Файл қосу
Куй үйренуге шығармаға үйрену
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Негізгі аспап Домбыра>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін Мұғалімдерге АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : ______________________Серіков Ә.С. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра >> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7. * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура<<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Негізгі аспап 5В0110600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты әдіснамалық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім беудің мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * Негізгі аспап қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; * болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 6_ 3.5 Курсттың пререквизиттері: Негізгі аспап негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 3.6 Курсттың постреквизиттері: Негізгі аспап әдістемесі, оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: Курс семестр кредит тер Тәжірбиелік ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 курс 5 1 15 сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат емтихан 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) Кесте 2 Пәннің мазмұны сағат саны 1 2 Тәжірбиелік сабақтар Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары.Этюдтар 3 Гаммалар жане арпеджиолар. Күлделі этюдтар 3 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету Құрманғазы күйлерін ойнау жане талқылау. 4 Куй үйренуге шығармаға үйренуі ,гамма жане арпеджио куйлерді меңгеру. 5 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары. 5.2. 7-12 Гаммалар жане арпеджиолар храматикалық гамма 5.3. 13-18 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету оларды талқылау 5.4. 19-22,5 Куй үйренуге шығармаға үйрену ,шығарма олшемдерін санау білу.өткен тақырыптарды қаитаоап жүру. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 7_ 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 Тақырыбы Көрнеклік құралдар Өзбетімен дайындалу сұрағы Бақылау түрі Дәріс Тәжірбиелік сабақтар ЛАБ. Сабақ тар 1 2 3 4 5 6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары. Аспапта орындау Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары неде деп ойлайсыңдар? Аспапта орындау Гаммалар жане арпеджиолар Аспапта орындау * Гамма әдіснамалық сипаттамасын * талдау Аспапта орындау Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету Аспапта орындау * Музыканың басқа пәндермен байланысы, * Олардың ерекшеліктері мен ұқсастықтары Аспапта орындау Куй үйренуге шығармаға үйрену Аспапта орындау Арпеджиоларды орындау Аспапта орындау 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың аттары Дана саны Студент саны Қамтама-у пайызы 1 2 3 4 Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі 1 2 100 Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі екінші тарауы 1 2 100 Құрманғазы: Күйлер /құраст., түсініктерін жазған Қ. Ахмедияров.-Алматы:Өнер,2005 1 2 100 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979 1 2 100 8 ӘДЕБИЕТТЕР Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену мектебі Құрманғазы:Күйлер/құраст.,түсініктерін жазған Қ.Ахмедияров.- Алматы:Өнер,2005 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК 28/08-2013 Оқытушыларға арналған <<Негізгі музыкалық аспап>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Негізгі музыкалық аспап>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 28/08-2013 Ред. № 1 _______2013__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Кайдарова.К.М. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1___ от <<28___>>_08____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<_29__>>_08_______ 2013 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 28/08-2013 Ред. № 1 _______2013_ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) 5 Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 8 Әдебиеттер ПОӘК 28/08-2013 Ред. № 1 _______2013__ ж. Бет 4__ 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Оқытушыларға арналған <<Негізгі музыкалық аспап>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орынының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыларға арналған <<Негізгі музыкалық аспап>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7. * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура<<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Жалпы білім беретін мектептің жұмысына жоғарғы квалификациялы ән-күй мұғалімін дайындауда музыкалық аспаптарды оқытудың орны айрықша. Аспаптарды үйрету мақсатында оның шығу тарихын, орындау мәнерін білген жөн. Классикалық аспаптармен қатар қазақ халқының өзіне тән мол мұрасының бір саласы фольклорлық аспаптарды оқып білу қажеттігін туғызады. Музыкалық аспапты үйреніп ойнау кезінде студент міндетті түрде аспап үнінің сапасына, оның айқын, әрі таза шығуын, естілу жайларына баса көңіл бөліп, өзін-өзі қадағалап отыруы керек. Әсіресе, аспап үнінің біркелкі шығуы үшін әр дыбысты айқын, нақ басып келесі нотаға ауысқан кезде саусақтардың қозғалысын жылдамдату арқылы тез ойнау дәрежесіне жетілдіруге болады. Мұндай әдісте шапшаң ойналатын шығармаларды орындағанда үннің сапасы да сақталады. Баса көңіл бөлетін жәй-аппликатураны дұрыс игергеннен кейін студент өзіне керекті жылдамдықты біртіндеп үйренгені абзал. Аспапта орындаушылық тәсілдерді үйретіп, шындағанда халық музыкасының әсерін ескерген дұрыс. Бала кезінен таныс төл туындылар әр алуан орындаушының әдістері тез және ойдағыдай игеруге көмектеседі. ПОӘК 28/08-2013 Ред. № 1 _______2013__ ж. Бет 5__ 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Негізгі музыкалық аспап 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Негізгі музыкалық аспап пәнінің мақсаты: Негізгі музыкалық аспапты еркін ойнау. Түрлі музыкалық шығармаларды беттен оқып ойнау тәсілдерін үйрену. Техникалық жаттығулардың әр түрін біліп ойнау. Мектеп бағдарламасына кіретін әндерді басқа тональноске транспорт жасай білу.Таныс әндерді аспапта есту қабілеті бойынша ойнау. Музыкалык, қабіліттерін дамыту. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи - теориялық, музыка орындаушылық, психология - педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. музыкалық оймен артистік және музыкалық есте сақтау, ырғақты сезіну, музыкалық есту қабілетіне жол ашады. + Пәннің негізгі мақсаты: Негізгі аспапты меңгеру курсының жеке-дара сабақтарының түрлері әр студенттің мүмкіндігіне назар салып, жан-жақы зерттеуге жағдай туғызады. Негізгі аспапты оқып үйрену курсының алғашқы кезеңінде студенттің кәсіби дайындығының деңгейі мен орындаушылық шеберлігі анықталады. Музыкалық материал техникалық және көркемдік жағынан әртүрлі, әрі жан-жақты болуы тиіс. Студенттің ойнау дағдылары мен шеберлікті меңгеруіне байланысты музыкалық шығармалардың стилі мен сипатын бірте-бірте күрделендірілген жөн. Сонымен қатар, студенттер мажор мен минор гаммалары мен арпеджио ойнауды меңгеріп, күрделі шығармалармен қатар көп дауысты үлгіде жазылған шығармаларды үйреніп орындағаны жөн. Сонымен, музыкалық шығармаларды жоғары кәсіби деңгейде орындау. 3.4 Оқытудың нәтижесі: * Жалпы білім беретін мектепте музыка сабағын кәсіптік деңгейде жүргізу; * Музыкалық аспаптарды (күйсандық, сырнай) еркін меңгеріп, мектеп бағдарламасында белгіленген музыкалық шығармаларды орындау. * Сүйемелдеу дағдыларын меңгеріп, өз орындауындағы әндерді, жеке әншілер мен хорды сүйемелдей білу. * Нотаны оқып ойнау, нотасы жоқ әндерді есту арқылы сүйемелдеу, түрлі сарындылыққа көше білу, ансамбль, оркестрге қосылып ойнай білу; * Музыкалық репертуарлармен өздігінше жұмыс істей білу; * Оқу әдістемелік әдебиеттермен танысып, оларды пайдалану; * Педагогикалық шеберлікті меңгеріп, мектеп оқушыларының алдында музыка жөнінде қызықты әңгіме өткізіп, музыкалық шығарманы шебер орындай білу. * ПОӘК 28/08-2013 Ред. № 1 _______2013__ ж. Бет 6_ 3.5. Пререквизиттер: - Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу. 3.6. |Постреквизиттер: - Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау, - Музыкалық білім әдістемесі. 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: Курс семестр кредит тер Тәжірбиелік ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 курс 5-семестр 1 15 сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат емтихан 4. Пәннің оқу мазмұны(модульдер) р\с Тәжірибелік сабақтар Сағат саны 1 Әр түрлі шағын шығармалар; халық әндері, билер, күйлер, қазақ авторларының шығармалары, мектеп әндері; 3 2 До мажор, соль мажор, фа мажор, ля минор, ре минор арпеджиоларының қысқа түрін екі қолмен, екі октавада, ұзақ түрін төрт октавада орындау; 2 3 Жеңіл шығармалардың нотасын оң қолмен немесе екі қолмен оқып, ойнау, мектеп әндерінің сүйемелдеулерін ойнау. 2 4 Музыкалық шығармаларды талдап ойнау. 3 5 Мектеп бағдарламасынан балалар әндерін ойнау. 3 6 Техникалық жаттығуларды аспапта ойнау. 2 Барлығы 15 * СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ * Музыкалық аспаптың шығу тарихымен танысу. * Сырнай аспабының құрылымы. * Оң және сол жақ клавиатурасымен танысып аспапты дұрыс ұстауын үйрену. ПОӘК 28/08-2013 Ред. № 1 _______2013__ ж. Бет 7_ * До, соль, фа мажор гаммаларын аспапта ойнау. * Шағын музыкалық шығармаларды аспапта талдау. * Музыкалық әліппені оқып білу. * Динамика белгілерімен танысу. * Аппликатура сауаттылығымен танысу. * Көрікпен жасалатын жұмыстар. * Шттрих белгілерін оқып білу. * Мектеп әндерін аспапта талдап ойнау. * Музыкалық шығармаларды аспапта талдап ойнау. * Музыкалық сөйлемдермен жасалатын жұмыс. * Этюдтарды аспапта талдап ойнау. * Техникалық жаттығуларды аспапта ойнау. * Ойнаған шығармалардың көркемдік бейнесін анықтау. * Шығарманы жатқа орындау. 6. Пәннің оқу - әдістемелік картасы Апта Тапсырма тақырыптары Сынып сағаты. Сөж тапсырманың № Сөж ең жоғарғы балы Қолданған көрнекі құралдар, ТСО материалдық ақпарат. Ж\с М\б 1.2.3. Тақырып 1. Нота әліппесімен танысу. Аспаппен танысу, аспап құрылысы, аспапта дұрыс отыру қолды дұрыс ұстау. Мех жүргізу. 1,2,3. №1,2. 3 Нота әдебиеті, аспап. 4.5.6. Тақырып 3. Штрих, гаммаларды арпеджио, аккордтарды үйрену. Әуеннің жүрү жолы. Әуенді бір қалыпты жұргізу жұмысы. 7,8,9. № 3. 3 Нота әдебиеті, аспап. 7.8.9. Тақырып 4. Такт. Өлшем. Ырғақ. 10,11,12. № 4. 3 Нота әдебиеті, аспап. 10.11.12. Музыкалық шығарманың мәтінімен танысу. № 5.6. 3 Нота әдебиеті, аспап. 13.14.15. Ырғақтық жұмыс, көрікпен жумыс жасау. № 7,5 3 Нота әдебиеті, аспап. Бақылау БАРЛЫҒЫ: 15 ПОӘК 28/08-2013 Ред. № 1 _______2013__ ж. Бет 8_ 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Р/с Тақырып Қолданылған әдебиет кітап саны студент саны 1. Бастаушылармен алғашқы сабақ. Алексеев И.Д. Методика преп.на баяне 3 4 2. Төменгі сынып оқушыларымен жұмыс. Алексеев И.Д. Методика преп.на баяне 3 4 3. Жоғарғы сынып оқушыларымен жұмыс. Алексеев И.Д. Методика преп.на баяне 3 4 4. Аспапта дыбыс шығару және штрихтар. Мотов В.Н., Гаврилов Л.В. Постановка рук и посадка исполнителя 3 4 5. Аспаптағы аппликатура. Мотов В.Н., Гаврилов Л.В. Постановка рук и посадка исполнителя 3 4 6. Этюдпен жаттығулар. Техника дамыту. Демченко В. Технические упражнения на баяне 3 4 7. Музыкалық шығармалармен жұмыс. Оберюхтин М. Проблемы испол.на баяне 3 4 8. Нотаны беттен оқу және баянда транспорттау жасай алу. Онегин А.Е. Школа игры на баяне 3 4 9. Ансамбльмен оркестрде ойнау. Максимов Е. Ансамбли и оркестры баянистов 3 4 10. Баян аспабының және баянистер орындаушылығының даму жолдары. Мирек А.Е. Из истории аккордеона и баяна 3 4 11 Қазақ халық әндерімен жұмыс жасау. Б.Мустафин,Т.Мустафина Т.Алыбаев,З.Смакова - Сырнай үйрену мектебі. 2 4 8. ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТТЕР * Музыкально - педагогическая подготовка учителя. - М., 1973 * Краткий музыкальный словарь-справочник.-М.,2002 * Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания. - А., 1987 * Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006. * Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006. * Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 * Прозорова, А.Н. Первые шаги в мир музыки :Учебное пособие .-М.,2005 * Хрестоматии к программам по музыке 1 - 6 классы
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz