Файл қосу
сәйкес - кестесіне - химия - химиялық - тиіс - өздік - сабақта
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Химиядағы математикалық статистика>> № 2 басылым 10.01.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<ХИМИЯДАҒЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ СТАТИСТИКА>> 5В011200 - <<Химия>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН: Құрастырушы: _______________________________ аға оқытушы Кобегенова А.И. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Химия және география кафедрасының мәжілісінде бекітілген: << >>_____2013 ж. № ___ хаттама Химия және география кафедрасының меңгерушісі м.а., п.ғ.к., аға оқытушы ___________________ Онтагарова Д.Р. 2.2. Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында: << >>_____2013 ж. № ___ хаттама Төрайымы_____________ АбдишеваЗ.В. 3. БЕКІТІЛДІ: Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған: << >>_____2013 ж. № ___ хаттама ОӘК төрағасы ____________________ Б.А.Рыскелдиев Жаратылыстық ғылымдар факультетінің деканы ____________Ибраева Л.С. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Кобегенова Айгуль Ирысбековна, химия магистрі, аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №418 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 407 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Химиядағы математикалық статистика>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: атом құрылымының, молекулалардың, кристалдардың, аморфты заттардың, мезофазалар мен кристалдардың қазіргі заманғы теориясының ұғымдарын оқу. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - студенттерді нақты есептеу схемамен таныстыру, олардың мүмкіншілігін және шектеулілігін түсіну және оларды активті түрде теориялық және қолданбалы химияның актуалды мәселелерін шешуде қолдану. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: * зимиялық құрылыстың қазіргі теориясының негіздерін, молекулардың квантты күйлерін, химиялық үрдістердің заңдылықтарын білу тиіс; * ақпаратты қайта өңдеу, қабылдау жолдарының түрлері мен негізгі әдістерін, компьютермен ақпаратты басқару үшін қолдана алуды меңгеру тиіс; * атомдар және молекулалар құрылысының теориясын игеру тиіс; * химиялық заттардың құрылымының түрлі орналасуының деңгейлерінде физико-химиялық зерттеу кезінде зат құрылысының қазіргі теориясының жобаларын және негізгі түсініктерін қолдана алуы тиіс; * есеп нәтижелерін іс жүзінде алынған эксперименталды мәліметтермен салыстыруды түсіну тиіс; * химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу әдістерін қолдану жайында мәлімет болуы тиіс; * химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу әдістерін қолдану жайында мәлімет алуы тиіс. 1.6Курстың пререквизиттері: 1.6.1 бейорганикалық химия 1.6.2 элементтерді анықтау әдістері 1.6.3 химиялықсандық анализ 1.6.4 химиялық кинетика және электрохимия 1.6.5 физикалықзерттеу әдістері 1.6.6 квантты механика және компьютерлы химия 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 физикалық химия 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыб атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Сандар мағынасы және жуықтау ережесі 2 1 5 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Химиялық анализ қателіктері 2 2 5 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3 Сандар мағынасы және жуықтау ережесі 1 1 5 8.1.1-8.1.4 4 Кездейсоқ қателіктер 2 1 6 8.1.1-8.1.4 5 Сандар мағынасы және жуықтау ережесі 1 1 5 8.1.1-8.1.4 6 Кездейсоқ қателіктер 2 1 5 8.1.1-8.1.4 7 Әртүрлі анықтауларда екі тәсілдің нәтижелерін салыстыру және өңдеу. 2 1 4 8.1.1-8.1.4 8. Сенімді интервал 2 2 2 8.1.1-8.1.4 4. Әртүрлі анықтауларда екі тәсілдің нәтижелерін салыстыру және өңдеу 2 1 2 8.1.1-8.1.4 9. Анализ нәтижелерін математикалық өңдеу 5 1 2 8.1.1-8.1.4 10. Градуирленген график тұрғысуда аз квадрат әдісін қолдану 3 1 1 8.1.1-8.1.4 11. Химиялық зертеулерде корреляциялық анализді қолдану 2 1 2 8.1.1-8.1.4 12. Химиялық зерттеулерде регриссионды анализ қолдану 2 1 1 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 15 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Химиядағы математикалық статистика>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Химиядағы математикалық статистика>> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Зат құрылысы>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-8 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1-2 Сандар мағынасы және жуықтау ережесі 15 Практикалық сабақта 3-5 15 Практикалық сабақта 6-7 Әртүрлі анықтауларда екі тәсілдің нәтижелерін салыстыру және өңдеу. 