Файл қосу

Практикалық сабақ. Пәнді оқытудың мақсаты



              ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 
             БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 
                    3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
ПОӘК 042-18-2.1.018/02 -2013
                                   ПОӘК
<<Әлеуметтік саланы реттеу>> студенттерге арналған пәнінің бағдарламасы
                             № 2 27.08.2009 ж. 
                         басылым орнына 
                             Басылым № 3
                                 18.09.2013ж.
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       







           ПӘННІҢ  ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
              <<ӘЛЕУМЕТТІК САЛАНЫ РЕТТЕУ>> 
                                       
5В051000 - <<Мемлекеттік және жергілікті басқару>> студенттеріне арналған 
                                       
      СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ





















                              Семей  -  2013
                                       
                                       
Алғы сөз

Нарықтық қатынастар орын алған кез келген өнеркәсіптік дамыған мемлекетте халықты әлеуметтік қорғау азаматтардың құқықтары мен бостандықтарының кепілдіктері жүйесін де маңызды орынды иеленеді. Алайда, нарықтық қатынастар өз бетімен халықты әлеуметтік қорғау механизмін туындатпайды. Халықты әлеуметтік қорғаудың ерекшелігі оның аса көп материалдық шығындарды талап етуінен және ешқандай пайда әкелмейтінінен көрініс табады. Осы ерекшелігіне орай халықты әлеуметтік қорғауды шешу мәселесін мемлекет өз мойнына алады.
Сондықтан <<Әлеуметтік саланы реттеу>> пәні білім саласында ерекше маңызды орынға ие. Өйткені байқағанымыздай, әлеуметтік қамсыздандырудың тарихы жүз жылдам астам уақытты қамтиды. Бұл уақыт ішінде қаржыландырудың функциялары, нысандары және әдістері талай рет өзгерді. Бұл оқу кешенінде әлеуметтік қамсыздандыру халықтың өмір сүру деңгейімен тығыз байланысты. Қоғамның еңбекке жарамсыз мүшелерін әлеуметтік қамсыздандырудың деңгейін анықтайтын фактор болып әлеуметтік қорғау шараларын қаржыландырудың қайнар көзі, механизмі немесе кестесі табылатындығын баяндайды.

1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: ____________________   <<_______ >>____________ 2013ж. 
Темиргалиева Айгүл Сержанқызы, аға оқытушы   <<Менеджмент және маркетинг>> кафедрасы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті 


2 ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Менеджмент және маркетинг>> кафедрасының отырысында. 
      <<___28__ >>____10______ 2013ж. № __3__Хаттама 
  
	Кафедра меңгерушісі:					Г.Орынбекова                

2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу-әдістемелік Бюросының отырысында. 
      <<___13___ >>____11_____ 2013ж. № ___3__Хаттама 

  	ОӘБ төрағасы: 						С.Тойкин 


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған  және ұсынылған. 
      <<__14__ >>____11___ 2013 ж. № __2_Хаттама 
 
  
ОӘК төрағасы						Г.Искакова








                                Мазмұны

* Жалпы ереже
* Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
* Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар
* Курс форматы 
* Курс саясаты
* Бағалау саясаты
* Әдебиеттер











































1 Жалпы ереже

  + Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер
Темиргалиева Айгүл Сержанқызы - аға оқытушы  
<<Менеджмент және маркетинг>> кафедрасы
Байланыс телефоны: 53-02-29, 8-ғимарат, 305- кабинет
Сабақ жүргізу орыны - 304 дәрісхана
Пән бойынша несие саны 3

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны 
<<Әлеуметтік саланы реттеу>> - халықтың экономикалық және әлеуметтiк жағынан қауқарсыз жiктерiне мемлекеттiк тиiмдi  әлеуметтiк қолдауды қамтамасыз ету; халықтың ашқұрсақ жiктерi үшiн экономикалық мүмкiндiктердi кеңейту; еңбекке жарамды халықтың неғұрлым жоғары тұрмыс деңгейiн қамтамасыз ететiн табыс табуына мүмкiндiк беретiн экономикалық жағдай жасау; медициналық қызмет көрсету мен жалпы бiлiм алудың оңтайлығын және халықтың берiлетiн игiлiктер мен көрсетiлетiн қызметтiң түрлерiн таңдап алуының мүмкiндiктерiн, олардың сапасын қамтамасыз ету  деңгейін аныктайды және зерттейді.
1.3 Пәнді оқытудың мақсаты. Студенттерді әлеуметтік саланы реттеудің негізгі тұжырымдамалары және қағидаларымен таныстыру; нарық жағдайында әлеуметтік реттеуді ұйымдастыру әдістерін, дамыту функцияларын қарастыру; олардың теориясы мен тәжірибесін зерттеу.
1.4  Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
-  әлеуметтік саланы реттеу қажеттілігінің мәнін ашу; 
-  реттеу әдістері мен кайнар көздерінің дамуын аныктау;
-  механизмдерінің негіздерін меңгеруі.
Пәнді оқытудың негізгі міндеті. Орталық Үкiмет пен жергiлiктi әкiмшiлiктер арасындағы әлеуметтiк саясатта жүргiзу мiндеттерi мен жауапкершiлiктерiн нақты ажыратып анықтау; әлеуметтiк нормативтердi есепке алып, әр деңгейлi бюджет жүйесiн жасау; әлеуметтiк нормативтердiң негiзi ретiнде бiлiм беру, денсаулық сақтау; әлеуметтiк қамсыздандырулардың мемлекеттiк стандарттары (үлгiлерi) алынады; әлеуметтiк қызмет көрсетушi мекемелер мен ұйымдарды мемлекет иелiгiне алу немесе жекешелендiру; әлеуметтiк қызмет көрсетуде монополиялық жағдайды жою, арнайы рұқсат беру (лицензиялау) негiзiнде бұл салаға жеке меншiк сектордан капитал тарту және оны пайдалану; әлеуметтiк iс  - шаралардың нақты бағдарламасын жасау, олардың нақты орындалу мерзiмдерiн белгiлеу және орындалу нәтижесiн тұрақты қадағалап, тексерiп отыру.
1.5 Оқыту нәтижелері:
Пәнді оқыту нәтижесінде студент:
* қоғамның дамуы және қоғамдық процестердің қалыптасуы мен заңдылықтарын білуі қажет;
* әлеуметтік процесті басқару, жоспарлау, ұйымдастыру және модельдеу бойынша білім мен дағдыларды игеруі  қажет;
* әлеуметтік басқарудың әдістері мен қағидаларын, әлеуметтік басқарудың ақпараттық қамтамасыз ету негіздерін түсінуі қажет;
* басқару саласындағы болашақ маман ретінде қазірге кезеңде басқаруды тиімді бағалауда өзінің ойын білдіруді үйрену керек;
* қоғамда болып жатқан экономикалық жағдайларды, әлеуметтік процестерді түсіне білуі қажет;
* қоғамдық істерді нормативтік реттеу және модельдеу бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруы керек;
* әлеуметтік сфера саласында мемлекеттік реттеу бойынша білімді қалыптастыру керек.
1.6 Курстың пререквизиттері:
* Экономикалық теория;
* Макроэкономика;
* Менеджмент.
		1.7 Курстың постреквизиттері: жоқ

2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
Тақырып аттары
                           Сағаттар саны
Әдебиеттер

Дәріс
Практикалық сабақ
СОӨЖ
СӨЖ

Тақырып 1. Әлеуметтік сала басқару объектісі мен әлеуметтік даму ретінде
                                       2
                                       1
                                       3
                                       3
1)Государственное регулирование рыночной экономики /Под ред. Кушлина В.И., Волгина Н.А. М: Экономика, 2001. 
2)Бурджалов Ф.Э.  Современная социальная политика.- М., Гардарика, 2006.
3)Желтов А.М. Государственное регулирование экономики: Учебное. пособие.-Н.Новгород: ВВАГС, 2004.
4)Управление социальной сферой: Учебник / Под ред. В.Э.Гордина:.  -  СПб., 2008.
Тақырып 2. Экономикалық аспектідегі әлеуметтік сала
                                       2
                                       1
                                       3
                                       3
                                //-//-//-//-//
Тақырып 3. Әлеуметтік саясат әлеуметтік саланы басқару негізі ретінде
                                       4
                                       2
                                       6
                                       6
                                //-//-//-//-//
Тақырып 4. Әлеуметтік басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету
                                       2
                                       1
                                       3
                                       3
                                //-//-//-//-//
Тақырып 5. Басқару шешімдері, әлеуметтік бақылау және басқару тиімділігі
                                       2
                                       1
                                       3
                                       3
                                //-//-//-//-//
Тақырып 6. Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік реттеу
                                       4
                                       2
                                       6
                                       6
                                //-//-//-//-//
Тақырып 7. Білім беру саласындағы мемлекеттк реттеу
                                       
                                       4
                                       2
                                       6
                                       6
                                //-//-//-//-//
Тақырып 8. Мәдениет саласындағы мемлекеттік реттеу
                                       4
                                       2
                                       6
                                       6
                                //-//-//-//-//
Тақырып 9. Әлеуметтік қатынастар жүйесіндегі зейнетақы қамтамасыздығы
                                       2
                                       1
                                       3
                                       3
                                //-//-//-//-//
Тақырып 10. Үй шаруашылығын басқару тұрғындар өмірінің деңгейін зерттеудің орталық объектісі ретінде
                                       2
                                       1
                                       3
                                       3
                                //-//-//-//-//
Тақырып 11. Әлеуметтік қызмет көрсету нарығы және оның ерекшеліктері
                                       2
                                       1
                                       3
                                       3
                                //-//-//-//-//
Барлығы:
                                      30
                                      15
                                      45
                                      45
                                //-//-//-//-//

3 Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар

Курс барысы: 11 тақырып <<Әлеуметтік саланы реттеу>> курсының барлық мазмұнын қамтиды.
Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 45 аудиторлық сағат, соның ішінде 30 сағат дәріс, 15 сағат практикалық (семинарлық) сабақ қарастырылған.
Аудиторлық дәріс курсы студент білімін жүйелендіретін негізгі және маңызды көзі болып табылады. 
Дәріс  -  берілген пәннің теориялық сұрақтарын қарастыру мақсаты болып табылатын оқу сабағының нысаны. 
Дәрістің негізгі бағыты барлық оқу сабақтарының, сонымен қатар студенттердің өздік жұмыстарының негізгі мазмұны мен сипатын, негізгі бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу.
Берілген пәнді тиімді оқыту шарты болып практикалық (семинарлық) сабақтарды жүргізу табылады.
Практикалық сабақтар  -  студенттердің өз бетінше жұмыс орындауын дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға бағытталған оқу сабақтарының нысанының бірі болып табылады. Пән бойынша практикалық сабақтар студенттерге ғылыми әдебиеттер негізінде өздік жұмыстарды орындауға және ауызша өз ой-пікірін жеткізе білуге мүмкіндік беретін семинарлар түрінде өткізіледі.
Практикалық  (семинарлық) сабақтар жоспар бойынша жүргізіледі және студенттердің  үнемі сабаққа дайындығын, олардың жауаптарын мұқият тыңдауды, теориялық білімді есептер мен тапсырмаларды орындаумен бекітуді талап етеді.
Практикалық сабақтар пәннің күрделі сұрақтарын терең меңгеруге және студенттердің өздік жұмыстарын қорытындылаудың негізгі нысаны болып табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы білікті жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді. 
СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: <<Әлеуметтік саланы реттеу>> курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен СӨЖ реферат түрінде орындалады. СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген рефераттың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. Студенттерге өздік жұмысты дәптерге жазуға рұқсат етіледі. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан  -  10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан  -  20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм-ге тең. 
Жұмыс тақырыбын қолжазба түрінде немесе компьютермен жазуға болады. Қолжазба әдісімен мәтін қара немесе көк түсті сиямен, анық жазумен жазылуы тиіс. Бір жұмыста түрлі түсті сия қолдануға болмайды (графиктерді, диаграммаларды, суреттерді, кестелерді орындағанда  түрлі түсті сия қолдануға болмайды.)
Жұмыс қолмен жазылғанда мәтіннің әрбір беті 28-30 жолдан тұруы қажет, әрбір жол ортасы 60-65 белгіден болуы керек, мұндағы әрбір сөздер арасындағы пробел бір белгі болып есептеледі. Қолжазбалық мәтінге №3 трафареті қолданылады. Жұмыстың қолжазбалық нұсқадағы жалпы көлемі қосымшаларды есептемегенде 5 беттен кем болмауы тиіс. Жұмыс беттерінде еш қателіктер жіберілмеуі тиіс  -  жолдарды және сөздерді сызу, жол аралық қосымша жазулар және т.б.рұқсат етілмейді. Сонымен қатар, жалпы қабылданбағандардан басқа сөздерді және сөз тіркестерін қысқартуға болмайды.
Жұмыстың әрбір тарауы жаңа беттен басталады, ал бөлімдер жолдың ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді.
Екінші жағдайда жұмыс мәтіні компьютерде Microsoft Word мәтіндік редакторінде, Timеs New Roman шрифімен, 14 мөлшермен, жартылай жоларалық интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс.  
Рефератқа қысқаша жоспар құру керек. Рефератты орындаған соң берілген тақырып бойынша қолданылған әдебиеттер тізімі жазылып, студенттің қолы мен орындаған мерзімі көрсетілуі керек.
Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады.
Пән бойынша емтихан билет тәсілі бойынша, яғни 90 сұрақтар қарастырылған. 

4 Курс форматы 
Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, практикалық сабақтар, студенттің оқытушымен өздік жұмысы. Мұнда оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және  қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Әрбір сабақтың бас кезінде шағын бақылау  жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымдарға қатысты  ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды.
Негізгі ұғымдар әрбір дәріс  барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердің міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, онда кафедрада бекітілген қосымша сабақтың графигі бойынша қосымша сабаққа қатысады.
5 Курс саясаты
Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. 
Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы беріледі. Ол эссе немесе реферат түрінде ұсынылады. Сонымен қатар студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік жұмысы беріледі. Онда  ол бақылау формасы түрінде немесе сұрақ жауап түрінде жүргізіледі. Студенттің әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасында  (4 бөлім Бағалау саясаты) көрсетілген баллдар бойынша бағаланады. 
Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің  компьютерлерді пайдалануға рұқсат беріледі.
Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады.

                        6 Бағалау саясаты
Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау шкаласы және  критерийлері
    Студенттердің білімін бағалау шкаласы
              Бағаның әріпті эквиваленті
                                   Баға
                                   Балл
                                Пайыз (%)
A
Өте жақсы
4,00
95-100
A-
Өте жақсы
3,67
90-94
B+
Жақсы
3,33
85-89
B
Жақсы
3,00
80-84
B-
Жақсы
2,67
75-79
C+
Қанағаттандырылған
2,33
70-74
C
Қанағаттандырылған
2,00
65-69
C-
Қанағаттандырылған
1,67
60-64
D+
Өту баллы
1,33
55-59
D
Ең төмен өту баллы
1,00
50-54
F
Ең төмен
0,00
0-49
I
Аяқталмаған 
NA

W
Оқудан шығарылған
NA

AW
Әкімшілік үкім бойынша оқудан шығарылған
NA

P
Өтті (қорытынды тестке ғана)
NA
0

Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу
<<Әлеуметтік саланы реттеу>> пәні бойынша баллдарды бөлу
                                   Апта
                         Бақылау түрлері
                             Барлық балл
                                Ескерту
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
1-7 апта аралығында аудиториялық сабаққа қатысу 
                                      30
                                       
                                       1
Практикалық сабақ
                                       0

                                       
СОӨЖ
                                       0

                                       
СӨЖ
                                       0

                                       2
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       0
                                       
                                       
СӨЖ
                                      20
                                   Эссе
                                       3
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                      10
                               Талқылау 
                                       
СӨЖ
                                       0
                                       
                                       4
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       0
                                       
                                       
СӨЖ
                                      20
                               Баяндама 
                                       5
Практикалық сабақ
                                      20
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                      15
                               Талқылау 
                                       
СӨЖ
                                       0
                                       
                                       6
Практикалық сабақ
                                      20
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       0
                                       
                                       
СӨЖ

                                      20
                               Баяндама 
                                       7
Практикалық сабақ
                                      20
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                      10
                                   Эссе
                                       
СӨЖ
                                       0

                                       
Межелік бақылау
                                      70
                                       
                                       
Дәріс сабағына қатысуы
                                      30
                                       
                                       
Практикалық сабақ
                                      105
                                       
                                       
СОӨЖ
                                      35
                                       
                                       
СӨЖ
                                      60
                                       
                                       
Межелік бақылау 1
                                      70
                                       
                                       
Барлығы
                                      300
                                       
                                       
8-15 апта аралығында аудиториялық сабаққа қатысу 
                                      30
                                       
                                       8
Практикалық сабақ
                                      10
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       0
                                       
                                       
СӨЖ
                                      10
                                   Эссе
                                       9
Практикалық сабақ
                                      10
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       5
                               талқылау
                                       
СӨЖ
                                       0
                                       
                                      10
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       0
                                       
                                       
СӨЖ
                                      10
                               Баяндама 
                                      11
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                      10
                               Талқылау
                                       
СӨЖ
                                       0
                                       
                                      12
Практикалық сабақ
                                      10
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       0
                                       
                                       
СӨЖ
                                      15
                               Баяндама
                                      13
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                      10
                               Талқылау 
                                       
СӨЖ
                                       0
                                       
                                      14
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                       0
                                       
                                       
СӨЖ
                                      15
                               Баяндама 
                                      15
Практикалық сабақ
                                      15
              Дәріс тақырыбына жауап беру
                                       
СОӨЖ
                                      10
                               Талқылау 
                                       
СӨЖ
                                      10
                                   Эссе
                                       
Межелік бақылау
                                      70
                                       
                                       
Дәріс сабағына қатысуы
                                      30
                                       
                                       
Практикалық сабақ
                                      105
                                       
                                       
СОӨЖ
                                      35
                                       
                                       
СӨЖ
                                      60
                                       
                                       
Межелік бақылау 2
                                      70
                                       
                                       
Барлығы
                                      300
                                       
1-15 апта аралығында оқу нәтижесі бойынша жиыны 
                                      600
                                       
Емтихан бойынша бал
                                      400
                                       
Академиялық кезең бойынша жиыны
                                     1000
                                       

Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 2 балдан қойылады. Жалпы дәріске қатысқаны үшін 7 аптаға 30 бал берілген. Практикалық сабақтарға жауап бергендері үшін 1 аптадан 15 аптаға дейін 210 бал, СӨЖ -  120, СОӨЖ  -  70 балл қойылады. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы (СОӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге кейс тапсырма береді. Онда студент берілген тапсырма бойынша жағдайды оқып, берілген сұрақтар бойынша өз пікірлерін ортаға салады. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге өздік жұмысының тақырыптарын ұсынады. Ол тақырыптар бойынша студенттер баяндама немесе эссе жазып тапсырады. Жалпы студент курс бойынша 600 балл жинау керек. Емтихан бойынша жиыны 400 бал қойылады. Академиялық кезең бойынша студент 1000 бал жинауы қажет. 
Берілген тапсырмаларға студент уақытында, дұрыс  және нақты жауап беруі қажет. 

                            7 Әдебиеттер

                   7.1 Негізгі әдебиеттер:
7.1.1.Назарбаев Н.Ә.  Қазақстанның егемендi мемлекет ретiнде қалыптасуы мен дамуының стратегиясы.  -  Алматы, 1993
7.1.2. Назарбаев Н.Ә. ХХI ғасыр қарсаңында.  -  Алматы, 1996
7.1.3. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан Республикасының ұзақ мерзiмдiк (2030 ж. дейiнгi) даму стратегиясы.  -  Алматы, 1998.
7.1.4. <<Қазақстан Республикасындағы арнайы мемлекеттік жәрдем ақы туралы>> Заңы 5 сәуір 1999 жыл № 365-I 
7.1.5. <<Қазақстан Республикасында мүгедектерге, жасы бойынша және асыраушысынан айырылғандарға мемлекеттік әлеуметтік жәрдем ақы туралы>> Заңы 16 маусым 1997 жыл № 126-I 
7.1.6. <<ҚР мемлекеттік мекен-жайлық әлеуметтік көмек туралы>> Заңы 17 шілде 2001 жыл № 246-II
7.1.7. <<ҚР көп балалы отбасыларына мемлекеттік жәрдем ақы туралы>> Заңы  28 маусым 2005 жыл № 63-III.
7.1.8. <<ҚР күнкөріс минимумы туралы>> Заңы 16 қараша 1999 жыл № 474-I 
7.1.9. <<ҚР мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы>> Заңы, 13 сәуір 2005 жыл № 39-III
7.1.10. <<ҚР денсаулық сақтау жүйесі туралы>> Заңы 4 маусым 2003 жыл № 430-II
7.1.11. <<Қазақстан Республикасының Білім туралы>> заңы, 09.01.2012 ж.
7.1.12. <<Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы>> Заңы 1997 ж. 20 маусымдағы № 136-1 (2010.19.03. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)
7.1.13. ҚР <<Мәдениет туралы>> Заңы, 2006 жылы 15 желтоқсанда (2008.24.12 өзгерістермен)
7.1.14. Ж.Кайкен <<Экономиканы  мемлекеттiк реттеу>>, оқу құралы, Семей, 2003
7.1.15. Ихданов. <<Экономиканы мемлекеттiк ретттеудiң өзектi мәселелерi>>. Алматы 2002
7.1.16. Мұхамбетова З.С. Мемлекеттің әлеуметтік аяны реттеудегі фискалдық саясаттың маңызы // ҚазҰУ хабаршысы. Экономика сериясы, № 4(38), 2009
7.1.17. Государственное регулирование рыночной экономики /Под ред. Кушлина В.И., Волгина Н.А. М: Экономика, 2001. 
7.1.18. Бурджалов Ф.Э.  Современная социальная политика.- М., Гардарика, 2006.
7.1.19. Желтов А.М. Государственное регулирование экономики: Учебное. пособие.-Н.Новгород: ВВАГС, 2004.
7.1.20. Управление социальной сферой: Учебник / Под ред. В.Э.Гордина:.  -  СПб., 2008.
7.1.21. Бабич A.M., Егоров Е.В., Жильцов Е.Н. Экономика социального страхования. М.: ТЕИС, 2006. С. 6-20, 27-106.
7.1.22. Коммерческая и некоммерческая деятельность в социальной сфере / Шейман И.М., Якобсон Л.И., Демидова Л.С. и др. М.: Наука, 2005. С. 7-27.
7.1.23. Стиглиц Дж.Ю. Экономика государственного сектора: Пер. с англ. М.: Изд-во Московского университета, 2007. С. 18-28.
7.1.24. Шишкин СВ. Экономика и управление в сфере культуры: поиск новых моделей. М.: НИИ культуры. 2002. С. 12-15, 173-180.
7.1.25. Афанасьев В.Г. Человек в управление обществом. М,2006. 
7.1.26. Иванов В.Н. Основы социального управления. - М, 2004.
7.1.27. Мелюхин И.С. Информационное общество: истоки, проблемы, тенденции развития.  -  М.: Изд-во Моск. Ун-та, 2008.
7.1.28. Удальцова М.В. Социология управления. -  М.: 2005.
7.1.29. www.mz.gov.kz 
7.1.30. http://www.npfcapital.kz/kazakhstan
7.1.31. http://ru.government.kz/
7.1.32. www/stat.kz 
                   7.2 Қосымша әдебиеттер:
                                       
7.2.1. Басовский Л.Е.Менеджмент. М.:ИНФРА-М, 2000.- 216с.
7.2.2. Вершигора Е.Е. Менеджмент: учебное пособие, 2-е изд. перер. и доп. М., ИНФРА-М, 2001г. 
7.2.3. Виханский О.С. Менеджмент. 3-е изд. М., Гардарика 2000г.
7.2.4. Годин В.В., Корнеев И.К. Управление информационными ресурсами. (17-модульная программа для менеджеров, модуль 17) М., ИНФРА-М, 2000 г.
7.2.5. Гончаров В.В. В поисках совершенства управления.  -  М.: МНИИ, 1996.
7.2.6. Кнорринг В.И. Теория, практика и искусство управления: учебник М., ИНФРА-М- НОРМА, 1999 г.
7.2.7. Литвак Б.Г. Управленческие решения.  -  М.: Ассоциация авторов и издателей <<ТАНДЕМ>>, Изд. ЭКМОС, 1998.
7.2.8. Мелюхин И.С. Информационное общество: истоки, проблемы, тенденции развития.  -  М.: Изд-во Моск. Ун-та, 2008.
7.2.9. Румянцева З.П. и др. Общее управление организацией: принципы и процессы: 17-модульная программа для менеджеров, модуль 3) М., ИНФРА-М, 2000 г.
7.2.10. Семенов М.И. и др. Автоматизированные информационные технологии в экономике: учебник. М., Финансы и статистика 2000г.
7.2.11. Смолкин А.М. Менеджмент: основы организации. Учебник. М., ИНФРА-М, 2001г.
7.2.12. Уткин Э.А. Практикум по курсу менеджмента. М., Зерцало 1999г.
7.2.13. Управление организацией: учебник (под ред. Поршнева А.Г., Румянцевой З.П., Саломатина Н.А.) М., ИНФРА-М, 2000 г..
7.2.14. Щербина В.В. Социальные теории организаций: словарь. М., ИНФРА-М, 2000 г.


Пәндер