Файл қосу
Пәнді оқытудың міндеттері. Пәнді оқытудың мақсаты
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-29.1.20/03-2013 ПОӘК <<Шығыс әдебиеті тарихы>> пәнінің оқу материалдары ______ 2013 жылғы № 1 басылым 5 В 012100 : -<<Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығына арналған <<Шығыс әдебиеті тарихы>> пәнінің ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Сабырбаева Р.Қ.-филология ғылымдарының кандидаты. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ әдебиетінің кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Сабырбаева Р.Қ. - филология ғылымдарының кандидаты Кафедра: Қазақ әдебиеті кафедрасы Ақпараттық қатынас: телефон: 87783202837 Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 213 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Шығыс әдебиеті тарихы әдебиетінің мәні мен мазмұнын,оның дүниежүзілік әдебиеттегі орнын айқындай отырып,халықтар байланысы, тарихи тамырлардың бірлігі және оның әдебиеттігі көріністері туралы сөз қозғалады. Шығыс әдебиетінің қазақ әдебиетімен арақатанасы, бір-біріне тигізген әсерін, ежелгі қазақ әдебиетінің түрік тектес халықтар әдебиетімен тамырластығын көрсетеді. Шығыс әдебиетінің қазақшаға аударылуы, оның аудармашылары,Қазақстанда Шығыс әдебиеті туралы жүргізілген зерттеулер, шыққан кітап, мақалаларды сараптап, әдеби шығармалармен танысу, жұмыс істеу ерекшеліктері мен әдіс- амалдары қарастырылады. <<Шығыс әдебиеті тарихы>> жоғары оқу орындарына қойылатын талаптар тұрғысынан ғылыми негізде және жылдар бойғы жинақталған бай іс-тәжірибелік нәтижелер мен әдістемелік тұжырымдар ескеріле отырып оқытылады. Сонымен қатар, Шығыс әдебиеті тарихының жүйесі, ерекшелік сипаттары көрсетіледі. Әр жылдарда құнды-құнды пікірлер айтқан көрнекті әдебиетшілердің еңбектеріне де назар аударылады. Шығыс әдебиеті тарихы мен теориялық тамырларын студенттер дәрістерді тыңдау үстінде қандай мәселелердің қозғалып жатқанын адаспай дұрыс аңғарып отыруы аса маңызды жай. Сондықтан, бағдарламаның тақырыптарының бір-бірінің заңды жалғасындай болып шығуына жете көңіл бөлінді. Мазмұн сабақтастығы, мәселелердің туындау рет-реттілігі сақталды. <<Шығыс әдебиеті тарихы>> бакалавриат сатысының 4-курсында жүргізіліп, дәрістік және семинар түрлерін қамтиды. 1.3Пәнді оқытудың мақсаты: . <<Шығыс әдебиеті тарихы>> курсының негізгі мақсаты - <<Шығыс әдебиеті тарихы>> пәні бойынша тарихи тағдырлас, өзара байланысты түркі тектес халықтар әдебиетінің тамыры терең байланысын, дәстүр жалғастығын, бір-біріне әсерін, шығармаларының идеялық, көркемдік ерекшелігін, жалпы даму заңдылығын таныту; Дүние жүзілік мәдениеттің құрамдас озық үлгілерін құрайтын көптеген халықтардың әдеби шығармаларымен таныстыру, оны талдай, саралай білуге үйрету; Осы пәнді оқу кезінде алған білімі негізінде қазақ әдебиеті шығармаларын басқа халықтар әдебиетімен салыстыра бағалай білуге дағдыландыру; Әдебиеттің эстетикалық категориялары туралы студент білімін кеңейте отырып, оны дүние жүзілік әдебиет байлығына бағыттау; Басқа халықтар әдебиетінің қазақ тіліне аударылу дәрежесін, жариялануын, зерттелуін және осы жолдағы жетістігі мен кемшілігін талдай, зерттей білу. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: <<Шығыс әдебиеті тарихы>> халықтардың фольклоры мен әдебиетінен жан-жақты терең білім беру; Көптеген халықтар әдебиетін салыстыра оқыту үстінде дүние жүзілік әдебиетке тән заңдылықтарды түсіне, ажырата, саралай білуге машықтандыру; Әрбір халықтың әдебиетінің тарихына, бүгінгі жеткен жетістігіне сын көзбен қарай білуге, бұл тұрғыдағы өз ойын айта білуге үйрету; Шығыс әдебиеті тарихы әдебиетінің бүгінгі күні қазақ әдебиетіне аударылу дәрежесін түпнұсқалармен салыстыра оытырып бағалауға машықтандыру. 1.5 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: Шығыс әдебиетін терең білу болашақ әдеби шығармашылық, әдеби аударма жұмысымен шұғылданатын мамандарға жан-жақты білім алудың тиімді жолы. Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар: Шығыс әдебиеті тарихынан берілетін білім парасаттылық, зиялылық негізінде студенттердің интеллектуалдық мүмкіндігін артыратын тұрақты, іргелі білім бола алады. 1.6 Курстың пререквизиттері: <<Шығыс әдебиеті тарихы>> курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет: -Әдебиеттануға кіріспе; - Қазақ халық ауыз әдебиеті; - Қазақ әдебиеті тарихы - Шетел әдебиеті 3.6 Курстың постреквизиті: - Әдебиет теориясы; - Қазақ әдебиетінің сынының тарихы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 Рудаки Әбілхасан ( 860-941). Өмірі мен шығармалары 2 2 2 2,25 6,75 1,2,8,17 2 Фирдосуи Абылқасым. Өмірі мен шығармалары 2 2,25 6,75 1,2,4,8 3 Абу Али ибн Сина ( Авиценна). Өмірі мен шығармалары 2 1 2 2,25 6,75 1,3,5,17 4 Низами Ганжауи ( 1141-1209) өмірі мен шығармалары 2 2,25 6,75 1,3,7,8,17 5 Хафиз өмірі мен шығармалары. Ғазелдерінің тақырыбы 2 2 1 2,25 6,75 2,4,7,8 6 Жәми Әбдірахман өмірі мен шығармалары 2 2,25 6,75 2,4,8,15 7 Омар Хаям өмірі мен шығармалары 2 1 1 2,25 6,.5 1,2,4,8,17 8 Саади өмірі мен шығармалары 2 2,25 6,75 1,2,3,15 9 Әлішер Науаи ( 1441-1501) өмірі мен шығармалары 2 2 1 2,25 6,75 1,2,3,8,16 10 Мұхаммед Физули (1494-1556). Ақынның өмірі мен шығармашылығы. 2 2,25 6,.5 1,4,5,17 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Шығыс шайырларының шығармашылық мұрасын зерттеу, талдау жасауда ғалымдардың пікірлерін үнемі дәйектеуден гөрі студенттің ой-тұжырымдар жасауы өзіндік ғылыми құндылық болып табылмақ. Бұл орайда студенттерге қойылар талап шығыс турасындағы әр алуан пікірлерді бір жүйеге келтіріп, бүгінгі ұлттық мүдде тұрғысынан қарастыру маңызды. Шығыс әдебиетінен тапсырмаларының тақырыптық мазмұнын ашуда студенттер көрсетілген әдебиеттер тізімімен ғана шектелмей, қосымша деректер мен ақпарат көздерін ұтымды пайдаланған жағдайда ғылыми құндылығы артады. Ғылыми әдебиеттерден, мерзімді баспасөздерден үзінді келтірген жағдайда сілтеме көрсету міндетті. Тапсырманы орындауда студент есте тұтар дүние негізсіз ой шұбалыңқылығына ұрыну, көп сөзділікке салыну жұмыстың ғылымилығына нұқсан келтіреді. Орындауға ұсынылатын жұмыс тақырыптары бүгінгі шығыс әдебиеті тарихындағы әдеби - ғылыми мәні ауқымды мәселелерді қарастыра отырып, теориялық және әдеби сын зерттеулермен шұғылданудың алғы шарты іспеттес. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу екінші аттестацияға дейін аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті.Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау,кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау,эссе т.б.);Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі.Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 5 КУРС САЯСАТЫ <<Шығыс әдебиеті тарихы>> пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 7-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 7-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші - 270 ұпайдан жинау шарт. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Шығыс әдебиеті тарихы>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 2 Семинар ОСӨЖ МСЖ 15 25 3 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 6 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 7 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 25 10 8 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 10 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 11 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 12 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 13 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 14 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 15 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР * Бердібаев Р Кәусар бұлақ - Алматы: 1989 * Бердібаев Р. Түркі әдебиет әлеміндегі ортақ сарындар\\ Жұлдыз,1993 №8 * Сөз зергерлері - Алматы. Қазақстан 1966-450 б. 4.Бердібаев Р. Гүлстан бұлбұлдары. Алматы: Жазушы, 1970 5.Ұмытылмас есімдер. Алматы: Қазақстан, 1994-224б. 6.Шығыс жұлдыздары. Алматы, 1973-2005 7. Күмісбаев У. Ізтилеуов и его поэма <<Шахнаме>>-Алматы, 1994-2010 8. Бердібаев Р Жұлдыздар жарығы - Алматы-Білім,2000 Қосымша әдебиеттер: 10.Гуругли- Москва, главн. Редак. Восточной литературы,1987-702 с. 11.Фирдауси . Кей Хосрау- Алматы. 1972 12.Фирдауси. Шахнаме- Алматы. Жазушы, 1962 13.Сағди М. Жәннат. Алматы: Жазушы, 1981-332 14.Лахути. Шығыс саздары. Алматы: Жазушы, 1981-332 15.Жәми Ә. Өлеңдері мен дастандары. Алматы, 1960 16.Айни С, Дахунда. Алматы: Жазушы, 1970 17.СССР халықтар әдебиеті. Алматы , 1976
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz