Файл қосу
Өсімдіктер экологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35.1. 08 /02-201 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Өсімдіктер және жануарлар экологиясы >> № 1 басылым 2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Өсімдіктер және жануарлар экологиясы 5В011300 - <<Биология>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________<<____>>_____ 20___ж аға оқытушы Мукаева Г.Т. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі_______Куанышбаева М.Г. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Мукаева Гульмира Толеубековна, магистр, биология кафедрасының аға оқытушысы Байланыс ақпараты - тел:42-34-72, оқу ғимараты № 3, кабинет № 112 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 107 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Өсімдіктер және жануарлар экологиясы биологиялық білімі бар мамандарды дайындау саласындағы қосымша пәндердің бірі болып саналады. Өсімдіктер және жануарлар экологиясыпәнінің негізгі мақсаты - өсімдіктердің және жануарлардың әртүрлі тіршілік ету орталарына байланысты бейімделушіліктерін, ортаның экологиялық факторларының, әсіресе абиотикалық факторлардың әсері туралы заңдылықтарын білу болып табылады. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: Студенттердің диалектикалық материалистік көзқаастарын қалыптастыру; * өткен материалды есте сақтау және айта білу; * практикалық және зерттеушілік жұмыстарда арнайы әдістерді меңгеру; * өткен материалды анализдей білу; * өткен материалды дұрыс бағалай білу. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * өсімдіктер және жануарлар экологиясы білімді кеңейту; * арнайы әдебиеттермен өздік жұмыстар. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: * өсімдіктер және жануарлар экологиясы білімді кеңейту; * өздік жұмыстарды белсендіру; * білім сапасын көтеру; * орта факторларын және олардың ағзаға әсері * өсімдіктер және жануарлар экологиясын, олардың ортамен байланысының заңдылытарын меңгеру. 1.6 Курстың пререквизиттері: Оқылатын пәнді игеру үшін студент ботаника, зоология, топырақ биологиясы, экология сияқты пәндерді жақсы білуі керек. 1.7 Курстың постреквизиттері: педагогикалық практика. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте Модуль Тақырыбы Сағат саны Әдебиеттер Дәріс Зертханалық 1 2 3 4 5 Жануарлар экологиясы Жануарлардың экологиялық классификациясы және ортамен байланыстарының жалпы заңдылықтары. 1 3 Жылу алмасу және температураның жануарлар тіршілігіндегі маңызы. 1 3 Жануарлардың кеңістіктегі бағдары. 1 3 Өсімдіктер экологиясы Жылу экологиялық фактор ретінде 2 3 Су режимінің өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы. 3 4 Жарық экологиялық фактор ретінде. 2 4 Топырақ факторлары. Эдафикалық және орографиялық факторлар. 2 4 Биоткалық өзара әсерлер. 2 3 Тіршілік формалары және оның эволюциясы 1 3 Барлығы: 15 15/30 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Өсімдіктер және жануарлар экологиясы>> оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, зертханалық (семинар) жұмыс және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспекті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспекті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. СӨЖ белгіленген апта күндері дайындалып оқытушыға тексерілуге жіберіледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Өсімдіктер және жануарлар экологиясы>>>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық зертханалық сабақ және СӨЖ 4 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа,ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Зертханалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап береді. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студентпәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Өсімдіктер және жануарлар экологиясы>> пәні бойынша балдардың таратылуы Апта Тапсыру формасы Жоғарғы балл Ескерту Зертханалық жұмыстарды орындау (жазбаша есеп, қорғау) 1 * Зертханалық сабақ № 1. * Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және олардың өзара әсері - Зертханалық сабақта 2 * Зертханалық сабақ № 2. Ауаның температурасы мен ылғалдылығының ұлулардың өсіп жетілуіне тигізетін әсері 18 Зертханалық сабақта 3 * Зертханалық сабақ № 3. * Жануарлардың кеңістіктегі бағдары 18 Зертханалық сабақта 4 * Зертханалық сабақ № 4. * Жануарлардың кеңістіктегі бағдары 18 Зертханалық сабақта 5 Зертханалық сабақ №. 5 Жылу экологиялық фактор ретінде 18 Зертханалық сабақта 6 Зертханалық сабақ №. 6 Өсімдіктердің экологиялық топтары 18 Зертханалық сабақта 7 * Зертханалық сабақ №.7 * Су режимінің өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы Зертханалық сабақта СӨЖ 3 Жануарлардағы сулы-тұзды алмасу және минералды қоректенуі (Судың организм үшін маңызы. Гидро- және аэробионттардағы сулы-тұзды алмасу. Құрлық жануарларының минералды қоректенуі) 60 Сабақ кестесіне сәйкес 5 Субстрат. (Субстраттың жануарлар үшін маңызы. Топырақ. Су қоймаларының түбі. Қар жабынының маңызы. Мәңгі суық және мұзды жабын. 60 Сабақ кестесіне сәйкес 7 Аралық бақылау 1 - жазбаша коллоквиум лекция материалдары бойынша 1-7 апта 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1-7 апта балдарының жиынтығы 270 Зертханалық жұмыстарды орындау (жазбаша есеп, қорғау) 8 Зертханалық сабақ № 8 Су режимінің өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы - Зертханалық сабақта 9 Зертханалық сабақ № 9 Жарық экологиялық фактор ретінде 18 Зертханалық сабақта 10 Зертханалық сабақ № 10 Экожүйелер, мұндағы экологиялық пирамидалар 18 Зертханалық сабақта 11 Зертханалық сабақ № 11. Топырақ факторлары 18 Зертханалық сабақта 12 Зертханалық сабақ № 12 Тіршілк иелерінің табиғаттағы зат айналымындағы алатын орны 18 Зертханалық сабақта 13 Зертханалық сабақ № 13 Биотикалық өзара әсерлері Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілік формаларымен танысу 18 Зертханалық сабақта 14 Зертханалық сабақ № 14 Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілік формаларымен танысу - Зертханалық сабақта 15 Зертханалық сабақ № 15. Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілік формаларымен танысу - Зертханалық сабақта СӨЖ 12 * Өсмідіктер тіршілігінде судың маңызы. (Өсмідіктердің түрлі тіршілік формаларындағы транспирация. Құрғақшылыққа төзімділіктің экологиялық маңызы. Орман және жауын-шашын.) 60 Сабақ кестесіне сәйкес 15 * Биотикалық факторлар (Өсімдіктердің басқа ағзалармен қатынасының типтері. Зоогенді факторлардың өсімдіктерге әсері. Фитогенді факторлар мен өсімдіктердің өзара байланыстары. Өсімдіктердің қорғаныш қасиеттері.) 60 15 Аралық бақылау 1 - жазбаша коллоквиум лекция материалдары бойынша 8-15 апта 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет * Н. П Наумов Экология животных - М,1963 * Одум Ю Экология В 2-х томах - М,1986 * Шилов И. А Физиологическая экология животных - М 1985 * Киселев В. В Основы экологии. - Минск,2000 г * Алексеев С. В Практикум по экологии. - М,1996 * Банников А. Г Основы экологии и охрана окружающей среда - М, 1999 * Дмитриева Т. М Основы сенсорный экологии. - М,1999 Қосымша: 1 Коробкин В.И., Передельский Л.В. Экология. - Р-на-Д, 2000г. 2 Никаноров А.М., Хоружая Т.А.. <<Экология>>.- .М.: , 2000. 3 Сагимбаев Т.К. . Экология и экономика.- Алматы: , 1997 4 Панин М.С. Экология Казахстана. - Семипалатинск: , .2005. 5 Григорьева И.Я. Лекционный курс <<Экология>>,- Семей, 2007, 157с. 6 Григорьева И.Я. Пособие для самостоятельного изучения курса <<Экология>>,- Семей, 2008, 161с. 7 Григорьева И.Я. Практикум <<Экология и устойчивое развитие>> для студентов не биологических специальностей.- Семей, 2008, 96с 8 Скрипникова Л.В. Промышленная экология.- Семипалатинск.,2007. 9 Панин М.С. Химическая экология - Семипалатинск, 2000 г. Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет Қолданылатын әдебиеттер тізімі.Негізгі:1.Ч. Дарвин. " Происхождение видов " Сбор. Соч М - Л . Изд. АН СССР, 1939 т 32.Ч. Дарвин. " Изменение домашных животных и культурных растений " Сбор. Соч. М-Л.19613.И. Шмальгаузен. " Проблемы дарвинизма ". Л. наука - 19694.А.С Северцов. " Введение в теорию эволюции ". М. Изд. МГУ. 19815.Ч.Дарвин. " Происхождение человека и полевой отбор ". Соч. Т.S.М.Л. - 19596.Э. Майр и др." Эволюция". Изд. Мир. Мир. Москва- 19817.В. Грант. " Эволюция организмов ". Изд. Мир. -1980 Қосымша:8.М.М Беляев. "Окраска животных и естественных отбор ". М. - 19749..К.М Зовадский " Вид и видообразование ". Л- 196910М.М Камишлов " Эволюция биосферы ". М.-197611.Я.Я. Рогинский " Проблемы антропогенеза ". М-197712.Ф.Н.Правдин „Дарвинизм" Алматы „Мектеп" 1973.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz