Файл қосу

Жалпы мағлұмат



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
                                       
3 деңгейлі СМК құжаты 
                                   ПОӘК
                                   ПОӘК
                              042-0.1.00 /02-2013
                      Оқытушыға арналған
<<12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері>> пәні бойынша жұмыс бағдарламасы
                                02.09.2013 ж. 
                              №1 басылым

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
 Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы
<<12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері>>
            пәнінен оқу-әдістемелік кешен
 5B010900 <<Математика>>   мамандығына  арналған
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
*  
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                    2014ж.
                                       
Алғы сөз
1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған: 
Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының  аға оқытушысы 
Бахтинова Э.Т. _______ <<___>>__________ 2014ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама № ______ "____" _____________ 2014 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды
Хаттама  №____  <<____>>  __________  2014ж. 

Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды    
Хаттама  №____  <<____>>  __________  2014 ж. 

Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________ 


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
                                мазмұны 

1. Қолданылу аймағы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы мағлұмат
4. Оқу пәнінің  мазмұны   
5. СӨЖ тақырыптары 
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы  
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы   
8. Әдебиеттер  

* ПАЙДАЛАНУ ОБЛЫСЫ
* <<12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері>>   пәні бойынша оқу бағдарламасының оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіретін  оқытушыға арналған пәннің оқу бағдарламасы 5В010900"Математика" мамандығындағы студенттерге арналған. Бұл кешен студенттерді курс мазмұнымен, курстың актуалдығы мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және  дағдыларымен таныстырады. 
* 
* НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

 -  Государственный общеобязательный стандарт образования специальности 5В010900  -  <<Математика>>
 -  СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
 -  ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>.
3.  ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР


3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы 
Профильдік мектепте математиканы оқытудың ерекшеліктерін қарастыру, мектеп математика курсының әртүрлі тарауларын тереңдетіп оқыту: алгебра, анализ және геометрия, мектеп есептерін шығарудың әртүрлі технологияларын қолдану арқылы әртүрлі әдістермен қиындатылған есептерді шешу технологиясы.

3.2. " 12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері " курсының мақсаты: бейңндік мектепте математиканы оқытудың ерекшеліктерін қарастыру, мектеп математика курсының әртүрлі тарауларын тереңдетіп оқыту

3.3. Курсты оқытудың негізгі міндеті
студенттерге бұрыннан белгілі мағлұматтар қорын жеткізу (анықтамалар, теоремалар, олардың дәлелдемелері,олардың арасындағы байланыс);
-есептерді шешу әдістерімен таныстыру;
-студенттердің логикалық ойлауы мен математикалық мәдениетін дамыту;
-математикалық интуициясын дамыту;
-мектептегі алгебра және анализ бастамалары курсында, физика және басқа математикалық пәндерді меңгергенде алған білімдерін қолдана білу дағдысын қалыптастыру.


3.4.	 Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы:
Пәнді оқу барысында студенттер төмендегідей нәтижелерге ие болуы керек:
-есептерді шешудің әртүрлі әдістерін білу;
-теорияның негізгі тұстарын білу;
-алған білімдерін нақты жағдайларда қолдана білу.


3.5. Курстың пререквизиті: Студент мектеп математика курсының материалын және математикалық әдебиеттер мен жұмыс істей білуі керек 
3.6.  Курстың постреквизиті: жоқ
3.7 Оқу жұмысының жоспарынан көшірме

Кесте-1. Оқу жұмысының жоспарынан көшірме
                                   Курс
                                Семестр
                                Кредиты
                                     ЛК
                                   (час.)
                                    СПЗ
                                   (час.)
                                     ЛЗ
                                   (час.)
                                   СРСП
                                   (час.)
                                    СРС
                                   (час.)
                                  Всего
                                   (час.)
                                  Форма
                              итогового
                               контроля
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8
                                       9
                                      10
                                       4
                                       7
                                       3
                                      30
                                      15
                                       0
                                     22,5
                                     67,5
                                      135
                                Экзамен

4. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
Кесте-2. Сабақтардың түрлеріне байланысты сағаттардың бөлінуі
Тақырыптың атауы
Дәріс
Прак. сабақ
1.Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім беруді іске асырудың шарты ретінде
                                       
                                       
                                       2
                                       
                                       
                                       1
2.Мектепте вариативті білім беру мазмұнын құрудың дидактикалық шарты
                                       
                                       
                                       2
                                       
                                       
1
3. Білім беру мазмұнының дифференциациясы. КР-да жалпыға ортақ орта білім беру реформасы

                                       2
                                       
1
4. КР мектебінің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі
                                       
                                       2
                                       
                                       1
                                       
5. Профильдік оқытудың мақсаты. Мектепті профильдеуде қоғамдық сұраныс
                                       
                                       2

                                       1
6. Профильдік оқытудың шетелдік тәжірибесі. Профильдік оқытудың отандық тәжірибесі.
                                       
                                       
                                       2
                                       
                                       1
                                       
7. Профильдің профилизациясы мен структурасының мүмкін бағыттары
                                       
                                       2
                                       
1
8. Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін формалары
                                       
                                       
                                       
                                       2
                                       
                                       
                                       
1
9. Негізгі мектепте профиль алды дайындығы 
                                       
                                       2
                                       
                                       
10. Бастапқы және орта білім беру жүйесінде профильдік білімдік саясат
                                       2
                                       1
11. Профильдік деңгей үшін алгебра және анализ бастамалары курсының мазмұнын оқыту ерекшеліктері. Элективті курс мазмұны:
                                       
                                       5
                                       
                                       3
А) Математикалық тіл және логика 
                                       
                                       
                                       
                                       
Б) Сандық ұғымды жалпылау

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
В) Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық.
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Г) Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер.
                                       
                                       
                                       
                                       
Д) Тригонометрия элементтері
                                       
                                       
                                       
                                       
Е) Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері


Ё) Сандық қатар


Ж) Туынды. Түрлендіру, интеграл


12. Профильдік деңгей үшін геометрия курсының мазмұнын оқыту ерекшеліктері. Элективті курс
5
2
А)Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері


Б)Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері


В) Геометриялық шамаларды өлшеу


Г) Векторлар және координаттар


Барлығы
30
15
5. студенттің өздік жұмыс тақырыптары

Алғашқы   кеңес. Мектепте вариативті білім беру мазмұнын құрудың дидактикалық шарты
Профильдік оқытудың мақсаты. 
Профильдік деңгей үшін алгебра және анализ бастамалары курсының мазмұнын оқыту ерекшеліктері.
Математикалық тіл және логика
Сандық ұғымды жалпылау
Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық.
Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер.
Тригонометрия элементтері
Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері
Сандық қатар
Туынды. Түрлендіру, интеграл
Профильдік деңгей үшін геометрия курсының мазмұнын оқыту ерекшеліктері.
Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Геометриялық шамаларды өлшеу








6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

Кесте 3  - Пәннің оқу әдістемелік картасы
  Оқу-әдістемелік құралдар және оқұлықтар
                       Экземплярлар саны
                         Студенттер саны
                            Қамту пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4

Сборник конкурсных задач для поступающих во ВУЗы. под ред. М.И. Сканави. М. ОНИКС, 2007-5


                                      20
                                      20
                                     100%

7. 
                      Әдебиеттер тізімі:
                                       
1. <<Профильдік білім беру моделін құру>> Л. Барышева //Мектеп директоры, №6, 2007
2. Р.В. Бессонов, О.П. Околелов <<Профильдік мектепте оқытудың спецификасы: мазмұн және процесс>>. // Педагогика, №7, 2006
3. М.Ж. Жадрина <<Профильдік оқыту мектепте вариативті білім беруді іске асыру шарты ретінде. Тәжірибе және проблемалар>> // Образовательная политика, №3, 2005 
4. А.Ж. Жафяров <<Геометриядан элективті курс>> //Сибирское университетское издательство, 2005
5. А. Каспаржак <<Профильдік оқытудың моделі>>// Мектеп директоры, №5, 2006 
 6. Орта мектептің жоғарғы сыныптарында геометрияны оқту әдістемесі. Под ред. А.И. Фетисова, М.: <<Просвещение>>, 1967-8
7. С.Д.Муканова <<Мектептің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды ұйымдастырудың заңды-нормативтік негізі>> //Образовательное политика, №4, 2005
8. М.А. Петрова << Белгілі есептерді шешудің әртүрлі тәсілдері>> //Математика в школе, №8, 2004
9. Сборник конкурсных задач для поступающих во ВУЗы. под ред. М.И. Сканави. М. ОНИКС, 2007-5
10. <<Современные проблемы методики преподавания математики>>. М, Просвещение, 1985. Г.М. Богуславская, И.Н. Семенова, И.Б. Юдина <<К вопросу о межпредметных связях между геометрией и физикой>>-5
11. Алгебра, геметрия, математикалық анализ, сандар теориясы бойынша педагогикалық институттарға арналған әртүрлі авторлардың оқулықтары
12. Әртүрлі авторлардың мектеп математикасы оқулықтары
13. Л.О. Филатова <<Развити преемственности школьного и вузовского образования>>
14. О.В. Черепанова <<Приоритеты деятельности СК ИПК и ППК в условиях реализации профильного обучения>>


Пәндер