Файл қосу

оқып - қатынас - сипаты - өзбетімен - берілген - оқытушы - атындағы



              * ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
             БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                                       
                          ПОӘК 042-14.05.01.20.03
                                   /02-2013
<<Басқару психологиясы>> пәнінен студентке арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы

Басылым №

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
           * ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
<<БАСҚАРУ ПСИХОЛОГИЯСЫ>>
* <<5В050300>>  -  <<Психология>> мамандығына арналған
                                       
                                       
         СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                       ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      * 
                                      * 
                                      * 
                                      * 





                                 * Семей
                                    * 2013
                                      * 

*                                                         
                               * Алғы сөз
1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің  " Психология" кафедрасының аға оқытушысы  А. Қоңырова
                                                               "______"    __________ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
  + Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің "Психология" кафедрасының отырысында
 Хаттама №______  <<__>>________  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Т. Кунслямова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №______   <<__>>________  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ 


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №______ <<__>>________  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ 

4  №    <<___>> ____ 201_  ж. баспа  ОРНЫНА


* 












                                Мазмұны

1    Жалпы талаптар
2    Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 
* Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
* Курс форматы
* Курс саясаты
* Баға қою саясаты 
* Әдебиеттер


































* ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР

  + Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар
Қоңырова Арай Абдыхановна,  аға оқытушы, психология магистрі
<<Психология>> кафедрасы
Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89,  №1 оқу корпусы, кабинет № 1212
Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1208
Берілген пән бойынша  кредиттер саны-3

  + Пәннің қысқаша мазмұны
Қоғамдық өмір тәжірибесі бірлестіктер, фирмалардың табыстығы көбінесе басқару әдістерінің қоғамның дамуындағы әлеуметтік және экономикалық міндеттері мен ғылыми-техника жетістіктерінің талаптарына сәйкестілігіне тәуелді болатынын көрсетіп отыр. Осыған орай, басқару мәселелрін жан-жақты зерттеу бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып табылады. Қазіргі ғылымда басқару мәселелсі - бірлестіктердің бірден-бір мақсаттарын шешуге бағытталған адам іс-әрекетінің арнайы саласы ретінде қарастырылады. Өз мазмұны жағынан басқару іс-әрекеті өте күрделі әрі жан-жақты жоспардан көрінеді.
1.3 Пәннің мақсаты 
<<Басқару психологиясы>> пәнінің мақсаты  -  қазіргі басқару психологиясының негізгі мәселелеріне шолу жасау, жетекші іс-әрекетінің құрылымдық психологиялық аспектілерін ашу,болашақ мамандар бойында - басқару өнімділігін төмендететін психологиялық себептерді талдай білу іскерлігін қалыптастыру
1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
-басқару жүйесіндегі психологиялық білімдердің маңызын ашу,
-студенттерді басқару іс-әрекетінің құрылымы және негізгі функцияларын таныстыру,
- студенттерді бірлестік құрылымдар ерекшеліктерімен таныстыру;
-студенттер бойында басқару жүйесінде практикалық жұмыс жасау іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. 

1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
* Басқару психологияның негізгі категорияларын білуі;
* Басқару психологиялық жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
* Басқару психология ғылымының категориялық құрылымын меңгеруі;
* Басқару психологиядағы жағдаяттарды талдауға дағдылануы; психологияның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі;
* Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет.

1.6 Курс пререквизиттері: 
1.6.1 экономика негіздері
1.6.2 әлеуметтану
1.6.3 менеджмент негіздері
1.6.4 этика


1.7  Курстың постреквизиті:
1.7.1 жалпы психология;
1.7.2 әлеуметтік психология;
1.7.3 еңбек психологиясы.

* ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ

                                                                    Кесте1
                                                                               
№
                             Тақырыптар
                                Мазмұны
Сағаттар саны
Әдебиет



Д
СПС
ЗС
СӨЖО
СӨЖ

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
Басқару  психологиясының  мақсат-міндеттері мен  даму тарихы
Басқару  психологиясының  мақсат-міндеттері мен  даму тарихы
2
1

3
3
4.1.,4.2.,4.4.,4.7.
2
Басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық  мәселелері.
Басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық  мәселелері.
2
1

3
3
4.1.,4.3.,
4.4.,4.7., 4.12.
3
Жетекшілік  қызмет және  оның  әлеуметтік  психологиялық  негіздері
Жетекшілік  қызмет және  оның  әлеуметтік  психологиялық  негіздері
4
2

6
6
4.1.,4.4.,
4.5.,4.7., 4.10.
4
Жетекшіге  қойылатын  талап-тілектер
Жетекшіге  қойылатын  талап-тілектер
2
1

3
3
4.1.,4.4.,4.7., 4.11.
5
Басқару  тәсілі және  психологиялық  ахуал
Басқару  тәсілі және  психологиялық  ахуал
2
1

3
3
4.1.,4.6.,
4.4.,4.7.,
4.9.
6
Жетекші  қызметкердің  типтік  сипаты  мен  жұмысты  басқаруы
Жетекші  қызметкердің  типтік  сипаты  мен  жұмысты  басқаруы
2
1

3
3
4.1.,4.11.,4.4.,4.7.
7        
Басқарушының тұлғалық  қасиеті
Басқарушының тұлғалық  қасиеті
2
1

3
3
4.1.,4.6.4.3.,4.7., 4.8.
8
Басшы  қызметкердің  ұйымдастыру  қабілеті
Басшы  қызметкердің  ұйымдастыру  қабілеті
2
1

3
3
4.1.,4.6.
4.3.,4.7.,
4.5.
9
Қарым-қатынастың  қоғамдық-әлеуметтік  өмірде  тілдесу  арқылы  жүзеге  асуы
Қарым-қатынастың  қоғамдық-әлеуметтік  өмірде  тілдесу  арқылы  жүзеге  асуы
2
1

3
3
4.2.,4.3.,
4.7.,4.12.
10
Адамдар  арасындағы қатынас  және  өзара  тілдесудің  әлеуметтік-психологиялық  сипаты
Адамдар  арасындағы қатынас  және  өзара  тілдесудің  әлеуметтік-психологиялық  сипаты
2
1

3
3
4.2.,4.3.,4.7.,4.10.
11
Қоғамдық  өмір  және қарым-қатынас

Қоғамдық  өмір  және қарым-қатынас

4
2

6
6
4.2.,4.3.,
4.7., 4.11.
12
Еңбек ұжымы және  талас-тартысты мәселелерді шешудің психологиялық ерекшеліктері
Еңбек ұжымы және  талас-тартысты мәселелерді шешудің психологиялық ерекшеліктері
2
1

3
3
4.2.,4.3.,
4.7.,4.10.
13
Дау-дамайдың  туындау себептері және  оларды  жеңу  жолдары
Дау-дамайдың  туындау себептері және  оларды  жеңу  жолдары
2
1

3
3
4.2.,4.3.,
4.7.,4.8.
14
Жеке  адамдар  арасындағы  қақтығысу
Жеке  адамдар  арасындағы  қақтығысу
2
1

3
3
4.2.,4.3.,
4.7.,4.8.
15
Адамның  рухани  көзқарасын  өрістету және  дау-дамайды  басу
Адамның  рухани  көзқарасын  өрістету және  дау-дамайды  басу
2
1

3
3
4.2.,4.3.,
4.7.,4.8.



30
15

45
45


3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
	Құрметті студенттер!
Берілген әдістемелік нұсқаулар берілген пәнді меңгеру процесін неғұрлым ұтымды ұйымдастыруға көмектеседі. 
Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. 
	Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында  және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. 
	Жоғары оқу орындарында семинар (практикалық) сабақтар оқу сабақтарының міндетті формасы болып табылады.
	Семинар (практикалық) сабақтардың мақсаты:
* Студенттерде психологиялық білімге деген дұрыс қатынасты қалыптастыру;
* Болашақ мамандарды даярлаудың негізі ретінде курстың басты бөлімдері бойынша теориетикалық білімдерін тереңдету және кеңейту;
* Ғылыми психологиялық әдебиеттермен өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру;
* Курс тақырыптары бойынша қажетті ақпараттарды таңдап алу және өз бетімен талдау жасау, сауатты түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру.
	Студент пән бойынша сессияның алдында дәріс, семинар және лабароториялық сабақтарға арналған жұмыс дәптерін бастайды. Семинар сабақтарына дайындалу кезінде курстың әрбір тақырыбына арналып көрсетілген (жоғарыда) арнайы әдебиеттерді конспектілейді. Жауап беру кезінде студент жазылған конспект жұмыстарын пайдалануына болады. Сонымен қатар, студент "Интернет" жүйесі бойынша алынған ақпараттарды пайдалануына болады. 
Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: СӨЖО (студенттің оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы) және СӨЖ Кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы.. Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 3,4,5 кестелерде көрсетілген.

Реферат жазуда не ескеріледі?
* Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды.
* Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал.
* Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады.
* Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады.
* Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет.
* Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді.
Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін   арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады.
Рефератты талқылау  -  шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс.
Рефератты талқылып, қорытындысын шығару  -  маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 

4 КУРС ФОРМАТЫ
Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау
Негізгі талаптар:
* Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну;
* Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу.
* Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу;
* СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет;
* Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс;
* Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.                        

5 КУРС САЯСАТЫ
Студенттерге қойылатын талаптар:
* Сабаққа кешікпеу.
* Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу.
* Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау.
* Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу.
* СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау.

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
	Аптасына және бақылау түрлері бойынша  ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген.
	
	<<Дифференциалды психология>> пәні бойынша  ұпайлардың бөлінуі

                                                                   Кесте 2
                                   Апта
                            Бақылау түрі
                             Барлық ұпай
                                Ескерту
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       1
1-7-ші апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу
                                      30
                                       
                                       2
 Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
10

                                       3
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
15
5
30


                                       4
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
5

                                       5
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
20
5

                                       6
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
20
5
30

                                       7
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
Рубеждік бақылау-1
20
5
70

1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы
300

8
8-15-ші апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу
30

9
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
10

10
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
15
5
30

11
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
5

12
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
20
5

13
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
20
5
30

14
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
20
5

15
Рубеждік бақылау-2
70

8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы
300

Емтиханға берілетін барлық ұпай
400

Академиялық кезең бойынша  барлық ұпайлар
1000


* ӘДЕБИЕТТЕР
  + Негізгі әдебиеттер: 
7.1.1  Агеев  В.С. Межгрупповые взаимодействия. Социально-психологические  проблемы.М.,1990
7.1.2  Самыгин С.И.,Столяренко Л.Д. Психология управления.  -  Ростов  -  на  -  Дону, 2008 ; 
7.1.3  Аймаганбетова О.Х. Экономическая психология.  -  А., 2005
7.1.4  Андреева Г.М. Социальная психология. М.,1994
7.1.5. Власова  Н. Справочник  по психологии управления.Новосибирск,1994
7.1.6  Донцова  А.И. Психология коллектива. М.,1984
7.1.7  Елеусізова С.Қарым-қатынас психологиясы.Алматы: <<Рауан>>,1996
7.1.8  Кабаченко Т.С. Психология управления.М.,1997
7.1.9  Обозов  Н.Н. Психология менеджмента. С-пб.1994
7.1.10 Розанова  В.А. Психология управления. М.,1997
    o Свенцицкий А.Л. Социальная психология управления. М.,1986

7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі:

7.2.1 Бороздина  Г.В. Психология делового общения. М.,1998
7.2.2  Панасюк  А.Ю.  Управленческое  общение.М.,1990
7.2.3 Паркинсон  С.Н., Рустомджи  М.К. Искусство  управления. С-Пб,1992
7.2.4 Петренко  А.Безопасность в коммуникации делового  управления.М.,1993
7.2.5 Руденский Е.В. Основы  психотехнологии общения менеджмента.М.,1998
7.2.6 Саймон Г.,Смитбург Д.Менеджмент  в организациях.М.,1995
7.2.7 Тейлор Ф.У. Менеджмент.М.,1992
7.2.8 Якокка Л. Карьера менеджера.М.,1991
Пәндер