Файл қосу

Химиялық реакциялар жылдамдығы. Химиялық байланыс



                 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ 
            БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
         СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы
                МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                        ПОӘК 042-18-34.1.26/02-2014
                                       
                                   ПОӘК
                           <<Жалпы химия>> 
                                пәнінің
      студенттерге арналған  бағдарламасы
                                       
                                       
                                11.09.2014 ж.
                             № 1 басылым
                                       
                                       
                                       
	
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
                          <<Жалпы химия>> 
        5В011300  -  <<Биология>> мамандығы үшін
                                       
  СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
	
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                 Семей  
                                     2014
                                Алғы сөз
1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2014 ж.  А.К. Сапакова,  б.ғ.к.,
доцент м.а., <<Химия және география>> кафедрасы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында

<<__02___>>___09______2014 ж., № 1 хаттама

Кафедра меңгерушісі м.а. _________ Д.Р. Онтагарова 

2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының 
отырысында

<<___03__>>____09_______2014 ж., №1  хаттама

Төрайымы_________ З.В.Абдишева

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған  және ұсынылған

<<___11__>>___09______2014 ж., №1 хаттама

ОӘК төрайымы ____________  Г.К. Искакова

4. АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛІП ОТЫР












                                Мазмұны

* Жалпы ережелер 
* Оқу пәннің  мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарды бөлу
* Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 
* Курс форматы
* Курс саясаты
* Баға қою саясаты
* Әдебиет


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Сапакова Айгуль Касенкановна, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а.
Химия және география  кафедрасы
Байланыс ақпараты  -  тел: 77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №418
Сабақ өткізу орны  -  дәрісхана  № 407
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2

1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны:
Жалпы химия және оның тарихы; атом-молекулалық ілім, атомның электрондық құрылысы, Д.И. Менделеевтің периодтық заңы; химиялық байланыс, валенттік; химиялық қосылыстардың негізгі класстары; химиялық термодинамиканың негізі, электрохимиядағы ерітінділер теориясы; периодтық жүйенің химиялық элементтерінің қасиеттері, бейорганикалық заттардың анализ әдістері. Жалпы химия  -  химия мамандықтары студенттерінің оқитын бірінші оқу пәні болып табылады. Болашақ орта мектеп мұғалімінің дайындығы бейорганикалық химияны меңгеру деңгейімен анықталады. Жалпы химия құралы шығармашылық ойлау, студенттерде ғылыми көзқарас қалыптастыру, химияның өмірмен байланысын ашу, болашақ мұғалімді білім түрлерімен қаруландыру, белсенді педагогикалық әрекет үшін білім мен білікті қалыптастыруға көмегін тигізуі керек. Жалпы химия курсының мазмұны студенттер химияның басқа да бөліктерін терең оқу үшін  әрекет жасайды: 1. аналитикалық, 2. физикалық және коллоидтық, 3. органикалық, 4. биологиялық химия. Сонымен қатар, 1. биология, 2. физика пәндерін терең түсінуге, ұғынуға мүмкіндік береді. Бейорганикалық химияның теориялық негіздеріне бағдарлама бойынша мынадай тараулар кіреді: <<Атом-молекулалық ілім. Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары>>, <<Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы>>, <<Атом құрылысы>>, <<Периодтық заң және Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі>>, <<Химиялық үрдістердің энергетикасы мен бағыты>>, <<Химиялық кинетика>>, <<Ерітінділер>>, <<Электролиттік диссоциация теориясы>>, <<Тотығу-тотықсыздану реакциялар>>. <<Химиялық процестердің энергетикасы және бағыты>> тарауында химиялық термодинамика материалдары қарастырылады: тарауда анықтама материалдары көмегімен термодинамикалық ұғымдарды алғашқы таныстыру арқылы берілген химиялық реакцияның жүру мүмкіндігін бағалауға мүмкіндік беретін білім беріледі. Координациялық химия қазіргі химия ғылымы мен практикасының маңызды материалы болғандықтан, комплексті қосылыстар химиясының негізгі мәселері пәннің барлық тарауларында беріледі. <<Электролиз>> тақырыбы металдарды алу тәсілдерін қарастырғанда беріледі. <<Ерітінділер>> тарауында электролиттердің қасиеттері қарастырылады да, бейэлектролиттердің қасиеттері физикалық химия курсында оқытылуы тиіс.
1.3. Пәнді оқып-білудің мақсаты: <<Жалпы химия>> пәні жалпы химиялық дайындықтың іргетасы, ғылыми дүние тануды қалыптастырады, болашақ маманның шығармашылық ойлауын дамытады. Элементтердің және олардың жай және күрделі бейорганикалық және органикалық заттардың қасиеттері барлық химиялық білімдердің негізін құрайтын теориялық түсініктері мен концепциялар курстың пәні болып саналады. Бұл пән студенттерді зат құрылысы туралы қазіргі түсініктері, химиялық  процесстердің негізгі теорияларымен таныстырады, химиялық циклдің жеке ғылымдарын: аналитикалық, физикалық, коллоидтық химия студенттердің әр қарай оқып біліуінің негізі болып саналады және басқа химиялық пәндерді терең түсінуіне себепкер болады. Болашақ мамандар  -  ғылыми жұмысшылар мен химия пәнінің мұғалімдеріне бұл пән өлі және тірі табиғатта жүретін процесстерді өте терең түсіну үшін қажет, себебі олар көпшілік жағдайларда өзінің негізінде химиялық характері болады және негізгі химиялық заңдылықтарға бағынады. Биология бакалавры жалпы химия саласында білу керек: жалпы теориялық заңдарды, Д.И. Менделеевтің периодтық занының негізін, оның дамуын және қазіргі күйін, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, комплексті қосылыстардың координациялық теориясының негізін, бейорганикалық қосылыстарды тазарту әдістерін; манызды бейорганикалық қосылыстардың зертханалық және өнеркәсіптік алу тәсілдерін; химия тарихынан мәліметтерді; қазіргі химиялық тілді, терминологияны және символиканы; реакциялардың тендеулерін құрастыру, есептерді шығару, синтезді жүргізу, бейорганикалық қосылыстарды талдау.  

1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Басқа химиялық және биологиялық пәндерді жетек игеру үшін қажетті жалпы химияның жалпы теориялық негіздерін терең оқыту. Жалпы химияның негізгі теорияларының және заңдары мен ұғымдарының негізін үйрету. Студенттерді эксперименттік жұмыстарды  орындау дағдысына, әртүрлі есептерді шығаруға, эксперимент қорытындысын графикалық түрде көрсетуге, қажетті күрделі математикалық есептеулер жүргізуге үйрету. Жалпы химияны салысында білім берудің жаңа әдістерін енгізу, сапалы ғылыми мамандарын даярлау ісіне аса көп көңіл бөлу.

1.5 Оқып-білудің нәтижелелері:
	Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
* Барлық негізгі химияның стехиометриялық заңдарын білу және оларды заттың молекулярлық формуласы есептеу кезінде, заттың моль саның массаның граммына немесе молекула, иондар, атомдар санына ауыстуру үшін қолдану білу тиіс; 
* Периодтық заңды қолдану арқылы периодтық жүйенің құрылымы мен атом ішіндегі электрондар таруының арасындағы байланыстың себебін, Паули принципін және Хунд пен Клечковский ережелерімен қолданып, периодтық жүйеде орналасуын қарастырып әртүрлі элементтің электрондық конфигурациясын жазу, элементтердің қасиеттерінің периодтар бойынша өзгеруін теориялық түсіндіруін және s, p, d, f  -  элементтердің (жалпы қасиеттері мен өзгешеліктерін) меңгеру тиіс;  
*  Химиялық байланыстың табиғаты туралы теорияларының (Планктың кванттық теориясы, электронның екіжақты қасиеті, Шредингер теңдеуі, Льюис теориясы, Коссель теориясы, ВБӘ, МОӘ) негізгі тұжырымдарын білу. Коваленттік байланыстың табиғатын түсіндіре алу, екіатомды молекулаларының МО энергетикалық деңгейлерінің диаграммасын құрастыра игеру тиіс;
* <<Тотығу>>, <<тотықсыздану>>, <<тотығу-тотықсыздану реакциялар>> терминдерінің мағынасын білу, тотығу-тотықсыздану реакцияларын теңестіре қолдана алуы тиіс;
* 1 және 2 термодинамика заңдарының анықтамаларын білу. Энергия түрлерін және олардың бір-біріне ауысуын ажырата білу, реакциялардың жүру бағытын анықтау. <<Жылдамдық константасы>>, <<Ле-Шателье принципі>> терминдерінің мағынасын түсіндіре алу, олармен нақты жағдайларда қолдана білу, сонымен қатар тепе-теңдік константасымен байланысты есептерді шығару, берілген теңдеу бойынша жылдамдықты, жылдамдықтың константасын, реагенттің тепе-теңдік концентрациясын түсіну тиіс.

  +   Курстың пререквизиттері:
    o математика 
    o физика 

  +  Курстың постреквизиттері:
    o физикалық химия
    o аналитикалық химия
    o зат құрылысы
    o коллоидты химия
    o биологиялық химия
    o экология












* Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
1 кесте
№ 
                        Тақырыптың атауы
                               Сағаттар 
                                Әдебиет


                                  Дәріс
                                     ЗС
                                     ПС
                                   ОСӨЖ
                                       
                                    СӨЖ
                                       
1.
Атом-молекулалық ілім. Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары.
                                       2
                                       2
                                       
                                       1
                                       2
/1/, 8-70.
/2/, 6-53.
/3/, 14-158.
/4/, 8-93.
/5/, 15-187.
/6/, 11-78.
/7/, 14-158.
/8/, 5-121;
     255-290
/1/,5-45
      56-91
     255-292
/2/,7-22.
2.
Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы.
                                       1
                                       1
                                       
                                       1
                                       2
/1/, 70-80.
3.
Атом құрылысы. Периодтық заң және Д.И. Менделеевтің химиялық элементтердің периодтық жүйесі.
                                       2
                                       -
                                       
                                       2
                                       5
/2/, 54-63.
4.
Химиялық байланыс.
                                       2
                                       -
                                       
                                       2
                                       4
/3/,163-182.
5.
Химиялық процестердің энергетикасы және бағыты.
                                       1
                                       -
                                       
                                       2
                                       4
/1/, 70-80.
/2/, 54-63.
/3/,163-182.
/4/,158-222.
/7/,163-182.
/8/,129-144;
 /1/,136-140.
6.
Химиялық реакциялар жылдамдығы. 
                                       1
                                       2
                                       
                                       1
                                       4
/1/,86-118,      
7.
Химиялық тепе-теңдік.
                                       1
                                       1
                                       
                                       1
                                       4
 /1/128-142.
8.
Ерітінділер.
                                       1
                                       2
                                       
                                       1
                                       4
/2/, 65-107.
9.
Электролиттік диссоциация теориясы.
                                       1
                                       5
                                       
                                       1
                                       4
/3/,205-284.
10.
Комплексті қосылыстар.
                                       1
                                       1
                                       
                                       1
                                       4
/4/,504-523.
11.
Тотығу-тотықсыздану реакциялар.
                                       1
                                       1
                                       
                                       1
                                       4
/5/,148-221.
12.
Электродтық потенциалдар. Электролиз.
                                       1
                                       -
                                       
                                       1
                                       4
/6/,219-255.

БАРЛЫҒЫ:
                                      15
                                      15
                                       
                                      15 
                                      45


                                                                               
3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
<<Жалпы химия>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, зертханалық жұмыс, СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. 
Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық сабағына дайындалуда келесі қажет болады: зертханалық сабақтың тақырыбына сәйкес дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; тақырып бойынша ұсынылған есептердің әдістемелік нұсқауларымен танысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады.  

4   КУРС ФОРМАТЫ
<<Жалпы химия>>  пәні -  2 кредит.
Курс бойынша дәрістің 1 сағаты 50 минутты және зертханалық сабақтың 1 сағаты 100 минутты құрайды, аптасында кесте бойынша 1 сағат дәріс және 1 сағат зертханалық сабақ қойылған.  Дәрістерге, зертханалық сабаққа қатысуға студент міндетті. Зертханалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және есептер шығарудың әдістемесін білу үшін формуларды,  кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. 

5 курс саясаты
	Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
Студенттердің білімін бақылау келесі формада орындалады: 
- ағымды бақылау (апта сайын жүргізіледі);
- межелік бақылау  (7 и 15 апталар);
- қорытынды бақылау  -  емтихан.
Ағымды бақылау дегеніміз дәрістерде, практикалық сабақтарда және ОСӨЖ студенттердің білімін жүйелі тексеру. Ағымды бақылаудың әр түрлері қолданылады:
- ауызша сұрау;
- бақылау жұмыстар;
- үй жұмыстары;
- тестілер.
Пәнді оқыту процесінде студенттер жұмысының әр түрі балл түрінде бағаланады. 
- зертханалық жұмыстың орындалуы мен қорғау  -  200 балл (5 зертханалық жұмыс  -  20 баллдан, 6 зертханалық жұмыс  -  15 баллдан, 1 зертханалық жұмыс  -  10 балл);
-  СӨЖ түрінде өздік жұмыстарды орындау -  160 балл (4 жұмыс  -  40 баллдан);
- межелік бақылау   -  180 балл (1 МБ -  90 балл, 2 МК  -  90 балл). 
Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы  аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды.
Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген 
                                       
 <<Жалпы химия>> пәні бойынша балдардың таратылуы
                                                                   Кесте 2
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                      Баллдардың барлығы
                                Қосымша 
                                      1-7
Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық
                                      30
Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді
Зертханалық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау)
                                       2
Зертханалық жұмыстарының техникасы.
* Зертханада жалпы жұмыс істеу ережелері.
* Эксперименталді нәтижелермен жұмыс істеу.
* Химиялық ыдыс және басқа құралдар.
* Таразы және өлшеу.
                                      20
                     Практикалық сабақта
                                       3
Заттардың тазарту және бөлу әдістері.
* Сүзу.
* Қайта кристалдану.
* Қайта айдау. Сублимация.
* Балқу температураны анықтау.
* Сүйық заттарды тазарту әдістері.
* Газдарды тазарту әдістері.
                                      20
                     Зертханалық сабақта
                                       4
Молекулалық, атомдық массаларды және химиялық эквиваленттерді анықтау.
* Көміртегі (ІҮ) оксидінің салыстырмалы молекулалық массасын анықтау.

                                      20
                     Зертханалық сабақта
                                       5
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстары.
1. Қышқылдардың алынуы.
2. Негіздердің алынуы.
3. Тұздардың алынуы.
                                      20
                     Зертханалық сабақта
                                       6
Химиялық реакцияның жылдамдығы.
* Химиялық реакцияның жылдамдығының әрекеттесуші заттардың коцентрациясына тәуелділігі.
* Химиялық реакцияның жылдамдығының температураға тәуелділігі.
* Гетерогенді химиялық реакцияның жылдамдығы.
                                      20
                     Зертханалық сабақта
                 Студенттің өздік жұмысы
                                       3
* <<Химияның негізгі ұғымдары. Атом құрылысы>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру:
* Химиялық қосылыстардың қарапайым және нақты формулаларын табу.
* Химиялық формулалар бойынша есептеулер.
* Заттардың (оксид, қышқылдар, негіздер және тұздар) функционалды қасиеттері бойынша жіктелуі.
* Электронның ашылуы.
* Радиоактивтілік.
* <<Химияның теориялық негіздері>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын (15 сұрақтан 5 жауабымен) құрастыру.
* /7.1.25/ 2 тарау 43 б. №№1-20 есептерді (топша бойынша) шығару.
                                      40
                  Сабақ кестесіне сәйкес
                                       6
* <<Периодтық заң және элементтердің периодтық  жүйесі>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру:
* Д.И.Менделеевтің өмірі және ғылыми-педагогикалық жұмыстары.
* Химиялық элементтердің жіктелуінің бірінші жұмыстары.
* Периодтық заңның ашылуы.
* <<Периодтық заң және элементтердің периодтық  жүйесі>> тақырыбы бойынша кластер құрастыру.
* /7.1.25/ 3 тарау 49 б. №№1-7, 4 тарау 55 б. №№1-15.
                                      40
                  Сабақ кестесіне сәйкес
                                       7
 1 межелік бақылау  -  1-7 апта дәрістердің материалдары бойынша кешенді тестілеу.  
                                    90 б.
                  Сабақ кестесіне сәйкес
1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша баллдардың барлығы
                                    30+270
                                       
                                     8-15
Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық
                                      30
Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді
Зертханалық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау)
                                       8
Химиялық тепе-теңдік.
1. Әрекеттесуші заттардың концентрациясының химиялық тепе-теңдікке әсері.
2. Әрекеттесуші заттардың температурасының химиялық тепе-теңдікке әсері.
                                      15
                     Зертханалық сабақта
                                       9
Ерітінділер. Ерітінділерді дайындау.
* Проценттік крнцентрациялы ерітінділерді дайындау.
* Эквиваленттің молярлы концентрациялы ерітінділерді дайындау.
                                      15
                     Зертханалық сабақта
                                      10
Электролиттердің ерітінділері.
* Қышқылдар мен негіздер ерітінділерінің электрөткізгіштігі.
* Қышқылдардың күштерін салыстыру.
* Біртекті ионды қосу арқылы әлсіз электролиттің диссоциациясын төмендету.
* Универсалді индикатормен рН анықтау. 
                                      15
                     Зертханалық сабақта
                                      11
Тұздар гидролизі.
* Индикаторлар арқылы әртүрлі тұздар ерітінділерінің рН анықтау.
* Тұздардың толық гидролизі.
* Тұздар гидролизінің дәрежесіне әсер ететін факторлар.
                                      15
                     Зертханалық сабақта
                                      12
Тұңбалардың түзілу және еру жағдайлары.
* Қиын еритін тұздардың түзілуі.
* Біртекті иондардың концентрациясының түңба түзілуіне әсері.
* Ионның концентрациясы азайғанда электролит тұңбасының еруі.
* Қиын еритін электролит тұңбаларының ерігіштігі ерітікіш көбейтіндісінің мәніне тәуелділігі.
                                      15
                     Зертханалық сабақта
                                      13
Комплексті қосылыстар.
* Жай және комплексті иондар арасындағы айырмашылығы.
* Комплексті қосылыстарының алынуы.
* Комплексті қосылыстарының бұзылуы.
                                      15
                     Зертханалық сабақта
                                      14
Тотығу-тотықсыздану реакциялар.
* Тотықтырғыштар  -  элементарлы заттар.
* Тотықтырғыштар  -  құрамындағы химиялық элемент жоғарғы тотығу дәрежесінде. 
* Тотықсыздандырғыштар  -  элементарлы заттар.
* Тотықсыздандырғыштар  -  құрамындағы химиялық элемент төменгі тотығу дәрежесінде.
* Диспропорциялану реакциялар.
* Ішкімолекулалық тотығу, тотықсыздану реакциялар.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                 Студенттің өздік жұмысы
                                      10
* <<Химиялық байланыс>> тақырыбы бойнша жазбаша түрде келесі сұрақтарға жауап беру:
* Химиялық байланыстың мәні туралы көзқарастын эволюциясының қысқаша очеркі.
* Ковалентті байланысы бар қосылыстардағы атомдардың тотығу дәрежесі.
* Заттардың қасиеттерінің химиялық байланыстың сипатымен кристалл торларының типтеріне байланысты.
* <<Химиялық байланыс>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын (15 сұрақтан 5 жауабымен) құрастыру.
* /7.1.25/ 5 тарау 67 б. №№ 1-22 есептерді шығару.
                                      40
                  Сабақ кестесіне сәйкес
                                      14
* <<Электролиттік диссоциация теориясы>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру:
* С.Аррениус және И.А.Каблуков жұмыстары.
* Биологиялық сұйықтардың сутектік көрсеткіштері.
* Химиялық және биологиялық үрдістердегі рН мәндерінің тұрақтылығының маңызы.
* Биологиялық үрдістерде гидролиздің ролі.
* <<Химиялық реакция жвлдамдығы. Химиялық тепе-теңдік>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын (15 сұрақтан 5 жауабымен) құрастыру.
* <<Тотығу-тотықсыздану реакциялар>> тақырыбы бойынша кластер құрастыру. 
                                      40
                                       
                  Сабақ кестесіне сәйкес
8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша баллдардың барлығы
                                    30+270
                                       
Емтихан балдарының барлығы
                                      400
                                       
Академиялық мерзімде балдардың барлығы 
                                     1000
                                       

Студенттердің білім бағалау шкаласы:

                Әріптік жүйе бойынша баға
            Балдардың сандық эквиваленті
                      Проценттік мазмұны
               Дәстүрлі жүйе бойынша баға
                                      А
                                      4,0
                                    95-100
                               Өте жақсы
                                      А-
                                     3,67
                                     90-94
                                     -<<-
                                      В+
                                     3,33
                                     85-89
                                  Жақсы
                                      В
                                     3.00
                                     80-84
                                     75-79
                                     -<<-
                                      В-
                                     2,67

                                     -<<-
                                      С+
                                     2,33
                                     70-74
                        Қанағаттанарлық
                                      С
                                     2,00
                                     65-69
                                     -<<-
                                      С-
                                     1,67
                                     60-64
                                     -<<-
                                      Д+
                                     1,33
                                     55-59
                                     -<<-
                                      Д
                                     1,00
                                     50-54
                                     -<<-
                                      Ғ
                                     0,00
                                     0-49
                     Қанағаттанарлықсыз


  + Негізгі әдебиет

* Шоқыбаев Ж. Бейорганикалық және аналитикалық химия. - Алматы, 2003.
* Аханбаев К. Химия негіздері.  -  Алматы, 1985 ж.
* Баешова А.Қ. Жалпы және биобейорганикалық химия.  -  Шымкент, 2003.
* Бірімжанов Б.А., Нұрахметов Н.Н. Жалпы химия.  -  Алматы, 1992.
* Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия.-М.:Высш.шк,1988.-                     640с.
* Глинка Н.Л. Общая химия/ Под ред. А.И,Ермакова. - 28-е изд., перераб. и доп.- М.: Интеграл-Пресс, 2000.- 728 с.
* Қарсыбеков М.Ә., Қарсыбекова Н.М. Анорганикалық химия.  -  Алматы, 2005.
* Карапетьянц М.Х., Дракин С.И. Общая и неорганическая химия.- 4 е изд., стеротип.-М.: химия. 2000.- 592 с. 
* Зайцев О.С. Неорганическая химия (Теоретические основы. Углубленный курс). М.: Просвещение, 1997.- 320 с. 
* Спицин В.И., Мартыненко Л.И. Неорганическая химия. Часть 1. М.: Изд-во МГУ, 1994.- 624 с.
* Суворов А.В. , Никольский А.Б. Общая химия.-4-е изд., испр. - СПб.: Химиздат, 2000.-624 с. 
* Степин Б.Д., Цветков А.А. Неорганическая химия. - М.: Высш.шк., 1994.- 
      608 с.
13.Хьюи Дж. Неорганическая химия.-М.: Химия, 1987.- 696 с.
14.Дей К., Селбин Д. Теоретическая неорганическая химия.- М.: Химия, 1976.-
    568 с.
15.  Коттон Ф. Уилкинсон Дж. Современная неорганическая химия. В 3-х томах.-М.: Мир, 1975.
16. Слейбо У., Персонс Т. Общая химия.- М.: Мир, 1979.- 550 c.
17.Дикерсон Р., Грей Г.,  Хейт Дж. Основные законы химии. В 2-х томах. - М.: 
     Мир, 1982.
18. Браун Т., Лемей Г. Химия в центре наук. В 2-х томах - М.: Мир, 1983.
19. Кемпбелл Дж. Современная общая химия. В 3-х томах.- М., 1975.
20. Анорганикум / Под ред. Л.Кольдица. в 2-х томах. - М.: Мир,1984 .
21. Химия и периодическая таблица/ Под ред. Е.М.Соколовской, Л.С.Гузея.- М.: 
      Изд-во Моск.ун-та, 1989.  -  640 с.
22. Беремжанов Б.А., Нурахметов Н.Н. Жалпы химия.- Алматы: Мектеп, 1993.-
      678 с.
23. Практикум по общей и неорганической химии/ Под. ред. М.М. Буркитбаева,                                         
           К.Б. Бекишева - Алматы: Казак. университет, 2002.
     24. Танашева М.Р. и др. Неорганическая химия, вопросы и упражнения.  -  
           Алматы, Казак университет, 2000 г.
     25. Бабич Л.В. Практикум по неорганической химии. - М.: Просвещение 1991 г.
     26. Сборник упражнений и усложненных задач с решениями по химии.  -  Минск, 
           <<Вышэйн школа>>, 1973.- 234 с.
     27. Глинка Н.Л. Задачи и упражнения по общей химии.  -  Ленинград: <<Химия>>,
           1985.  -  263 с.
     28. Ахметов Н.С., Азизова М.К., Бадыгина Л.И. Лабораторные и семинарские 
           занятия по неорганической химии.  -  М.: ВШ, 1979  -  255 с.
     
7.2. Қосымша әдебиет 

* Угай Я.А. Общая и неорганическая химия.  - М.: высш.шк, 1997.- 527с.
* Лидин Р.А., Молочко В.А., Андреева Л.А., Цветков А.А. Основы номенклатуры неорганических веществ.-М.:Химия, 1983.-112с.
* Лидин Р.А., Молочко В.А., Андреева Л.А. химические свойства неорганических веществ.- М.: Химия, 1997.- 480 с.
* Любимова Н.Б. Вопросы и задачи по общей и неорганической химии.-М.: Высш.шк., 1990 - 351с.
* Зайцев О.С. исследовательский практикум по общей химии.-М.: Изд-во МГУ,1994.-480с.
* Практикум по неорганической химии /Под ред.проф. В.П.Зломанова.-М.: Изд-во Моск.ун.-та,1994.-320с.
* Практикум по общей и неорганической химии: /Л.С.Гузей и др Под.ред. С.Ф.Дунаева.-М.: Изд-во Моск. Ун-та, 2000-87с.
* Коровин Н.В., Минулина Э.И., Рыжова Н.Г. Лабораторные работы по химии.- М.:Высш.шк., 1998.-256с.
* Васильева З.Г., Грановская. Лабораторные работы по неорганической химии.- Л.:Химия, 1986.-288с.
* Хомченко Г.П. Практикум по общей и неорганической химии с применением полумикрометода.- М.:Высш.шк., 1980-333с.
* Практикум по неорганической химии. /Под.ред. Н.Н.Павлова, С.В.Петрова.-М.:Высш.шк.,1986.-296с.
* Иванова М.А., Кононова М.а. Химический демонстрационный эксперимент./Под ред. С.А.Щукарева.-М.:Высш.шк., 1984.-208 с.
* Платонов Ф.Б. Лекционные опыты и демонстрации по общей и неорганической химии. /Под ред. Г.П.Хомченко.-М.:Высш.шк., 1976.-327с.
* Четков И.Н. Химический эксперимент с малым количеством реактивов.-М.:Просвещение, 1989.-191с.



Пәндер