Файл қосу
Ғылыми - техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.49/01- 2014 ПОӘК <<Ғылыми-техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы 11.09.2014 ж. № 1 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Ғылыми-техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі>> 5В011200 - <<Химия>> мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2014 ж. А.К. Сапакова, б.ғ.к., доцент м.а., <<Химия және география>> кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында <<__02___>>___09______2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі м.а. _________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<__03___>>____09_______2014 ж., №1 хаттама Төрайымы_________ З.В.Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<___11__>>___09______2014 ж., №1 хаттама ОӘК төрайымы ____________ Г.К. Искакова 4. АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны * Қолдану саласы * Нормативтік сілтемелер * Жалпы ережелер * Оқу пәннің (модульдің) мазмұны * Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі * Пән бойынша оқу-әдістемелік карта * Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы * Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ <<5В011200>> - <<Химия>> мамандығы студенттеріне арналған <<Ғылыми-техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР <<Ғылыми-техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР <<Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты>>; - <<5В011200>> - <<Химия>> мамандығының Типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: <<Ғылыми-техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын студенттер үшін кәсіптік пәндер блогының таңдау бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. Дүниежүзіндегі ғылыми-техникалық және педагогикалық ақпараттар жүйесі. Химиядан білім беру облысындағы алғашқы құжаттар: кітаптар, мақалалар, тезис-баяндамалар, энциклопедиялар, анықтама кітаптар, есептер мен дисертациялар, нормативті-техникалық құжаттар (стандарттар және т.б.), патенттер және басқа құқық қорғайтын құжаттар: аннотация, реферат және шолулар. Библиографиялық және реферативті басылымдар (реферативті журналадар). Халықаралық ұйымдардың, дүние жүзіндегі экономикалық дамыған елдердің және Қазақстан Республикасының химиядан білім беру саласындағы ғылыми және ақпараттық басылымдар. Интернет жүйесінен ғылыми-педагогикалық ақпараттарды іздеу әдістемесі. Орыс және шет тілдеріндегі негізгі ақпараттық-іздеу машиналары: Rambler, Aport және т.б. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: ғылыми-техникалық және педагогикалық ақпараттарды іздеуінің жалпы заңдылықтары туралы ұғымды анықтау. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: бастауыш және екіншілік құжаттар туралы ұғымды беру; ғаламтордағы ғылыми-техникалық және педагогикалық ақпаратты іздеуінің дағдылары мен іскерліктерін өндіру; халықаралық ұйымдарының химиялық білім беру саласындағы библиографиялық және ақпаратты басылымдарын білу; алынған білімдерін оқк процессінің жаңа технологияларында қолдану білу. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: * әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысын жетілдіру; * бастауыш және екіншілік құжаттар туралы ұғымды меңгеру; * ғаламтордағы ғылыми-техникалық және педагогикалық ақпаратты іздеуінің дағдылары мен іскерліктерін өндіру білуі; * теориялық білімдерін тәжірибемен байланыстыра білуі; * халықаралық ұйымдарының химиялық білім беру саласындағы библиографиялық және ақпаратты басылымдарын білу тиіс; * ақпаратты қайта өңдеу, қабылдау жолдарының түрлері мен негізгі әдістерін, компьютермен ақпаратты басқару үшін қолдана алуды меңгеру тиіс; * алынған білімдерін оқу процессінің жаңа технологияларында игеру тиіс; * химиялық заттардың құрылымының түрлі орналасуының деңгейлерінде физико-химиялық зерттеу кезінде зат құрылысының қазіргі теориясының жобаларын және негізгі түсініктерін қолдана алуы тиіс; * есеп нәтижелерін іс жүзінде алынған эксперименталды мәліметтермен салыстыруды түсіну тиіс; * химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу әдістерін қолдану жайында мәлімет болуы тиіс; * химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу әдістерін қолдану жайында мәлімет алуы тиіс. 3.5 Курстың пререквизиттері: бейорганикалық химияның теориялық негіздері, периодтық жуйедегі элементтер химиясы, аналитикалық химия, физикалық химия, органикалық химия 3.6 Курстың постреквизиттері: Химиялық технология, химиялық синтез 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте Курс Семестр Кредиттер ДР сағ. СПС сағ. ЗС сағ. ОСӨЖ (сағ) СӨЖ сағ. Бар-лығы сағ. Қорытынды бақылау түрі 4 7 3 15 30 - 22,5 67,5 135 емтихан 4 ОҚУ ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2кесте Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 2 1 МИКРОМОДУЛЬ <<ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖОҒАРҒЫ МЕКТЕП ОРЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫС ЖҮЙЕСІ>>. Дәріс сабақтары Қазақстан Республикасы жоғарғы мектеп орындағы студенттердің ғылыми педагогикалық жұмыс жүйесі. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының организациялық және методикалық негіздері. Оқу процесіндегі және бос уақыттағы студенттердің ғылыми жұмыс формалары мен әдістері. Оқу процесіндегі УИР және оны өткізу методикасындағы студенттердің ғылыми жұмыстарының дәстүрлі элемент формалары. Сапты аяқтар, СКБ, хоздоговорнойға қатысу және қаражаттық тематикаға, ғылыми-техникалық насихат, химшколда оқытушылық жұмыс және т.б. ұйымдарда СКО, СНЦ, СтудНИИ жөнелтулер, көмек здравохранения практикалыққа бұқаралық студенттік ғылыми-техникалық және ғылыми-әдістемелік шараны. Роль ғылыми басшылық кафедра жағынан немесе ЖОО-да ғылыми мекемені. Есеп және НИРС бақылауы, НИРС нәтижелілігі. 4 Шығармашылық пен ғылыми танымның методологиялық негіздері. Эмпирикалық және теориялық зерттеулерде пайдаланылатын әдістер: олардың маңызы, мүмкіншіліктеріне шек қоюда. Индукция және дедукция. Анализ және синтез. Абстрактісі. Идеализация. Формализация. Тарихи әліс. Аналитикалық әдіс. Есеп шығарудағы логика-психологиялық процестің анализі. Бақылау, салыстыру, өлшеу. Тәжірибе және аналитикалық-тәжірибелік әдістер. Үлгілеу құрал сияқты заттық объектілердің, қасиеттердің тойтарыстары. 2 Ғылыми зерттеудегі таңдау бағыттары және ғылыми педагогикалық жұмыстарының этаптары. Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздену. Ғылыми зерттеудегі тану, қолдану және экономикалық функциялары. Ғылыми жұмыстардың классификациясы. Ғылыми жұмыстың қорытындысын іске асыру. Ғылыми зерттеудегі таңдау бағыттары. Ғылыми жұмыстардың актуальды критерийлері. Ғылыми зерттеу жұмыстарының этаптары. Зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты жинау және анализдеу. Жұмыс гипотезасының разработкасы, зерттеу жұмысына жоспар құрастыру. Жалпы және жеке методиканың разработкасы және таңдау. Жаңалықтармен таныстыру және жеткізу. Алдағы зерттеулерді жоспарлау. Ғылыми зерттеулердің түрлері. Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздену. Информатика ғылым ретінде. Хабарлардың ескіруі мен жаңаруы. Ғылыми техникалық хабарлардың мемлекеттік систематикасы (ұжымдық құрылымы, ғылыми-техникалық баспа негізі, мекеме). Ғылыми техникалық периодтық басылым. Информациялық іздену системалары: қарапайым, құжатты, универсалды ондық классификация. Ғылыми хабарлардың жинақталуы. Картотека және үй кітапханасы, ғылыми әдебиеттермен жұмыс орнындағы ұжымның байланысы. Оқу түрлері. Көшірме, пікір, конспект, тезистер. 4 Тәжірибе. Тәжірибелік зерттеу нәтижелерін өңдеу. Тәжірибе мақсаты: объектінің құрамын және белгісіз сипаттаманы анықтау: гипотезаны тексеру, байланыс моделін құрастыру, оптимумды іздеу. Процесс тұрақтылығының құруы. Белгілер аралық байланыс анықтамасы. Тәжірибелік тап осы графикалық өндеу әдістері. Зерттейтін процесс математикалық суреттеуі. 2 Практикалық сабақтар Есеп шығарудағы логикалық-психологиялық процестің анализі. * Бақылау, салыстыру, өлшеу. * Тәжірибе және аналитикалық-тәжірибелік әдістер. * Заттық материалдың объектілерінің қасиеттерін бейнелеудегі модельдеудің рөлі. 4 Модельдік әдістердің классификациясы. * Математикалық модель және оның түрлері. * Физикалық модель. Макет проектісін құрастыру әдістері. * Функционалды модель. * Априорлы модельдеу. * Модельдің масштабы және критерийлары. 4 Шығармашылық методологиясы. * Жаңа идеяларды тудырудың қазіргі заман әдістері. * Ғылыми-техникалық мәселелерді шешудегі шығармашылық ойлауды дамыту. 2 Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздестіру. * Ғылыми зерттеулердің түрлері. Ақпараттың таралуы және ескіруі. * Ғылыми-техникалық ақпараттың мемлекеттік жүйесі. Ғылыми-техникалық бағыттағы периодтық басылымдар. * Ақпаратты іздестіру жүйелері: қарапайым және автоматты. * Ғылыми хабарлардың жинақталуы. 4 Ғылыми-техникалық хабарлардың негізгі теориялары мен практикалары. * Ізденіс аппарат қоры және оның жүйесі. * Елдердің ізденіс қорлары. * Универсалды ондық классификация: құрылымы, класы, белгілері. 2 Эксперимент түрлері. * Табиғи және жасанды, бірфакторлы және көпфакторлы, активті және пассивті, лабораториялық және өндіріс, ашық зерттеу жүргізу. * Эксперимент жүргізу негізін жоспарлау критерийлары. * Метрологияның негізі. 2 2 МИКРОМОДУЛЬ <<ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС НӘТИЖЕЛЕРІН ДАЙЫНДАУ ЖӘНЕ ХАБАР БЕРУ>>. Дәріс сабақтары Ғылыми жұмыс нәтижелерін дайындау және хабар беру. Ғылыми есептеу нәтижесі ГОСТ 19600-74 ғылыми есептеу нәтижесі дайындауында: есептеу нәтижесі ұстауы ГОСТ 7.9.-74 реферат дайындауына. Шамаланған ойлап табуға мәлімдеме дайындауы. Түрлер, белгілер және патент қабілеттік техникалық экспертизасы. Баяндама және ғылыми хабарлау. Ерекше хабардың ауызша ұсынулары. Баяндама тезистері. Рецензиялау және ғылыми жұмыс оппонированиясы. 2 Енгізу және ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі. Ғылыми ұжымда жұмыс ұйымы. Енгізу мемлекеттік жүйесі. Енгізу кезені. Жеке-жеке комплексті енгізу тәсілдері. Авторлық қадағалау. Басқарудың негізгі принциптері ғылыми ұжыммен. Іс жүргізу жұмысы негіздері. Өндіріс мәжілістерінің ұйымы. Құру және ұжым біріктіру әдістері. Бастық өзара қатынастарының психологиялық аспектілері және бағыныштығы. 1 Практикалық сабақтар Ғылыми жұмыстардың нәтижелерін өңдеу. * Тәжірибе нәтижелерін графикалық тұрғыдан өндеу әдістері. * Графикалық дифференциялау және интеграциялау әдістері. * Зерттелетін процесстердің математикалық сипаттамасы. * Эмпирикалық формулалардың іріктеп алу әдістері. Тегістеу әдісі. 4 Баяндама және ғылыми хабарлау. * Ерекше хабарлардың ауызша ұсынулары. * Баяндама тезистері. * Көрнекілік материал және оның техникасы. * Рецензиялау және ғылыми жұмыстың оппонированиесі. * Конкурстарға, көрмелерге, конференцияларға студенттік ғылыми жұмыстарды дайындау. 4 Ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі және оны өндіріске енгізу. * Мемлекеттік енгізу жүйесі. * Енгізу кезеңі. * Жеке-жеке және комплексті енгізу тәсілдері. * Авторлық қадағалау. 2 Ғылыми ұжымдағы жұмыстарды ұйымдастыру. * Ғылыми ұжымды басқарудың негізгі принциптері. * Іс жүргізу жұмысының негіздері. * Ұжымды құру және біріктіру әдістері. * Ғылыми еңбекті ұйымдастыру және оның гигиенасы. 2 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. <<Творчества мен ғылыми танымның методологиялық негіздері>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазабаша түрде жауап беру: * Эмпирикалық және теориялық зерттеулерде пайдаланылатын әдістер: олардың маңызы, мүмкіншіліктеріне шек қоюда. * Индукция және дедукция. * Анализ және синтез. * Абстрактісі. Идеализация. Формализация. * Тарихи әліс. Аналитикалық әдіс. * <<Модельдік әдістердің жіктелуі>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын құрастыру (20 сұрақтан, 5 жауабымен). * <<Творчество>> тақырыбы бойынша кроссворд құрастыру. 5.2. 1. <<Тәжірибелік зерттеу нәтижелерін өндеу>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру: * Жұмысшы орны және оның ұйымы. * Оперативті құжаттаманың дайындығы. * Эксперименттің сапасы мен жүруіне психологиялық факторлардың әсері. * Жүйелі қателіктерді шығару әдістері. * Кездейсоқ қатедердің теория негіздері және математикалық статистиктері. * Кездейсоқ қатедердің анықтама әдістері.. * <<Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздену>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын құрастыру (20 сұрақтан, 5 жауабымен) құрастыру. * <<Эксперимент>> тақырыбы бойынша кластер құрастыру. 5.3. 1. <<Ғылыми ұжымда жұмыс ұйымы>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру: * Ғылыми ұйым және зерделі енбек гигиенасы, енбек орынды тәртіп және демалыс. * Ғалым өнегелі жауыптылық>>. * <<Ғылыми баспалар>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын құрастыру (20 сұрақтан, 5 жауабымен). * <<Дипломдық жұмыс - ЖОО ғылыми зерттеу>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. + * <<Ғылыми жұмыс нәтижелерін дайындау және хабар беру>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру: * Хабар тоқтату қабылдауы. * Редакциялау. * Журналға қол жазба дайындауы. * Конкурстарға студенттік ғылыми жұмыстарды дайындау, көмелер, маслихаттар. * <<Енгізу және ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі>> тақырыбы бойынша кластер құрастыру. * Дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша тезис дайындау. * ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте Тақырыбы Көрнекті құралдар, ТОҚ, зертханалық тақталар (стенд) Өздік меңгерілетін сұрақтар Бақылау нысанасы Дәрістер Практикалық сабақтар 1 2 3 4 1 Қазақстан Республикасы жоғарғы мектеп орындағы студенттердің ғылыми педагогикалық жұмыс жүйесі. Зертханалық тақта, Интерактивті тақта Кезектік бақылау Шығармашылық пен ғылыми танымның методологиялық негіздері. * Есеп шығарудағы логикалық-психологиялық процестің анализі. * Модельдік әдістердің классификациясы. * Шығармашылық методологиясы. Зертханалық тақта, Интерактивті тақта, презентациялар <<Творчества мен ғылыми танымның методологиялық негіздері>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазабаша түрде жауап беру: * Эмпирикалық және теориялық зерттеулерде пайдаланылатын әдістер: олардың маңызы, мүмкіншіліктеріне шек қоюда. * Индукция және дедукция. * Анализ және синтез. * Абстрактісі. Идеализация. Формализация. * Тарихи әліс. Аналитикалық әдіс. * <<Модельдік әдістердің жіктелуі>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын құрастыру (20 сұрақтан, 5 жауабымен). * <<Творчество>> тақырыбы бойынша кроссворд құрастыру. Кезектік бақылау Ғылыми зерттеудегі таңдау бағыттары және ғылыми педагогикалық жұмыстарының этаптары. Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздену. * Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздестіру. * Ғылыми-техникалық хабарлардың негізгі теориялары мен практикалары. Зертханалық тақта, Интерактивті тақта, презентациялар 1. <<Тәжірибелік зерттеу нәтижелерін өндеу>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру: * Жұмысшы орны және оның ұйымы. * Оперативті құжаттаманың дайындығы. * Эксперименттің сапасы мен жүруіне психологиялық факторлардың әсері. * Жүйелі қателіктерді шығару әдістері. * Кездейсоқ қатедердің теория негіздері және математикалық статистиктері. * Кездейсоқ қатедердің анықтама әдістері.. * <<Ғылыми жаңалықтарды жинау және іздену>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын құрастыру (20 сұрақтан, 5 жауабымен) құрастыру. Кезектік бақылау Тәжірибе. Тәжірибелік зерттеу нәтижелерін өңдеу. Эксперимент түрлері. Зертханалық тақта, Интерактивті тақта, презентациялар <<Эксперимент>> тақырыбы бойынша кластер құрастыру. Кезектік бақылау Ғылыми жұмыс нәтижелерін дайындау және хабар беру. * Ғылыми жұмыстардың нәтижелерін өңдеу. * Баяндама және ғылыми хабарлау. Зертханалық тақта, Интерактивті тақта, презентациялар <<Ғылыми ұжымда жұмыс ұйымы>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру: * Ғылыми ұйым және зерделі енбек гигиенасы, енбек орынды тәртіп және демалыс. * Ғалым өнегелі жауыптылық>>. * <<Ғылыми баспалар>> тақырыбы бойынша тест сұрақтарын құрастыру (20 сұрақтан, 5 жауабымен). * <<Дипломдық жұмыс - ЖОО ғылыми зерттеу>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. Кезектік бақылау Енгізу және ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі. Ғылыми ұжымда жұмыс ұйымы. * Ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі және оны өндіріске енгізу * Ғылыми ұжымдағы жұмыстарды ұйымдастыру. Зертханалық тақта, Интерактивті тақта, презентациялар * <<Ғылыми жұмыс нәтижелерін дайындау және хабар беру>> тақырыбы бойынша келесі сұрақтарға жазбаша түрде жауап беру: * Хабар тоқтату қабылдауы. * Редакциялау. * Журналға қол жазба дайындауы. * Конкурстарға студенттік ғылыми жұмыстарды дайындау, көмелер, маслихаттар. * <<Енгізу және ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі>> тақырыбы бойынша кластер құрастыру. * Дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша тезис дайындау. Кезектік бақылау 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы Таблица 4 Оқулықтардың , оқу-әдістемелік құралдардың атауы Дана (саны) Студенттердің саны Қамтамасыз етілу пайызы Карапетьянц М.Х., Дракин С.Н. Общая и неорганическая химия. - М.:Химия, 2000. 15 12 100 Потапов Р.М., Кочетова Э.К. Химическая иформация. Что, где и как искать химику в литературе. - М., 1978. 5 12 42 ГОСТ 8011-72. Показатели точности измерений и формы представления результатов измерений. 1 12 8 Гавриленко А.Г., Тусупова К.С., Тарасенко С.В. Оформление курсовых и дипломных работ. - Семипалатинск: СГУ им. Шакарима, 2000. 30 12 100 Основы научных исследований: Учебник для технических вузов/ В.И. Крутов, И.М. Грушко, В.В. Попов и др. - М.: ВШ, 1989.-400 с. 6 12 50 Курсовые и дипломные работы. Планирование, написание, защита. Методические указания/ Б.Г. Иоганзен, Н.А. Залозный, В.И. Романов. - Томск, 1989. - 42 с. 4 12 33 Кузнецов И.Н. Научные работы. Методика подготовки и оформления. - Минск: Амалорея, 1998. - 272 с. 2 12 17 СТ РК 1.5-95 <<Общие требования к тестовым документам>>. 1 12 8 ГОСТ 7.1.-84 <<СИБИД. Библиографическое описание документа. Общие требования и правила оформления>>. - М.: Изд-во стандартов, 1984. - 77 с. 3 12 25 ГОСТ 7.11.-78 <<СИБИД. Сокращение русских слов и словосочетаний в библиографическом описании произведений печати>>. - М.: Изд-во стандартов, 1996. - 24 с. 3 12 25 ГОСТ 7.32-81 <<>>СИБИД. Отчет о научно-исследовательской работе. Общие требования и правила оформления>>. - М.: Изд-во стандартов, 1981. - 13 с. 4 12 33 ГОСТ 15.011-97 <<Отчет о патентных исследованиях>> Стандарт предприятия СТП-02-99 <<Правила оформления издательской деятельности>>. - Семипалатинск: ГУ <<Семей>>, 1999.- 12 с. 17 12 100 * ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет o Карапетьянц М.Х., Дракин С.Н. Общая и неорганическая химия. - М.:Химия, 2000. o Потапов Р.М., Кочетова Э.К. Химическая иформация. Что, где и как искать химику в литературе. - М., 1978. o ГОСТ 8011-72. Показатели точности измерений и формы представления результатов измерений. o Гавриленко А.Г., Тусупова К.С., Тарасенко С.В. Оформление курсовых и дипломных работ. - Семипалатинск: СГУ им. Шакарима, 2000. o Основы научных исследований: Учебник для технических вузов/ В.И. Крутов, И.М. Грушко, В.В. Попов и др. - М.: ВШ, 1989.-400 с. o Кузнецов И.Н. Научные работы. Методика подготовки и оформления. - Минск: Амалорея, 1998. - 272 с. o Ғаламтордағы ақпараттық сайтттар o Юшков А.В. Основы планирования научных исследований: метод. Пособие. - Алматы: Қазақ университеті, 1999. - 55 с. + Қосымша әдебиет o Курсовые и дипломные работы. Планирование, написание, защита. Методические указания/ Б.Г. Иоганзен, Н.А. Залозный, В.И. Романов. - Томск, 1989. - 42 с. o СТ РК 1.5-95 <<Общие требования к тестовым документам>>. o ГОСТ 7.1.-84 <<СИБИД. Библиографическое описание документа. Общие требования и правила оформления>>. - М.: Изд-во стандартов, 1984. - 77 с. o ГОСТ 7.11.-78 <<СИБИД. Сокращение русских слов и словосочетаний в библиографическом описании произведений печати>>. - М.: Изд-во стандартов, 1996. - 24 с. o ГОСТ 7.32-81 <<>>СИБИД. Отчет о научно-исследовательской работе. Общие требования и правила оформления>>. - М.: Изд-во стандартов, 1981. - 13 с. o ГОСТ 15.011-97 <<Отчет о патентных исследованиях>> Стандарт предприятия СТП-02-99 <<Правила оформления издательской деятельности>>. - Семипалатинск: ГУ <<Семей>>, 1999.- 12 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz