Файл қосу
Антикалық психология
<<ПСИХОЛОГИЯ ТАРИХЫ>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300-<<Педагогика және психология>> мамандығының 2 курс студенттеріне арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2014ж. 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің "Педагогикалық психология" кафедрасының аға оқытушысы Адильжанова К.С. <<25>> маусым 2014 ж. 2. КЕЛІСІЛДІ 2.1. <<Педагогикалық психология>> кафедрасының отырысында Хаттама №1 <<03>> қыркүйек 2014 жыл Кафедра меңгерушісі: _____ Г.К.Джумажанова 2.2. Педагогикалық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 <<05>> қыркүйек 2014 жыл Төрайымы _______ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3. БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 <<11>> 2014 жыл ОӘК төрайымы _______саясат. ғ.д. Искакова Г.К. 4 №1 Баспа орнына 05.09.2013ж. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1 Қолданыс аясы <<Психология тарихы>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010300 - <<Педагогика және психология>> мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 Нормативтік нұсқама. <<Психология тарихы>> пәнінен оқу - әдістемелік кешені төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 23.08.2012 жылдың №1080 бұйрығы, жоғары білімнің мемлекеттік жалпыміндетті стандарты - 5В010300 - <<Педагогика және психология>> мамандығы бойынша типтік оқу жоспары,№343 бұйрығы, 18.08.2012ж. - СТУ 042-МУ-4-2014 университет стандарты <<Өңдеуге жалпы талап және пәннің оқу-әдістемелік кешенін безендендіру>>. -ҚП 042-1.01-2014 <<пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымына>> құжаттық процедура 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Психология ғылымы-жоғары білімінің фундаментальды компоненті.Ғылымға қажет тарих білімінсіз маманның кәсіби дүниетанымын өалыптастыру мүмкін емес. Тарихи-психологиялық білім психологияның ғылым ретінде пайда болуына, ол пәнге деген эволюциялық көзқарас және сонымен қатар психикалық құбылыстар табиғатына байланысты сұрақтармен қатысты. Психология тарихы ғылыми ұстанымдарға өте ұқыпты қарауға және одан ары қарай ғылымның дамуы үшін керекті ойларды алуға, оқымыстылардың дамып келе жатқан еңбектерін сыйлауға оқытады. Психологя тарихын оқу арқылы барлық психологиялық шындықтың жүйелілігі қалыптасады. Ғылымның негізгі категорияларын меңгеру жүзеге асады. Курс шетелдік және отандық психология тарихын қарастырады. Арнайы назар Шығыс ойшылдарының психологиялық көзқарастарына және әрине, Қазақстанның. Курста негізгі психологиялық категориялардың дамуы және көзқарастары, әртүрлі ғылыми мектептермен өзараәрекет және бағыттарын қолдану қарастырылады. Психология тарихы, әртүрлі уақыттағы ойшылдардың және халықтың, оқымыстылардың бітпес диалогы ретінде қарастырылады. Берілген курста тарихи-психологиялық материал тарихи және логикалық, объективті, детерминизм және тарихи принциптердің бірлігінде базаланады. Осыдан барып психология тарихы жалпы тарихпен байланысты және соның ығында қарастырылады және заттық-логикалық, ғылыми-әлеуметтік және тұлғалық-биографиялық (М.Г.Ярошевский) үш аспектінің бірлігінде тірі және драматикалық процес ретінде жүзеге асады. <<Психология тарихы>> оқытудың қажеттігін көрсетеді. 3.2. Пәнді оқу мақсаты Студенттердің біліміін психология тарихы бойынша жалпылау және жүйелеу: психология ғылымы туралы тұтас, динамикалық көзқарастардың қалыптасуы. Студенттердің терең психологиялық даярлықтары. Психология ғылымының даму тарихын теориялық тұрғыда қарастыру . 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - алынған теоретикалық білімнің интеграциясы және оны зерттеу жұмысы барысында қолдана білу іскерлігін қалыптастыру; -білімнің ғылыми теориялық негіздерімен студенттерді қаруландыру; -іскерлік қабілеттерін қалыптастыру үшін психо-педагогикалық зерттеулер жүргізуіне мүмкіндік беру; -дағды қалыптастыру, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, оқу-зерттеу іс- әрекетіне деген дағдыларын қалыптасытыру. -Логикалық-методологиялық мәселенің дамуы негізінде психологиялық білімнің дамуы негізіндегі көзқарастарды қалыптастыру. -этаптар туралы білімді, стадиялардың туындауы және психологияның заманауи тенденциялары 3.4 Оқытудың нәтижесі: Студенттер курсты оқу нәтижесінде білу керек: Білуі: -отандық және шетелдік ғылымда психология дамуының тарихы - Курсты оқыту процесі, психология ғылымының даму тенденциясы -қазіргі кездегі жағдайы, көзқарастары -психологиялық ойлардың пайда болу процесінің тарихи туралы жан жақты, жүйелі білімді қалыптастыруды -психологиялық ғылымның құрылуы біртұтас процесі, оның негізгі этаптары және бағыттары Игеруі керек: ▪ психологиялық-педагогикалық зерттеуді құру әдістерін; ▪ психологиядағы зерттеу мәдениетін; ▪ ғылыми зерттеудің әдістемелік құралдарымен; ▪пәннің категориялық аппаратымен. Меңгеруі керек: ▪ мәселені іздеуді жүзеге асыру, тақырыпты таңдау және зерттеу бағдарламасын өңдеуді; ▪ зерттеу өзектілігін нақтылау, ғылыми болжамды аргументті түрде алға жылжыту жәнезерттеу туралы ойлардықұру; ▪ психологиялық зерттеу әдістерін нақтылау мен талдау және алынған мәліметтерді өңдеуді; -іс-әрекеттің тарихи конструкцияның негізгі дағдылары. -зерттеудің заманауи психологиялық-тарихи әдістерді зерттеу Істей алу керек: -алынған білімді практикада қолдану; -психология мінездемесі, ғылым ретінде, оның әдістері мен тапсырмалары Түсінуі керек: ▪ тарихи-психологиялық оқиғалардың талдау әдістері, салыстырмалы анализ және биографиялық анализ. Иемдену керек: ▪психологиялық білім жүйесінде психология тарихында негізге алатын көзқарастар туралы ▪ психологиядағы эмпирикалық білім жайлы және оны қазіргі ғылымда, бизнесте, қоғамдық өмірде және саясатта қолдануды; Қабылдауы керек: ▪ жүйелілік функциялары, психологияны көпжақты қабылдауы ғылым ретінде және әлеуметтік мәнді практика туралы көзқарастары 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 психология және адам дамуы 3.5.2 Тұлға психологиясы 3.5.3 Психодиагностика негіздері 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 психодиагностика негіздері 3.6.2 экспериментальды психология. 3.6.3 Психология-педагогикалық әлеуметтік практика 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Курс Семестр Кредиттер Дәріс сағаты Семинар сағаты БАОӨЖ БӨЖ барлығы Басқару формасы 2 4 3 30 15 22,5 67,5 135 емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬДЕР) Тақырыптардың атауы және оның мазмұны Сағат саны Дәрістік сабақтар 1 Психология тарихына кіріспе 2 І - модуль Ежелгі және Орта ғасырдағы психологиялық білімдер 2 Антикалық психология 2 3 Орта ғасыр және Қайта өркендеу дәуіріндегі психология 2 ІІ - модуль Жаңа дәуірдегі психологияның дамуы 4 ХVІІ ғасырдағы Европалық психология 2 5 ХVІІІ ғасырдағы психологияның дамуы 2 6 ХІХ ғасырдағы психологияның дамуы 2 7 Қазақстанда ХІХ ғасырдағы қазақ ағартушыларының психологиялық идялары Шоқан, Абай, Ыбырай 2 ІІІ - модуль Психологияның дербес ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы 8 Психологияның дербес ғылым ретінде дамуы 2 9 Психологиядағы ХІХ-ХХ ғасыр шеңберіндегі теориялық тұжырымдамалар 2 10 ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басындағы эксперименттік психологияның дамуы 2 ІV - модуль Психологияның қазіргі тарихы 11 Психологиядағы әлемдік мектептер 2 12 Марксизм философиясына негізделген кеңес психологиясының қалыптасуы 2 13 Соғыс жылдары (1941-45) мен 80-жылдардың ортасына дейінгі кеңес психологиясы 2 14 Шетелдік психологияның жаңа беталыстары мен бағыттары 2 15 Қазақстандағы психологияның бүгінгі жағдайы 2 Практикалық (семинар) сабақтар 1 Психологияның тарихы 1 І - модуль Ежелгі және Орта ғасырдағы психологиялық білімдер 2 Ежелгі шығыс ойшылдарының психологиялық идеялары 1 3 Антикалық ойшылдарының психологиялық идеялары 1 4 Орта ғасырдағы психология 1 ІІ - модуль Жаңа дәуірдегі психологияның дамуы 5 Р.Декарт, Дж.Локк және Б.Спинозаның психологиялық ілімдері 1 6 Қазақстанда ХІХ ғасырдағы қазақ ағартушыларының психологиялық идялары Шоқан, Абай, Ыбырай 1 ІІІ - модуль Психологияның дербес ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы 7 И.М.Сеченов және оның психологиядағы идеялары 1 8 Эксперименттік психологияның бастауы: Э.Вебер, Г.Фехнер, В.Вунт 1 9 Психологияның қолданбалы салалары: педагогикалық, медициналық, еңбек психологиясы 1 ІV - модуль Психологияның қазіргі тарихы 10 Психоанализ тарихы және қазіргі заман 1 11 Гештальтпсихология және бихевиоризм тарихы мен қазіргі жағдайы 1 12 Француз социологиялық мектебі және оның психологияға әсері 1 13 Когнитивтік психология: тарихы және қазіргі күйі 1 14 Шетелдегі даму психологиясы: Ж.Пиаже, А.Валлон, Ш.Бюлер 1 15 Қазақ психологиясы тарихының елеулі кезеңдері 1 Зертханалық сабақтар - 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ҮШІН ТАҚЫРЫП ТІЗІМДЕРІ 5.1 Отандық психология тарихшыларының психологияны зерттеуге қосқан үлесі 5.2 Ежелгі Қытай ойшылдарының психологиялық идеялары 5.3 Гераклиттің жан туралы оның табиғатының жалпы заңдары жайлы 5.4 Аристотель және әл-Фарабидің психологиялық көзқарастарын салыстырмалы талдау 5.5 Р.Декарттың жан мен тән туралы ілімі, дуализм 5.6 Г.Лейбництің апперцепция туралы ілімі 5.7 Д.Гартли негізгі психикалық элементтер мен олардың ассоциациясы туралы 5.8 Психологиядағы ассоцианизм тарихы 5.9 В.Вундтың психологияға қосқан үлесі 5.10 И.М.Сеченовтың тарихи ролі 5.11 Психологияның математика, физика, нейрофизиология, социология, саясаттану ғылымдарымен пәнаралық байланыстарының дамуы 5.12 Г.Эббингауздің, Г.Э.Мюллердің есті зерттеуі 5.13 Мәскеу және Ленинградтың психологиялық мектептерін салыстырмалы түрде талдау 5.14 Бихевиоризм тарихы 5.15 Гештальтпсихология тарихы 5.16 Ж.Пиаженің генетикалық психологиясы 5.17 К.Тихомировтың, М.Мұқановтың, Б.Ф.Зейгарниктің зерттеуі. 5.18 Ж.Аймауытов, Т.Тәжібаев, М.Мұқановтың Қазақстанда психология ғылымының қалыптасуындағы қосқан үлестері 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА № р/с Тақырып Көрнекі құралдар, кесте, схема,материалды жабдықтау Өзбетінше оқуға арналған сұрақтар Бақылау формасы Дәрістік сабақтар Практикалық сабақтар 1 1 Психология тарихына кіріспе Психологияның тарихы Плакат Психологияның даму кезеңдері 2 Антикалық психология Ежелгі шығыс ойшылдарының психологиялық идеялары Ежелгі шығыс ойшылдарының психологиялық идеялары Конспект 3 Орта ғасыр және Қайта өркендеу дәуіріндегі психология Антикалық ойшылдарының психологиялық идеялары Плакат Ғылыми зерттеудің методологиялық принциптері. Зерттеушінің педагогикалық шеберлігі. Тірек конспектісін құру 4 ХVІІ ғасырдағы Европалық психология Орта ғасырдағы психология Плакат ХVІІ ғасырдағы Европалық психология терминдер мен анықтамалар Классификацияға сәйкес терминдерді топпен бөлу Термин топтамасын ұсыну 5 ХVІІІ ғасырдағы психологияның дамуы Р.Декарт, Дж.Локк және Б.Спинозаның психологиялық ілімдері Схема: Р.Декарт, Дж.Локк және Б.Спинозаның психологиялық ілімдеріне шолу жасау Конспект 6 ХІХ ғасырдағы психологияның дамуы Қазақстанда ХІХ ғасырдағы қазақ ағартушыларының психологиялық идялары Шоқан, Абай, Ыбырай Слайдтар жасау Тексеру Мониторинг Психологиялық-педагогикалық тәжірибені оқу және жалпылау Слайд 7 Қазақстанда ХІХ ғасырдағы қазақ ағартушыларының психологиялық идялары Шоқан, Абай, Ыбырай И.М.Сеченов және оның психологиядағы идеялары Схема: Шоқан, Абай, Ыбырайдың психологиялық ілімдеріне шолу жасау Схема мен кестені қолдана отырып тірек конспектісін құр 8 Психологияның дербес ғылым ретінде дамуы Эксперименттік психологияның бастауы: Э.Вебер, Г.Фехнер, В.Вунт Слайдтар жасау Тексеру Мониторинг Психологиялық-педагогикалық тәжірибені оқу және жалпылау слайд 9 Психологиядағы ХІХ-ХХ ғасыр шеңберіндегі теориялық тұжырымдамалар Психологияның қолданбалы салалары: педагогикалық, медициналық, еңбек психологиясы Психологияның қолданбалы салаларына анықтамалар Психологиядағы ХІХ-ХХ ғасырдағы ой қорытындылары Конспект 10 ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басындағы эксперименттік психологияның дамуы Психоанализ тарихы және қазіргі заман Плакат: Психоанализ тарихы және қазіргі заман Қазіргі заман психологиясының ерекшеліктері 11 Психологиядағы әлемдік мектептер Гештальтпсихология және бихевиоризм тарихы мен қазіргі жағдайы Терминдер мен анықтамалар Психологиядағы әлемдік мектептер конспект 12 Марксизм философиясына негізделген кеңес психологиясының қалыптасуы Француз социологиялық мектебі және оның психологияға әсері Слайд жасау конспект 13 Соғыс жылдары (1941-45) мен 80-жылдардың ортасына дейінгі кеңес психологиясы Когнитивтік психология: тарихы және қазіргі күйі Схема: даму кезеңдері Кеңестік психологиядағы психологиялық көзқарастар Схема мен кестені қолдана отырып тірек конспектісін құр 14 Шетелдік психологияның жаңа беталыстары мен бағыттары Шетелдегі даму психологиясы: Ж.Пиаже, А.Валлон, Ш.Бюлер Слайдтар жасау Шетелдік психологияның жаңа беталыстары мен бағыттарына шолу слайд 15 Қазақстандағы психологияның бүгінгі жағдайы Қазақ психологиясы тарихының елеулі кезеңдері Терминологиямен жұмыс Библиографиялық ізденіс. Каталогтар. Кезеңдік басылымдар ҚазақстандағыПсихологиялық басылымдардың кезеңдіу тізімін құру 7 СТУДЕНТТЕРДІ ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Оқулықтардың аттары, оқу-әдістемлік әдебиеттер Экз. саны Студ.саны % Қамт 1 2 3 4 История психологии: учебник / Т.Д. Марцинковская / - 2010 5 9 50 История психологии: учеб.пособ. для вузов / Р. Смит; [Пер. с англ. А.Р.Дзкуя, К.О.Россиянова] / - 2010 1 9 10 История развития психологии: учеб. пособие / М.И. Еникеев / - 2012 1 9 10 История психологии от античности до наших дней: учебник / А.Н. Ждан / - 2013 5 9 50 История зарубежной психологии: 30-е - 60-е годы ХХ века. Тексты / под ред.П.Я.Гальперина, А.Н.Ждан / - 2010 4 9 45 История детской психологии: учебник / Т.Д. Марцинковская / - 2013 10 9 100 История психологии/ М.Г. Ярошевский / - 2009 5 9 50 История, философия и методология психологии и педагогики: учеб. пособие для магистров / В.А. Канке; под ред. М.Н.Берулавы / - 2014 10 9 100 Қазіргі психология тарихының дамуы, жағдайы, беталысы/ А.Т. Ақажанова / - 2012 20 3 100 8 ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Жарикбаев К.Б. Психологическая мысль Казахстана. А.2000 8.1.2. Ждан А.Н. История психологии: от античности до наших дней. М.,2013 8.1.3 Марцинковская Т.Д История психологии: учебник. М., - 2013 8.1.4 Гиппенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. Курс лекций. М.,2011 8.1.5 Шульц Д.П., Шульц С.Э. История современной психологии. СПб.,2012 8.1.6 Годфруа Ж. Что такое психология? В 2-х т. М., 2012 8.1.7 Зинченко В.П.,МоргуновЕ.В. Человек развивающийся. Очерки российской психологии. М.,2014 8.1.8 Изучение традиций и научных школ в истории советской психологии /Под ред. А.Н.Ждан. М.,2011 8.1.9 История психологии: период открытого кризис (начало 10-х - сер.30-хг.г.ХХв).Тексты /Под ред. П.Я.Гальперина, А.Н.Ждан.М.,2012 8.1.10 История психологии: учеб.пособ. для вузов / Р. Смит; [Пер. с англ. А.Р.Дзкуя, К.О.Россиянова] / - 2010 8.1.11 Еникеев М.И История развития психологии: учеб. пособие. М., - 2011 8.1.12 Лейбин В.М. История зарубежной психологии.М.,2009 8.1.13 Петровский А.В., Ярошевский М.Г. История и теория психологии. В 2-х т. Ростов - на-Дону,1996 8.2 Қосымша әдебиет: 8.2.1 Аюрзанаев О.И. Пространство и время в буддизме/ Психология и соционика межличностных отношений - 2003, № 11 8.2.2 Донских О.А., Кочеркин А.Н. Античная философия. Мифология в зеркале рефлексии - М., 1993 8.2.3 Жарықбаев, Калиев Қазақ тәлім-тәрбиесі - А., Санат, 1995 8.2.4 Жалпы психология /Богословский В.В. - Алматы, 1980Намазбаева Ж.И. Психология. Оқулық - Алматы, 2005, 2006 8.2.5 Зинченко В.П., Моргунов Е.В. Человек развивающейся . Очерки российской психологии - М., 1994 8.2.6 Изучение традиций и научных школ в истории советской психологии / под ред. А.Н.Ждан - М., 1992 8.2.7 Кузнецов В.Н. Западно-европейская философия 18 века - М., 1986 8.2.8 Лейбин В.М. История зарубежной психологии - М., 1994 8.2.9 Лучинин А.С. История психологии - Ростов н/Д., Феникс, 2005 8.2.10 Материалисты древней Греции / под ред. М.А.Дынина - М., 1995 8.2.11 Нарский И.С. Западно-европейская философия 19 века - М., 1986 8.2.12 Немов Р.С. Психология: Учебник для вузов в 3-х т.- Т.1. -М., 2001 8.2.13 Общая психология: Учебник для студ. пед. ин-тов /Под ред. А.В.Петровского - М., 1986 8.2.14 Петровский А.В. История советской психологии. Формирование основ психологической науки. - М., 1967 8.2.1 5 Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Психология: Учебник для вузов - М., 2001 8.2.16 Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Основы теоретической психологии: Учеб. пособие - М., 1999 8.2.17 Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии - СПб., 2004 8.2.18 Табылдиев Қазақ тағылымы - А., Қаз институт, 1992 8.2.19 Ұзақбаева Тамырлы терең тәрбие - А., Білім, 1995 8.2.20 Хрестоматия по истории психологии: Период открытого кризиса (нач. 10-х гг. - середина 30-х гг. ХХ в.): Учеб. пособие /Под ред. П.Я.Гальперина, А.Н.Ждан - М., 1980 8.2.21 Ярошевский М.Г. Психология в 20-ом столетии - М., 1974 8.2.22 Якунин В.Я. История психологии - М., 2001
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz