Файл қосу
Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы. Экологиялық картография
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Картография топография негіздерімен>> № 2 басылым 10.01.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Картография топография негіздерімен>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ << >>________2013ж Рахимова Г.К., аға оқытушы, химия және география кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында << >> 2013ж., № хаттама Төрайымы Л.С. Ибраева 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 <<18>> 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Рахимова Г.К., аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: , оқу ғимараты № , кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Картография топография негіздерімен>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<География>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. + Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттерді топографиялық карталар арқылы бағдарлауды үйрету; 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * топографиялық карталар мен аэрофотосуреттерден тиімді әдіспен жергілікті жер туралы ақпараттар алуға үйрету; * географиялық картаны толығымен меңгеру; 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: * студенттер география ғылымының ландшафттану, геоморфология,гидрология және т.б. ғылымның салаларымен байланысының барын нақты меңгеру керек * негізгі картографиялық проекцияларды үйрену * атлас пен географиялық картаның классификациясының негізгі принциптерімен танысу * жалпы және арнайы географиялық карталардың түрлерімен жұмыс істеу және қолдануын дағдыға айналдыру 1.6 Курстың пререквизиттері: * жалпы жертану * математика 1.7 Курстың постреквизиттері: * Оқу топографиялық практика, * Географияны оқыту әдістемесі, * Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы, * Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ЗС ОСӨЖ СӨЖ 1. Картография: пәні мен зерттеу объектісі. 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Картаның математикалық негізі. 3 3 3 6 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Картогрпфиялық проекциялар. 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 4. Картографиялық бейнелеу әдістері. 2 2 2 6 8.1.1-8.1.4 5. Географиялық картадағы жазулар. 2 2 2 7 8.1.1-8.1.4 6. Картографиялық жинақтау. 2 2 2 7 8.1.1-8.1.4 7. Экологиялық картография. 2 2 2 7 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 15 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Картография топография негіздерімен>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, зертханалық жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алынған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Картография топография негіздерімен>> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 100 минуттық 1 зертханалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ 1 аптада 1 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Зертханалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беру керек. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда балдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Картография топография негіздерімен>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Зертханалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1-2 Картаның масштабы. Масштабты анықтау. 22 Практикалық сабақта 3-4 Карта бойынша ұзындық пен ауданды табу 22 Практикалық сабақта 5 Гипсометриялық қима салу. 22 Практикалық сабақта 6-7 Топографиялық картаны кешенді оқу 24 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1-3 Картографиялық бейнелеу әдістері 40 Сабақ кестесіне сәйкес 4-7 Географиялық картадағы жазулар. 35 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1-2 Картография: пәні мен зерттеу объектісі. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 3-4 Картаның математикалық негізі. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 5-6 Картографиялық проекциялар. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 7 Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Зертханалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8-9 Конустық проекция 26 Практикалық сабақта 10-11 Цилиндрлік прекция. 26 Практикалық сабақта 12-13 Азимуттық проекция 26 Практикалық сабақта 14-15 Экологиялық карта түсіру. 27 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-10 Картографиялық жинақтау. 15 Сабақ кестесіне сәйкес 11-12 Экологиялық картография. 15 Сабақ кестесіне сәйкес 13-15 Картографиядағы табиғатты қорғау мәселес 15 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Қала құрылысын картографиялау 5 Сабақ кестесіне сәйкес 10-11 Экологияның дамуында картографияның әсері 5 Сабақ кестесіне сәйкес 12-14 Экологиялық картография. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Межелік бақылау2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Баранский Н.Н:, Преобреженский А.И. Экономическая картография.:1962. * Геоботаническое картографирование. Л.:1984. * Комиссарова Т.С. Картография с основами топографии. М.:2001. * Сальников С.Е., Губанов М.Н. Комплексные карты охраны природы: содержание и принципы разработки. М.:1990. Қосымша әдебиеттер: * Атлас мира. М.:2000. * Гедымин А.В. Картография. М.:1946 * Гедымин А.В. Картография с основами топографии. М.:1973. * Лапкина Н.А. практические работы по топографии и картографии. М.:1961
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz