Файл қосу
Орман шаруашылығын құру және орман шаруашылығын жоспарлау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ОӘКҚ ОӘКҚ 042-18.21.1.21/02 - 2014 ОӘКҚ <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> пәнінен студентке арналған жұмыс жоспары № ___ басылым <<___>> ______ 20__ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080700 <<Орман шаруашылығы және орман ресурстары>> мамандығына арналған <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының аға оқытушы Байгаринова Роза Магавияновна. << >> 20 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама << >> 20 жыл, № __ Кафедра меңгерушісі ________Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама << >> 20 жыл, №___ Төраға ______ Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТЕМІН: Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама << >> 20___жыл, №____ ОӘК төрағасы__________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ * Қолданылу аумағы * Нормативті сілтемелер * Жалпы ережелер * Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны * Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптардың тізімі * Пән бойынша оқу- әдістемелік карта * Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы * Әдебиеттер * ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер - Байгаринова Роза Магавияновна аға оқытушы; - Кафедра <<Агротехнология және орман ресурстары>> - Хабарласу телефоны -53-19-70, оқу ғимараты№5, кабинет №120 - Жұмыс өткізілетін орны-аудитория № 120 - Кредит саны- 3 1.2 Пән туралы қысқаша дерек: <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> пәні 2 семестрде оқытылады, пәннің оқытылатын мерзімі 15 жұма, жалпы көлемі - 135 сағат. Курс емтиханмен аяқталады. 1.3 <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> пәнінің негізгі міндеті: Орман питомниктері пәні алқа ағаштардағы орман тұқымдары өнімінің түзілу заңдылықтарын, селекциялық генетикалық негізде тұрақты орман тұқымдарының базасын ұйымдастырумен, тұқымдарды дайындау, сақтау және өңдеу тәсілдерімен, оларды себуге дайындаумен байланысты сұрақтарды қамтиды. 1.4 <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> пәнінің маңызы - орман алқаптары сапалық құрамы мен өнімділігін арттыру, ағаштың биологиясы, экологиясы, қоршаған орта өсімдік жамылғысы туралы ілімі теориялық ережелері мен практикалық дағдыларын меңгеру. + Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мына білуі керек: * Орман көшеттерін өсірудің агротехнологиясы; * Орман питомнигін жобалаудың негізін істей алуы керек; * Орман питомник жобасын құру ; * Орман көшеттерін өсіру агротехникасын құру; Студенттер мынаны игере білуі керек: * Әр түрлі ағаш бұта көшеттерінің әсерін білуге үйрету; * Осы білімдерді белгілі бір орман экологиялық және шаруашылықтық экономика жағдайларында қолдана білуді үйрету; 1.6 Курстың пререквизиттері: * Ботаника; * Орман тұқым ісі; * Орман қорғау; * Орман табиғи резерваттары; * Орман тауарларын тану; 1.7 Курстың постреквизиттері: * Орман шаруашылығын құру; * Елді мекендерді көгалдандыру; * Орман ресурстарын есептеу; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Кесте - 1 № Тақырыптың аты Сағат саны Дәріс ТС ЗС СӨОЖ СӨЖ Қолданылған әдебиет 1 2 3 4 5 6 7 8 Модуль 1 Курстың мақсаты мен міндеті <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> Блок 1 Курстың мақсаты мен міндеті <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> 1 Кіріспе. Курстың мақсаты мен міндеті <<Орман құру>> 1 2 - 4 Атымтаев, Б.Б. Инженерлік геодезия.- Алматы, 2005 2 Кіріспе. <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> пәні, әдістері, тапсырмалары. Маңызы және басқа пәндермен байланысы 1 2 - Сеннов, С.Н. Лесоведение и лесоводство.-М.,2005 3 Орман шаруашылығын жоспарлау. Орман фондының жерлеріндегі жерді пайдалану құқығы. 1 2 - 4 Атымтаев, Б.Б. Инженерлік геодезия.- Алматы, 2005 4 Орман шаруашылығының ұйымы. 1 2 - 17 Сеннов, С.Н. Лесоведение и лесоводство.-М.,2005 5 Шығыс Қазақстан ормандарында орман шаруашылығын жүргізу жүйесі. 1 2 - Сеннов, С.Н. Лесоведение и лесоводство.-М.,2005 6 Қазіргі заманғы шаруашылықтың келелі мәселелері. 1 2 - Сеннов, С.Н. Лесоведение и лесоводство.-М.,2005 Блок 2- Орман шаруашылығын кұру 7 Орман шаруашылығы тұрақты орман басқаруын қамтамасыз етуші тәсіл ретінде. 1 3 - 4 Атымтаев, Б.Б. Инженерлік геодезия.- Алматы, 2005 8 Қазақстан Республикасының орман заңдары мен оған енгізілген жаңартулар және қосымшалар(жануарлар,өсімдіктер, және т.б) РК 1 1 2 - 17 Наточина, Т.В. Экономика лесного хозяйства с основами менеджмента, маркетинга и бизнеса.- Астана, 2007 Блок 3 Орман ресуртарын есептеу 9 Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде кеспеағаштар іріктеу және оларды бағалау жөніндегі нұсқаулық 1 2 - 4 Наточина, Т.В. Экономика лесного хозяйства с основами менеджмента, маркетинга и бизнеса.- Астана, 2007 10 Есепке алу түрлері 1 2 - Сеннов, С.Н. Лесоведение и лесоводство.-М.,2005 11 Кеспеағаштар іріктеу кезінде жүзеге асырылатын іс-шаралар (жұмыстар) 1 2 - 17 Атымтаев, Б.Б. Инженерлік геодезия.- Алматы, 2005 12 Ағаштарды кесуге тағайындау және оларды қайта есептеу 1 2 - Наточина, Т.В. Экономика лесного хозяйства с основами менеджмента, маркетинга и бизнеса.- Астана, 2007 13 Сүрек босату үшін кеспеағашты алаңын есепке ала отырып бағалау (таксациялау) 2 3 - 4 16,5 Наточина, Т.В. Экономика лесного хозяйства с основами менеджмента, маркетинга и бизнеса.- Астана, 2007 14 Орманды қалпына келтіру 1 2 - Атымтаев, Б.Б. Инженерлік геодезия.- Алматы, 2005 15 Орман шаруашылығын құру және орман шаруашылығын жоспарлау РК 2 1 2 - 2,5 Наточина, Т.В. Экономика лесного хозяйства с основами менеджмента, маркетинга и бизнеса.- Астана, 2007 Барлыгы: 15 30 - 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰҚАУЛАР а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеленеді. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Бірге жұмыс істеу барысында біз келесі ережелерді ұстанамыз: * Оқытушы мен студент бір-біріне құрметпен қарауға міндетті * Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанғысыз>> бағасы қойылады. * Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. * Баға қою түрі балды-рейтингті түрде жүргізіледі 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<ҚР орман фонды. Орман шаруашылығындағы басқару құрылымы>> пәні бойынша балдарды қою Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 1 СПЖ 10 2 СПЖ 10 2 СӨЖ 10 3 СПЖ 10 3 СОӨЖ 20 4 СПЖ 10 4 СӨЖ 25 5 СПЖ 10 5 СОӨЖ 25 6 СПЖ 10 СӨЖ 25 7 СПЖ 15 7 1 аралық бақылау 90 1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 8 СПЖ 10 9 СПЖ 10 10 СПЖ 10 10 СӨЖ 20 11 СПЖ 10 11 СОӨЖ 20 12 СПЖ 10 12 СӨЖ 20 13 СПЖ 10 13 СӨЖ 25 14 СПЖ 10 14 СӨЖ 20 15 СПЖ 5 15 2 аралық бақылау 90 8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 Емтихан үшін қорытынды балл 400 Академиялық кезең үшін қорытынды балл 1000 7 ҰСЫНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиет: 7.1.1. <<Нұртаев, Ш.Н. Орман шаруашылығын механикаландыру: оқулық.- Астана, 2008 7.1.2.Атымтаев, Б.Б. Инженерлік геодезия.- Алматы, 2005 7.2. Қосымша әдебиет: 7.2.1.Сеннов, С.Н. Лесоведение и лесоводство .-М.,2005
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz