Файл қосу
Сорттау әдістері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ. Cемей қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейдегі АӘК құжаты ПОӘК Стедентке арналған <<Сорттау мен іздеу әдістері>> пәнін оқыту программасы ОӘК № 1 баспа 28.08.2013 г ПОӘК 042 - 14-02-03.1.20.48/2-2013 <<Сорттау мен іздеу әдістері>> 5В070400- <<Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру>> мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 КІРІСПЕ * ӨНДЕЛГЕН Құрастырушы Құрышбаева Д.Т., <<Автоматтандыру және басқару>> кафедрасының оқытушысы "_____" ________ 2013 ж. * ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Автоматтандыру және басқару>> кафедрасының мәжілісінде талқыланған. Хаттама № _____. <<___>> __________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі_________Золотов А.Д. 2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялы факультетінің оқу әдістемелік кеңесінің мәжілісінде талқыланған Хаттама № _____. <<___>> __________ 2013 жыл Төрағасы ______________ * БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданып, баспаға ұсынылған Хаттама № _____. <<___>> __________ 2013 жыл ОӘК председателі __________ 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Қолдану аймақтары 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы жағдайлар 4 5 6 7 8 9 Оқытушыға арналған пәннің жұмыстық оқу программасының мазмұны Студенттің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі Пәнін оқу-әдiстемелiк картасы Оқу-әдiстемелiк әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР + Оқытушы және пән туралы жалпы мағлумат Курушбаева Динара Талгатовна, аға оқытушы Кафедра <<Автоматизация и управление>> Контакттік ақпарат: Телефон 35 29 43 ; № 1 құу ғимараты; Кабинет № 701 Сабақтарды өткізу орны - дәрісхана № ___ Пәннің кредиттер саны - 2. 1.2 Оқу жоспарынан көшірмесі Кесте 1 - Оқу жоспарынан көшірмесі Курс Семестр Кредиттер саны Д (сағ) ТЖ (сағ) СОӨЖ (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы (сағ) Бақылау түрі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 2 4 2 15 15 30 30 90 Емтихан (тест) 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Құрастырылған <<Сорттау мен іздеу әдістері>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені, төмендегі документтердің талаптары мен берілген ұсынысына сәйкес оқу процесінің ұйымдастыру режимін орындайды: - № 671 Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты - МЖБС ҚР 3.08.077 - 2004, <<5В070400>> мамандығының. Қазақстан Республикасының ғылым және білім министрлігінің бұйрығымен іс-әрекетке енгізіліп, 7 тамыз 2004 жылы бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университеттің стандарты бойынша <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін хаттау және құрастырудың жалпы талабы>>; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Документелінген процедура: <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрамы және мазмұны>> 1.3 Осы курстың мақсаттары: * Студенттерге қолданбалы мәселелерді шешуге арналған керкеті білімдерді беру; * Студенттерге деректерді өңдеудің оптималды тәсілдерін анықтауды үйрету. 1.4 Пәнді оқытудың нәтижесінде студент келесіні білуі керек: * Деректердің күрделі құрылымдарын бейнелеу алгоритмдерін және олармен жұмыс істеу операцияларын білу; * Деректерді іздеу және сорттау әртүрлі тәсілдерін білу; * Әртүрлі типтегі қолданбалы мәселелерді шешу кезінде деректердің күрделі құрылымдарын білу. 1.5 Курстың пререквизиттері: * Математика; * Информатика; * Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері; 1.6 Курстың постреквизиттері: * Эксперттік және интеллектуалды жүйелер; * Жүйелік программалау; * Автоматтандырылған жүйелерді жобалау. 2 ПӘНДІ ОҚЫП БІЛУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР <<Сорттау және іздеу әдістері>> курстын бағдарламада көрсететінгендей кезекпен оқып білу қажет. Математиқалық қортындының жүрісін түсініп негізгі анықтамаларын шешу керек. Математиқалық операциялар өтілуімен бірге, теориалық материалды оқып білу кезінде міндетті түрде оның өлшем бірлігіне көніл аудару керек. Ескерту, кез-келген өлшемнің бірлігі, ереже бойынша, оның физиқалық мағынасын бейнелейді. Тақырыптың теориялық материалын оқып білгеннен кейін, есептің шешілу әдісімен айналысу керек. Қурстық материалды жақсы меңгеру үшін, әр бір тақырыпқа конспект құру ұсынылады. Аудиториялық сабақтарды елеуіні толтыратын, <<Машиналық графиканың элементтері және автоматтандырылған жобалау жүйесінің негіздері>> курсының оқып білуінде, студенттің өзіндік жұмысы маңызды және қажетті бөлімі болып табылады. Өздік жұмысқа бірқатар сурақтарды өзбетімен зерттеу және теориялық бөлімдердің оқылуы шығарылады. Рефераттардың зертханалық жұмыстардың қорғалуы және өздік жұмыстың бақылауы ауызша түрде жүргізіледі. Әр түрлі жұмыстарды орындау кезінде (теориалық сурақтарды талқылауда, есеп шешкенде, реферат жазғанда) тәртіптік бағдарламада көрсетілген тізімдегі әдебиеттермен шектелмеу керек. Интернетпен ақпараттардықарастырған кезде, қарастырып отырған тақырыбына сәйкесінше келетін ақпаратты кездестеру әбден мүмкін. Мұндай ақпаратты міңдетті түрде сақтап, талдап шығу қажет. Олардың ішінде жорамдылары болуы мүмкін. Рефератқа титулдық бет, мазмұгы, кіріспе, негізгі бөлім, қортынды, қолданылған көздердің тізімі кіреді. Реферат жазуын қажет етпейтін өздік тапқыланатын тақырыптар, қолданылған көздердің көрсетілуімен конспект түрінде жеке дәптерге орындалады. Рефератторды дайындау университеттің стандартына сәйкес келу керек. Жазба құжаттарды дайындаудың жалпы талаптары СТУ 042-РГКП-СГУ-6-2005. Рубеждік бақылауға дайындық, оқылған тақырыптардың талдауынан тұрады. Рубеждік бақылау айтылған формалардың біреуімен ғана жүргізіледі. Олар: жазбаша сураныс, текст. 3 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ ПЕН САЯСАТЫ Аудиториялық оқулар өздеріне келесі түрлерді енгізеді: дәріс (Д), практиқалық жұмыстар (ПЖ), зертханалық жұмыс (ЗЖ) және ОСӨЖ бөлімі. Тақырыптардың бір бөлігі студенттермен сабақта, ал бір бөлімі өз бетімен орындалады. Сабаққа міңдетті түрде қатысу керек. Егер студент қандай-да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол барлық өтпеген материалдарға жауапты. Сабақ уақытында жиі тәртіп бұзушы сабақтан шығырылып немесе бүкіл курс бойы <<қанағаттанғысыз>> бағасымен жазаланады. Бақылау тапсырмалары міндетті түрде орындалуы керек және айтылған уақытында өткізілуі тиіс. Кешігіп өткізілген жұмыстардың автоматты түрде бағалары төмендейді. Рубеждік аттестация қортындылары сабаққа қатысуымен, студенттік өздік жұмысының орындалуымен, дәл уақытында, жазбаша немесе ауызша түрде сабақта жауап беру және рубеждік бақылаудың нәтижесімен қойылады. Кез-келген көшіру немесе плагиат (басқа студенттердің тамсырмаларын және шешімін көшіру алу және қолдану) аудиториядан шығарылып немесе <<қанағаттанғысыз>> бағасымен жазаланады. Оқу процесіне бөгет жасайтын мобилды телефондарды, пейджелерді және т.б. техникаларды сабақ үстінде өшіру керек. Тәртіпті бұзушылар аудиториядан шығарылып немесе <<қанағаттанғысыз>> бағасымен жазаланады. * БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Курстың жеке компонентері бойынша төмендегі бағалар (балдар) қарастырылады: Сабаққа 1 сағ. қатысу - 1 балл; Практиқалық сабақтарда жұмыс істеу (зертханалық жұмыстарды жасау және қорғау, сұрақтарға жауап және консультация) - 50 балл; ОСӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау) - 30 балл; СӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау) - 20 балл; Рубеждік бақылау - 50 балл. Кесте 3. Бағалар шкаласы: Баға Әріптік.эквивалент Пайыздарда % Ұпайларда Үздік А А- 95-100 90-94 4,00 3,67 Жақсы В+ В В- 85-89 80-84 75-79 3,33 3,00 2,67 Қанағат. С+ С С- Д+ Д 70-74 65-69 60-64 55-59 50-54 2,33 2,00 1,67 1,33 1,00 Қанағ-сыз. F 0-49 0,00 5 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ОҚУДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 3 кесте - Пән мазмұны. Оқудың түрлері бойынша сағаттарды бөлу Тақырыптардың атаулары және мазмұны Сағаттар саны Әдебиет 1 2 3 Дәрістер 1 модуль Сорттау әдістері. Кіріспе 2 8.1.1 (лек.16) Тікелей қосу көмегімен сорттау 2 8.1.2 Тікелей таңдау көмегімен сорттау 2 8.1.6 364-371 Тікелей алмастыру көмегімен сорттау 2 8.1.6 394-405 8.2.1 5-10 8.2.1 2 модуль Шейкерлік сорттау 2 8.1.2 42-98 Шелл Сорттауы 2 8.1.6 Бөлумен сорттау(жылдам сорттау) 3 8.1.4 51-52 8.1.6 601-604 Тәжірибелік сабақтар <<пузырьком>> сорттауы 2 8.1.2 24-36, 99-106 Қарапайым сорттау әдісі 2 8.1.2 11 -17 Шелла әдісі 2 8.2.1 73 Жылдам сорттау 2 8.1.3 44-47 Қарапайм таңдау әдісінің модификацияланған түрі 2 8.1.7 32-39, 44-49 Программаларды компиляциялау 2 8.1.5 32-39 Массивтерді сорттау 3 8.1.7,202-247 6 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ Кесте 5 - СОӨЖ және СӨЖ тақырыптары СРСП СӨЖ Дәрісханалық Дәрісханадан тыс 1 2 3 Кіріспе Файлда элементтерді сорттау Конспект жазу және өздік оқу Теориялық материалды оқу және тәжірибелік сабаққа дайындалу Тәжірибелік сабаққа дайындалу Массивтерді сорттау әдістері Сатылы файлдарды сорттау Конспект жазу және өздік оқу Теориялық материалды оқу және тәжірибелік сабаққа дайындалу Тәжірибелік сабаққа дайындалу Рекурсияға кіріспе Тізімдік құрылымдар Конспект жазу және өздік оқу Теориялық материалды оқу және тәжірибелік сабаққа дайындалу Тәжірибелік сабаққа дайындалу Динамикалық деректер құрылымдары Деректерді іздеу және сақтау Конспект жазу және өздік оқу Теориялық материалды оқу және тәжірибелік сабаққа дайындалу Тәжірибелік сабаққа есеп дайындау. Программалар мәтінін өңдеу Деректердің динамикалық құрылымдары Конспект жазу және өздік оқу Теориялық материалды оқу және тәжірибелік сабаққа дайындалу Тәжірибелік сабаққа есеп дайындау Алгоритмдердің анализдерін орындау Ағаштар мен графтар Конспект жазу және өздік оқу Теориялық материалды оқу және тәжірибелік сабаққа дайындалу Тәжірибелік сабаққа есеп дайындау Іздеу алгоритмдері Қосымша сорттау типтері Конспект жазу және өздік оқу Теориялық материалды оқу және тәжірибелік сабаққа дайындалу Тәжірибелік сабаққа есеп дайындау 7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕ ГРАФИГІ 7 кесте - <<Ақпаратты өңдеу процесстерін автоматтандыру>> пән бойынша оқу процесінің күнтізбе графигі. Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Бақылау түрі осөж1 сөж1 қат. пт1 осөж 2 сөж 2 қат. пт2 осөж 3 сөж 3 қат. пт3 осөж 4 сөж 4 қат. пт4 осөж 5 сөж 5 қат. пт5 осөж 6 сөж 6 қат. пт6 осөж 7 сөж 7 қат. пт7 осөж 8 сөж 8 РК1 қат. пт8 осөж 9 сөж 9 қат. пт9 осөж 10 сөж 10 қат. пт10 осөж 11 сөж 11 қат. пт11 осөж 12 сөж 12 қат. пт12 осөж 13 сөж 13 қат. пт13 осөж 14 сөж 14 қат. пт14 осөж 15 сөж 15 РК2 қат. Балдар 30 20 2 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 50 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 3 50 30 20 50 3 Балл қорытындылары 52 103 103 103 103 103 103 153 103 103 103 103 103 103 153 8. ӘДЕБИЕТ 8.1 Негізгі әдебиет 8.1.1 Климова Л.М. Паскаль 7.0 . Практическое программирование. Решение типовых задач. М.: КУДИЦ-ОБРАЗ, 2000. 8.1.2. Вирт Н. алгоритмы и структуры данных: Пер. с англ. - СПб.: Невский проспект ,2001 8.1.3 Информатика. Базовый курс/Симонович С.В. и др. - СПб: Питер, 2001. - 640с.:ил. 8.2 Қосымша әдебиет 8.2.1 Фаронов С.Г. Руководство по программированию в среде DELPHI 6 БХВ-Петербург. - 2003. -345с 8.2.2.Фокс Дж. Программное обеспечение и его разработка / Пер. с англ. -- М.: Мир, 1995. - 368 с., ил. 8.2.3 Статьи с сайтов: http://articles.org.ru http://www.stu.ru http://www.kv.by http://lib.profi.net.ua http://www/bytemag.ru http://visio.artberg.ru http://www.compress.ru http://progs.biz http://delphimaster.ru
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz