Файл қосу
Қазақ тілі оқулығы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/02-2013 ПОӘК <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы ______2013 жылғы № 1басылым ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> 5В011700 - "Қазақ тілі мен әдебиеті" 5 В 020500 - "Филология" СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСИЫРЫЛҒАН Мұқанова Қ.Қ. - қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі , п.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының мәжілісінде қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төраға _________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, басаға ұсынылды Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. Төраға _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің орнына № 2 БАСЫЛЫМ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Сабақ түрлері бойынша мәннің мазмұны мен сағаттарын бөлу 3 Пәнді оқыу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиет 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Мұқанова Қ.Қ. - қазақ тілі кафедрасының доценті, п.ғ.к. Кафедра: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі Ақпараттық қатынас: телефон: 8-777-858-52-67 Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 229 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. Соған сай студентттерді әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету пәннің мазмұнын құрайды. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> курсының негізгі мақсаты - кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: * Студентттерді әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; * Студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; * Қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету; * Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу; * Қазақ тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін ғылыми тұрғыдан зерттеп-тану қабілеттерін дамыту. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: Қазақ тілін оқытудың әдістемесі курсы барысында студент әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білу керек. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің осы кезге дейін жасалған бай мұрасын студенттер танып білуі керек. Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар Студенттер <<Қазақ тілін оқыту әдістемесін>> оқуы барысында қазақ тілі мұғаліміне тән іскерліктерді қалыптастырады. Олар мыналар : -мектепте білім берудің әр кезеңінде қазақ тілін оқытудың мақсат-міндеттерін анықтай алу іскерлігі ; -сынып оқушыларының қазақ тілін өз ана тілінің теориялық болмысы ретінде игеру психологиясы мен жас ерекшелігі психологиясын , физиологиялық, жеке бас ерекшелігін баланың қабілетімен байланыстыра алу іскерлігі; - әрбір қазақ тілі сабағының білімдік, тәрбиелік, дамытушылық потенциалын мүмкіндігінше жүзеге асыру жолдарын тану іскерлігі; - қазақ тілінің жалпы тілдер жүйесіндегі, түркі тілдер жүйесіндегі өзіндік орны мен ерекшелітерін байланыстыра оқыту іскерлігі ; - қазақ тілінен берілетін ғылыми материалдың эмпириалдық деңгейде қалып қоймай, оның теориялық деңгейге қарай ұласу жолдарын тану мен ұйымдастыра алу іскерлігі; - оқыту технологиясын бірізді және орынды қолдана білу, әр сабақты ғылыми тұрғыдан талдап сараптай білу т.б. іскерлік дағдыларды меңгерулері тиіс. <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> курсын меңгеруі барысында студент әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білуі керек. Қазақ тілінен тәжірибе жасау, оның нәтижелерін сандық және сапалық тұрғыдан талдай білу дағдылары да осы курсты оқу барысында қалыптастыру бойынша практикалық машықтарды иемденуі қажет. 1.6 Курстың пререквизиттері: * Қазіргі қазақ тілі фонетикасы * Қазіргі қазақ тілі морфологиясы мен сөзжасамы * Қазіргі қазақ тілі синтаксисі - Тіл біліміне кіріспе - Қазақ тілінің лексикологиясы 6 Курстың постреквизиті: - Грамматикалық талдау әдістемесі - Өндірістік, педагогикалық іс-тәжірибе 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір БОӨЖ БӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 1 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы. Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті, зерттелу жайы. 2 1 1 5 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 2 Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Қазақ тілін оқыт әдістмесі пәнінің психология, педагогика, логика, философия ғылымдармен байланысы. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. 2 1 1 4 1, Б. 12-23 2, Б. 8-37 3, Б. 11-20 4, Б. 12-23 3 2 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Дидактикалық әдістер және оларды классификациялау 2 1 1 5 3, Б. 25-37 4, Б. 64-68 8, Б. 23-38 9, Б. 63-67 4 Қазақ тілін оқытудың формалары мен түрлері. Қазақ тілі сабақтары Сабаққа дайындалу және оған қойылатын талаптар. Сабақты ұйымдастыру жолдары.Қазақ тілі оқулығы. Қазақ тілін оқыту бойынша жасалатын оқу-әдістемелік кешен және оның құрылымы. 2 1 2 5 2, Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 5 3 модуль Тіл білімі салаларын оқыту әдістемесі Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі 2 2 4 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 6 Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Фразеологияны оқыту әдістемесі 2 1 2 5 2, Б.63-68 4, Б.92-125 5, Б. 25-37 7 Сөзжасамды оқыту әдістемесі 2 1 2 3 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 8 * Грамматиканы оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі 2 1 1 3 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 9 * Синтаксисті оқыту әдістемесі Сөз тіркесін оқыту әдістемесі 2 1 1 4 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 10 * Жай сөйлемді оқыту әдістемесі. Сөйлем мүшелерін оқыту әдістемесі 2 1 1 3 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 11 * Құрмалас сөйлемді оқыту әдістемсі. Мәтінді оқыту әдістемесі 2 1 1 3 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 12 * Орфографияны оқыту әдістемесі. Пунктуацияны меңгерту әдістемесі 2 1 2 4 2, Б.200-322 4, Б.222-333 8, Б. 12-24 13 * 4-модуль. Тіл дамыту әдістемесі * Тіл дамыту әдістемесі. Тіл мәдениеті және оны оқыту әдістемесі 2 2 2 5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 14 * Диктант жүргізу. Диктантты жүргізу әдістемесі 2 1 1 5 2, Б. 322-331 4, Б. 333-344 7, Б. 72-81 15 * Қайталау сабақтары. Жинақтай қайталау. Қазақ тілінен сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстар 2 1 3 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 3 ПӘНДІ ОҚЫУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> курсы негізінде кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау Студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; Қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету; Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу; Қазақ тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін ғылыми тұрғыдан зерттеп-тану қабілеттерін дамыту. 4 ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ) Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. БОӨЖ мақсаты - әдістеме саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. БОӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: * курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; * әдістеме ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы - бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 ПӘН САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> пәні бойынша баллдардың реттелуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 2 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 3 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 4 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 30 40 5 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 35 35 6 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 35 35 7 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 60 1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 8 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 10 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 11 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 12 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 30 40 13 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 35 35 14 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 35 35 15 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 60 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Т.В.Аренова. Тілдерді оқытудағы жаңа бағыт. - Қазақ тілі: әдістеме. №1 2008 (15) 7.1.2 Мейрманқұлов А, Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы: Фолиант, 2010 7.1.3 Салқынбай А., Көккөзова М.Қазақтың тілші-әдіскер тұлғалары. Алматы, 2006 7.1.4 Оразбаева Ф.Ш. Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі: Оқу құралы. - Алматы: Print-S, 2005 7.1.5. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. - Алматы, 2002 7.1.6. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А., 2001 7.1.7. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы /Қазақстан жоғары мектебі №1, 2004. 5-20-66. 7.1.8. З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002 7.1.9. К.Ж.Бұзаубакова.Жаңа педагогикалық технология. А.,2004 7.1.10. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000 7.2.11. Исабаев Ә.Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. М.Махмугов. Современный урок. Москва,1985 7.2.2. П.Д.Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері-Алматы,1972 7.2.3.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001 7.2.4 0ралбаева Н, Жаксылықова К. Орыс тіліндегі мектептерде казақ тілін оқыту әдістемесі -Алматы, 1996. 7.2.5.Ильин Е.Н. Тіл табыса білу өнері. Педагогикалық ізденіс. М.,1989. 7.2.6.Ә.Ишмұхамедов. Қызықты грамматика.А., 1995 7.2.7. Жұбанов Қ <<Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер>> А., 1999 7.2.8.Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың логикалық ойлау мәдениетін қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Алматы-1998. 7.2.9.Кәтенбаева Б.,Нұрғалиева М. Морфологияны оқытудың методикасы.А., 1975. 7.2.10.Әлімжанов Д. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері.А., 1972. 7.2.11.Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А., 2003 7.2.12. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001. 7.2.13. 0разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 7.2.14. Жүнісбек Ә. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А., 1998. 7.2.15. Жанпеисова М.М. Технология модульного обучения.Актобе-1998. 7.2.16. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М.Д998. 7.2.17. Гузеев В.В. Планирование результатов образования и образовательная технология. М.,2001. 7.2.18. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000 7.2.19. Амонашвили Ш.А.,Лысенкова С.Н.,Волвов И.П.,Педагогикалық ізденіс.А.,1989. 7.2.20. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. Москва, 1989. 7.2.21. Көккөзова М., САбақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000. 7.2.22. Әбілқаев А. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы-1995. 7.2.23. Оразахынова Н <<Шеберлік класы>> Сатылай комплексті талдау (синтаксис). Алматы-2002. 7.2.24. Қазак тілі окулықтары мен бағдарламалары 7.2.25. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы, 1992 7.2.26. Аймауытов Ж. Психология, Алматы, 1992
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz