Файл қосу
Студенттерге арналған Музыкалық білім берудің әдіснамасы пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4__ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми - педагогикалық стажы - 25 жыл, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 117 дәрісхана * Пәннің аты - <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>>; - Кредиттер саны - 1 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 4 - курс студенттерінің 8 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты әдіснамалық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; * болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1Музыкалық білім берудің әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, 1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі 1.7.2 оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 5_ 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны 3 2 6 Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек. - Алматы, 2007. - 238б. 2 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні 3 2 6 Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования: учебник для студ. Высш. Пед. Учеб. Заведений. - М., 2004. 3 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы 4 2 6 Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек. - Алматы, 2007. - 238б. 4 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы 5 1,5 4,5 М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении методологии традиционной художественной культуры в процессе преподования музыки а школе / Вопросы музыкальной педагогики, теории и испольнительства // КазГПУ им. Абая. - Алматы, 1992. Барлығы: 15 7,5 22,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық білім беру әдіснамасы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық білім беру әдіснамасының негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 7 Қолданылған әдебиеттер 1. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. Қосымша әдебиеттер: * Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек. - Алматы, 2007. - 238б. * Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы. * Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006. * С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева редакциялаған. Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы. - Алматы: ИздатМаркет, 2004. * А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. * Загвянский В.И. Методология и методика дидактического исследования. - М., 1982. Курс семестр кредит тер Тәжірбиелік ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 4 курс семестр 1 15 сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат Жазбаша жұмыстар, тестылар, бақылау жұмыстары, емтихан Кесте 2 - Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәнінен күнтізбелік жоспар Апталар 1 2 3 4 5 6 7 Максималды балл 4 9 39 54 39 40 115 Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 5 5 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 0 5 10 10 10 20 20 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 СӨЖ СӨЖ Б Б Б Б Б Б Б мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу тс СРОП СӨЖ мак. балл 30 75 45 60 Апталар 8 9 10 11 12 13 14 15 Максималды балл Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 3 3 4 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 10 5 10 10 10 10 10 10 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 0 СӨЖ СӨЖ К К мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 0 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу ТС ОБСӨЖ СӨЖ РК мак. балл 30 75 45 60 90 Барлық семестр бойынша 60 150 90 120 180 Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 - 1 рубеждік бақылау; РК 2 - 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны № Тақырыптың аты Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны 3 2 6 2 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні 3 2 6 3 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы 4 2 6 4 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы 5 1,5 4,5 Барлығы: 15 7,5 22,5 6 ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны Кесте 3 - ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны ОБСӨЖ СӨЖ 1-2 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны 3-4 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні 7-12 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні 5-6 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы 13-18 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы 7,5 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы 19-22,5 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы 7 МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘДІСНАМАСЫ>> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 - Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәнінен күнтізбелік жоспар № Бақылау түрі Баллы Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 РК1 8 9 10 11 12 13 14 15 РК2 1 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы 150 * * * * * * * * * * * * * * * 150 3 ОБСӨЖ 90 * * * * * * * * * * 90 4 СӨЖ 120 * * * * 120 5 Бақылау жұмысы 180 * * 180 6 Барлығы (максимум) 600 7 Экзамен (максимум) 400 8 Барлық семестр бойынша (максимум) 1000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz