Файл қосу
Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<МУЗЫКА САБАҒЫН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МОДЕЛДЕУ>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4__ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми - педагогикалық стажы - 26 жыл, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 117 дәрісхана * Пәннің аты - <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>>; - Кредиттер саны - 3 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 6 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - пәнін оқыту кезіндегі модульдік технологияны тиімді пайдаланып, оқу үрдісіне ендіру эксперименттік жолмен істелінді. Модульдік оқыту технологиясының негізгі мақсаты - тұлғаның білім арқылы дамуы. Жаңа педагогикалық технологияны оқып үйрену, меңгеру арқылы мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани келбетінің қалыптасуына әсер ету, өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмек көрсетеді, оқып-үйретеді. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: * білім берудің мазмұнын жаңарту; * - мемлекеттік стандарт көлемінде білім беру; * - ғылымның рөліне мән беру; * - оқытудың озық технологяисын меңгеру; * - оқыту мен тәрбиенің бірлігіне қол жеткізу; * - баланың жеке қасиеттерін аша білу; * - білімді тереңдетуге жағдай туғызу; * - оқушының өз бетімен ізденуіне көңіл бөлу; * - дамыта, саралап, деңгейлеп оқытуға қол жеткізу; * - шығармашылық тұлға қалыптастыру; 1.5 Оқытудың нәтижесі: студенттерге мектептегі музыка мұғалімінің практикалық жұмысында кездесетін, өте қажет болатын, нақты да жүйелі жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді, интерактивтік тақтамен жұмыс, инновациялық ұғымын, сонымен біргі музыка тарихы, музыка теориясының білімдерін беру, осы алған білімдеріне музыкалық оқу процессінде кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету модульдік жоспарлау түрлерін қарастыру. . Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6. Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Музыка мұғалімін кәсіби-педаголгикалық дайындауға бағытталған оқу пәндер циклындағы негізгі және интегрелдық сабақтарды жетілдіру, дамыту. Музыка негізінің теориясы, негізгі аспап, хор дирижерлау, музыкалық білімінң теориясы мен тарихы т.б. пәндермен тығыз байланысты. 1.6. 2 Музыкалық білім беру әдістемесі, Музыкалық аспап, хормен ән айту тәрбиесі, педагогикалық практикада алынған білімдерін қорытындылайды. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі 1.7.2 оқу - педагогикалық және практикасы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 5_ 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/С ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 4 5 6 7 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны 2 1 3 Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983 2 Модульдік оқыту технологиясының пайда болу тарихы. 2 1 3 Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983 3 Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны қолдану 2 1 3 Бәтібаева,С. Ән-күй әдістемелік нұсқау .-Алматы,2002 4 Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 2 1 3 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 2005 5 Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 2 1 3 Тәжібаева С.Ѓ. Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы: әдістемелік ќұралы.- Алматы, 2003 6 Музыкада педагогикалық инновация ұғымын қолданудың әдіс-тәсілдері 2 1 3 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 2005 7 Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 2 1 3 Безбородова, Л.А. Методика преподавания музыки в общеобразовательных учреждениях .-М.:Академия, 2002 8 RWCT әдістерін музыка сабағында қолдану 2 1 3 Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 9 Интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін қолдану 2 1 3 Кұлманова Ш. Қазақ орта мектебi 3-сынып ән - күй сабағының бағдарламасы және әiстемелiк нұсқаулар [ Учебно - методическое пособие по музыке для учителей начальных классов].- А., 1997 10 Оқу- тәрбие үдерісінде ойын технологияларын пайдаланудың теориялық- әдіснамалық негізі 2 1 3 Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. 11 Оқу-тәрбие үрдісінде музыкалық-дидактикалық ойындарды қолдану 2 1 3 Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981 12 Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 2 1 3 Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 13 Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 2 1 3 Дмитриева Л.Г. Черноиваненко Н.М. Методика музыкального воспитания в школе:Учебник.-М,2000 14 Музыка пәнінен 1 - 6 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар 2 1 3 Никольская-Береговская, К.Ф. Русская вокально-хоровая школа: От древности до XXI века .-М.: ВЛАДОС,2003. 15 Күнтізбелік жоспарлардағы сабақ үлгілерінің түрлері 2 1 3 Султанова Н.К. Музыка саба5ын жоспарлау ж2не модельдеу. Оқу құралы. Семей 2013. Барлығы: 30 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу негіздерін оқу - студенттердің тарихи - теориялық музыкалық - орындаушылық психологиялық - педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы, Музыкалық білім беру әдістемесі курсынан алған білімдеріне, біліктілігіне және дағдыларына сүйенеді. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: * Педагог - музыкантты дайындаудағы кәсіби бағыттылық. * Музыкалық - педагогикалық ғылым мен практиканың интреграциясы. * Музыка мұғалімінің шығармашылық қызметінде тәжірибе жинау, педагогикалық шеберлікті жетілдіру. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Семинарлық және зертханалық сабақтарды дайындау, курстық және дипломдық жұмыстарды орындау үрдісінде студенттердің іздену - зерттеулік жұмыстарын жандандыру музыкалық білім беру әдістемесі пәнінде көзделген. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 7 Қолданылған әдебиеттер * Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. * Қосымша әдебиеттер: * Ахметова А.Қ. Мектептегі музыка сабағын оқыту принциптері. Оқу құралы. - А., 2005. * Джардемалиева Р.Р. Организация самостоятельной работы студентов по методике музыкального воспитания: учебное пособие. - Алма-Ата: КазПИ им.Абая, 1991 * Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983. * Абдуллин Э.Б., Николаева Е.В. Содержание и организация занятий в различных формах общего музыкального образования. - Липецк, 2006. * Абдуллин Э.Б., Николаева Е.В. Теория музыкального образования: Учебник для студ. Высш.пед.учеб.заведений. - М., 2004. * Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучение в общеобразовательной школ: Пособия для учителя. - М.,1983. * Абдуллин Э.Б., Николаева Е.В. Музыкально-педагогические технологии учителя музыки: Учебное пособие. - М., 2005. * Апраксина О.Д.Методика музыкального воспитания в школе: Учебное пособие. - М.,1983. * Кабалевский Д.Б. Основные принципы и методы программы по музыке для общеобразовательной школы. //Кабалевский Д.Б., Педагогические: Избранные статьи и доклады,-М.,1986 * Алиев Ю.Б.Методика музыкального воспитания детей (от детского сада к начальной школе). - Воронеж, 1998. * Теория и методика музыкального образования детей: научно-методическое пособие /Л.В.Школяр, М.С.Карашникова, Е.Д.Критская и др. - М., 1998 * Э. Б. Абдуллин, Е.В.Николаева. Теория музыкального образования - М., 2004.Музыка * Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы. * Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006. * Учебники по музыке для 1-6 классов, Алматы <<Атамура>>, 1998-2005 г. * А. Райымбергенов, * С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. * Ю.А.лиев. Настольная книга школьного учителя-музыканта. М.,2000. Курс Семестр Кредиттер Практикалық сағат ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2 курс 6 семестр 2 30 сағат 15 45 90сағат емтихан Кесте 2 - Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәнінен күнтізбелік жоспар Апталар 1 2 3 4 5 6 7 Максималды балл 4 9 39 54 39 40 115 Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 5 5 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 0 5 10 10 10 20 20 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 СӨЖ СӨЖ Б Б Б Б Б Б Б мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу тс СРОП СӨЖ мак. балл 30 75 45 60 Апталар 8 9 10 11 12 13 14 15 Максималды балл Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 3 3 4 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 10 5 10 10 10 10 10 10 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 0 СӨЖ СӨЖ К К мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 0 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу ТС ОБСӨЖ СӨЖ РК мак. балл 30 75 45 60 90 Барлық семестр бойынша 60 150 90 120 180 Қысқаша атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 - 1 рубеждік бақылау; РК 2 - 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны № Тақырыптың аты Т/С ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 4 5 6 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны 2 1 3 2 Модульдік оқыту технологиясының пайда болу тарихы. 2 1 3 3 Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны қолдану 2 1 3 4 Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 2 1 3 5 Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 2 1 3 6 Музыкада педагогикалық инновация ұғымын қолданудың әдіс-тәсілдері 2 1 3 7 Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 2 1 3 8 RWCT әдістерін музыка сабағында қолдану 2 1 3 9 Интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін қолдану 2 1 3 10 Оқу- тәрбие үдерісінде ойын технологияларын пайдаланудың теориялық- әдіснамалық негізі 2 1 3 11 Оқу-тәрбие үрдісінде музыкалық-дидактикалық ойындарды қолдану 2 1 3 12 Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 2 1 3 13 Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 2 1 3 14 Музыка пәнінен 1 - 6 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар 2 1 3 15 Күнтізбелік жоспарлардағы сабақ үлгілерінің түрлері 2 1 3 Барлығы: 30 15 45 КЕСТЕ 3 - ОБСӨЖ БЕН СӨЖ МАЗМҰНЫ ОБСӨЖ СӨЖ Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны Модульдік оқыту технологиясының пайда болу тарихы. Модульдік оқыту технологиясының пайда болу тарихы. Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны қолдану Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны қолдану Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі Музыкада педагогикалық инновация ұғымын қолданудың әдіс-тәсілдері Музыкада педагогикалық инновация ұғымын қолданудың әдіс-тәсілдері Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері RWCT әдістерін музыка сабағында қолдану RWCT әдістерін музыка сабағында қолдану Интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін қолдану Интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін қолдану Оқу- тәрбие үдерісінде ойын технологияларын пайдаланудың теориялық- әдіснамалық негізі Оқу- тәрбие үдерісінде ойын технологияларын пайдаланудың теориялық- әдіснамалық негізі Оқу-тәрбие үрдісінде музыкалық-дидактикалық ойындарды қолдану Оқу-тәрбие үрдісінде музыкалық-дидактикалық ойындарды қолдану Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану Музыка пәнінен 1 - 6 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар Музыка пәнінен 1 - 6 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар 7 МУЗЫКА САБАҒЫН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МОДЕЛДЕУ>> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәнінен күнтізбелік жоспар № Бақылау түрі Баллы Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 РК1 8 9 10 11 12 13 14 15 РК2 1 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы 150 * * * * * * * * * * * * * * * 150 3 ОБСӨЖ 90 * * * * * * * * * * 90 4 СӨЖ 120 * * * * 120 5 Бақылау жұмысы 180 * * 180 6 Барлығы (максимум) 600 7 Экзамен (максимум) 400 8 Барлық семестр бойынша (максимум) 1000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz