Файл қосу

әдебиеті - том - томдық - басындағы - ғасыр - хіх - өмірі



ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3-деңгейлі СМЖ
құжаты
                                       
                                   ПОӘК


ПОӘК 042-18-28.1.23/02-2013

ПОӘК
<<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>>
пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы

______2013 жылғы 
                             № 1басылым 



                                       
                                       
          5 В 011700- Қазақ тілі мен әдебиеті  
5В 012100 -  Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мамандығына арналған
                                       
<<ХІХ-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> 
                                       
          ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
                                        
СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
  





                                       
                                СЕМЕЙ 2014
                                       
                                Кіріспе
1 ӘЗІРЛЕГЕН
СабырбаеваР.Қ.  -  қазақ әдебиеті  кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к.
_____________    <<___>> ___________20___ жыл.
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1   Қазақ әдебиеті кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20___ жыл.
Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С.
2.2  Филология   факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,  бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20___ жыл.
Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20 ___жыл.
                  
ОӘК төрағасы   _________________Искакова Г.К. 
4  <<____>> __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің 
№ 1 БАСЫЛЫМЫ  
                                       
                                       







                                Мазмұны

1  Жалпы ережелер
2  Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша  сағаттарға бөлу  
3  Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 
4  Курс форматы
5  Курс саясаты 
6  Бағалау саясаты 
  7  Әдебиеттер



















1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1  Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
     Сабырбаева Р.Қ. -   қазақ әдебиеті кафедрасының доцент м.а.,ф.ғ.к.
Кафедра: Қазақ әдебиеті
Ақпараттық  қатынас:  телефон:  8-778-320-28-37
Сабақ өтетін орын:  №8 оқу ғимараты, 227,213, дәрісхана
Кредит саны: 3
       1.2  Пәннің қысқаша мазмұны: Пәннің оқу-әдістемелік кешені Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары құрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.
ХІХ-ХХғ басындағы қазақ әдебиеті-ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Студенттерге кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалары жайында,ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы,көркемдік,стильдік жалғастығы,әлемдік озық үлгілерімен үндестігінен түсінік беру.Жаңашылдықпен түлеген реалистік әдебиетіміздің алыптары шығармаларындағы көркемдік шеберлік сырлары да тереңдетіле оқытылады.Бұл мақсаттың  аясында қазақ сөз өнерінің философиялық,гуманистік-ағартушылық,эстетикалық мазмұнын жан-жақты қамту басты бағдар болмақ.
          	1.3 Пәнді оқытудың мақсаты:
         <<ХІХ-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> пәнін жоғары мектепте оқытудың негізгі мақсаты- студенттерге халқымыздың бай да мазмұнды, әдеби мұрасын таныту.  
Маман әдебиетші дайындау,оның жалпы қазақ әдебиеті туралы ғылымды жүйелі түрде меңгеру,игеру міндетімен сабақтас.Кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, студент бойына қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге осы кезең әдебиетінің   ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. 
1.4 Пәнді оқытудың міндеттері:
* XIX-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің басты әдеби сарыны-отарлыкезгіге қарсы туған азаттық сарыны екенін саралап, таныту;
* осы ғасыр әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдык, жазба әдебиеттіңдүниеге келуін оқыту;
* XIX-ХХ ғ басындағы әдебиеттегі әдеби бағыттар мен ағымдар, сөз өрнектерінигеру;
Абай шығармашылығының маңызы мен тағылымын таныту;
* пәнді оқыту барысында студенттерге жекелеген шығармалардыңжанрлық сипаты, тақырыбы мен идеясы, көркемдік дәрежесі менмазмұны жайлы білімдерін қалыптастыру;
*  Дәуір әдебиетін тарихи сабақтастық тұрғысынан оқыта отырып,жалпы ұлт әдебиеті тарихынан алар орны мен кейінгі әдебиетке тигізгенәсері және ықпалын межелеп беру.
* ХХ ғасыр басындағы тарихи жағдайға шолу, оқу-ағарту жайы мен баспасөз ісінің дамуын, жанрлардың дамуын түсіндіру;
* ХХ ғасыр басындағы саяси, әлеуметтік өзгерістер, мәдени жаңарулардың ұлттық әдебиетке тікелей қозғау салуы. Қазақ әдебиетінің тақырыптық, жанрлық, көркемдік жағынан өркендеуін таныту;
* 1916 жылғы оқиғалардың тарихи мәні мен  ол турасындағы жыр-дастандардың сипатын анықтау.
 1.5 Оқыту нәтижесі: XIX-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы  курсын оқу барысында студент әдеби мұраны игерудегі зерттеу нәтижелерін меңгере отырып,әдебиет тарихы мәселелерін ары қарай қарастырады
Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс:
* XIX-ХХ ғ басындағы қазақ әдебиетінің өзіндік табиғатын меңгереді;
* XIX- ХХ ғ басындағы қазақ әдебиетінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлымағлұмат алады.
* XIX- ХХ ғ басындағы  қазақ әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, жанрларытуралы терең білім алады.
* XIX -ХХ ғ басындағы  қазақ әдебиетінің жекелеген нұсқалары, олардың поэтикасы туралы жан-жақты білім алады.
* XIX - ХХ ғ басындағы   қазақ әдебиеті  мұраларының мәтінімен танысып,олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікірқалыптастырады.
* теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді.
* зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады.
* кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді.
    	Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар 
         XIX-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы туралы жан-жақты мәліметті бекіту,орнықтыру мақсатында студентті өзіндік,шығармашылық,ғылыми жұмыстарға бағыттап,дағдыландырады.  
1.6 Курстың пререквизиттері:
  <<ХІХ-ХХғ басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> курсын меңгеру үшін студенттер келесі пәндерді қосымша оқу қажет: 
* Ежелгі дәуір әдебиеті 
* Қазақ  хандығы дәуіріндегі әдебиет
1.7 Курстың постреквизиті:  
*  Қазіргі дәуірдегі қазақ әдебиеті (20 және21 ғ. Бас кезі)
* Әдебиет теориясы.
* Абайтану.
* Шығыс әдебиетінің тарихы.
* Әдебиет теориясы. 
* Қазақ әдеби сынының тарихы.
    
          2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША  САҒАТТАРҒА БӨЛУ 
                                                                  1 Кесте 


Тақырыптар атауы
                               сағаттар
                             әдебиеттер


Дәріс
Тәжір
ОСӨЖ
СӨЖ

                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
1 
 1 модуль.     
 ХІХ ғасырдағы ел тарихы және әдебиет
19 ғасырдағы ұлттық сөз өнері дамуының тарихи әдеби сипаты 
1
1
1,5
2,5
Әдебиет тарихы Әуезов М.А-1991,240-бет
Мұқанов.С.
Қазақтың ХҮІІІ-ХІХғ әдебиет тарихынан очерктер.А,
1942
Қ.Жұмалиев.
ХҮІІІ-ХІХ ғ әдебиеті.
ХІХ ғасыр әдебиеті "Ана тілі>>,1992 6-том

2
Дәстүрлі ақындық поэзия.
Д.Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы 
1
1
1,5
2,5
ХІХ ғасыр әдебиеті "Ана тілі>>,1992 6-том
<<Бес ғасыр жырлайды>>1989 1-том
3
М.Өтемісұлының әдеби мұрасы


1
1
1,5
2,5
Х.Досмұхамедұлы Аламан.Құр.
Ғ.Әнесов,А.Мектепов.Ш.Керімов.А-1991,176-бет
Б.Аманшин.Махамбеттің тағдыры:2003,
380-бет
4
Шернияз Жарылғасұлының өмірі мен шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
<<Үш ғасыр жырлайды>>А.,
1965
Х.Сүйіншәлиев <<Қазақ әдебиетінің қалыптасу кезеңдері>>
5
Шортанбай Қанайұлының әдеби мұрасы

1

1,5
2,5
Х.Сүйіншәлиев <<Қазақ әдебиетінің қалыптасу кезеңдері>>
Мәдібай Қ.ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті 
1кітап.А.,2001,
196-бет.
6
Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
7
Майлықожа Сұлтанқожаұлының әдеби мұрасы
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет
8 
Базар Оңдасұлының өмірі мен шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
9 
Мұрат Мөңкеұлының әдеби мұрасы
1
1
1,5
2,5
Б.Омарұлы М.Мөңкеұлы Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
10 
Өнер тұтастығы мазмұнындағы ақындар поэзиясы(сал-серілер,әнші-ақындар)Біржан сал Қожағұлұлының шығармашылығы, Сара Тастанбекқызының өмірі,шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет 
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
 Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
11 
Ақан сері Қорамсаұлының өмірі,шығармашылығы, Сегіз сері Баһрамұлы Шақшақовтың шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет 
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
12 
  Ә.Найманбайұлының өмірі,шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет 
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
13 
Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғалымдық қызметі
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет 
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
14 
Ыбырай Алтынсаринның өмірі мен ағартушылық қызметі,әдеби мұрасы.
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет 
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет 
Дербісалин Ә     Ыбырай Алтынсарин   
15
Абай Құнанбайұлының шығармашылық өмірбаяны. Абайдың ақын шәкірттері.Ақылбай Абайұлы,Мағауия Абайұлы,Көкбай т.б. 
1
1
1,5
2,5
Сүйіншәлиев Х.Қазақ әдебиетінің тарихыА,2006,
904-бет 
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет









16







17
2-модуль ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті дамуының алғашқы кезеңі. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетіндегі негізгі бағыттар. 
 Діни-ағартушылық бағыт. 
 Бағыттың басты өкілдері. Н.Наушабайұлы (1855-1919). Шәді Жәңгірұлы (1855-1933). М.Қалтайұлы (1869-1916) 



Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы (1858-1931)
. 


1







1
1







1

















1,5







1,5










2,5







2,5








Б.Кенжебаев ХХғ басындағы әдебиет А,1993
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том.2005,438-бет

Б.Кенжебаев ХХғ басындағы әдебиет А,1993
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том.2005,438-бет

18
 Ағартушы-демократтық бағыт. Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931
1
1
1,5
2,5
Б.Кенжебаев ХХғ басындағы әдебиет А,1993
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
19
М.Сералин шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Б.Кенжебаев ХХғ басындағы әдебиет А,1993
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
20
С.Торайғыров шығармашылығы 
1
1
1,5
2,5
Б.Кенжебаев ХХғ басындағы әдебиет А,1993 Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
21
С.Дөнентаев шығармашылығы

1
1
1,5
2,5
Б.Кенжебаев ХХғ басындағы әдебиет А,1993
22
Азатшыл-демократтық бағыт. Ахмет Байтұрсынұлы (1873-1938).

1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
23
Ғ.Қараш шығармашылығы 
1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
24
Міржақып Дулатұлы (1885-1935).

1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
25
Ж.Аймауытов шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
26
М.Жұмабаев шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.ІҮ том2005,438-бет
27
Б.Күлеев-лирик ақын
1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
28
Б.Майлин шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-
29
С.Сейфуллин шығармашылығы
1
1
1,5
2,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет
30
І.Жансүгіров шығармашылығы

1


30
1


15
1,5


22,5
2,5


67,5
Қазақ әдебиетінің тарихы.10 томдық.Ү том2005,438-бет


3  ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
         Студент аталған  курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.
 4  КУРС ФОРМАТЫ
Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды  орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. 
Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте  негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді  жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан,  бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық  білімі, белсенділігі,  ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 
Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді.
5  КУРС САЯСАТЫ 
Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жұмыстарын орындағаны жөніндегі  ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті  тапсырмалар  соңғы аптаға дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу  міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жаттау,бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.);  Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет.

6  БАҒАЛАУ САЯСАТЫ

<<ХІХ-ХХ ғ басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> пәнінен бағалау ұпайлары
	
                                   Апта
                            Бақылау түрі
                             Барлық ұпай
                                Ескерту
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4

1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу
                                      30

                                       1
Семинар 
ОЖСӨЖ
СӨЖ
                                       0
                                       0
                                      0 

                                       2
Семинар 
ОСӨЖ
СӨЖ
                                      15
                                      10 
                                       

                                       3
Семинар 
ОЖСӨЖ
СӨЖ
                                      15
                                       0
                                      25 

                                       4
Семинар 
ОЖСӨЖ 
СӨЖ 
                                      15
                                      10 
                                       

                                       5
Семинар 
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      20
                                       0
                                      25
                                        

                                       6
Семинар
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      20
                                      10 
                                       0

                                       7
Семинар 
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
Аралық бақылау
                                      20
                                       0
                                      25
                                      60 

                                       8
Семинар 
ОСӨЖ 
СӨЖ
                                       
                                        
                                       

1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай
                                      300

                                       
9-15 апта аралығында дәріске қатысу
                                      30

                                       9
Семинар
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      15
                                       
                                       

                                      10
Семинар
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      15
                                      10 
                                       

                                      11
Семинар
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      15
                                       0
                                      25

                                      12
Семинар
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      15
                                      10 
                                       0

                                      13
Семинар
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      15
                                       0
                                      25

                                      14
Семинар
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
                                      15
                                      10 
                                       0

                                      15
Семинар 
ОЖСӨЖ 
СӨЖ
Аралық бақылау 
                                      15
                                       0
                                      25
                                      60

9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай
                                      300

Емтихан бойынша қорытынды ұпай
                                      400

Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай
                                     1000


* ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.Х.Сүйіншәлиев XIXғ әдебиеті А-1992
7.2.Қоңыратбаев.Ә  Қазақ әдебиетінің тарихы. А-1994
7.3.Әуезов.М  Әдебиет тарихы А-91
7.4.Байтұрсынов А  Әдебиет танытқыш      Ақ жол    А-91
7.5 Жұмалиев Қ   XVIII-XIXғ қазақ әдебиеті   А-67
7.6 Дербісалин Ә     Ыбырай Алтынсарин   
7.7 XVIII-XIX ғ қазақ  ақын-жазушыларының шығармалары       А-62
7.8 Мағауин М      Ғасырлар бедері    А-91 
7.9 Мәдібай К     Зар заман ағымы    А-97
7.10 Исмаилов Е      Ақындар   А-56
7.11 XIXғ қазақ поэзиясы    А-1985
7.12 XIXғ қазақ ақындары   А-1988
7.13   Омаров Б  Зар заман поэзиясы     А-2000ж
7.14   Әуезов М. Әдебиет тарихы.  -  Алматы, 1991.
7.15.Байтұрсынов А. Әдебиет танытқыш // Шығармалар.  -  Алматы, 1989.
7.16.Дербісәлин Ә. Қазақтың Октябрь алдындағы демократияшыл әдебиеті.  -  Алматы, 1966.
7.17.Кенжебаев  Б.XX ғасыр бас кезіндегі қазақ әдебиеті.  -  Алматы, 1994.
7.18.Исмайлов Е. XX ғасырдағы қазақ әдебиеті.  -  Алматы, 1940.
7.19.Қазақ әдебиетінің тарихы II том, II кітап.  -  Алматы, 1965.
7.20.Кенжебаев Б., Есназаров Ө. XX ғ.б. Қазақ әдебиеті.  -  Алматы, 1966.
7.21.Мұқанұлы С. XX ғасырдағы қазақ әдебиеті.  -  Қызыл Орда, 1932.
7.22.20-30 жылдарындағы қазақ әдебиеті.  -  Алматы, 1997.
 Қоныратбаев Ә. Қазақ әдебиетінің тарихы. .  -  Алматы, 1994
7.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.1 Бекбосынов М.Н. ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті. - Семей, 2008.- 114 б.
7.2.2 Жанпейісова С.С. Қазақ прозасындағы әнші ақындар бейнесі: Филология ғылымд. канд. дис. автореф. / әл- Фараби атын. ҚазҰУ.- Алматы, 2010.- 30б.
7.2.3 Жүнісов С. Ақан сері: Роман. 1-2-кітап.-Алматы: Жазушы, 2008.- 397б.
7.2.4 Қазақ ұлт-азаттық қозғалысы: Көп томдық. Т.17 -Астана: Астана 
полиграфия, 2010.- 320 б.
7.2.5 Қыраубаева А. Шығармалар жинағы. 5-томдық. Т.3. Шығыстық қисса- 
дастандар.- Алматы: Өнер, 2010.- 342 б.
7.2.6 Махамбет.Жорық жырлары 2007.-404 б.
7.2.7 Нар заман мен зар заман поэзиясы: (Асанқайғыдан Кердері Әбубәкірге 
дейін): Жыр- толғаулар.- Алматы: Раритет, 2007.- 375 б.
7.2.8 Сүйінбай А. Бөрілі менің байрағым: Жыр толғау, айтыстар, естеліктер.  - 
Алматы:, 2009.- 271 б.
7.2.9. Алтынсарин Ы. Этнографиялық очерктер және ауыз әдебиет үлгілері- 
Астана: Алтын кітап, 2007.- 164б.
7.2.10 Ахметов З. Таңдамалы. Т.1 Алматы: Ана тілі, 2008.- 279б
7.2.11 Базар ж. Шығармалары. Қорқыт Ата атынд. Қызылорда мемл. ун-ті.-  
Астана: Фолиант, 2008.- 379 б.- (Сырдария кітапханасы).
7.2.12 Баймыш Л.Қ. Орталық Қазақстан ақындары шығармашылығындағы 
отаршылдыққа қарсылық көрінісі: Филология ғылымд. канд.... дис. автореф. -Астана, 2010.- 30 с.
7.2.13. Ербай Т.М. Абай шығармашылығындағы Бұқар, Дулат, Шортанбай 
дәстүрі: филолог. ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін алу үшін дайынд. дис. 
автореф. - Алматы, 2009.- 30 б.
7.2.14. Ердембеков Б. Абайдың әдеби ортасы. Семей, 2010
7.2.15.Сәтбаева Ш. Шәкәрім Құдайбердиев. .  -  Алматы, 1990.
7.2.16.Талжанов С. Аударма және қазақ әдебиетінің мәселелері. -Алматы,1975.
7.2.17.Мұхамедханов Қ. Абай мұрагерлері. .  -  Алматы, 1995.
7.2.18.Әбдірахманов Т. Таланттар тағылымы.  -  Алматы, 1988.
7.2.19.Қойгелдиев М. Алаш қозғалысы. .  -  Алматы, 1995.
7.2.20..Сыздықова Р. Ахмет Байтұрсынов. .  -  Алматы, 1990




Пәндер