Файл қосу

Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
             <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
                       Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
Мұғалімдерге арналған <<Негізгі музыкалық аспап>> пәннің бағдарламасы
                                       
                            Редакция № 1 
                                 28.08.2013ж.
                                       
                                       
                                       







   НЕГІЗГІ МУЗЫКАЛЫҚ АСПАП ПӘНІНЕН  КЕШЕНІ
                                       
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін
                                       
МҰҒАЛІМДЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ















                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы


                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                Ред. № 1  
                                 28.082013ж.
                                   Бет  2
                                Алғы сөз

1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  <<     >> <<     >> 2013ж. <<Музыкалық білім>> 

кафедрасының ҚР ББІ құрметті  қызметкері:                        Алдажуманов С.И. 

2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама №1 <<     >> <<    >>  2013 жыл

<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
 
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының


Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3. БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  

Хаттама № 1


ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

















                                Мазмұны.

1. Қолдану саласы.
2. Нормативті сілтемелер.
3. Жалпы ережелер.
4. Пәннің оқу мазмұны(модульдер).
5. Студенттердің  өздік жұмыс тақырыптарының атаулары.
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы.
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы.
8. Әдебиеттер.




































                        1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 

                 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
Негізгі мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн:
* Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан  -  2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына  арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б.
* Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы.  -  Егемен Қазақстан.  -  2007.  -  15 тамыз.  -  Б.5-8.
* Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы.  -  Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004.  - Б. 4-7
*  <<5В010600>>   -  Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру.
* СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
* ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>.

                        3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 2  -  курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни,  іштей окитын студенттерге. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі.

                   Оқу жоспарынан үзінді:
Курс
Семестр 
Кредит
саны
Практи-калық
сағаттар
СӨЖ
СОӨЖ
Барлығы
Бақылау
нысаны
2
3
1
15
22,5
7,5
45
Емтихан
2
4
1
15
22.5
7.5
45
Емтихан

1.3. Курстың пререквизиттері (яғни, пәнге кіру үшін алдын-ала қойылатын бастапқы талаптар): 
  - Студенттің сапалы өз аспабы болуы керек.
  - Студент ансамбльдің бір аспабында 2 курс оқу бағдарламасы деңгейінде ойнай  білуі керек.
  -<<Музыка теориясы>> және <<Негізгі музыкалық аспап>> пәндерінен студенттің ағымдағы үлгерімі сол пәндерге қойылатын талаптарға сай болуы шарт.
1.4. Курстың постреквизиттері: Негізгі музыкалық аспап, құрамды оркестр, фольклорлық ансамбль, концертмейстерлік сынып.

                                       
                             КУРСТЫҢ      МАҚСАТЫ:

* Студенттердің   музыканы   нотадан   бірден  оқу,  дыбыспен  тыңдау,  жеке  әнді  сүйемелдеу,  өз  бетімен   шағын  шығармаларды   сүйемелдеу  сияқты  практикалық  білімін  жетілдіру.
* Жеке  әншілер  мен  ұжым  топтарын  сүйемелдеп, ансамблъдік  құрылысын  түсіне  білу.
* Партитуралық  оқу- бірден  әншіні  сүйемелдей  білу.
* Әдеби  ойларын  жеткізу,  әр  түрлі  образдармен  танысу, қазақтың  ұлттық  музыкалық  классиктермен  танысу.
* Жаңа  шығармалармен   өз   бетімен  жұмыс  істеу.
                                   
                      Бағдарламаның       мазмұны:

* студенттердің музыкалық  шығарманы эмоциялық  жан-күйімен сезініп, дұрыс түсініп,творчестволық мәнде ойнау қабілетін дамыту;
* әрбір шығарманың жанрлық ерекшелігін танытып талдай білу, оның авторы, туу себептерінен жан-жақты хабардар болу;
* әр сабақта студенттің білім, білік, дағдыларын дамыта отырып,оның музыкаға деген қызығушылығын арттыру;
* студенттерді домбырада мектеп әндерін, күйлерін ойнап, сүйемелдей білу дағдысын үйрету;
* домбырадан сабақ беру методикасынан, сабақтың тиімділігі мен сапасын арттыру жолдарымен таныстыру;
* студенттерге сапалы білім, азаматтық-эстетикалық тәрбие беру;

Студенттердің жеке бағдарламасы мынадай бөлімдерден тұрады:
* Аспаптық музыка;
* нотаға қарап бірден оқу, транспорттау;
* жеке  репертуар таңдау;
* қосымша жеке тапсырмалар;
* теориялық дайындық;
* өздік жұмыс;
* жалпы сипаттама және қорытынды баға;

<<Аспаптық музыка>>, <<Өздік жұмыс>>-жартыжылдықтың аяғында сынаққа енгізіледі. Оқытушыға өзінің мүмкіндігіне байланысты әртүрлі шығармалардан тұратын бағдарлама қолдануына болады.
Осы жоспардың бөліміндегі <<Аспапты музыка >> дегеніміз-  сынақ  кезінде жеке орындаушымен бірге жаттаған, оқытушының практикалық 

көмегінсіз шығарманы орындау. Ал, жеке репертуар құрау  дегеніміз-тематикалық  лекция-концерттерде қолдануға болатын жаңа шығармаларды талдау, немесе бұрын өткендерді қайталау.
 	Нотаға қарап бірден оқу, трансппорттау: студент нотаға қарап бірден оқып,тональдікке  трансппорттау  керек.      
Студент ұжымдармен жұмыс істей алу, қажет кезінде жеке сабақтарды да өткізуі керек. 
                                         

                      Обсөж  тақырыптары.
                                       
                                       
                                Тақырып 
Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
Әдебиеттер негізгі қосымша
Балдар
Жұмыстың өткізілу мерзімі
Бақылау түрі
Баян-сырнай аспабын құрастырған атақты шеберлер
Баян аспабын жақсы білу
А.Онегин  -  Школа игры на баяне.
3
1-апта
Сабақта
 айтып көрсету
Баян аспабының ерекшелігі
Аспаптың құрылымын білу
З.Смакова  -  сырнай үйрену мектебі
3
2-апта
Аспапта
 көрсету
Нотаны ноталық дәптерге түсіру
Ноталық әліппені білу
Способин-Теория музыки
3
3-апта
Нота 
дәптерінде жазу
Аспапта дыбыстапрдың орналасуын көрсетіп ойнау
Аспапты жақсы білу
Сырнай үйрену мектептер
3
4-апта
Аспапта
ойнау
Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау
Аспапта игеру
Сырнай үйрену мектептер
3
5-апта
Аспапта
 ойнау
Аспапта форте және пиано дыбыстарын шығарып үйрену
Аспапты жан-жақты игеріп білу
Сырнай үйрену мектептер
3
6-апта
Аспапта 
ойнау
Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару
Балалар репертуарымен танысу
1-5 сынып Музыка сабағы
3
7-апта
Аспапта 
ойнау
Аппликатура және мех ұғымдары
Аспаптық техниканы игеру
А.Онегин  -  Школа игры на баяне
3
8-апта
Аспапта 
ойнау
Гаммалардың арпеджио және аккордтарымен танысу
Аспаптық техниканы игеру
А.Демченко Гаммы и технические упражнения.
3
9-апта
Аспапта 
ойнау
Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу
Музыкалық шығарманы талдауды үйрену
Түрлі музыкалық шығармалар нотасы
3
10-апта
Аспапта 
ойнау
И.С.Бах шығармаларын талдау (прелюдия, инвенция т.б.)
И.С.Бах шығармашылығының ерекшелігін түсіну
И.С.Бах Маленькие прелюдии
3
11-апта
Аспата
ойнау
К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу
Күрделі шығармалармен танысу
Сборник сонатин К.Клементи
3
12-апта
Аспапта
ойнау
И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары
Халық шығармаларымен танысу
И.Паницкий
Русские народные песни.
3
13-апта
Аспапта 
ойнау
Фортепианоға арналған классикалық шығармалармен танысу
Фортепиано аспа
Бына арналған
Шығармалармен 
танысу
П.Чайковский-Времена года.
3
14-апта
Аспапта 
ойнау
Этюдтармен танысу
Аспапта техниканы 
дамыту
В.Галкин  - 
Этюды
3
15-апта
Аспапта
ойнау
БАРЛЫҒЫ:
15 сағат







2.3. Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысына арналған сабақ жоспары.
Тапсырмалар:
1. Баян аспабын құрастырған атақты шеберлер.
2. Баян аспабының ерекшелігі.
* Нотаны ноталық дәптерге түсіру.
4. Аспапта дыбыстардың орналасуын көрсетіп ойнау.
5. Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау.
6. Аспапта форте жене пиано дыбыстарын шығарып үйрену.
7. Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару.
8. Аппликатура және мех ұғымдары.
9. Гаммалардың арпеджио аккордтарымен танысу.
10. Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу.
11. И. С. Бах шығармаларын талдау(прелюдиялар, инвенция, т.б )
12. К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу.
13. И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары.
14. Фортепианоға арналған классикалық шығармалары.
15. Этюдтармен танысу