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 2 Тепе-теңдік геометриялық конфигурация. Қолдану мысалдары. Сипаттама кестесі. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 3 Объект симметриясының элементі. Симметрия операциясы. Симметрияның нүктелік топтары. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 4 Полярлы және полярсыз заттар. Диполь мезетіжәне молекулалар симметриясы. Поляризацияланудың элипсоидыжәнемолекулалар симметриясы. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 5 Рефракция есебінің аддитивті схемасы. Диамагнитты және парамагнитты заттар. ЯМР жағдайы және жоғары сыпайы құрылыс. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Зееманды энергия деңгейлері. Бос энергиядан молекланы болдыратын энергетикалық критерий. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 7 Екі атомды молекуланың айналу жағдайы. 5 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 3 Тепе-теңдік геометриялық конфигурация. Қолдану мысалдары. Сипаттама кестесі. 45 Сабақ кестесіне сәйкес Объект симметриясының элементі. Симметрия операциясы. Симметрияның нүктелік топтары. Полярлы және полярсыз заттар. Диполь мезетіжәне молекулалар симметриясы. Поляризацияланудың элипсоидыжәнемолекулалар симметриясы. 6 Рефракция есебінің аддитивті схемасы. Диамагнитты және парамагнитты заттар. ЯМР жағдайы және жоғары сыпайы құрылыс. 30 Сабақ кестесіне сәйкес Зееманды энергия деңгейлері. Бос энергиядан молекланы болдыратын энергетикалық критерий. Екі атомды молекуланың айналу жағдайы. Межелік бақылау 1- 7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8-10 Әртүрлі анықтауларда екі тәсілдің нәтижелерін салыстыру және өңдеу 15 Практикалық сабақта 11-13 Градуирленген график тұрғысуда аз квадрат әдісін қолдану 15 Практикалық сабақта 13-14 Химиялық зертеулерде корреляциялық анализді қолдану 15 Практикалық сабақта 15 Химиялық зерттеулерде регриссионды анализ қолдану 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-10 Әрбір химиялық байланысқа қатысты парциалды қысым қосындысына тең молекула түзілуінің энтальпиясы. 45 Сабақ кестесіне сәйкес 11-14 Кристалдық өрістің теориясының негізгі жағдайлары. Лигандалардың әлсіз және күшті өрісі. КҚ бейнелеу үшін қолданылатын ВС әдісінің негізгі жағдайлары. 30 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 9 Әрбір химиялық байланысқа қатысты парциалды қысым қосындысына тең молекула түзілуінің энтальпиясы. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 10 Лигандаларының теориясының немесе МО теориясының негізгі жағдайлары. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 11 Кристалдық өрістің теориясының негізгі жағдайлары. Лигандалардың әлсіз және күшті өрісі. 5 12 КҚ бейнелеу үшін қолданылатын ВС әдісінің негізгі жағдайлары. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 13 Лигандаларының теориясының немесе МО теориясының негізгі жағдайлары. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 14 КҚ бейнелеу үшін қолданылатын ВС әдісінің негізгі 5 14 Межелік бақылау 2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 9 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет o Кухтин Б.А., Лобко В.Н. Строение вещества: Учебное пособие, Владимирский государственный университет, Владимир, 2003. - 76 с. o Папулов Е.Г., Левин В.П., Виноградова М.Г. Строение вещества в естественнонаучной картине мира: Учебное пособие, 2 часть. - Тверь: Тверский государственный университет, 2006. - 84 с. o Краснов К.С. Физическая химия. Кн. 1. Строение вещества. Термодинамика: Учебник для ВУЗов. - М.: Высшая школа, 2001. - 512 с. o Зимон А.Д. Физическая химия /Зимон А.Д.-М.,2000. o Степанов Н.Ф. Квантовая механика и квантовая химия. - М.: Мир, 2001. - 519 с. o Карапетьянц М.Х., Дракин С.Н. Общая и неорганическая химия. - М.:Химия, 2000. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Яценко А. В.Лекции по общей химии. Стереохимия и строение молекул. - М., 2005. - 30 с. 7.2.2 Лучинский Г.П. Курс химии.- М., 1985. 7.2.3 Гузей Л.С. Общая химия.- М., 1999. 7.2.4 Краткий справочник физико-химических величин/С.-П.: <<Иван Федоров>>, 2003. 7.2.5 Биологическая химия/ Н.И.Ковалевской.- М., 2009. 7.2.6 Киселева Е.В. Сборник примеров и задач по физической химии.- М., 1985.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz