Файл қосу

Физика курсының мазмұнын ағылшын тілінде білуі



                                       
                                       
                                Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы -   Желдыбаева Балғын Сембаевна  <<Физика>> кафедрасының 
доцент м.а., п.ғ.к.
                                       
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 
2.1 <<Физика>> кафедрасының отырысында
№10  хаттама, 25.06. 2014.
Кафедра меңгерушісі  _______   п.ғ.д., профессор Маусымбаев С.С.
                                       
2.2 Физика-математика  факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында 
№6 хаттама, 26.06. 2014.
Төраға ________   Батырова К.А.
                                       
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында  мақұлданып  және баспаға ұсынылды 
№  хаттама, 2014 ж.
ОӘК төрағасы  ________ Искакова Г.К.
                                       
4  11.09.2013 негізінде қайта құрылды
                                       
























                                Мазмұны

1
Жалпы мағлұматтар
                                                                               
2
Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағатты жіктеу
                                                                               
3
Курсты оқыту туралы әдістемелік нұсқау
                                                                               
4
Курстың форматы
                                                                               
5
Курстың саясаты
                                                                               
6
Баға қою саясаты
                                                                               
7
Әдебиеттер
                                                                               






































* ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
  + Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат
Желдыбаева Балгын Сембаевна, Физика кафедрасының доцент м.а., п.ғ.к.
Байланыс туралы ақпарат  -  тел. 77-33-58, №3 оқу корпусы, №305 ауд.
Сабақты жүргізу орны  -  3 қабат аудиториялары
Осы пән бойынша кредит саны - <<Кәсіби-нысанды бағдарланған шетел тілі>>, <<Профессионально-ориентированныый иностранный язык>> - 1 кредит
  +  Пәннің қысқаша мазмұны:
Студенттердің тілін шетел тілдері арқылы мамандық бойынша ауызша және жазбаша сөйлеу ауқымын дамыту, оқу техникасын жетілдіру, танысу, яғни үйрену түрлері. Introduction. Lexicology. Terminology. Word building Suffixes. The suffixes of verbs. Theory of Electrification.
  + Курс мақсаты:
Жалпы физика курсын педагогикалық оқу орындарында оқытудың басты мақсаты осы мамандық бойынша білуге тиісті физика ғылымының негіздерін ағылшын тілінде студенттерге меңгерту.
  + Курс міндеттері:
- негізгі физикалық құбылыстарды, классикалық және қазіргі физиканың фундаментальды түсініктерін, заңдарын, теорияларын және физикалық зерттеу тәсілдерін ағылшын тілінде меңгеру;
- ғылыми көзқарасты және қазіргі физикалық ой-өрісті ағылшын тілінде қалыптастыру;
- физиканың әр бөлімінен стандартты есептерді шешу тәсілдері мен әдістерін ағылшын тілінде меңгеру;
- қарапайым зерттеу жұмыстарының базасымен таныстыру және физикалық эксперименттік жұмыстарын жүргізудің алғашқы біліктіліктерін, дағдыларын ағылшын тілінде қалыптастыру.
1.5 Оқыту нәтижелері:
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тиісті:
білуге:
- негізгі құбылыстар жайлы білімді, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарды, физикалық шамаларды, олардың математикалық жазылуларын, өлшем бірліктерін ағылшын тілінде игеруі қажет.
- физика заңдарын нақты физикалық есептерге қолдануды және олардың математикалық өрнектелуін ағылшын тілінде білуі қажет.
 - негізгі физикалық заңдылықтарды, олардың табиғатта байқалуын және техникада қолданылуын, олардың математикалық сипатталуын ағылшын тілінде меңгеруі қажет.
- Физика заңдарымен байланыстыруды ағылшын тілінде білуі керек.
    Игеріп алуға: оптика, кванттық физика, қатты денелер физикасы, атом ядросы және элементар бөлшектер физикасының негізгі заңдылықтары туралы білімдерді, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарын, шамаларын, олардың математикалық өрнектелуін және өлшеу бірліктерін ағылшын тілінде;
   Меңгеріп алуға: құбылыстың физикалық механизмін аша білуі, физикалық негізгі ұғымдарды, физикалық шамаларды, физикалық құбылыстарды, олардың математикалық өрнектелуін, олардың қазіргі өндіріспен ғылымдағы орны мен ролі ағылшын тілінде; 
Істей білу:
* Нақты істердің мазмұнының физиканың жалпы заңдармен дұрыс сәйкестігін табу және физикалық шамаларының ретін дұрыс ағылшын тілінде бағалау.
* Физика курсының мазмұнын ағылшын тілінде білуі.
1.6 Курстың пререквизиттері: 
Пәнді меңгеру үшін студенттің жалпы білім беретін оқу орындарында <<Жалпы физика>>, <<Ағылшын тілі>>, <<Математика>> пәндерінен алған білімдері;
1.7 Курстың постреквизиттері: пәнді оқыту барысында алынған білімдер мамандықтары бойынша оқытылатын пәндерде қолданылады (рефераттар, мәтіндерді ағылшын тілнде аудару, физикалық терминдерді ағылшын тілінде меңгеру, физикалық есептерді ағылшын тілінде ұғып есептеулер жүргізу, кестелік объектілерді пайдалану), математика, физика, логика, теориялық физиканы оқу үшін, білімнің аралас аумағындағы пәндерді меңгеру үшін және т.б.
2 Пәннің мазмұны және сабақ түріне сағаттардың бөлінуі 
                                                                 Кесте 1. 
№
Тақырыптың аты
                               Сағаттар
Әдебиеттер


                                     Пр
СОӨЖ
СӨЖ

1
Module 1. Lesson №1. Theme: Introduction. Theme: Lexicology
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -1тарау, 6-13 б.
2
Lesson №2. Theme: Terminology. Text: Three states of matter
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -2тарау, 6-13 б.
3
Lesson №3. Theme: Word building Suffixes. The suffixes of nouns. Theme: Atomic structure of matter
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -3тарау, 6-13 б.
4
Lesson №4. Theme: Word building Suffixes. The suffixes of adjectives. Text: What is an Ion?
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -4тарау, 6-13 б.
5
Lesson №5. Theme: Word building Suffixes. The suffixes of verbs. Text: Radiation
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -5тарау, 6-13 б.
6
Lesson №6. Theme: Word building Suffixes. The suffixes of adverbs. Text: The nucleus
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -6тарау, 6-13 б.
7
Lesson №7. Theme: Revision lesson. Lexical Control test 
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -7тарау, 6-13 б.
8
Module 2. Lesson №8. Theme: Matter and electricity
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -8тарау, 6-13 б.
9
Lesson №9. Theme: Direct-current (DC) generators. Постоянного тока генераторы
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -9тарау, 6-13 б.
10
Lesson №10. Theme: Word building. Prefixes
Text: Physics as an objective method 
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -10 тарау, 6-13 б.
11
Module 3. Lesson №11.Theme: The ways of vocabulary development. Text: Magnets
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -11тарау, 6-13 б.
12
Lesson №12. Theme: History of robotics. История робототехники
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -12тарау, 6-13 б.
13
Lesson №13. Theme: Famous people of science and engineering 
Известные люди науки и техники
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -13тарау, 6-13 б.
14
Lesson №14. Theme: Borrowing. Text: Theory of Electrification
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -14тарау, 6-13 б.
15
Lesson №15. Theme: Revision lesson. Lexical control test
                                       2
1
3
Н.Ә. 8.1.1 -15тарау, 6-13 б.

3 Пәнді оқытуға арналған әдістемелік нұсқаулар
Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта пәннің оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Пәнді оқып меңгеруі үшін студенттің қолында оқулықтар, оқу құралдары бар.
   Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдап алу. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ, ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтарды тек қажетті материал болмаған кезде, немесе оқулықта қысқаша ғана көрсетілген кезде  ғана пайдаланады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн.
  Студент барлық аудиториялық сабақтарға және ОКОБЖ  -  қа қатысуы міндетті, оқытушы мен қосымша сабақ өтуге мүмкіндігі бар.
  <<Кәсіби-нысанды бағдарланған шетел тілі>> пәнін оқытуға қатыстылар:
- оқулықтар және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасау;
- семинар сабақтарына дайындалу.
3.1 Әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау:
Әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау:
3.1.1 Әдебиеттен қажетті материалдың тарауын тауып, студент оны оқып және оқыған әрбір абзацына ат қояды. Егер студент абзацқа ат қоя білсе, онда оның сол абзацты түсінгенін көрсетеді. 
3.1.2 Осы абзацтағы материалды конспекті жасап, студент келесі текстің абзацқа көшеді.
3.1.3 Егер студент текстің әр абзацына ат беруге қиналса, онда материалдың мөлшерін үлкейтуге болады. Сонда студент материалды конспект жасап, оған ат беруі мүмкін. Сөйтіп параграфтың барлық текстін өтуі керек.
3.1.4 Осылайша материалды оқып және конспект жасап, текстке қатысты сұрақтарға жауап беруі қажет. 
 3.1.5 Егер текстке қатысты сұрақтар жоқ болса, онда өзін оқыған материалдары бойынша сұрақтарды өзі құрастыруы керек. 
3.1.6 Соңында студенттің параграф бойынша оқыған материалдарын мазмұндап бергені тиімді. 
3.2 Семинар сабағына дайындық 
3.2.1 Студентке семинар сбағының тақырыбы белгілі және қосымша әдебиеттер көрсетліген. Студент өзіне қажетті материалды тауып, 5 беттен артық көлемде конспекті жасау керек. 
3.2.2 Студент өзбетінше тақырып бойынша конспект соңында сұрақтар құрастырады. 
3.2.3 Семинар сабағында бүкіл жоспар бойынша материалды айтып бері, оқытушының және басқа студенттердің сұрақтарына жауап береді. 
3.2.4 Семинарға қатысуы бойынша және конспект 5-тік балмен бағаланады. 
   4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ   
Студент мерзімінде оқытушыға СӨЖ тапсырмаларын тапсыруы қажет, зертханалық, практикалық сабақтарына дайын болуы керек.
Студент сабақты босататын болса, оның рейтингісі төмендетіледі, сондықтан ол босатылған сабақтар бойынша бақылау жұмысын орындауы қажет.
Студент оқу сабақтарының барлық түрлерінде белсенді жұмыс істеуі қажет, оның жұмысы баллмен бағаланады да, қосылып аралық және қорытынды рейтинг қойылады.
ОКӨБЖ  - қа сабақ және өзбетімен жұмыс кезінде қиындық тудырған сұрақтар шығарылады. Егер ондай сұрақтар туындамайтын болса, дәріс бойынша білімін кеңейтіп тереңдетеді, қосымша ғылыми әдебиеттермен танысуына болады. 
4.1 Семинарлық сабақтарға дайындық.
4.1.1 Студентке семинар сабақтарының тақырыптары мен қосымша әдебитеттер белгілі. Студент қажетті әдебиетті тауып негізгі пунктерін ерекшелей отырып конспектілейді, қолданғанн әдебиетін көрсетеді.
4.1.2 Студент конспект соңында тақырып бойынша сұрақтар тізімін жасайды.
4.1.3 Семинар кезінде өз жоспары бойынша материалды баяндайды, оқытушы мен студенттердің қойған сұрақтарына жауап береді.
4.1.4 Семинар тақырыбы бойынша жауап беру 5 баллға бағаланады.
5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ
Студентке қойылатын талаптар:
Сабаққа қатысу: Дәріс, практикалық сабақтарына қатысу міндетті түрде. Қандай да бір себептермен сабақты босататын жағдайда да студент өзбетімен жұмыс  тақырыптарын дәл уақытында өткізу қажет, ал босатылған сабақтар тақырыбы бойынша бақылау жұмысын жазу немесе тақырып бойынша жауап беруіңіз керек.
Мінез-құлық:  Сабақ уақытында үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша "қанағаттанғысыз"  деген баға қойылады.
Бақылау тапсырмалары: Міндетті түрде  оларды дәл уақытында орындап тапсыру керек. Уақытынан кешіктіріліп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмендетіліп  бағаланады.
Межелік аттестация: Межелік аттестация сабаққа қатысу, өзбетімен жұмысты дәл уақытында өткізу, сабақ кезінде ауызша және жазбаша түрде тапсыру, межелік бақылау нәтижесінде қойылады.
Көшіру мен плагиат: Кез-келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттердің дайын тапсырмалары мен шығарылған есептерін қолдану) анықталатын болса студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша "қанағаттанғысыз"  деген баға қойылады.
Ұялы телефондар: Сабақ кезінде өшіріліп қоюы керек.
Емтихан: Қорытынды ауызша емтиханға пән бойынша қойылатын ең жоғары баллдың 50% алған студенттер жіберіледі. 
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
<<Кәсіби-нысанды бағдарланған шетел тілі>> пәні бойынша балдардың бөлінуі
                                                               2  -  кесте
                                Апталар
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                              1
                                                                              2
                                                                              3
                                                                              4
                                                                              5
                                                                              6
                                                                              7
                                                                              8
                                                                              9
                                                                             10
                                                                             11
                                                                             12
                                                                             13
                                                                             14
                                                                             15
                                                                               
                                                                               
                                Баллдар
                                                                               
Аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу (1-7) және (8-15) апталарда
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                            270
Машықтану
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             60
                                                                               
                                                                             40
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             60
                                                                               
                                                                               
                                                                             40
                                                                               
                                                                               
СОӨЖ
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             90
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             90
                                                                               
                                                                               
СӨЖ
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
Межелік бақылау
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             80
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             80
                                                                               
Барлығы
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             60
                                                                               
                                                                            130
                                                                             80
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                             60
                                                                               
                                                                               
                                                                            130
                                                                             80
                                                                            540
                                                                               
7 LITERATURE
7.1 Main literature:
7.1.1 Е.И.Курашвили. Английский язык для студентов  -  физиков. Москва Астрель. АСТ 2005.
 7.1.2 Е.В. Хомутова.  Интенсивный курс английского языка для физиков. Издательство Московского университета   1983
7.1.3 В.П.Дорожкина. Английский язык для студентов  -  физиков М.Астрель. АСТ 2006.
7.1.4 В.П. Дорожкина. Английский язык для студентов -  математиков и экономистов
Москва Астрель. АСТ 2004.
7.1.5 С.А. Шаншиева. Английский язык для математиков. Издательство Московского университета 1976.
7.1.6 Английский файл, продолжающая книга для студентов. English file. Intermediate Student's Book .- Oxford University Press, 2004.
7.1.7 Английский файл, продолжающая  книга для студентов. English file.
Intermediate  Work Book .- Oxford University Press, 2004.
7.2 Additional literature:
7.2.1 Р.И. Резник.  грамматика английского языка :.М.Иностранный язык: Оникс 21Век 2003.
7.2.2 Сасенова У.К. English Grammar Ағылшын тілінен грамматикалық жаттығулар мен тест жинағы (тілдік емес мамандықтарға арналған) Семей 2008.
7.2.3 Колодяжная Л.  Познакомьтесь: Великобритания : Книга для чтения на  английском языке / Л. Колодяжная; Под ред. Заниной Е.Л.- 2-е изд., испр.- М.: Рольф, 2001.
7.2.4 Модальные глаголы в английской речи : Учебное пособие /Составители: Л.К. Голубева, Н. М. Пригоровская, Г.И.Туголукова.- М.: Менеджер, 2004.
7.2.5 Корнеева Е.А.  Практика английского языка. Сборник упражнений по устной речи. / Е.А. Корнеева, Н.Е. Баграмова.- СПб.: Союз, 2003.
7.2.6 Практика английского языка.Сборник упражнений по грамматике.
/ Блинова  С.И.,Чарекова Е.П.,Чернышева Г.С.,Синицкая Е.И.- СПб.: Союз, 2004.
7.2.7 Мюллер В.К.  Русско-английский словарь:50 000 слов=Russian-English dictionary. / В.К. Мюллер, С.К. Боянус.- М.: АСТ, 2005.
7.2.8 Барановская Т.В.  Грамматика английского языка. Сборник упражнений: Учебное пособие / Т.В. Барановская.- Москва: Логос, 2004.


Пәндер