                         Сөж тақырыптары
                                       
                                Тақырып 
Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
Әдебиеттер негізгі
қосымша
                                Баллдар
               Жұмыстың өткізілу мерзімі
                            Бақылау түрі
Баян-сырнай аспабының игеруіндегі қолданатын жаттығулар түрлері
Жаттығулар арқылы орындаушылық техниканы дамыту
А.Демченко Гаммы и технические упражнения
3
1-апта
Аспапта ойнау
Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену
Техниканы дамыту
Жаттығулар
3
2-апта
Аспапта ойнау
Дұрыс аппликатураның қолданылуы
Аппликатуралық техниканы дамыту
А.Онегин  -  школа игры на баяне
3
3-апта
Аспапта ойнау
Әуенді дауыстап орындау
Аспапта қосылып әндетүді үйрену
Мектеп балалар өлеңдері
3
4-апта
Аспапта ойнау
Аспапта дұрыс динамиканы қолдану
Орындау әдістерінигеру
З.Смакова  -  сырнай үйрену мектебі
3
5-апта
Аспапта ойнау
Арпеджиолардың түрлері
Техниканы дамыту
А.Демченко-Гаммы и технические упражнения
3
6-апта
Аспапта ойнау
Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау
Аспапта жан-жақты игеру
Мектеп балалар шығармалары
3
7-апта
Аспапта ойнау
Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру
Аспаптық техниканы дамыту
Сырнай үйрену мектептер
3
8-апта
Аспапта ойнау
Шығарманы мәнерлеп орындау
Орындалатын шығарманың мазмұн-мағынасын түсіну
Түрлі музыкалық шығармалар
3
9-апта
Аспапта ойнау
Шығармалардың жанрларын айыру
Орындалатын шығармалары талдау
Түрлі музыкалық шығармалар
3
10-апта 
Аспапта ойнау
Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлерін орындау
Орындаушылық техниканы дамыту
Способин Теория музыки
3
11-апта
Аспапта ойнау
Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау
Аспапты жақсы игеру
Мектеп балалар шығармалары
3
12-апта

Мектеп балалар әндеріне сүйемельдеу жасап ойнау
Аспапта жақсы игеру
Мектеп балалар шығармалары
3
13-апта
Аспапта ойнау
Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау
Аспапта игеру
Есту бойынша ойнау
3
14-апта
Аспапта ойнау
Нота мәтінін бірден ойнап үйрену
Аспапта беттен ойнауды қалыптастыру
3
15-апта 
Аспапта ойнау

                                Барлығы:
45 сағат.







2.7. Курс бойынша үй жұмыстарының тақырыптары:

1,2,3-Баян аспабын игеруіндегі түрлі жаттығулар.
4,5,6,-Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену.
7,8,9- Дұрыс аппликатураның қолданылуы.
10,11,12-Әуенді дауыстап орындау.
13,14 15-,-Аспапта дұрыс динамиканы қолдану.
16,17,18--Арпеджиолардың түрлері.
19,20,21-Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау.
22,23,24-Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру.
25,26,27-Шығарманың техникасын пысықтау.
28,29,30- Шығармалардың түрлі жанрларын айыру.
31,32,33- Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлері.
34,35,36-Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау.
37,38,39-Мектеп балалар әндеріне сүйемелдеу жасап көру.
40,41,42- Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау.
43,44,45- Нота мәтінін бірден ойнап үйрену.

             Қамтамасыз етілу  к а р т а с ы

* Негізгі әдебиеттер

Р/с
№
Әдебиеттердің атауы, шығу баспасы,
авторы және жылы
Студенттер 
саны,
2013 /2014
оқу жылында.
Әдебиет-тер
саны
Қамту
пайызы 
%
1.
 Мустафин,Т.Мустафина,Т.Алыбаев,З.Сма-
кова <<Сырнай үйрену мектебі>>Алматы Білім-2004.


-
7
1
100
2.
А.Онегин <<Школа игры набаяне>> М,1983.
7
1
100
3.
А.Басурманов <<Самоучитель игры на баяе>>
7
1
100
4.
П.Говарушко <<Школа игры на баяне>>
7
1
100
5.
А.Сурков <<Пособие для начального обугения игре на баяне>>М.1979.
7
1
100
6.
Ф.Липс <<Искусство игры на баяне>>М,1983.
7
1
100
7.
Д.Туякбаев,А.Гайсин. <<Прогрессивная школа игры на баяне>>,Алматы 1988
7
1
100

                    2. Қосымша әдебиеттер

1.
НА ДОСУГЕ. <<репертуарная тетрадь баяниста>>выпуск№7.М 1988.
7
1
100
2.
М.Двилянский <<Самоучитель игры на аккордеоне>> М.1990
7
1
100
3.
С.Сеитханов <<Баянға арналған пьесалар; 1980.
7
1
100
4.
М.Грачев, Ю.Слонов <<Пьесы для баяна>> 1974.
7
1
100


Бағдарлама талаптары:
1 семестр
* Гамма  C  - G  - F -мажор  арпеджио, аккорд
* A -- moll   гар.   мелод.    Арпеджио,аккорд.
* Этюд немесе жаттығулар
* Парақтан    оқу.


1.1 Әдебиет тізімі
Негізгі әдебиет: 
1. Басурманов А. Самоучитель игры на баяне. М.; 2003
2. Б.Мұстафин.Т.Мұстафина.Т.Алыбаев.З.Смакова. Сырнай үйрену мектебі. Алматы, 2004 ж.
3.Онегин А. Школа игры на баяне. М.; 1983
Қосымша әдебиет:
1. А.Судариков  Исполнительская техника баяниста М; 1986
2. Д. Туякбаев, З. Смакова. Пособие  аранжировке  казахских кюев для баяна. Алматы,1999



Бағдарлама талаптары:
1 семестр
1. Гамма  C  - G  - F -мажор  арпеджио, аккорд
2. A -- moll   гар.   мелод.    Арпеджио,аккорд.
3. Этюд немесе жаттығулар
4. Парақтан оқу.



                                       
Пәндер