
1
1
1-7
4
Иммундық жүйенің ағзалары
1
1
1
1
1-8
     5
Иммундық жүйенің жасушалары , қанның қорғаныштық қызметі
1
     1
     1
      1
1-7
      Модуль 2 Организмнің иммундық жауабы
Блок 1 Жасушалардың иммундық жауапта бір бірімен әрекеттесуі
     6
Антигендер
1
     1
     1
      1
1-8
     7
Организмнің иммундық жауабы
1
     1
     1
      1
1-9
     8
Иммунологиялық жады
1
     1
     1
      1
1-7
     9
Идиотип антиидиотип
1
     1
     1
      1
1-8
    10
Ұлпа сәйкестілігінің басты жүйесі
1
1
1
1
1-7
    11
Жасушалардың иммундық жауапта бір бірімен әрекеттесуі
1
1
1
1
1
    12
Аллергия
1
1
1
1
1
    13
Антидене түзу
1
1
1
1
1
    14
Табиғи төзімділіктің факторы
1
1
1
1
1
    15
Иммундық жүйенің кемістігі
1
1
1
1
1

5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҮМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ. 
 5.1 Иммуноцитология курсы, иммуноцитологи яның даму перспективалары мен шарттары 
5.2 Иммуноцитологияның зерттеу әдістері мен даму тарихы 
5.3 Иммундық жүйе және оның қызметі, Гуморальдық және клеткалық жүйе
5.4Иммундық жүйенің ағзалар.
5.5 Иммундық жүйенің жасушалары ,қанның қорғаныштық қызметі
5.6 Антигендер.
5.7Организмнің иммундық жауабы
5.8Иммунологиялық жады. 
5.9Идиотип антиидиотип қатынасы
5.10Ұлпа сәйкестілігінің басты жүйесі
5.11Жасушалардың иммундік жауапта бір бірімен әрекеттесуі
5.12Аллергия. 
5.13 Антидене түзу
5.14Табиғи төзімділіктің факторы
5.15 Иммундық жүйенің кемістігі
       6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА
3  кесте -  Пәнің оқу-әдістемелік картасы

                               Тақырыбы
           Көрнекі құралдар,ТОҚ,плакаттар
 Өз бетімен дайындалуға арналған сұрақтар
                         Бақылау түрлері
                               Дәрістер
                      Зертхалық сабақтар
                                       
                                       
                                       
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5

Кіріспе. Иммунология ғылымы және иммунитет туралы түсінік. 
Иммунология ғылымы және иммунитет туралы түсінік. 
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Кіріспе. Иммуноцитология курсы, иммуноцитологи яның даму перспективалары мен шарттары
Ауызша
Иммуноцитохимиялық, цитохимиялық
Иммуноцитохимиялық, цитохимиялық
Микроскоп, Плакаттар, препараттар, медиатехника
Иммуноцитологияның зерттеу әдістері мен даму тарихы
Ауызша
Т- және В- лимфоциттердің шығу тегі. Иммундық жүйенің әрекеті.Иммуноглабулиндердің құрылымы
Т- және В- лимфоциттердің шығу тегі. Иммундық жүйенің әрекеті.Иммуноглабулиндердің құрылымы
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Иммундық жүйе және оның қызметі, Гуморальдық және клеткалық жүйе
Ауызша
Организмнің  қалыптасуы
Организмнің  қалыптасуы
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Иммундық жүйенің жасушалары ,қанның қорғаныштық қызметі
Ауызша
Организмнің иммундық жүйесі 
Организмнің иммундық жүйесі 
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Иммундық жүйенің жасушалары ,қанның қорғаныштық қызметі 
Ауызша
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Плакаттар, препараттар, медиатехника
 Антигендер. 
Ауызша
Организмнің иммундық жүйесі 
Организмнің иммундық жүйесі 
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Организмнің иммундық жауабы 
Тест
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Иммунологиялық жады. 

Ауызша
Организмнің иммундық жүйесі. 
Организмнің иммундық жүйесі 
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Идиотип антиидиотип қатынасы.
Ауызша
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Ұлпа сәйкестілігінің басты жүйесі 
Ауызша
Организмнің иммундық жүйесі 
Организмнің иммундық жүйесі.
Плакаттар, препараттар, медиатехника
Жасушалардың иммундік жауапта бір бірімен әрекеттесуі 
Бақылау
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі 
Плакаттар препараттар, медиатехника
Аллергия. 

Организмнің иммундық жүйесі 
Организмнің иммундық жүйесі 
Плакаттар препараттар, медиатехника
Антидене түзу 
Ауызша
Негізгі түсініктер мен ұғымдар, антигендердің жіктелуі.
Табиғи төзімділіктің факторы 
Плакаттар препараттар, медиатехника
Табиғи төзімділіктің факторы.
Ауызша
Организмнің иммундық  кемістігі.
Иммундық жүйенің кемістігі
Плакаттар препараттар, медиатехника
Иммундық жүйенің кемістігі 
Тест


7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ
4 Кесте - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы
Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдарының атаулары
Экземпляр саны
Студент саны
Қамтамасыздану %
1 .  А.Қ .Бұлашев Иммунология, Астана- 1998   

20
16
100
2.  Стамбеков Ж.С Генетика, 2002 жыл, Новосибирск 

10
16
50
3.Т.Несіпбаев Жануарлар физиологиясы , Қайнар баспасы, 1995 

8
16
50
4.   З.Қ. Тоқаев цитология, эмбриология, гистология, Алматы -2006

6
16
100
5.Млекопитающие фауны СССР . Определители фауны.1963

2
16
10
6.Колосова Л.Д. Лукьянова И.В. Териология в2 томах, 1972

5
16
15
7.Наумов Н.П. Омыртқасыздар зоологиясы М 1979

4
16
20


8. ӘДЕБИЕТТЕР.
 1 .  А.Қ .Бұлашев Иммунология, Астана- 1998   
 2.  Стамбеков Ж.С Генетика, 2002 жыл, Новосибирск 
 3.Т.Несіпбаев Жануарлар физиологиясы , Қайнар баспасы, 1995 
 4.   З.Қ. Тоқаев цитология, эмбриология, гистология, Алматы -2006
 5.Млекопитающие фауны СССР . Определители фауны.1963
 6.Колосова Л.Д. Лукьянова И.В. Териология в2 томах, 1972
 7.Наумов Н.П. Омыртқасыздар зоологиясы М 1979


Пәндер