Файл қосу

Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы. Студенттерге арналған Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәннің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
<<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ





                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  2__
                                       
                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К.
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл.  Хаттама № 
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  3__
                                       
                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       







                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  4__

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми  -  педагогикалық стажы  -  25 жыл, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 117 дәрісхана
* Пәннің аты - <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>>;
- Кредиттер саны -  1          
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
        Жалпы бұл бұл пән <<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3  -  курс студенттерінің 5 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
1.3 Пәннің мақсаты  -  студенттерге мектептегі музыка мұғалімінің практикалық жұмысында кездесетін, өте қажет болатын, нақты да жүйелі музыка тарихы, музыка теориясының білімдерін беру, осы алған білімдеріне музыкалық оқу процессінде кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
*  музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
* музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
* әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
* болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу.


1.5 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.
1.6  Курсттың пререквизиттері:
1.6.1Музыкалық білім жалпы тарихи процеспен, ғылым мен мәдениеттің оқиғалы уақыттарымен, өнердің басқа түрлеінің дамуымен өзара байланысты. Болашақ педагог музыканттың кәсіби шығармашылығының қалыптасыуы.
1.7 Курсттың постреквизиттері:
1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі
1.7.2 оқу  -  педагогикалық және диплом алды практикасы












                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  5_

1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
                                      №
                          Тақырыптың аты
                                       
                             Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                  Дәріс
                                     Т/С
                                  ОБСӨЖ
                                    СӨЖ
                                       
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                                                               
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983
                                                                               
Әлеуметтік құбылыстағы музыкалық өнер. Өнер жүйесінде музыканың алатын орны. Қоғамдағы музыкалық өнердің атқаратын қызметі
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983
                                                                               
Қазақстандағы музыалық тәрбие
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Құрманғазы. Жинақ=Курмангазы. Сборник :ұлы күйшінің өмірі мен шығармашылығы туралы зеттеулер, естеліктер, жаңа деректер, мақалалар -Алматы,1998
                                                                               
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасыр басындағы балалардың музыкалық тәрбиесі.
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Көркемсуретті Қазақстан тарихы.Т.3 Қазақстан ХІХ ғасырдың екінші  жартысынан ХХ ғасырдың бірінші жартысына дейін  /[бас.ред. Б.Аяған].-Алматы:Қазақ энциклопедиясы,2007.
                                                                               
Балаларға музыкалық  -  эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер( Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин, А. Құнанбаев, А. Жұбанов және т.б.)
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Сарыбаев, Б.   Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978
                                                                               
ТМД елдерінде музыкалық тәрбие беру облысында озат тәжірбиелердің қолдануы. Ресей, Украина, Белоруссия, Прибалтика, Өзбекстан, Қырғыстан және т. б.
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              6
Мұқышев Т. Сыбызғы сазы: Монғолиядағы Баян-Өлгей қазақтарының сыбызғы күйлері.-Алматы:Өнер, 2005
                                                                               
Шетелдерде балалар музыкалық тәрбиесінің дамуындағы негізгі бағыттар мен тенденциялар. Австрия, Венгрия, Болгария, Германия, Жапония, АҚШ және т.б. 
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Аманов, Б.Ж.   Казахская традиционная музыка и  ХХ век .-Алматы,2002
                                                                               
Бастауыш және орта сынып оқушыларының психология  -  педагогикалық сипаттары
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007
                                                                               
Оқыту, тәрбиелеу және даму процесіндегі музыкалық білімнің мазмұны
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания.  -  А., 1987
                                                                               
Шетелде Д.Б. Кабалевскийдің музыкалық тәрбие жүйесі қандай орын алады?.   
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Алиев, Ю.Б.    Настольная книга школьного учителя-музыканта.-М.:ВЛАДОС,2000
                                                                               
Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
Қазақ мәдениеті :энциклопедиялық анықтамалық /[бас.сарапшы Әшірбек Сығай].-Алматы,2005.
                                                                               
А. Жұбановтың қандай педагогикалық көзқарастары балалар музыкалық тәрбиесіне тән?
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              5
Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006.
                                                                               
Абай Құнанбаев қазақ халқының музыка ағартушылығында қандай роль атқарған?
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              4
Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981
                                                                               
Барлығы:
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             45
                                                                               
                                                                               
3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: ХІХ ғасырдың екінші жартысы тарихтың даму барысында философия, мәдениеттану, әлеуметтану, тарих, педагогика ғылымдарында ренессанс, демек, қайта өрлеу кезеңі деп суреттеледі. Қазіргі егемендік алып, Қазақстан Республикасының қалыптасуы, дамуы да  -  қайта өрлеу кезеңі. Демек, ұлтымыздың, тіліміздің, әдет-ғұрып, салт-дәстүрлеріміздің, ұлттық тарихымыздың қайта жаңғыру кезеңі. Біздің пайымдауымызша, қазақ халқыныі мәдениеті, тарихын ХІХ ғасырдың екінші жартысында Ыбырай, Абай, Шәкәрім мұраларында жалғасын тауып насихатталды. 
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: ХҮ ғасыр мен ХІХ ғасырдың бірінші жартысында, хандық дәуірде өмір сүрген Асанқайғы, Қазтуған, Мұхаммет Хайдар Дулати, Ж.Баласағұн, Шалкиіз, Досмамбет, Ақтамберді, Шалақын, Дулат Бабатайұлы т.б. ақын жыраулар мен ойшылдар шығармаларының ұрпағымызды Отансүйгіштікке, ұжымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, үлкенді сыйлауға, әдепті, кішіпейіл, мейірімді болу сияқты қазақ халқының салт-дәстүрі мен таризы,  мәдениетімен бойға сіңіріп ұялатудың маңызы ерекше. Осы тұрғыдан келгенде, жадына сеніп, жазу-сызуға салғырттау қараған елде Қорқыт атаның, Әбу Насыр Әл-Фарабидің, Махмұт Қашғаридың, Қожа Ахмет Иассауидың, Асан Қайғының, Бұқар жыраудың, Абайдың т.б. ұлы бабаларымыздың шығармаларының сол күйі сақталып, бүгінгі ұрпақтардың игілігіне айналып отырғанда мың мәрте шүкірлік айтқың келеді. Кең байтақ даламыздағы өркениет көшінің өн бойынан қадау-қадау шыңдар тәрізді уақыт өткен сайын бейнелері асқатай түскен осынау трихи тұлғалардың бірқітары шығармаларының дер кезінде хатқа түскені арқасында даусы-талассыз түркі мәдениетінің төл өкілдері аталып отырса, енді бірқатары ұлт пен ұлттық мәдениеттің өз кезегіндегі, тіпті кейінгі бүкіл даму барысында орасан зор ықпал жасағандықтан халық жадында мәңгі-бақи сақталған. Музыка - өнердің ұлттық тілге, мемелкеттік шекараға бағынбайтын жанры саналады. Алайда, барлық өнер туындылары тәрізді музыкалық шығармалар да ұлттық таным мен түсініктен бастау алып, туған хылқының мұңы мен арманын бейнелегенде ғана шынайлық сиаптқа ие болады. Сонымен Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы бағдарламасында отандық және шетелдік музыкалық білімінің қалыптасуы мен даму үрдісін оқып білуге, музыканы оқытудың теориялық білім негіздерін меңгеруге назар аударылған. 
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.
4 КУРС ФОРМАТЫ: дәріс сабағы  -  15; тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл




Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>>
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                   Кесте 2
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7
тәжірбиелік
                                      1-7
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          1-7 тәжірбиелік
                                     3,5,6
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                      4,7
СӨЖ
                                      60
тәжірбиелік
                                       7
Бақылау жұмысы 1 
                                      90
тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          8-15 тәжірбиелік
                                   10,12,13
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                     11,14
СӨЖ
                                      60
                            тәжірбиелік
                                      15
Бақылау жұмысы 2 
                                      90
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                экзамен
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       




7 Қолданылған әдебиеттер

1. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004.
         Қосымша әдебиеттер:
Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983
Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983
Құрманғазы. Жинақ=Курмангазы. Сборник :ұлы күйшінің өмірі мен шығармашылығы туралы зеттеулер, естеліктер, жаңа деректер, мақалалар -Алматы,1998
Көркемсуретті Қазақстан тарихы.Т.3 Қазақстан ХІХ ғасырдың екінші  жартысынан ХХ ғасырдың бірінші жартысына дейін  /[бас.ред. Б.Аяған].-Алматы:Қазақ энциклопедиясы,2007.
Сарыбаев, Б.   Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978
Мұқышев Т. Сыбызғы сазы: Монғолиядағы Баян-Өлгей қазақтарының сыбызғы күйлері.-Алматы:Өнер, 2005
Аманов, Б.Ж.   Казахская традиционная музыка и  ХХ век .-Алматы,2002
Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007
Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания.  -  А., 1987
Алиев, Ю.Б.    Настольная книга школьного учителя-музыканта.-М.:ВЛАДОС,2000
Қазақ мәдениеті :энциклопедиялық анықтамалық /[бас.сарапшы Әшірбек Сығай].-Алматы,2005.
Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006.
Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981

К
У
Р
с
Сем
естр
Кредит
тер
Дәріс сағаты
Практи
калық сағат
ОБСӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
2 курс
3 семестр
2
15 сағат
15 
сағат
15сағат
45
сағат
90
сағат
емтихан

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Кесте 2  -   Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> пәнінен күнтізбелік жоспар 
                                Апталар 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       
Максималды балл
4
9
39
54
39
40
115

Сабаққа қатысу
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ


мак. балл
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       5
                                       5
                                       
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
                                       

мак. балл
                                       0
5
10
10
10
20
20


ОБСӨЖ
ОБСӨЖ









Бақылау түрі


Б
Б
Б



мак. балл
0
0
15
0
15
15
0


СӨЖ
СӨЖ










Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б


мак. балл
0
0
0
30
0
0
30

Бақылау жұмысының балдары- 90


Бақылау түрі
                                 қатысу
                                     тс
                                   СРОП
                                    СӨЖ
                                       

мак. балл
                                      30
75
                                      45
                                      60
                                       
                                Апталар 
                                       8
                                       9
                                      10
                                      11
                                      12
                                      13
                                      14
                                      15
Максималды балл








Сабаққа қатысу
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ

мак. балл
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       3
                                       3
                                       4
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ

мак. балл
                                      10
5
10
10
10
10
10
10


ОБСӨЖ
ОБСӨЖ









Бақылау түрі


Б

Б
Б



мак. балл
0
0
15
0
15
15
0
0



СӨЖ
СӨЖ













К


К


мак. балл
0
0
0
30
0
0
30
0


Бақылау жұмысының балдары- 90


Бақылау түрі
                                 қатысу
                                     ТС
                                  ОБСӨЖ
                                    СӨЖ
                                     РК

мак. балл
                                      30
                                      75
                                      45
                                      60
                                      90
Барлық семестр бойынша

                                      60
                                      150
                                      90
                                      120
                                      180
Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1   -  1 рубеждік бақылау;
РК 2  -   2 рубеждік бақылау
Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:
  2.1 кесте 
                                 Бағасы 
                               Мағынасы
                                   Балл
                              Пайыздар,%
А
                               Өте жақсы
                                     4,00
                                  95  -  100
А-
                             Өте керемет
                                     3,67
                                   90  -  94
В.+
                                  Жақсы
                                     3,33
                                   85  -  89
В
                           Жақсыға жақын
                                     3,00
                                   80  -  84
В -
                               Сәл жақсы
                                     2,67
                                   75  -  79
С.+
                   Толық қанағаттанарлық
                                     2,33
                                   70  -  74
С
                        Қанағаттанарлық
                                     2,00
                                  65  -  69 
С-
                     Сәл қанағаттанарлық
                                     1,67
                                   60  -  64
Д +
                                  Нашар
                                     1,33
                                    55 - 59
Д
                               Өте нашар
                                     1,00
                                    50 - 54
F
                     Қанағаттанарлықсыз
                                     0,00
                                     0-49

5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ
Кесте  2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны
                                      №
                          Тақырыптың аты
                                       
                                       
                                       
                                  Дәріс
                                     Т/С
                                  ОБСӨЖ
                                    СӨЖ
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                                                              1
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                              2
Әлеуметтік құбылыстағы музыкалық өнер. Өнер жүйесінде музыканың алатын орны. Қоғамдағы музыкалық өнердің атқаратын қызметі
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                              3
Қазақстандағы музыалық тәрбие
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                              4
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасыр басындағы балалардың музыкалық тәрбиесі.
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                              5
Балаларға музыкалық  -  эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер( Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин, А. Құнанбаев, А. Жұбанов және т.б.)
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                              6
ТМД елдерінде музыкалық тәрбие беру облысында озат тәжірбиелердің қолдануы. Ресей, Украина, Белоруссия, Прибалтика, Өзбекстан, Қырғыстан және т. б.
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              6
                                                                              7
Шетелдерде балалар музыкалық тәрбиесінің дамуындағы негізгі бағыттар мен тенденциялар. Австрия, Венгрия, Болгария, Германия, Жапония, АҚШ және т.б. 
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                              8
Бастауыш және орта сынып оқушыларының психология  -  педагогикалық сипаттары
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                              9
Оқыту, тәрбиелеу және даму процесіндегі музыкалық білімнің мазмұны
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                             10
Шетелде Д.Б. Кабалевскийдің музыкалық тәрбие жүйесі қандай орын алады?.   
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                             11
Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              3
                                                                             12
А. Жұбановтың қандай педагогикалық көзқарастары балалар музыкалық тәрбиесіне тән?
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              6
                                                                             13
Абай Құнанбаев қазақ халқының музыка ағартушылығында қандай роль атқарған?
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              6
                                                                               
Барлығы:
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             45

6  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
Кесте  3  -  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
ОБСӨЖ
СӨЖ
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны
Әлеуметтік құбылыстағы музыкалық өнер. Өнер жүйесінде музыканың алатын орны. Қоғамдағы музыкалық өнердің атқаратын қызметі
Әлеуметтік құбылыстағы музыкалық өнер. Өнер жүйесінде музыканың алатын орны. Қоғамдағы музыкалық өнердің атқаратын қызметі
Қазақстандағы музыалық тәрбие
Қазақстандағы музыалық тәрбие
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасыр басындағы балалардың музыкалық тәрбиесі.
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасыр басындағы балалардың музыкалық тәрбиесі.
Балаларға музыкалық  -  эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер( Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин, А. Құнанбаев, А. Жұбанов және т.б.)
Балаларға музыкалық  -  эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер( Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин, А. Құнанбаев, А. Жұбанов және т.б.)
ТМД елдерінде музыкалық тәрбие беру облысында озат тәжірбиелердің қолдануы. Ресей, Украина, Белоруссия, Прибалтика, Өзбекстан, Қырғыстан және т. б.
ТМД елдерінде музыкалық тәрбие беру облысында озат тәжірбиелердің қолдануы. Ресей, Украина, Белоруссия, Прибалтика, Өзбекстан, Қырғыстан және т. б.
Шетелдерде балалар музыкалық тәрбиесінің дамуындағы негізгі бағыттар мен тенденциялар. Австрия, Венгрия, Болгария, Германия, Жапония, АҚШ және т.б. 
Шетелдерде балалар музыкалық тәрбиесінің дамуындағы негізгі бағыттар мен тенденциялар. Австрия, Венгрия, Болгария, Германия, Жапония, АҚШ және т.б. 
Бастауыш және орта сынып оқушыларының психология  -  педагогикалық сипаттары
Бастауыш және орта сынып оқушыларының психология  -  педагогикалық сипаттары
Оқыту, тәрбиелеу және даму процесіндегі музыкалық білімнің мазмұны
Оқыту, тәрбиелеу және даму процесіндегі музыкалық білімнің мазмұны
Шетелде Д.Б. Кабалевскийдің музыкалық тәрбие жүйесі қандай орын алады?.   
Шетелде Д.Б. Кабалевскийдің музыкалық тәрбие жүйесі қандай орын алады?.   
Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары
Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары
А. Жұбановтың қандай педагогикалық көзқарастары балалар музыкалық тәрбиесіне тән?
А. Жұбановтың қандай педагогикалық көзқарастары балалар музыкалық тәрбиесіне тән?
Абай Құнанбаев қазақ халқының музыка ағартушылығында қандай роль атқарған?
Абай Құнанбаев қазақ халқының музыка ағартушылығында қандай роль атқарған?
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны





7 МЕКТЕПТЕГІ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫ>> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР
Кесте  4  -  Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәнінен күнтізбелік жоспар
№
Бақылау түрі
Баллы
                                Апталар 
Қорытынды балл



1
2
3
4
5
6
7
РК1
8
9
10
11
12
13
14
15
РК2

1
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
150
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
150
3
ОБСӨЖ
90

*
*

*
*

*
*
*

*
*

*
90
4
СӨЖ
120



*


*



*


*

120
5
Бақылау
жұмысы
180






*







*
180
6
Барлығы (максимум)
















600
7
Экзамен (максимум)
















400
8
Барлық семестр бойынша (максимум)
















1000













































Пәндер