Файл қосу
Адам физиологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35.1. 89 /02-2014 ПОӘК Магистранттарға арналған пәннің бағдарламасы <<Қазіргі кездегі физиологияның мәселелері>> № 2 басылым 16.06. 2014 г., . ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Қазіргі кездегі физиологияның мәселелері>> МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________<<____>>_____ 20___ж., б.ғ.к., доцент Абдишева З.В. ТАЛҚЫЛАНДЫ Биология кафедрасында отырысында <<02>> 09 2014 ж. № 1хаттама Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<03>> 09 2014 ж. № 1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<11>> қыркуйек 2014 ж. № 1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Абдишева Зухра Валиевна - б.ғ.к., доцент Биология кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: 50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 120 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 116 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Қазіргі кездегі физиологияның мәселелері>>, биология ғылымының бір саласы ретінде, мүшелер, мүшелер жүйесі және ағзаның қызметін, қазіргі заманғы тіршілік ерекшеліктерін зерттейді. <<Қазіргі кездегі физиологияның мәселелері>> курсының практикалық маңызы зор және педагогикалық білім берудегі ең маңызды компонеттердің бірі болып саналады. Қазіргі кездегі физиологиялық білімдер педагог маманға ағзада болатын заңдылықтарды бәлу үшін және <<физикалық мықты жас ұрпақты>> тәрбиелеу үшін қажет. Қазіргі заманғы адамның анатомо-физиологиялық ерекшеліктері туралы білім педагог маманға оқушыларды оқыту кезінде оқу-тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін қажет. 1.3 Курстың негізгі мақсаты - адам ағзасының өсу және даму заңдылықтарын бәлу. 1.4 Курстың негізгі мідеті - магистранттарға адам ағзасының ерекшеліктері туралы білімін оқу орындарындарында сабақта пайдалануды үйрету. 1.5. Оқыту нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: * Адам ағзасының ерекшеліктерін білуі қажет; * Адам ағзасы дамуының қазіргі заманғы мәліметтерімен таныс болуы қажет; * Оқушылардың денсаулығын сақтау және қорғау, жұмыс істеуге қабілеттілігін арттыру негізінде заңдылықтарды меңгеруі қажет; * Әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу және дайын формулалар бойынша нәтиже шығаруды үйрену; * Денсаулықты зерттеу кезінде физиологиялық әдістерді пайдалана алуы қажет; * Қарым қатынас жасау технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология, коммуникация стратегиялары туралы білуі; педагогикалық қарым қатынасқа қабілетті болуы қажет; * Педагогикалық технология, педагогикалық инноватика жөнінде білідерінің болуы; * Педагогикалық менеджмент туралы білімге ие, қорытынды бағалау материалдарын өңдей білуі, әділдікке ұмтылуы қажет. 1.6. Курстың постреквизиттері: 1.6.1 Адам анатомиясы 1.6.2 Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы 1.6.3 Адам физиологиясы 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Жоғарғы білім психология. 1.7.2 Жоғарғы білім педагогика. 1.7.3. Педагогикалық практика 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1 № п/п Название темы Сағат саны Әдебиет Дәріс Лаб. МӨБОЖ МӨЖ СРС 1. Кіріспе. Қазіргі заманғы физиологиялық зерттеу әдістері. 1 4 3 3 7.1.1-7.1.4 2. Жүйке жүйесі физиологиясына қазіргі қаманғы көзқарас. 2 4 5 5 7.1.1-7.1.4 3. Жоғары жүйке жұмысына қазіргі заманғы көзқарас. 2 4 6 6 7.1.1-7.1.4 4. Анализаторлар функциясына қазіргі заманғы көзқарас. 1 2 4 4 7.1.1-7.1.4 5. Тірек қимыл аппараты функциясына қазіргі заманғы көзқарас. 1 2 4 4 7.1.1-7.1.4 6. Қанның қызметіне қазіргі заманғы көзқарас. 2 2 2 2 7.1.1-7.1.4 7. Қанайналым функцисына қазіргі заманғы көзқарас. 2 2 4 4 7.1.1-7.1.4 8. Тыныс алу мүшелері қызметіне қазіргі заманғы көзқарас. 1 2 4 4 7.1.1-7.1.4 9. Асқорыту мүшелері және қат алмасу функциясына қазіргі заманғы көзқарас. 1 4 4 4 7.1.1-7.1.4 10. Зәр шығару мүшелері қызметіне қазіргі заманғы көзқарас. 1 2 3 3 7.1.1-7.1.4 11. Адамдағы эндокриндік жүйе қызметіне қазіргі заманғы көзқарас. 1 2 6 6 7.1.1-7.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 30 22,5 67,5 3 ПӘН БОЙЫНША МЕТОДИКАЛЫҚ НҰСҚАУЛАР Теориялық білім практикалық сабақтарда бекітіледі. Практикалық сабақтар белгілі бір тақырып бойынша дәрістен кейін жүргізіледі. Бұл ойлауды дамытады, сәйкестендіруді және қорытынды шығаруды үйретеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабақ формасы - лекция: аптасына 1сағат, практикалық сабақ аптасына 2 сағат. Лекция жіне практикалық сабақтар 50 минут жүргізіледі. Сабақ сабақ кестесіне сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар, сабақ тыс өздік жұмысы да жоспарланған. Өздік жұмысының кестесі және оны тапсыру мерзімі кафедра кестесіне сәйкес жүргізіледі. Өздік жұмысын тексеру ауызша түрде немесе схема, кесте, суреттер, бақылау жұмысы, тест жұмыстарымен тексеріледі. 5 курс саясаты Магистрант пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Студенттердің білімін тексеру келесі формаларда жүргізіледі: - бақылау (апта сайын алынады); - межелік бақылау (7 және 14 апта); - қорытынды бақылау - экзамен. Пәнді оқу барысында магистранттың жұмысы баллмен бағалады. - практикалық жұмысты орындау және қорғау - 180 балл (12 практ. жұмыс по 15 баллдан); - МӨЖМ кестесі бойынша өздің жұмысын орындау - 22,5 балл; - МӨЖ түріндегі өздік жұмысы - 240 балл (4жұмыс - 60 баллдан); - бақылау жұмысы - 120 балл (1 бақылау - 60 баллов, 2 қорытынды бақылау - 60 балл). Барлығы - 540 балл. <<Қазіргі заманғы физиология мәселелері>> пәні бойынша баллдарды қою Кесте 2 Апта Бақылау түрлері Барлығы Ескерту 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (қорғау, есеп тапсырыу) 1 Адамның физикалық дамуын бағалау әдістері 15 Практикалық сабақта 2 Аданың проприорецепті тізе рефлексін анықтау 15 Практикалық сабақта 3 Жүйке процестері бойынша ВНД типін анықтау 15 Практикалық сабақта 4 Ассоциативті эксперимент. Адамдағы ВНД типологиялық ерекшеліктері 15 Практикалық сабақта 5 Мариотт тәжірибесі. Аристотель тәжірибесі. 15 Практикалық сабақта 6 Денетұрқы типін анықтау 15 Практикалық сабақта 7 Қорытынды бақылау № 1. 60 Практикалық сабақта Өздік жұмыстары 1 Адамның өсуі және дамуының заңдылықтары 60 Кестеге сәйкес 2 Рефлекторлы процесстер координациясы 60 Кестеге сәйкес 3 Бірінші және екәншә сигнал жүйесі. Адамда жоғарғы нерв жүйесінің дамуы 60 Кестеге сәйкес 4 Есту, сипап сеу, дәм сезу, иіс сезу анализаторларының ерекшеліктері 60 Кестеге сәйкес Самостоятельная работа студента с преподавателем 1 Ұсылған тақырыптардың біреуін презентация дайындау: (25 слайдтан кем емес) 22,5 Кестеге сәйкес Барлығы 1 және 7 апта бойынша 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық сабақтарды орындау 1 Жүрек қан тамырлар жүйесінің жұмысына физикалық жұмыстың әсерін бақылау 15 Практикалық сабақта 2 Тыныс алу жүйесін бағалау 15 Практикалық сабақта 3. Оқушылардың тамақтану режимін бағалау 15 Практикалық сабақта 4. Зат алмасуды бағалау 15 Практикалық сабақта 5. Адамның зәр шығару жүйесі тақырыбында семинар 15 Практикалық сабақта 6. Терінің қызметі. <<Ішкі секреция бездері>> тақырыбына кесте құру 15 Практикалық сабақта 7. Қорытынды бақылау № 2. 60 Практикалық сабақта Магистранттың өздік жұмысы 1. Қан қызметі. Иммунитет. Жүрек қан тамырлар жүйесінің қызметі. 60 Кестеге сәйкес 2. Оқушыларда тыныс алу жүйесінің дамуы ерекшелікері 60 Кестеге сәйкес 3. Оқушылардағы асқорыту жүйесіннің ерекшеліктері, зат және энергия алмасу ерекшеліктері 60 Кестеге сәйкес 4. Зәр шығару жүйесінің қызметі. Терінің құрылысы және қызметі. Ішкі секреция бездеріне кесте құру 60 Кестеге сәйкес Магистранттың оқытушымен өздік жұмысы 5. Үсынылған тақырыптың біреуіне презентация құру. 22,5 Кестеге сәйкес 6. Қорытынды бақылау № 2. 60 Кестеге сәйкес Барлығы 8 және 15 апта бойынша 30+270 Экзамен бағасы 400 Академиялық период бойынша барлық баллы 1000 Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.2 Қосымша 7.2.1 Общий курс физиологии человека и животных. Под ред. А.Д.Ноздрачева В 2-х томах. М., Высшая школа, 1991 г. 7.2.2 Рымжанов К.С. Дыхательные ощущения человека и природа одышки. Алматы. Принт, 1995 г. 7.2.3. Физиология человека. Под ред. Г.И.Косицкого, М., Медицина, 1985 г. 7.2.4. Физиологические основы здоровья. - Новосибирск, 2001 7.2.5 Физиология человека. В 3-х томах. Перевод с англ. Под ред. Р.М.Шмидта, Г.Тевса. М., Мир, 1986 г. 7.2.6 Физиология человека. Под ред. В.М.Покровского, Г.Ф.Коротько. М., Медицина, 1998 г. 7.2.7 Хрестоматия по возрастной физиологии. - М., 2002 7.2.8 Батуев А.С. Высшая нервная деятельность. Высшая школа. М., 1991 г. 7.2.9 Арынова Р.А. Морфология и физиология человека и животных в кроссвордах. - Семипалатинск, 2003 7.2.10 Дубровский В.И. Валеология. Здоровый образ жизни. М., Флинта. 1999 г. 7.2.11 Джарылкапова Г.А. Валеология: Здоровье - осознанная необходимость. - Алматы, 2005. 7.2.12 Лищук В.А., Мостокова Е.В. Основы здоровья. Актуальные задачи, решения, рекомендации. М., 1994 г. 7.2.13 Физиология человека. Солодков В.С. и др. - М. 2001 7.2.14 Физиоогия челоаека/ Под.ред.Смирнова В.М. - 2001 7.2.15 Основы физиологии человека/Агалжанян Н.А., Власова Г.И., Ермакова Н.В. - М., 2003 7.2.16 Физиоогия челоаека/ Под.ред. Покровского В.М., Коротько Г.Ф. - М., 2003
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz